Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cu cea mai bună reputaţie din 21.03.2024 în toate secţiunile

  1. ITP luat fara probleme. Singurul comentariu : un furtun de combustibil nu etanseaza corespunzator si se vad picaturi. Dezamagirea mea : anul trecut am schimbat ambele furtunuri cu unele aftermarket noi. Acum unul e crapat si celalalt curge. 🫣 Oem noi nu se mai fabrica... O sa cumpar furtun la m si le inlocuiesc pana vin altele de silicon comandate.
    6 points
  2. Gata cu interiorul. 🤩 Mega multumit de updaturi.
    6 points
  3. Vecinu' s-a mutat de curand in apartamentul de langa mine (impartim un perete comun). Aseara mi-a batut la usa, venind sa se prezinte impreuna cu sotia lui. (initial sotia mea s-a speriat, nu avem prieteni si tangente atat de personale cu nimeni p-aici) Ne-au adus o tava de lasagna (facuta de ea) si o sticla de vin in semn de "Suntem noii vostri vecini (de langa) bine v-am gasit!" 🙂 Am trait in Romania (in vestul tarii si in capitala) atat la casa cat si la bloc in cartiere "de nord" si pe cat sunt romanii de "primitori si calzi", NICIODATA, NICI UN VECIN nu a facut vreun gest asemanator!😒 Din contra, de obicei imi bateau la usa sa imi ceara ceva sau sa ma deranjeze cu nimicuri! Asta asa, inopinat, am primit o mica lectie legata de "cat de reci sunt strainii"! (ce-i drept, nu sunt englezi!) 👳‍♀️ Din vorba in vorba, am dezbatut subiecte legate de traiul in comunitate, mentananta cladire si servicii, securitate, lifturi, gradina si am ajuns la coduri acces in ansamblu, parcare si ulterior la MASINI, un subiect pe care amandoi il indragim! Se pare ca omul e pasionat, avand "niste jucarii" din gama VAG 😄: P.S. Si el l-a remarcat pe Baloo 🐻 cica "I ❤️ your "Bentley", I bet it's like driving a cloud!☁️" 😄 Eu l-am corectat: "Poor people's Bentley" 😄
    5 points
  4. Azi mi-au ajuns ornamentele de la schimbătorul de viteze. Nu-mi plăceau cele cromate. Am luat unele negru lucios și una de piele perforată.
    5 points
  5. Niste cadre cu sora albastra stoc....
    4 points
  6. Bunatati. 😄 Discuri fata si placute Brembo. Placute spate Brembo pentru ambele masini. Suspensie H&R Cup Kit.
    4 points
  7. la asta nu fac nimic , promit.
    4 points
  8. La multi ani dragi colegi, pe anul acesta nu ne-am auzit Am mai bifat inca un retrofit de care sunt mandru ca l-am realizat cu succes. Sign assist, am trecut de la camera 3AA la camera 3Q0, perfect functional acum sign assist, cum am trecut la unitate MIB, presupun ca si din cauza bordului 3D, nu mai afisa semnele de circulatie. Oricum aveam de gand sa schimb si acest modul ca sa fie in conformitate cu celelalte, incet incet ajungem la FULL MQB cu modulele pe platforma PQ. Intre timp am pus si softul de fabrica al masinii de la , deoarece nu mi-a placut cum functionau regenarile daca masina sta in oras. Erau cazuri in care ajungeam la fiecare 200 de KM sa isi faca regenerare masina, daca statea in jur de 2 saptamani in oras. Am studiat putin cazul si ca sa nu ajungem la o uzura a EGR-ului si alte componente, am constatat ca ar fi necesar sa trec la softul vechi. Dupa mai bine de 3000 de km cu softul nou, pot spune ca masina se comporta mai bine, regenearile in oras sunt undeva la 500 km, motorul