Jump to content

Clasament

  1. mirceateodor

    mirceateodor

    Membru Level 2


    • Puncte

      51

    • Număr postări

      297


  2. zidanne

    zidanne

    Membru Level 2


    • Puncte

      25

    • Număr postări

      753


  3. EEXCALADE

    EEXCALADE

    Membri Seniori


    • Puncte

      24

    • Număr postări

      9.647


  4. tavitara

    tavitara

    Membru Level 2


    • Puncte

      17

    • Număr postări

      1.773


Conţinut popular

Se afişează conţinutul cu cea mai bună reputaţie din 28.02.2024 in Postări

  1. Incet incet, mai bifam lucruri de pe to do list. - Înlocuit kit de brate complet, Lemforder - Înlocuit carenajele aftermarket cu unele originale. Nu recomand carenaje aftermarket noi. - Înlocuit amortizoare spate (Bilstein) - Am trecut la placute față ATE Ceramic. Inițial am avut Brembo, dar scârțâitul lor m-a făcut sa revin la ATE. - Buson ulei + antigel de Audi R8. Din păcate cel de antigel nu pot sa îl pun. Lovește în capota. Next -> Revizia airride. Voi duce masina la AFS, în București unde se vor ocupa baietii ce au și montat sistemul de Airride de la Airlift.
    9 points
  2. 8 points
  3. Piese de rezistenta pe ultima luna: reconditionarea a 2 seturi de xenon oem generatia 1. Curatat, refacut carcasa detetiorata, curatat lupe si sticle, refacut si gresat suruburile de reglaj, refacut cablajul,refacut oglinda faza lunga si vopsit ornamente lupe. Multa munca.
    7 points
  4. ITP luat fara probleme. Singurul comentariu : un furtun de combustibil nu etanseaza corespunzator si se vad picaturi. Dezamagirea mea : anul trecut am schimbat ambele furtunuri cu unele aftermarket noi. Acum unul e crapat si celalalt curge. 🫣 Oem noi nu se mai fabrica... O sa cumpar furtun la m si le inlocuiesc pana vin altele de silicon comandate.
    6 points
  5. Gata cu interiorul. 🤩 Mega multumit de updaturi.
    6 points
  6. Acel moment când e mai ieftin trailerul pana la București decât benzina consumata Masina merge la AFS pentru revizia la airride. Planuiesc sa imi mai fac un set extra de amortizoare pe fata cu perne pe ele. Iar la următorul schimb, peste 4-5 ani, sa nu mai fiu nevoit sa bag un drum pana acolo doar pentru atat. Din păcate, nu am apucat sa ma înscriu si cu Skoda la Dropdown, un eveniment auto mai mare din Bucuresti unde voi face partea din echipa ce reprezinta RoDrag (noua organizare a drag-racingului din România). Va aștept acolo pe cei interesați sa vedeti atat masini de expoziție, cât și oldtimers, mașini de competitii etc. Vor fi prezenți și cei de la DOP, Carsx, WRT, Completechip impreuna cu masinile lor de prezentare.
    6 points
  7. Vecinu' s-a mutat de curand in apartamentul de langa mine (impartim un perete comun). Aseara mi-a batut la usa, venind sa se prezinte impreuna cu sotia lui. (initial sotia mea s-a speriat, nu avem prieteni si tangente atat de personale cu nimeni p-aici) Ne-au adus o tava de lasagna (facuta de ea) si o sticla de vin in semn de "Suntem noii vostri vecini (de langa) bine v-am gasit!" 🙂 Am trait in Romania (in vestul tarii si in capitala) atat la casa cat si la bloc in cartiere "de nord" si pe cat sunt romanii de "primitori si calzi", NICIODATA, NICI UN VECIN nu a facut vreun gest asemanator!😒 Din contra, de obicei imi bateau la usa sa imi ceara ceva sau sa ma deranjeze cu nimicuri! Asta asa, inopinat, am primit o mica lectie legata de "cat de reci sunt strainii"! (ce-i drept, nu sunt englezi!) 👳‍♀️ Din vorba in vorba, am dezbatut subiecte legate de traiul in comunitate, mentananta cladire si servicii, securitate, lifturi, gradina si am ajuns la coduri acces in ansamblu, parcare si ulterior la MASINI, un subiect pe care amandoi il indragim! Se pare ca omul e pasionat, avand "niste jucarii" din gama VAG 😄: P.S. Si el l-a remarcat pe Baloo 🐻 cica "I ❤️ your "Bentley", I bet it's like driving a cloud!☁️" 😄 Eu l-am corectat: "Poor people's Bentley" 😄
    5 points
  8. Azi mi-au ajuns ornamentele de la schimbătorul de viteze. Nu-mi plăceau cele cromate. Am luat unele negru lucios și una de piele perforată.
    5 points
  9. Niste cadre cu sora albastra stoc....
    4 points
  10. Bunatati. 😄 Discuri fata si placute Brembo. Placute spate Brembo pentru ambele masini. Suspensie H&R Cup Kit.
