Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cu cea mai bună reputaţie din 29.02.2024 în toate secţiunile

  1. Incet incet, mai bifam lucruri de pe to do list. - Înlocuit kit de brate complet, Lemforder - Înlocuit carenajele aftermarket cu unele originale. Nu recomand carenaje aftermarket noi. - Înlocuit amortizoare spate (Bilstein) - Am trecut la placute față ATE Ceramic. Inițial am avut Brembo, dar scârțâitul lor m-a făcut sa revin la ATE. - Buson ulei + antigel de Audi R8. Din păcate cel de antigel nu pot sa îl pun. Lovește în capota. Next -> Revizia airride. Voi duce masina la AFS, în București unde se vor ocupa baietii ce au și montat sistemul de Airride de la Airlift.
    9 points
  2. 8 points
  3. Piese de rezistenta pe ultima luna: reconditionarea a 2 seturi de xenon oem generatia 1. Curatat, refacut carcasa detetiorata, curatat lupe si sticle, refacut si gresat suruburile de reglaj, refacut cablajul,refacut oglinda faza lunga si vopsit ornamente lupe. Multa munca.
    7 points
  4. ITP luat fara probleme. Singurul comentariu : un furtun de combustibil nu etanseaza corespunzator si se vad picaturi. Dezamagirea mea : anul trecut am schimbat ambele furtunuri cu unele aftermarket noi. Acum unul e crapat si celalalt curge. 🫣 Oem noi nu se mai fabrica... O sa cumpar furtun la m si le inlocuiesc pana vin altele de silicon comandate.
    6 points
  5. Gata cu interiorul. 🤩 Mega multumit de updaturi.
    6 points
  6. Acel moment când e mai ieftin trailerul pana la București decât benzina consumata Masina merge la AFS pentru revizia la airride. Planuiesc sa imi mai fac un set extra de amortizoare pe fata cu perne pe ele. Iar la următorul schimb, peste 4-5 ani, sa nu mai fiu nevoit sa bag un drum pana acolo doar pentru atat. Din păcate, nu am apucat sa ma înscriu si cu Skoda la Dropdown, un eveniment auto mai mare din Bucuresti unde voi face partea din echipa ce reprezinta RoDrag (noua organizare a drag-racingului din România). Va aștept acolo pe cei interesați sa vedeti atat masini de expoziție, cât și oldtimers, mașini de competitii etc. Vor fi prezenți și cei de la DOP, Carsx, WRT, Completechip impreuna cu masinile lor de prezentare.
    6 points
  7. Vecinu' s-a mutat de curand in apartamentul de langa mine (impartim un perete comun). Aseara mi-a batut la usa, venind sa se prezinte impreuna cu sotia lui. (initial sotia mea s-a speriat, nu avem prieteni si tangente atat de personale cu nimeni p-aici) Ne-au adus o tava de lasagna (facuta de ea) si o sticla de vin in semn de "Suntem noii vostri vecini (de langa) bine v-am gasit!" 🙂 Am trait in Romania (in vestul tarii si in capitala) atat la casa cat si la bloc in cartiere "de nord" si pe cat sunt romanii de "primitori si calzi", NICIODATA, NICI UN VECIN nu a facut vreun gest asemanator!😒 Din contra, de obicei imi bateau la usa sa imi ceara ceva sau sa ma deranjeze cu nimicuri! Asta asa, inopinat, am primit o mica lectie legata de "cat de reci sunt strainii"! (ce-i drept, nu sunt englezi!) 👳‍♀️ Din vorba in vorba, am dezbatut subiecte legate de traiul in comunitate, mentananta cladire si servicii, securitate, lifturi, gradina si am ajuns la coduri acces in ansamblu, parcare si ulterior la MASINI, un subiect pe care amandoi il indragim! Se pare ca omul e pasionat, avand "niste jucarii" din gama VAG 😄: P.S. Si el l-a remarcat pe Baloo 🐻 cica "I ❤️ your "Bentley", I bet it's like driving a cloud!☁️" 😄 Eu l-am corectat: "Poor people's Bentley" 😄
    5 points
  8. Azi mi-au ajuns ornamentele de la schimbătorul de viteze. Nu-mi plăceau cele cromate. Am luat unele negru lucios și una de piele perforată.