suna bine, temperaturile sunt ok, ceea ce nu inteleg dar voi mai studia acest caz, astept aici si pareri de la cei care se pricep mai bine, daca merg lejer scot un consum de 4.7 ceea ce n-am mai reusit de cand am masina, dar scade temperatura la apa in mers si revine din nou la 90, scade pana undeva la 80 de grade. Am schimbat distributia si pompa de apa + termostat la cutie. La revizie am sa verific celalalt termostat. am trecut de la 9977 la 4779 dupa cum se vede si in LOG. Pe urma am inceput pregatirea suportilor la camera 3Q0, deoarece este mai mica fata de 3AA sunt necesari 2 adaptori, pe care i-am facut la imprimanta 3D, pot face la comanda contra cost detaliile in PM. si va trebui ajustat si suportul de camera, de pe parbriz, ca sa incapa camera. Am pilit putin si din camera noua 3Q0, ca sa nu imi mai rupa suportul cel mic printat la imprimanta 3D, am stricat cam 7 suporti am refacut pinii confirm diagramei, si am inceput setarea parametrilor, si codarea camerei 3Q0. Totul bine si frumos, s-au incarcat parametrii, masina vedea camera, doar ca din pacate camera avea o problema software, asa presupun... si nu functiona, ramanea mereu eroare pe diagnoza. Ca norocul am mai avut o camera disponibila, pe care am ajustat-o si am instalat-o pe masina. Totul bine si frumos, avem Sign assist 3q0 de MQB pe PQ 🤩 noroc ca nu m-am abtinut si am desfacut camera veche sa vedem ce are inauntru, daca cumva este vreo lipitura rece, si cred ca s-a stricat pana la urma camera mica din unitate. Ce este pacat la acet retrofit, ca nu iti da si un semnal acustic sau ceva atunci cand apare limita de viteza cum este la platforma noua, ca iti si afiseaza in bord in oricare meniu ai fii inainte. Poate pe viitor o sa avem aceasta notificare. cei care se pricep mai bine la computere de bord si le modifica. Dar overall sunt multumit de ce am reusit sa fac, si continuam mai departe. Multume module nu mai am de schimbat pe masina 🤣
    4 points
  9. Peste 32400km si urmeaza schimb de ulei, la 7k de la ultimul schimb pt ca a fost mult mers urban si urmeaza un drum de Germania. Plus am de rezolvat pe garantie o eroare la schimbatorul de viteze. Intre timp, am pus jante de 19 pt care de fapt e facuta masina asta. Specificatii oem cu 8x19 et49..nu cele mai estetice ca ET, dar directia a ramas la fel de usoara si doar un discomfort usor mai crescut fata de jantele 18. Am pastrat P zero si pe 19 gasind o oferta buna si cu AO1.
    3 points
  10. Buna ziua tuturor. Dupa 5 ani petrecuti cu Octavia FL (2018), am decis sa mizam tot pe marca SKODA, si sa facem upgrade la un SUV care sa ne satisfaca nevoile de familie si aici ma refer la confort la drum lung, iesiri multe la munte la cazari cu acces mai dificil, spatiu mare pentru cel mic in spate, si binenteles un portbabaj pe masura pentru a cara toate cele necesare familiei pentru multele sejururi. Masina din semnatura a fost achizitionata in aprilie 2023 de noua din reprezentanta SKODA Piatra Neamt, este varianta de echipare style tractiune integrala, cutie automata DSG 7 (DQ381 cod cutie) motorizare Diesel , 150cp/360 Nm, cu mici optionale peste (scaune spate incalzite, volan incalzit, padele pt DSG etc. driving mode selection OFFROAD).Skodiaq-ul l-am