    4 points
  11. la asta nu fac nimic , promit.
    4 points
  12. La multi ani dragi colegi, pe anul acesta nu ne-am auzit Am mai bifat inca un retrofit de care sunt mandru ca l-am realizat cu succes. Sign assist, am trecut de la camera 3AA la camera 3Q0, perfect functional acum sign assist, cum am trecut la unitate MIB, presupun ca si din cauza bordului 3D, nu mai afisa semnele de circulatie. Oricum aveam de gand sa schimb si acest modul ca sa fie in conformitate cu celelalte, incet incet ajungem la FULL MQB cu modulele pe platforma PQ. Intre timp am pus si softul de fabrica al masinii de la , deoarece nu mi-a placut cum functionau regenarile daca masina sta in oras. Erau cazuri in care ajungeam la fiecare 200 de KM sa isi faca regenerare masina, daca statea in jur de 2 saptamani in oras. Am studiat putin cazul si ca sa nu ajungem la o uzura a EGR-ului si alte componente, am constatat ca ar fi necesar sa trec la softul vechi. Dupa mai bine de 3000 de km cu softul nou, pot spune ca masina se comporta mai bine, regenearile in oras sunt undeva la 500 km, motorul suna bine, temperaturile sunt ok, ceea ce nu inteleg dar voi mai studia acest caz, astept aici si pareri de la cei care se pricep mai bine, daca merg lejer scot un consum de 4.7 ceea ce n-am mai reusit de cand am masina, dar scade temperatura la apa in mers si revine din nou la 90, scade pana undeva la 80 de grade. Am schimbat distributia si pompa de apa + termostat la cutie. La revizie am sa verific celalalt termostat. am trecut de la 9977 la 4779 dupa cum se vede si in LOG. Pe urma am inceput pregatirea suportilor la camera 3Q0, deoarece este mai mica fata de 3AA sunt necesari 2 adaptori, pe care i-am facut la imprimanta 3D, pot face la comanda contra cost detaliile in PM. si va trebui ajustat si suportul de camera, de pe parbriz, ca sa incapa camera. Am pilit putin si din camera noua 3Q0, ca sa nu imi mai rupa suportul cel mic printat la imprimanta 3D, am stricat cam 7 suporti am refacut pinii confirm diagramei, si am inceput setarea parametrilor, si codarea camerei 3Q0. Totul bine si frumos, s-au incarcat parametrii, masina vedea camera, doar ca din pacate camera avea o problema software, asa presupun... si nu functiona, ramanea mereu eroare pe diagnoza. Ca norocul am mai avut o camera disponibila, pe care am ajustat-o si am instalat-o pe masina. Totul bine si frumos, avem Sign assist 3q0 de MQB pe PQ 🤩 noroc ca nu m-am abtinut si am desfacut camera veche sa vedem ce are inauntru, daca cumva este vreo lipitura rece, si cred ca s-a stricat pana la urma camera mica din unitate. Ce este pacat la acet retrofit, ca nu iti da si un semnal acustic sau ceva atunci cand apare limita de viteza cum este la platforma noua, ca iti si afiseaza in bord in oricare meniu ai fii inainte. Poate pe viitor o sa avem aceasta notificare. cei care se pricep mai bine la computere de bord si le modifica. Dar overall sunt multumit de ce am reusit sa fac, si continuam mai departe. Multume module nu mai am de schimbat pe masina 🤣
    4 points
  13. Helou, Nu stiu cum sa incept dar here goes nothing : dupa lungi framantari sufletesti si nopti petrecute pe internetz incercand sa imi dau seama ce masina s-ar preta cel mai bine stilului meu de viata si planurilor viitoare am ajuns la concluzia ca un Subaru Outback Wilderness s-ar potrivii de minune dar cum intregul proces de achizitie , import si omologare individuala parea prea anevoios m-am multumit cu next best thing adica un Passat Alltrack 2.0 TSI GPF. Presupun ca trebuie sa descriu si un pic partea mecanica : Sub capota se afla un ea888 gen3 acompaniat de un is38 si un filtru cu particule o cutie automata cu 7 rapoarte ( sper dq500 dar cel mai probabil este un dq381 ) precum si un sistem de tractiune integrala de tip haldex gen5 . Tot acest pachet a fost asamblat in 2019 si pana in momentul cand a intrat in posesia mea a parcurs 66k pe drumurile din germanica . Dotari : Sincer nu stiu numele "pachetelor de optiuni" si nici nu as vrea sa folosesc expresia "full fara piele" asa ca o sa incerc sa enumar dotarile ce le-am descoperit pana acum : 2 pedale - una face masina sa mearga mai