    5 points
  9. Niste cadre cu sora albastra stoc....
    4 points
  10. Bunatati. 😄 Discuri fata si placute Brembo. Placute spate Brembo pentru ambele masini. Suspensie H&R Cup Kit.
    4 points
  11. la asta nu fac nimic , promit.
    4 points
  12. La multi ani dragi colegi, pe anul acesta nu ne-am auzit Am mai bifat inca un retrofit de care sunt mandru ca l-am realizat cu succes. Sign assist, am trecut de la camera 3AA la camera 3Q0, perfect functional acum sign assist, cum am trecut la unitate MIB, presupun ca si din cauza bordului 3D, nu mai afisa semnele de circulatie. Oricum aveam de gand sa schimb si acest modul ca sa fie in conformitate cu celelalte, incet incet ajungem la FULL MQB cu modulele pe platforma PQ. Intre timp am pus si softul de fabrica al masinii de la , deoarece nu mi-a placut cum functionau regenarile daca masina sta in oras. Erau cazuri in care ajungeam la fiecare 200 de KM sa isi faca regenerare masina, daca statea in jur de 2 saptamani in oras. Am studiat putin cazul si ca sa nu ajungem la o uzura a EGR-ului si alte componente, am constatat ca ar fi necesar sa trec la softul vechi. Dupa mai bine de 3000 de km cu softul nou, pot spune ca masina se comporta mai bine, regenearile in oras sunt undeva la 500 km, motorul suna bine, temperaturile sunt ok, ceea ce nu inteleg dar voi mai studia acest caz, astept aici si pareri de la cei care se pricep mai bine, daca merg lejer scot un consum de 4.7 ceea ce n-am mai reusit de cand am masina, dar scade temperatura la apa in mers si revine din nou la 90, scade pana undeva la 80 de grade. Am schimbat distributia si pompa de apa + termostat la cutie. La revizie am sa verific celalalt termostat. am trecut de la 9977 la 4779 dupa cum se vede si in LOG. Pe urma am inceput pregatirea suportilor la camera 3Q0, deoarece este mai mica fata de 3AA sunt necesari 2 adaptori, pe care i-am facut la imprimanta 3D, pot face la comanda contra cost detaliile in PM. si va trebui ajustat si suportul de camera, de pe parbriz, ca sa incapa camera. Am pilit putin si din camera noua 3Q0, ca sa nu imi mai rupa suportul cel mic printat la imprimanta 3D, am stricat cam 7 suporti am refacut pinii confirm diagramei, si am inceput setarea parametrilor, si codarea camerei 3Q0. Totul bine si frumos, s-au incarcat parametrii, masina vedea camera, doar ca din pacate camera avea o problema software, asa presupun... si nu functiona, ramanea mereu eroare pe diagnoza. Ca norocul am mai avut o camera disponibila, pe care am ajustat-o si am instalat-o pe masina. Totul bine si frumos, avem Sign assist 3q0 de MQB pe PQ 🤩 noroc ca nu m-am abtinut si am desfacut camera veche sa vedem ce are inauntru, daca cumva este vreo lipitura rece, si cred ca s-a stricat pana la urma camera mica din unitate. Ce este pacat la acet retrofit, ca nu iti da si un semnal acustic sau ceva atunci cand apare limita de viteza cum este la platforma noua, ca iti si afiseaza in bord in oricare meniu ai fii inainte. Poate pe viitor o sa avem aceasta notificare. cei care se pricep mai bine la computere de bord si le modifica. Dar overall sunt multumit de ce am reusit sa fac, si continuam mai departe. Multume module nu mai am de schimbat pe masina 🤣
    4 points