achizitionat de la Piatra Neamt, a intrat si reducerea aferenta progamului Rabla 2023, si in plus a fost si o oferta la dealer si am prins si anvelope iarna din partea lor. Pana in prezent dupa apx. 15 000 km (la prezenta data) , va pot impartasi experientele mele cu skodiaq-ul :).Imi place confortul masinii, pozitia inalta a postului de conducere, garda sol cca. 195 mm cu, care ma simt foarte confortabil pe drumurile forestiere,iarba etc, si in jungla urbana gen parcari la borduri inalte.Eram invatat de la Octavia precendenta cu spatiul generos in spate dar la Kodiaq e si mai mare, insonorizare buna, virtual cockpit ul este un must de acum incolo.Cutia de viteze (DQ381) e lenesa la schimbat in modul normal (lucru stiut de aproape toti utilizatorii de DSG) dar odata trecuta in sport e ceea ce trebuie.Folosesc modul D cu precadere in oras, si daca am nevoie de raspuns mai rapid fac shift in Sport prin apasarea in jos a manetei schimbatorului.Ma incanta cuplul, se simte de la turatii mici, urcatul rampelor pe teren dificil (cai acces drum pamant, forestier, iarba etc ) este foarte simplu, nu simt nimic chinuit totul decurge firesc.Farurile Matrix Led is superbe , am vazut ca odata puse pe auto noaptea nu deranjez pe nimeni din fata , chiar am ramas putin uimit de cum se face un con de umbra pentru cel din fata special ca sa nu il orbeasca si totul e dinamic (la vechea Octavia nu aveam asa ceva ). Aspectele negative pana in prezent, un senzor stanga fata cam da rateuri in sensul ca in mers tot se triggereste ca si cum ar avea un obstacol dar nu e cazul (sper ca se rezolva odata cu recall-ul 91GF configurare unitate comanda senzori, tocmai am fost instiintat de un astfel de update la masina personala de catre cei din reprezentanta).Dinamica masinii la condus urban chiar si in modul sport e dupa parerea mea sub Octavia avuta in trecut (1.0 tsi 116 CP manuala), adica trebuie sa fiu mai temperat intr-o oarecare situatie in trafic unde necesita sa fii fasnet, ceea ce nu e cazul marelui urs :)).La fix 8200 km , dupa un martor presiune ulei , a trebuit sa completez cu fix 200 de ml de ulei deoarece nivelul era sub minim , cu toate ca la predare nivelul se incadra in normal.Din punct de vedere stilistic nu imi plac insertiile cromatice de la nivelul geamurilor dar se pot face un chrome delete (poate pe viitor).Alte probleme nu am gasit pana la prezenta data si cca 15 000 km. Tocmai am facut prima revizie deoarece masina vine dotata cu un timp variabil decis de catre masina cumva (mai aveam cca 2000 de km pana la schimb ulei , valoare calculata de calculatorul masinii).La prima inspectie, conform planului de service s-au inlocuit filtrele de ulei/aer habitaclu/polen si uleiul (cca 6l).Uzura placutelor fata este undeva la 20% si cele din spate 15%.Cam atat de spus pana in prezent.Daca va mai pot ajuta cu alte informatii va stau la dispozitie. Toate cele bune!
    3 points
  11. @Al Bundy Motoarele mai puternice functioneaza la temperaturi mai mari, care "uzeaza" uleiul mai tare, probabil de aia e recomandat 0W30 la 2.0TSI de 272/280cp...
    2 points
  12. Salutare salutare, mersi frumos @CristiALF , poate reusim sa ne mai strangem la o sueta ca pe vremuri in parcare, ca vine vremea frumoasa!