tare una sa mearga mai incet - great success Una bucata volan plin de butoane plus 2 pe spatele lui care ca prin magie face ca sa creasca sau sa scada zgomotul din habitaclu 3 ecrane, cu mentiunea ca unul e jucaus tare si ba apare ba dispare la apasarea unui buton Prajitor de chelie Scaun sofer fara happy end , ca altfel incearca sa faca ceva acolo la lombar Pachet soacra - e mai atenta decat tine sa pastrezi distanta regulamentara , daca mergi intre benzi , daca ai ceva in unghiul mort ( sincer sper sa si puna frana ) Pachet prietena - daca are loc face si o parcare laterala cat de cat decenta ACC - asta a fost cam una dintre cerinte Priza de 220v Planuri viitoare : 0. Protectii metalice motor/cutie si haldex 1. Haldex controller - Papa needs that 4x4 lock 2. Lift kit - Asta daca ajung sa o pun pe burta pe undeva 3. Baie de ulei din metal - fooo vw si responsabilitatea fata de mediu prin folosirea de mult plastic reciclat Multumesc.
    4 points
  14. După o absență destul de lungă în care am regandit de 5 ori evacuarea si am reușit într-un final să am sigle pe mașină, revenim în forță cu prima participare cu Beetle la un eveniment auto. Weekendul acesta masina a fost prezentă la Dropdown iar pasionații acestui model au fost mai multi decat ma așteptam.
    4 points
  15. daca l gaseai la 130000 era o chestie, dar sa dai o masina cu 190000 pe una cu 230000 pentru cativa ani nu stiu daca e o afacere
    4 points
  16. Peste 32400km si urmeaza schimb de ulei, la 7k de la ultimul schimb pt ca a fost mult mers urban si urmeaza un drum de Germania. Plus am de rezolvat pe garantie o eroare la schimbatorul de viteze. Intre timp, am pus jante de 19 pt care de fapt e facuta masina asta. Specificatii oem cu 8x19 et49..nu cele mai estetice ca ET, dar directia a ramas la fel de usoara si doar un discomfort usor mai crescut fata de jantele 18. Am pastrat P zero si pe 19 gasind o oferta buna si cu AO1.
    3 points
  17. Buna ziua tuturor. Dupa 5 ani petrecuti cu Octavia FL (2018), am decis sa mizam tot pe marca SKODA, si sa facem upgrade la un SUV care sa ne satisfaca nevoile de familie si aici ma refer la confort la drum lung, iesiri multe la munte la cazari cu acces mai dificil, spatiu mare pentru cel mic in spate, si binenteles un portbabaj pe masura pentru a cara toate cele necesare familiei pentru multele sejururi. Masina din semnatura a fost achizitionata in aprilie 2023 de noua din reprezentanta SKODA Piatra Neamt, este varianta de echipare style tractiune integrala, cutie automata DSG 7 (DQ381 cod cutie) motorizare Diesel , 150cp/360 Nm, cu mici optionale peste (scaune spate incalzite, volan incalzit, padele pt DSG etc. driving mode selection OFFROAD).Skodiaq-ul l-am achizitionat de la Piatra Neamt, a intrat si reducerea aferenta progamului Rabla 2023, si in plus a fost si o oferta la dealer si am prins si anvelope iarna din partea lor. Pana in prezent dupa apx. 15 000 km (la prezenta data) , va pot impartasi experientele mele cu skodiaq-ul :).Imi place confortul masinii, pozitia inalta a postului de conducere, garda sol cca. 195 mm cu, care ma simt foarte confortabil pe drumurile forestiere,iarba etc, si in jungla urbana gen parcari la borduri inalte.Eram invatat de la Octavia precendenta cu spatiul generos in spate dar la Kodiaq e si mai mare, insonorizare buna, virtual cockpit ul este un must de acum incolo.Cutia de viteze (DQ381) e lenesa la schimbat in modul normal (lucru stiut de aproape toti utilizatorii de DSG) dar odata trecuta in sport e ceea ce trebuie.Folosesc modul D cu precadere in oras, si daca am nevoie de raspuns mai rapid fac shift in Sport prin apasarea in jos a manetei schimbatorului.Ma incanta cuplul, se simte de la turatii mici, urcatul rampelor pe teren dificil (cai acces drum pamant, forestier, iarba etc ) este foarte simplu, nu simt nimic chinuit totul decurge firesc.Farurile Matrix Led is superbe , am vazut ca odata puse pe auto noaptea nu deranjez pe nimeni din fata , chiar am ramas putin uimit de cum se face un con de umbra pentru cel din fata special ca sa nu il orbeasca si totul e dinamic (la vechea Octavia nu aveam asa ceva ). Aspectele negative pana in prezent, un senzor stanga fata cam da rateuri