  13. Helou, Nu stiu cum sa incept dar here goes nothing : dupa lungi framantari sufletesti si nopti petrecute pe internetz incercand sa imi dau seama ce masina s-ar preta cel mai bine stilului meu de viata si planurilor viitoare am ajuns la concluzia ca un Subaru Outback Wilderness s-ar potrivii de minune dar cum intregul proces de achizitie , import si omologare individuala parea prea anevoios m-am multumit cu next best thing adica un Passat Alltrack 2.0 TSI GPF. Presupun ca trebuie sa descriu si un pic partea mecanica : Sub capota se afla un ea888 gen3 acompaniat de un is38 si un filtru cu particule o cutie automata cu 7 rapoarte ( sper dq500 dar cel mai probabil este un dq381 ) precum si un sistem de tractiune integrala de tip haldex gen5 . Tot acest pachet a fost asamblat in 2019 si pana in momentul cand a intrat in posesia mea a parcurs 66k pe drumurile din germanica . Dotari : Sincer nu stiu numele "pachetelor de optiuni" si nici nu as vrea sa folosesc expresia "full fara piele" asa ca o sa incerc sa enumar dotarile ce le-am descoperit pana acum : 2 pedale - una face masina sa mearga mai tare una sa mearga mai incet - great success Una bucata volan plin de butoane plus 2 pe spatele lui care ca prin magie face ca sa creasca sau sa scada zgomotul din habitaclu 3 ecrane, cu mentiunea ca unul e jucaus tare si ba apare ba dispare la apasarea unui buton Prajitor de chelie Scaun sofer fara happy end , ca altfel incearca sa faca ceva acolo la lombar Pachet soacra - e mai atenta decat tine sa pastrezi distanta regulamentara , daca mergi intre benzi , daca ai ceva in unghiul mort ( sincer sper sa si puna frana ) Pachet prietena - daca are loc face si o parcare laterala cat de cat decenta ACC - asta a fost cam una dintre cerinte Priza de 220v Planuri viitoare : 0. Protectii metalice motor/cutie si haldex 1. Haldex controller - Papa needs that 4x4 lock 2. Lift kit - Asta daca ajung sa o pun pe burta pe undeva 3. Baie de ulei din metal - fooo vw si responsabilitatea fata de mediu prin folosirea de mult plastic reciclat Multumesc.
    4 points
  14. După o absență destul de lungă în care am regandit de 5 ori evacuarea si am reușit într-un final să am sigle pe mașină, revenim în forță cu prima participare cu Beetle la un eveniment auto. Weekendul acesta masina a fost prezentă la Dropdown iar pasionații acestui model au fost mai multi decat ma așteptam.
    4 points
  15. daca l gaseai la 130000 era o chestie, dar sa dai o masina cu 190000 pe una cu 230000 pentru cativa ani nu stiu daca e o afacere
    4 points
  16. Peste 32400km si urmeaza schimb de ulei, la 7k de la ultimul schimb pt ca a fost mult mers urban si urmeaza un drum de Germania. Plus am de rezolvat pe garantie o eroare la schimbatorul de viteze. Intre timp, am pus jante de 19 pt care de fapt e facuta masina asta. Specificatii oem cu 8x19 et49..nu cele mai estetice ca ET, dar directia a ramas la fel de usoara si doar un discomfort usor mai crescut fata de jantele 18. Am pastrat P zero si pe 19 gasind o oferta buna si cu AO1.
    3 points
  17. Buna ziua tuturor. Dupa 5 ani petrecuti cu Octavia FL (2018), am decis sa mizam tot pe marca SKODA, si sa facem upgrade la un SUV care sa ne satisfaca nevoile de familie si aici ma refer la confort la drum lung, iesiri multe la munte la cazari cu acces mai dificil, spatiu mare pentru cel mic in spate, si binenteles un portbabaj pe masura pentru a cara toate cele necesare familiei pentru multele sejururi. Masina din semnatura a fost achizitionata in aprilie 2023 de noua din reprezentanta SKODA Piatra Neamt, este varianta de echipare style tractiune integrala, cutie automata DSG 7 (DQ381 cod cutie) motorizare Diesel , 150cp/360 Nm, cu mici optionale peste (scaune spate incalzite, volan incalzit, padele pt DSG etc. driving mode selection OFFROAD).Skodiaq-ul l-am achizitionat de la Piatra Neamt, a intrat si reducerea aferenta progamului Rabla 2023, si in plus a fost si o oferta la dealer si am prins si anvelope iarna din partea lor. Pana in prezent dupa apx. 15 000 km (la prezenta data) , va pot impartasi experientele mele cu skodiaq-ul :).Imi place