    2 points
  13. Stim cu totii site-ul ala, si momentam Michelin CC2, sunt cam cele mai bune anvelope allseason, conform testelor
    2 points
  14. Salutare si bine ne-am regasit acum la +100 000 km cu jucaria. Tot ma mai supara cateodata si ma gandesc sa o vand sau sa nu, dar din zi in zi ma re-indragostesc de ea. Problema serioasa sa zic asa va fi cu adevarat cand va aparea al treilea membru in familie deoarece si viitoarea sotie tot masina cu 2 locuri are Am zis sa revin sa ma mai "laud" cu ce am mai facut pe la ea si ce recomandari mai am. Pana acum totul bine, nu a picat nimic, nu consuma ulei asa ca am zis ca merita si ea upgrade-uri. Din pacate am renuntat la softul MTM (ECU + TCU) deoarece a fost nu problematic ci foarte problematic... Am mers pentru cutie cu un stage 2+ de la TVS Engineering (Olanda) instalat la Automatico in Bucuresti, recomand baietii deoarece au fost foarte promti si profi. I-am ales pe cei de la TVS deoarece am gasit numai review-uri pozitive iar instalarea iti da unele optiuni care nu am mai auzit si la altii. Pentru putere am mers pe mana celor de la 034 Motorsport, mi-au placut deoarece au un aparat cu care iti poti scrie softul chiar tu si care ulterior il optimizeaza nevoilor tale dar mai ales mi-a placut ca poti oricand sa schimbi hartile de la stock la Stage 1, 2 sau 2+ cum am luat eu. Adica cand merg la ITP, "e stock domne" In continuare toate upgrade-urile le-am tinut sa zic asa la limita legii si am incercat sa echilibrez investitiile in putere/franare/directie cat mai mult deoarece este o masina cu care merg zilnic. Nu voi face upgrade-uri in motor/turbo/evacuare deoarece puterea pe care o are acum, este mai mult decat suficienta. Mai jos avem upgrade-urile masinii + ce urmeaza sa vina Upgrades: 034 motorsport - dogbone mount - billet catch can - strut tower reinforcement - front subframe locking collars - rear subframe mount inserts - stainless steel braided break lines - billet breather block off kit JXB Performance - driveshaft center support bearing carrier Girodisc - front rotors 370 - back rotors 310 - magic break pads (less break dust) Bar-Tek - DSG catch can NGK - Spark plugs - Ignition coils Go Fast Bits (GFB) - Diverter Valve + (DV+) Forge Motorsport - Silicone Boost Hoses Ram-Air - Performance intake kit with PRORAM filter Urmeaza sa vina 034 Motorsport - HPFP upgrade Wagner Tuning - Evo 2 intercooler La final voi reveni si cu poze, cel mai sigur dupa ziua mea deoarece nu prea am timp de ea acum fiind cu nunta. Sa auzim numai de bine! Si drumuri bune!
    2 points
  15. @Fantozzi Chiar daca sunt masini de firma pe toate le-am intretinut si le-am condus ca si cum ar fi fost masini personale. Nu-mi sta in caracter "sa-mi bat joc" in general de lucruri fie ca sunt sau nu ale mele. Doua dintre ele (skoda o2fl si o3) le-ma achizitionat eu dupa iesirea din leasing si functioneza impecabil si astazi 90% regim de oras (la parinti). Niciuna din situatiile pe care le-ai descris tu la rubrica "asa nu" nu se aplica in cazul meu. Deci, raman la parerea personala ca sunt probleme cu cutiile dq200 pe care producatorul le-a recunoscut de-a lungul timpului dar din pacate dealer-ul nu le recunoaste si impinge la limita timpul astfel incat o eventuala cedare sa se intample la iesirea din garantie si reparatia sa se efectuieze pe bani. @Xman_ghio Este "directiva interna de multinationala" ca toate masinile din flota sa fie cu motoare diesel si de la un producator German (si nu Mercedes,Audi sau BMW, deci exclus brand-uri premium) pentru ca firma la care lucrez e o firma germana.......nu pot alege eu alta motorizare si totodata bugetul este limitat. Deci, per total o gramada de restrictii la care trebuie sa ma adaptez. In ceea ce priveste alegerea cutei automate in detrimentul celei manuale eu personal sunt de parere ca este mult mai confortabil si "mai indicat" o cutie automata pentru oras decat una manuala. As fi ales manuala pentru deplasari preponderent extra-urban.