in sensul ca in mers tot se triggereste ca si cum ar avea un obstacol dar nu e cazul (sper ca se rezolva odata cu recall-ul 91GF configurare unitate comanda senzori, tocmai am fost instiintat de un astfel de update la masina personala de catre cei din reprezentanta).Dinamica masinii la condus urban chiar si in modul sport e dupa parerea mea sub Octavia avuta in trecut (1.0 tsi 116 CP manuala), adica trebuie sa fiu mai temperat intr-o oarecare situatie in trafic unde necesita sa fii fasnet, ceea ce nu e cazul marelui urs :)).La fix 8200 km , dupa un martor presiune ulei , a trebuit sa completez cu fix 200 de ml de ulei deoarece nivelul era sub minim , cu toate ca la predare nivelul se incadra in normal.Din punct de vedere stilistic nu imi plac insertiile cromatice de la nivelul geamurilor dar se pot face un chrome delete (poate pe viitor).Alte probleme nu am gasit pana la prezenta data si cca 15 000 km. Tocmai am facut prima revizie deoarece masina vine dotata cu un timp variabil decis de catre masina cumva (mai aveam cca 2000 de km pana la schimb ulei , valoare calculata de calculatorul masinii).La prima inspectie, conform planului de service s-au inlocuit filtrele de ulei/aer habitaclu/polen si uleiul (cca 6l).Uzura placutelor fata este undeva la 20% si cele din spate 15%.Cam atat de spus pana in prezent.Daca va mai pot ajuta cu alte informatii va stau la dispozitie. Toate cele bune!
    3 points
  18. Rezultatul pentru volanul de R si unul de G4 Pacific.
    3 points
  19. @acidone77 sa speram ca va iesi bun, cel putin pe o garsoniera cu 7 locuri. Pana imi fac curaj sa ma apuc de manopera stage 3, tot o lungesc cu niste distantiere de H&R , parca nu mai arata ca un iepure care face poo. Pe fata am mers cu 11mm (sper c-o sa intre viitoarele frane), pe spate cu 18mm, singurele cu TUV si cu prezoane lungi.
    3 points
  20. Stiu ca cele OEM cu metal sunt mai rare/greu de gasit, eu apelasem la folie aluminiu cu textura si am fost foarte multumit de rezultat.
    3 points
  21. Din setul oem de trimuri imi lipseste manerul sofer. Asa ca facem unul...
    3 points
  22. Da, rezultatul este peste asteptari. Vom vedea si daca acesta rezista in timp si la caldura. Momentan nu am nici o informatie in acest sens. Lupe de Sharan reconditionate: In toata acesta perioada am mai gasit cateva lucruri interesante : 1. Set trimuri oem - Aluminiu. Lipseste doar manerul sofer. Stare foarte buna. 2. Un set de grile Bora in stare acceptabila.
    3 points
  23. Asta ai inteles din ce se intampla zi de zi in aceasta tara ... ca avem ceva cu noi insine ? Cand o sticla de apa plata de 0.5 a ajuns 3 lei ? Cand ajungi acasa sa mananci si observi ca nu ai fost atent ptr ca ai si alte probleme , iar ce ai cumparat azi expria azi ? Ptr ca exista angajati platiti sa puna in fata tot ce e vechi ? Cand tin in depozite tot ce e proaspat ca sa poata vinde ce e vechi ? Iar alimente care expira peste 10 zile sunt deja umflate si alterate ? Pentru ca nu au fost depozitate si transportate cum trebuie ? Cand comanzi mancare la restaurant care se crede de top si primesti cartofi prajiti jumatate stricati ptr ca la " pachet " mai pot scapa de marfa stricata in loc sa o arunce Da , mere si eu cumpar romanesti ptr ca sunt mai bune Dar nu poti trai doar cu mere , e vorba de tot , general , si general totul e mai scump si mai prost aici din simplul motiv ca legile nu se aplica decat ptr cei mici Atunci sa mergem pe ce spun prietenii nostri paraziti : Ne place sa ne plangem cand e bine, ca asa ne vine Cand e rau, e rau de tot, da' inca e bine
    3 points
  24. Ieri am ajuns acasa. Desi sa incalzit e zapada naturala cat vezi cu ochii. Marea majoritate a partiilor sunt facute pe partea de nord . Doar in partea de jos e putin mai moale . Ei zic ca stratul de zapada e inca 30-120cm,31 din 35 partii sunt deschise.
    3 points
  25. @mishu achihaitei la 200 de lei... risti viata ta si a celor din jur. La 250 de lei... esti tot pe acolo. Daca un Nexen (groaznic, l-am avut echipare OE) costa aproape 300 de lei... ori ridici bugetul... ori risti.
    3 points