confortul masinii, pozitia inalta a postului de conducere, garda sol cca. 195 mm cu, care ma simt foarte confortabil pe drumurile forestiere,iarba etc, si in jungla urbana gen parcari la borduri inalte.Eram invatat de la Octavia precendenta cu spatiul generos in spate dar la Kodiaq e si mai mare, insonorizare buna, virtual cockpit ul este un must de acum incolo.Cutia de viteze (DQ381) e lenesa la schimbat in modul normal (lucru stiut de aproape toti utilizatorii de DSG) dar odata trecuta in sport e ceea ce trebuie.Folosesc modul D cu precadere in oras, si daca am nevoie de raspuns mai rapid fac shift in Sport prin apasarea in jos a manetei schimbatorului.Ma incanta cuplul, se simte de la turatii mici, urcatul rampelor pe teren dificil (cai acces drum pamant, forestier, iarba etc ) este foarte simplu, nu simt nimic chinuit totul decurge firesc.Farurile Matrix Led is superbe , am vazut ca odata puse pe auto noaptea nu deranjez pe nimeni din fata , chiar am ramas putin uimit de cum se face un con de umbra pentru cel din fata special ca sa nu il orbeasca si totul e dinamic (la vechea Octavia nu aveam asa ceva ). Aspectele negative pana in prezent, un senzor stanga fata cam da rateuri in sensul ca in mers tot se triggereste ca si cum ar avea un obstacol dar nu e cazul (sper ca se rezolva odata cu recall-ul 91GF configurare unitate comanda senzori, tocmai am fost instiintat de un astfel de update la masina personala de catre cei din reprezentanta).Dinamica masinii la condus urban chiar si in modul sport e dupa parerea mea sub Octavia avuta in trecut (1.0 tsi 116 CP manuala), adica trebuie sa fiu mai temperat intr-o oarecare situatie in trafic unde necesita sa fii fasnet, ceea ce nu e cazul marelui urs :)).La fix 8200 km , dupa un martor presiune ulei , a trebuit sa completez cu fix 200 de ml de ulei deoarece nivelul era sub minim , cu toate ca la predare nivelul se incadra in normal.Din punct de vedere stilistic nu imi plac insertiile cromatice de la nivelul geamurilor dar se pot face un chrome delete (poate pe viitor).Alte probleme nu am gasit pana la prezenta data si cca 15 000 km. Tocmai am facut prima revizie deoarece masina vine dotata cu un timp variabil decis de catre masina cumva (mai aveam cca 2000 de km pana la schimb ulei , valoare calculata de calculatorul masinii).La prima inspectie, conform planului de service s-au inlocuit filtrele de ulei/aer habitaclu/polen si uleiul (cca 6l).Uzura placutelor fata este undeva la 20% si cele din spate 15%.Cam atat de spus pana in prezent.Daca va mai pot ajuta cu alte informatii va stau la dispozitie. Toate cele bune!
    3 points
  18. Rezultatul pentru volanul de R si unul de G4 Pacific.
    3 points
  19. @acidone77 sa speram ca va iesi bun, cel putin pe o garsoniera cu 7 locuri. Pana imi fac curaj sa ma apuc de manopera stage 3, tot o lungesc cu niste distantiere de H&R , parca nu mai arata ca un iepure care face poo. Pe fata am mers cu 11mm (sper c-o sa intre viitoarele frane), pe spate cu 18mm, singurele cu TUV si cu prezoane lungi.
    3 points
  20. Stiu ca cele OEM cu metal sunt mai rare/greu de gasit, eu apelasem la folie aluminiu cu textura si am fost foarte multumit de rezultat.
    3 points
  21. Din setul oem de trimuri imi lipseste manerul sofer. Asa ca facem unul...
    3 points
  22. Da, rezultatul este peste asteptari. Vom vedea si daca acesta rezista in timp si la caldura. Momentan nu am nici o informatie in acest sens. Lupe de Sharan reconditionate: In toata acesta perioada am mai gasit cateva lucruri interesante : 1. Set trimuri oem - Aluminiu. Lipseste doar manerul sofer. Stare foarte buna. 2. Un set de grile Bora in stare acceptabila.