  26. Până la urmă m-am hotărât la mașina din Budapesta, are 4 ani garanție fără de 2 ani cea din Praga, deși avea opțiuni care îmi plăceau mai mult cea din Praga. Mă și simt mai în siguranță, fiind din Timișoara și la nevoie aș putea chiar să o duc la ei pentru eventuale probleme de garanție. Aceasta este câștigătoarea: https://www.dasweltauto.hu/vehicle/485910566 Aceasta este pierzătoarea: https://skladovevozy.volkswagen.cz/car/V-2021-0652895-CZ Mulțumesc mult pentru încurajări.
    3 points
  27. Stim cu totii site-ul ala, si momentam Michelin CC2, sunt cam cele mai bune anvelope allseason, conform testelor
    2 points
  28. Salutare si bine ne-am regasit acum la +100 000 km cu jucaria. Tot ma mai supara cateodata si ma gandesc sa o vand sau sa nu, dar din zi in zi ma re-indragostesc de ea. Problema serioasa sa zic asa va fi cu adevarat cand va aparea al treilea membru in familie deoarece si viitoarea sotie tot masina cu 2 locuri are Am zis sa revin sa ma mai "laud" cu ce am mai facut pe la ea si ce recomandari mai am. Pana acum totul bine, nu a picat nimic, nu consuma ulei asa ca am zis ca merita si ea upgrade-uri. Din pacate am renuntat la softul MTM (ECU + TCU) deoarece a fost nu problematic ci foarte problematic... Am mers pentru cutie cu un stage 2+ de la TVS Engineering (Olanda) instalat la Automatico in Bucuresti, recomand baietii deoarece au fost foarte promti si profi. I-am ales pe cei de la TVS deoarece am gasit numai review-uri pozitive iar instalarea iti da unele optiuni care nu am mai auzit si la altii. Pentru putere am mers pe mana celor de la 034 Motorsport, mi-au placut deoarece au un aparat cu care iti poti scrie softul chiar tu si care ulterior il optimizeaza nevoilor tale dar mai ales mi-a placut ca poti oricand sa schimbi hartile de la stock la Stage 1, 2 sau 2+ cum am luat eu. Adica cand merg la ITP, "e stock domne" In continuare toate upgrade-urile le-am tinut sa zic asa la limita legii si am incercat sa echilibrez investitiile in putere/franare/directie cat mai mult deoarece este o masina cu care merg zilnic. Nu voi face upgrade-uri in motor/turbo/evacuare deoarece puterea pe care o are acum, este mai mult decat suficienta. Mai jos avem upgrade-urile masinii + ce urmeaza sa vina Upgrades: 034 motorsport - dogbone mount - billet catch can - strut tower reinforcement - front subframe locking collars - rear subframe mount inserts - stainless steel braided break lines - billet breather block off kit JXB Performance - driveshaft center support bearing carrier Girodisc - front rotors 370 - back rotors 310 - magic break pads (less break dust) Bar-Tek - DSG catch can NGK - Spark plugs - Ignition coils Go Fast Bits (GFB) - Diverter Valve + (DV+) Forge Motorsport - Silicone Boost Hoses Ram-Air - Performance intake kit with PRORAM filter Urmeaza sa vina 034 Motorsport - HPFP upgrade Wagner Tuning - Evo 2 intercooler La final voi reveni si cu poze, cel mai sigur dupa ziua mea deoarece nu prea am timp de ea acum fiind cu nunta. Sa auzim numai de bine! Si drumuri bune!
    2 points
  29. @Fantozzi Chiar daca sunt masini de firma pe toate le-am intretinut si le-am condus ca si cum ar fi fost masini personale. Nu-mi sta in caracter "sa-mi bat joc" in general de lucruri fie ca sunt sau nu ale mele. Doua dintre ele (skoda o2fl si o3) le-ma achizitionat eu dupa iesirea din leasing si functioneza impecabil si astazi 90% regim de oras (la parinti). Niciuna din situatiile pe care le-ai descris tu la rubrica "asa nu" nu se aplica in cazul meu. Deci, raman la parerea personala ca sunt probleme cu cutiile dq200 pe care producatorul le-a recunoscut de-a lungul timpului dar din pacate dealer-ul nu le recunoaste si impinge la limita timpul astfel incat o eventuala cedare sa se intample la iesirea din garantie si reparatia sa se efectuieze pe bani. @Xman_ghio Este "directiva interna de multinationala" ca toate masinile din flota sa fie cu motoare diesel si de la un producator German (si nu Mercedes,Audi sau BMW, deci exclus brand-uri premium) pentru ca firma la care lucrez e o firma germana.......nu pot alege eu alta motorizare si totodata bugetul este limitat. Deci, per total o gramada de restrictii la care trebuie sa ma adaptez. In ceea ce priveste alegerea cutei automate in detrimentul celei manuale eu personal sunt de parere ca este mult mai confortabil si "mai indicat" o cutie automata pentru oras decat una manuala. As fi ales manuala pentru deplasari preponderent extra-urban.