    3 points
  23. Asta ai inteles din ce se intampla zi de zi in aceasta tara ... ca avem ceva cu noi insine ? Cand o sticla de apa plata de 0.5 a ajuns 3 lei ? Cand ajungi acasa sa mananci si observi ca nu ai fost atent ptr ca ai si alte probleme , iar ce ai cumparat azi expria azi ? Ptr ca exista angajati platiti sa puna in fata tot ce e vechi ? Cand tin in depozite tot ce e proaspat ca sa poata vinde ce e vechi ? Iar alimente care expira peste 10 zile sunt deja umflate si alterate ? Pentru ca nu au fost depozitate si transportate cum trebuie ? Cand comanzi mancare la restaurant care se crede de top si primesti cartofi prajiti jumatate stricati ptr ca la " pachet " mai pot scapa de marfa stricata in loc sa o arunce Da , mere si eu cumpar romanesti ptr ca sunt mai bune Dar nu poti trai doar cu mere , e vorba de tot , general , si general totul e mai scump si mai prost aici din simplul motiv ca legile nu se aplica decat ptr cei mici Atunci sa mergem pe ce spun prietenii nostri paraziti : Ne place sa ne plangem cand e bine, ca asa ne vine Cand e rau, e rau de tot, da' inca e bine
    3 points
  24. Ieri am ajuns acasa. Desi sa incalzit e zapada naturala cat vezi cu ochii. Marea majoritate a partiilor sunt facute pe partea de nord . Doar in partea de jos e putin mai moale . Ei zic ca stratul de zapada e inca 30-120cm,31 din 35 partii sunt deschise.
    3 points
  25. @Al Bundy Motoarele mai puternice functioneaza la temperaturi mai mari, care "uzeaza" uleiul mai tare, probabil de aia e recomandat 0W30 la 2.0TSI de 272/280cp...
    2 points
  26. Salutare salutare, mersi frumos @CristiALF , poate reusim sa ne mai strangem la o sueta ca pe vremuri in parcare, ca vine vremea frumoasa!
    2 points
  27. Stim cu totii site-ul ala, si momentam Michelin CC2, sunt cam cele mai bune anvelope allseason, conform testelor
    2 points
  28. Nu ma pot abtine, cand vad ca toti sunt profesionisti in a cumpara masini la mana a doua. Deci, uzura scaunului la masina respectiva, nu are nici o legatura cu numarul de km. Am un 7P din 2012, are peste 190k km, la mine e de aproape nou. Aceeasi uzura o am de pe la 100k km, ba din contra, la aripioara de la spatar, am si niste zgarieturi de la gecile sotiei. Sunt un tip greut, dar nu foarte, am in jur de 100kg. Pentru a evita astfel de cute, ar trebui in mod constant curatate si hidratate scaunele de piele, ceea ce, recunosc, nu prea am facut. Pentru a depista nr real de km, altele sunt metodele. Un scaun de peste 300k km, ma astept sa aiba zgarieturi, rupturi, nu cute. Mai este un mit, d-le, nu lua masina din Romania ca e distrusa. Uite ca am exemplul meu, si inca nu e distrusa dupa 12 ani, ce-i drept, vopseaua originala nu prea mai e pe multe elemente, dar tehnic, o consider inca excelenta. Asa ca, dmpdv, acea masina pare destul de ok, am vazut ca ai si VIN-ul pe anunt. Deci @Acidone77 ,dupa ce ii verifici VIN-ul si daca e ok, mai trebuie sa mergi sa o vezi, la fata locului ai putea observa daca a fost pocnita, si sa-i faci si o diagnoza. Navigatia e o chinezarie after-market, daca masina a avut RCD550, atunci, daca acea chinezare e montata cum trebuie, ii da clasa RCD-ului. Oricum, maximul posibil din fabrica, RNS850, care nu prea mai face fata timpurilor prezente, il gasesti la dezmembrari. In rest, cum zice ANdi B., noi romanii, vrem masini la mana a doua, destul de vechi, care sa aiba si km putini, sa aiba si vopsea originala, sa nu aiba nici daune in istoric(nu ma refer la daune totale) si cel mai important, sa fie degeaba.
    2 points
  29. 2 points
  30. Nu da lucios pentru ca o sa le spalacesti rau de tot. La LeroyMelin gasesti lac mat spray.
    2 points
  31. Las si niste poze cu interiorul si 2 din fata
    2 points
  32. "Noul " volan are airbagul lui. Se vede in poza. Airbagurile volanelor ( standard si R) nu sunt interschimbabile datorita formelor diferite.