    2 points
  30. Nu ma pot abtine, cand vad ca toti sunt profesionisti in a cumpara masini la mana a doua. Deci, uzura scaunului la masina respectiva, nu are nici o legatura cu numarul de km. Am un 7P din 2012, are peste 190k km, la mine e de aproape nou. Aceeasi uzura o am de pe la 100k km, ba din contra, la aripioara de la spatar, am si niste zgarieturi de la gecile sotiei. Sunt un tip greut, dar nu foarte, am in jur de 100kg. Pentru a evita astfel de cute, ar trebui in mod constant curatate si hidratate scaunele de piele, ceea ce, recunosc, nu prea am facut. Pentru a depista nr real de km, altele sunt metodele. Un scaun de peste 300k km, ma astept sa aiba zgarieturi, rupturi, nu cute. Mai este un mit, d-le, nu lua masina din Romania ca e distrusa. Uite ca am exemplul meu, si inca nu e distrusa dupa 12 ani, ce-i drept, vopseaua originala nu prea mai e pe multe elemente, dar tehnic, o consider inca excelenta. Asa ca, dmpdv, acea masina pare destul de ok, am vazut ca ai si VIN-ul pe anunt. Deci @Acidone77 ,dupa ce ii verifici VIN-ul si daca e ok, mai trebuie sa mergi sa o vezi, la fata locului ai putea observa daca a fost pocnita, si sa-i faci si o diagnoza. Navigatia e o chinezarie after-market, daca masina a avut RCD550, atunci, daca acea chinezare e montata cum trebuie, ii da clasa RCD-ului. Oricum, maximul posibil din fabrica, RNS850, care nu prea mai face fata timpurilor prezente, il gasesti la dezmembrari. In rest, cum zice ANdi B., noi romanii, vrem masini la mana a doua, destul de vechi, care sa aiba si km putini, sa aiba si vopsea originala, sa nu aiba nici daune in istoric(nu ma refer la daune totale) si cel mai important, sa fie degeaba.
    2 points
  31. "Noul " volan are airbagul lui. Se vede in poza. Airbagurile volanelor ( standard si R) nu sunt interschimbabile datorita formelor diferite.
    2 points
  32. Deciii.... fara deci ;)) De ieri, oficial, am masina veche, fara garantie ;)) Au trecut 5 ani. Ca sa sarbatorim, acum vreo saptamana, intr-o vineri, am purces spre pretenii din Craiova cu planuri sa iesim din tara pe la PF2, sa dam o tura pe la vecinii sarbi si sa ne intoarcem in .ro pe la PF1 si sa innoptam la Eselnita, unde ne astepta restul grupului. Ajungem seara in Cra-iova, drumul destul de liber, DNx-ul ala chiar isi merita banii. Gazdele ne asteptau, imbucam ceva, deschidem o sticla de vin si punem un vinil... Si se face ora de somn. Dimineata facem ochi, gazda, crescut la granita, vorbitor de bulgara si sarba, ne duce spre Gogosu/PF2 pe drumuri ascunse. Ca fun fact, am luat o perche de Motorola T42 si, ca de obicei, au starnit rasul... dar povestesc mai tarziu despre asta. Trecem pe la Cetate... ajungem la granita... ploua, ba... dar ploua. Ne intreaba oamenii cu ce planuri la vecini.. zicem ca turisti si... ne lasa sa trecem (dupa un control rapid al actelor) Ajungem in Negotin, se face ora micului dejun: Luam o pizza locala si niste cacafea Platim si... iesim la plimbare in ploaie. Oamenii mei merg sa isi ia SIM local, eu activez datele pe e-SIM-ul gigimobil. Ne uitam pe vreme... nicio sansa de imbunatatire asa ca plecam spre sud pe Valea Timocului. Sud as in sud. 50 in localitate, 80 in afara, vreo 6 radare... curand se insenineaza si... era deja primavara. Din nou, vreo 3 obiective nu le-am putut vizita dn motive de ploaie asa ca ajungem la al 4-lea. La Manasija (o manastire cetate, chiar misto, misto)... vizitam, facem vreo 3 poze si ni se face foame. Zice ghidul/gazda - stiu un restaurant misto, nu avem timp sa vedem si pestera, mergem la Veliki Buk (undeva la intrarea intr-un parc national - cred) si stiu eu un restaurant bun. Restaurantul era inchis. Mai era unu deschis dar nu acceptau carduri... Va e foame? Nu chiar... hai sa ne mai plimbam. Mai trecem prin cateva sate, mai urcam niste dealuri, mai facem niste poze... Ne ia foamea. PitStop la Zajecar (zaicar) si... mancam pe saturate Ma voia sa stam numa' ca incepusera sa se nelinisteasca cei de la Eselnita. Asa ca plecam spre Kladovo, facem inca un PitStop pentru dulciuri si apoi... PF1. Acolo control. 20 de min mai tarziu parcam in fata pensiunii... Petrecerea era in toi. Ne tragem langa un vin alb... si se face 0200. Dimineata... poze pe (ma)Ciucarul Mare. Ne intoarcem... facem bagajele si... lenevim la soare pana se decid fetele daca luam micul dejun sau un brunch... brunch a fost ;)) In sfarsit, se face timpul sa plecam, ne luam la revedere de la gazde si... ne promitem sa ne mai vedem o data luna viitoare. Facem plinu im primu oemve si... cateva ore mai tarziu ajungem acasa Si asa am trecut de 99.000km Mai trec cateva zile in care am gatit una-alta si... incepe sa imi vibreze volanul. Ma duc la vulcanizare si ii rog sa ma echilibreze si sa permute rotile fata spate (sunt directionale)... 150 de lei mai tarziu... lucrurile erau din nou bune ;)) -- va urma --
    2 points
  33. Pe masina am deja pacific. Starea actuala :
    2 points
  34. Nu vreau sa comentez,vad atit de multe lucruri,atit pe internet cit si in viata reala,ca orice comentariu ar duce in acelasi loc,discutii,certuri,etc.Am invatat ca in viata,vorbele fara o demonstratie reala,stiintifica,nu isi au rostul,si cum ne aflam pe un forum tehnic,imi tin comentariile pentru cind ma intilnesc cu amicii la un pahar de whiskey.
    2 points
  35. Nu arata rau facute "brushed". Am de facut 2 seturi. O sa incerc si niste lac de proba. A mai incercat cineva lac pe ele?
    2 points
  36. Revin cu informatii,in primul rind,atunci cind cumparati injectoare,si puteti sa le vedeti inainte de a le plati,asigurati-va ca sint asa cum spune vinzatorul,adica noi,reconstruite,reparate,sh,etc. Toate injectoarele noi,au duzele inscriptionate cu laser,pe exterior,vizibil. Injectoarele reconstruite,pot fi partial reconstruite,adica duza noua,si restul vechi in interior,sau piesele din interior noi,si duza veche,cereti detalii.Repet,duzele noi sint inscriptionate pe exterior cu laser. Injectoare. Injectoarele reparate,de asemenea,se pot repara folosind piese noi,sau nu,asa ca cereti raportul cu rezultatele testelor facute in bancul de probe.In realitate,daca pompangiul sau vinzatorul vrea sa va pacaleasca,o poate face in multe moduri.Rapoartele nu pot fi falsificate,intrebarea este daca cel prezentat este de la injectorul care vi se vinde.Ca o garantie,ar trebui ca raportul sa fie facut pe numele cumparatorului,numai ca uneori,cei care le vind nu sint pompangii,sint intermediari. Injectoare SH,sfatul meu este sa nu cumparati niciodata asa ceva,decit daca sinteti prezenti in momentul in care dupa o prealabila testare,direct pe masina de unde provin,se scot si vi se inmineaza in acel moment. Aici aveti duze curatate cu ultrasunete. apoi duze noi cu inscriptiile caracteristice
    2 points
  37. Facem un mic update si la exterior. Sunt curios cum vor arata cele negre. Asa arata acum :
    2 points
  38. 3 sunt destule. E treaba fratelui meu ce face cu aceste 2 seturi 😁. El are 2 Golfuri 4 ( Un GTI si un AXR break ).
    2 points
  39. Acum mai trebuie si alta masina, sa nu stea atatea faruri degeaba? 😀
    2 points
  40. 10 ani m-am chinuit sa obtin la tara rosii ca pe vremuri , nu mai exista nicio sansa , nu am de unde sa iau seminte , toate au suferit mutatii genetice , nu mai exista E adevarat ca nu se compara cu nimic de pe piata sau de la nicio gradina care vinde , pana si cele necoapte sunt dulci Dar tot nu sunt ce era odata , departe ... Iar de stricat , evident ca se strica 50% orice as face Am renuntat , stresul era prea mare Asta e ghinionul celor care am apucat sa mancam fructe si legume cu gust natural cand mai existau inca Pot manca 20 de pere din parul meu natural de 30 de ani din spatele casei si nu am nimic , e ca si cum as bea apa Daca mananc o singura para din comert , indiferent de unde , am pus-o Cand eram mic stateam toata ziua in vie prin august si puteam sa mananc 20 de struguri pe zi , amestecam tot , bordeaux , producatoare alba , neagra , etc Acum orice struguri as cumpara fac vanzare la Zewa Da ,ce e romanesc e mai bun putin ca ce e de dincolo , la fructe si legume , dar nici vorba de diferentele care erau odata , nimic nu mai e ok Cei care vand fructe si legume la marginea drumului sunt la fel ca cei din piata , ma apuca rasul cand vad masini