    2 points
  33. Consider ca imi lipsea un singur element la interior : volan R line. Update-urile facute pana acum trebuiau finalizate cumva. Mega incantat de achizitie. Un pret bun, buton de acc, buton telefon si fara padele. Am 2 variante: incerc sa reconditionez piele. Daca nu merge , o sa il retapitez.
    2 points
  34. A mai trecut un an deci am ajuns din nou la itp la inceput de martie. Km 192000 , all good cu masina, benzina de 100 si gpl bun si cam atat. Trebuie sa ajung cu ea pe la service pentru o mica boncaneala pe dreapta spate, se aude pe drum pietruit la viteze mici doar si sa ii fac si un schimb de lichid de frana iar la vara sau chiar spre sfarsitul anului sa ii mai fac un schimb de ulei la cutie cand ajunge la 200.000km, ultimul fiind facut la achizitie la 150.000km. Mai avem de pus anvelopele de vara adica cele all season folosite in ultimii 3 ani si cam atat pentru primavara asta.
    2 points
  35. Pe masina am deja pacific. Starea actuala :
    2 points
  36. Nu vreau sa comentez,vad atit de multe lucruri,atit pe internet cit si in viata reala,ca orice comentariu ar duce in acelasi loc,discutii,certuri,etc.Am invatat ca in viata,vorbele fara o demonstratie reala,stiintifica,nu isi au rostul,si cum ne aflam pe un forum tehnic,imi tin comentariile pentru cind ma intilnesc cu amicii la un pahar de whiskey.
    2 points
  37. Nu arata rau facute "brushed". Am de facut 2 seturi. O sa incerc si niste lac de proba. A mai incercat cineva lac pe ele?
    2 points
  38. Revin cu informatii,in primul rind,atunci cind cumparati injectoare,si puteti sa le vedeti inainte de a le plati,asigurati-va ca sint asa cum spune vinzatorul,adica noi,reconstruite,reparate,sh,etc. Toate injectoarele noi,au duzele inscriptionate cu laser,pe exterior,vizibil. Injectoarele reconstruite,pot fi partial reconstruite,adica duza noua,si restul vechi in interior,sau piesele din interior noi,si duza veche,cereti detalii.Repet,duzele noi sint inscriptionate pe exterior cu laser. Injectoare. Injectoarele reparate,de asemenea,se pot repara folosind piese noi,sau nu,asa ca cereti raportul cu rezultatele testelor facute in bancul de probe.In realitate,daca pompangiul sau vinzatorul vrea sa va pacaleasca,o poate face in multe moduri.Rapoartele nu pot fi falsificate,intrebarea este daca cel prezentat este de la injectorul care vi se vinde.Ca o garantie,ar trebui ca raportul sa fie facut pe numele cumparatorului,numai ca uneori,cei care le vind nu sint pompangii,sint intermediari. Injectoare SH,sfatul meu este sa nu cumparati niciodata asa ceva,decit daca sinteti prezenti in momentul in care dupa o prealabila testare,direct pe masina de unde provin,se scot si vi se inmineaza in acel moment. Aici aveti duze curatate cu ultrasunete. apoi duze noi cu inscriptiile caracteristice
    2 points
  39. Cativa ani diferenta dar poate ajuta pe cineva. Am avut o problema similara, un scartait combinat cu un zgomot gen sarma agatata de roata. Arcurile ce fixeaza sistemul la frana de mana (sabotii) erau rupte si cazute in interior.
    2 points
  40. Facem un mic update si la exterior. Sunt curios cum vor arata cele negre. Asa arata acum :
    2 points
  41. 3 sunt destule. E treaba fratelui meu ce face cu aceste 2 seturi 😁. El are 2 Golfuri 4 ( Un GTI si un AXR break ).