oprite pe Dealu' Negru la diverse tarabe cu fructe si legume sau la nespalatii aia cu cas de pe Valea Oltului ( ati fost vreodata sa vedeti cum le prepara si ce fel de oameni sunt ? - or fi cativa ok , dar majoritatea ... ) Cand merg spre Oradea in zona la pescuit trec prin Pericei ( langa Simleu Silvaniei , dupa Zalau ) unde la fiecare casa se vinde ceva ca toti sunt gradinari , cartofi , ceapa , rosii , tot ce vrei Va spun sincer , ce legume erau acum 15-20 ani si ce legume sunt acum acolo la vanzare ... diferenta uriasa Am vorbit cu ei , majoritatea au reununtat din comoditate sa mai usuce si sa pastreze semintele lor de la un an la altul si au cumparat noi in primavara Si asa in 20-30 de ani au disparut genele semintelor autentice cu gust adevarat On topic - faina masina , drumuri bune in continuare
    2 points
  41. Tu cred ca nu ai fost in UK Ba da e totul mai scump/ si prost in conjunctura asta numita tara, iar lumea incurajeaza cumparatul de la asa zisii "producatori locali" care nu respecta nicio norma si niciu minimul de igiena necesar. Toate mizeriile de mancaruri se aduc in Romania pt ca Mirel din Turnu Magurele prefera o porcarie ieftina si romanesca,decat un produs fin de la "straini". Calitatea produselor din Italia/UK/Germania etc n-ai sa o intalnesti niciodata in Romania.
    2 points
  42. Da , am vb serios ca au preturi mici , si aici e la fel , doar ca aici nu exista calitate din varii motive ( de la productie pana la depozitare si transport pe toti ii doare-n basca , nu se respecta nimic ) Stiu ca gasesti de toate acolo si calitatea sigur e mai buna ca cea de la noi Doar ca multi aborigeni de pe aici care au ajuns la London , inclusiv din tribul meu , nu stiu asta Pleaca cu salamul inghestuit prin toate bagajele ca ultimii fomisti Aici totul e mai scump si mai prost , dar na , ce e mioritic asa ramane , ca de aia am invatat balada la scoala , sa ne acceptam soarta fara sa luptam Dar la masini , deja umbla peste tot ultimele modele de orice si la noi , ca are lumea bani , adica lumea care are , restul oricum nu conteaza
    2 points
  43. Lipsa echilibrarii motorului afectreaza in timp .
    2 points
  44. Eu am vrut sa iau in toamna Bridgestone turanza all season 6 dar inca nu primisera pe stoc pe nicaieri prin tara. Ajunsesem in finala cu crossclimate2 si turanza as6, voiam bridgestone pt ca stau o idee mai bine pe ud in teste, dar daca nu le-am gasit nicaieri am mers pe crossclimate 2 (care si atunci le-am gasit greu cu dot 2023 pe 205/55/R16 94V). Nu regret alegerea de a trece la allseason. In weekend am tras un pic de ele pe Dealul Negru cu masina din semnatura si nu pot sa ma plang.
    2 points
  45. Am luat un set kumho pt masina electrica si a trecut iarna cu brio . Sunt bune anvelopele , am mers si pe zapada cu ele , incetuc binenteles
    2 points
  46. @akon pune o intrebare la auto-soft ca am vazut ca e stoc 0 - din cate stiu astia nu prea tin stocuri - cand vine transportul nou de anvelope. De obicei, in martie-aprilie Michelin are ceva oferte. Nu lua decat DOT 24.
    2 points
  47. @dumi_DC - nu s-a modificat consumul, am mers in paralel cu un coleg - aceeasi masina(la el stoc), in acelasi regim de condus, fix acelasi consum a iesit, deci sunt super multumit. Sigur ca in sarcina consuma mai mult dar la mers linistit e identic consumul. o sa vedem la stage 3
    2 points
  48. Nu stiu cum si pe unde mergi tu, dar este deja a doua oara cand se observa ca procedezi intelept efectuand revizia la 30k, sita este foarte murdara pentru doar 30k Km. Pentru cineva cu un stil de condus normal, nici la 50-60k nu prea arata asa.
    2 points
  49. Buget de 40~50k ? Am inteles bine ? La bugetul asta nu gasesti un Q5 cu dotari si km putini si garantie ? Daca gasesti o masina impecabila cu istoric sigur si cu vanzator serios , e ca si cum ti-ai fi luat-o noua acum 12 luni luni cu 70k , adica e practic noua ptr durata ei de viata Si ai masina faina inca x ani de acum incolo , e alta clasa Ca dupa Tiguan-ul normal de acum nu intoarce nimeni capul in afara de momentul cand verifica daca s-a incuitat , pana si Kodiaq-ul arata mai bine din afara
    2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!