    2 points
  42. Acum mai trebuie si alta masina, sa nu stea atatea faruri degeaba? 😀
    2 points
  43. Da , am vb serios ca au preturi mici , si aici e la fel , doar ca aici nu exista calitate din varii motive ( de la productie pana la depozitare si transport pe toti ii doare-n basca , nu se respecta nimic ) Stiu ca gasesti de toate acolo si calitatea sigur e mai buna ca cea de la noi Doar ca multi aborigeni de pe aici care au ajuns la London , inclusiv din tribul meu , nu stiu asta Pleaca cu salamul inghestuit prin toate bagajele ca ultimii fomisti Aici totul e mai scump si mai prost , dar na , ce e mioritic asa ramane , ca de aia am invatat balada la scoala , sa ne acceptam soarta fara sa luptam Dar la masini , deja umbla peste tot ultimele modele de orice si la noi , ca are lumea bani , adica lumea care are , restul oricum nu conteaza
    2 points
  44. Lipsa echilibrarii motorului afectreaza in timp .
    2 points
  45. am atasat aici cateva print-screen-uri in care se vede ce se intampla cu evacuarea, la rece, cand se forteaza incalzirea catalizatorului. Kangaroo-15tsi-dpca-ecu-v1910.pdf
    2 points
  46. Cu anvelope de vara am reusit 0-100 in 4.68s , stage1, sub cupra vz310cp. Deci chiar e alta masina, multumesc inca o data MRC @C Z R
    2 points
  47. @mishu achihaitei la 200 de lei... risti viata ta si a celor din jur. La 250 de lei... esti tot pe acolo. Daca un Nexen (groaznic, l-am avut echipare OE) costa aproape 300 de lei... ori ridici bugetul... ori risti.
    2 points
  48. Vă salut! După 6 ani cu o japoneză aspirată, a venit și rândul meu să intru în lumea posesorilor de VAG Mașina în cauză este un Golf 7.5 GTI, fabricat în 04.2018 pe care l-am adus din Germania acum o lună și jumătate. Sincer să vă zic, planul era să iau un NFL după 2016 dar când am văzut-o pe asta, n-am mai stat să mă gandesc la toate calculele pe care mi le făcusem când am plecat din România deoarece..aia e, am prins o ofertă zic eu destul de bună încât s-o refuz. Ca și dotări, înafară de cele standard existente pe GTI, mașina are ACC, trapă și DSG (venind de pe o manuală și nefiind adeptul cutiilor automate, inițial am fost destul de sceptic privind achiziția unei mașini automate până s-o conduc, după s-a schimbat treaba). Drumul din Germania până în țară a fost ceva de vis, nu-mi venea să cred felul în care se mișca mașina și nivelul de confort din interior la viteze de 130-140 de km/h. Pentru cine este curios de cifre privind consumul de combustibil, cu ACC-ul setat la 140 de km/h, mașina avea un consum instant între 7.5% și 9% (mai mult decât rezonabil zic eu). De la Sibiu până în Pitești, cu câteva depășiri pe alocuri, CB-ul îmi arăta 6.9%. Când am ajuns în țară primul lucru pe care l-am făcut a fost să duc mașina la mecanic pentru o revizie mai amănunțită (ulei, ulei în cutie, bujii) dar unde s-a constatat că trebuia schimbată și pompa de apă deoarece pierdea antigel. Zis și făcut! La momentul actual, am apucat doar să-i activez Apple Carplay-ul și i-am luat un set de Michelin Pilot Alpin 5 pentru iarnă. Pentru anul 2024 intenționez: Soft ECU și TCU deoarece nu zic nu la 300 de cai putere; Admisie: mă gândeam la cea de la Eventuri dar bineînțeles că sunt dispus și la alte variante; Arcuri sport: mă gândeam la cele de la VWR deoarece n-au un drop foarte mare dar totuși mai reduc din wheelgap; Jante de vară: oscilez între un set de Motec MCR2 sau un set de Pretoria pe 19 SH dacă mi-o permite bugetul.
    2 points
  49. Buget de 40~50k ? Am inteles bine ? La bugetul asta nu gasesti un Q5 cu dotari si km putini si garantie ? Daca gasesti o masina impecabila cu istoric sigur si cu vanzator serios , e ca si cum ti-ai fi luat-o noua acum 12 luni luni cu 70k , adica e practic noua ptr durata ei de viata Si ai masina faina inca x ani de acum incolo , e alta clasa Ca dupa Tiguan-ul normal de acum nu intoarce nimeni capul in afara de momentul cand verifica daca s-a incuitat , pana si Kodiaq-ul arata mai bine din afara
    2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!