    2 points
  16. Nu ma pot abtine, cand vad ca toti sunt profesionisti in a cumpara masini la mana a doua. Deci, uzura scaunului la masina respectiva, nu are nici o legatura cu numarul de km. Am un 7P din 2012, are peste 190k km, la mine e de aproape nou. Aceeasi uzura o am de pe la 100k km, ba din contra, la aripioara de la spatar, am si niste zgarieturi de la gecile sotiei. Sunt un tip greut, dar nu foarte, am in jur de 100kg. Pentru a evita astfel de cute, ar trebui in mod constant curatate si hidratate scaunele de piele, ceea ce, recunosc, nu prea am facut. Pentru a depista nr real de km, altele sunt metodele. Un scaun de peste 300k km, ma astept sa aiba zgarieturi, rupturi, nu cute. Mai este un mit, d-le, nu lua masina din Romania ca e distrusa. Uite ca am exemplul meu, si inca nu e distrusa dupa 12 ani, ce-i drept, vopseaua originala nu prea mai e pe multe elemente, dar tehnic, o consider inca excelenta. Asa ca, dmpdv, acea masina pare destul de ok, am vazut ca ai si VIN-ul pe anunt. Deci @Acidone77 ,dupa ce ii verifici VIN-ul si daca e ok, mai trebuie sa mergi sa o vezi, la fata locului ai putea observa daca a fost pocnita, si sa-i faci si o diagnoza. Navigatia e o chinezarie after-market, daca masina a avut RCD550, atunci, daca acea chinezare e montata cum trebuie, ii da clasa RCD-ului. Oricum, maximul posibil din fabrica, RNS850, care nu prea mai face fata timpurilor prezente, il gasesti la dezmembrari. In rest, cum zice ANdi B., noi romanii, vrem masini la mana a doua, destul de vechi, care sa aiba si km putini, sa aiba si vopsea originala, sa nu aiba nici daune in istoric(nu ma refer la daune totale) si cel mai important, sa fie degeaba.
    2 points
  17. Știți ce e ciudat pentru noi, românii? Ne dorim mașini rulate care să fie ca noi la prețuri de nimic, așa ceva nu o să se întâmple.
    2 points
  18. 2 points
  19. Si atunci ? De ce diferentele astea la ulei ?
    1 point
  20. Help me o great forum you are my only hope scz pentru wall of text dar sunt un pic confuz si am nevoie de ceva ajutor in alegerea unui ulei So dupa ce am starnit ceva valva pe topicul despre motoarele ea888 cand m-am plans ca 0w20 in specificatia 508.00 este cam apa de ploaie am decis sa vin si sa incep cam aceeasi discutie si acilea pe topicul dedicat de uleiuri. Ce ma intereseaza pe mine este un ulei cat mai decent pentru un DNUA cu 75k km care se pregateste de un stage 0 / 1 ( de la 2 incolo nu imi mai pun problema ca zboara GPF-ul ) Cum producatorul recomanda 504.00 asta ma lasa cu o larga paleta de ulei-uri ce sunt compatibile care mai de care ridicate in slavi si cu o multime de adepti ce sunt gata sa linseze pe oricine nu este de accord cu punctul lor de vedere ( sau cel putin asta am inteles din ultimele 50+ pagini ale acestui subtopic ) . Ulei-ul ideal ( din cunostiintele mele limitate ) ar trebui sa arate cam asa : HTSH cat mai mare , KNOAK cat mai mic , TBN cat casa , Indice de vascozitate cat mai mare , si cum masina este dotata cu un GPF atunci ar trebui ca si nivelul de cenusa sa fie redus . Modul cum va fi folosit ulei-ul este intervale de schimb pana in 10k km , 90% extra urban Daca am inteles corect ulei-urile s-ar imparti cam asa : Full syntetice ( grupa 4 + grupa 5 ) - al drq de scumpe teoretic cel mai bun comportament si longevitate Redline 5W30 SINTETIC EURO SERIES Amsoil 5w30 European Millers EE Performance C3 5w-30 Semi sintetice ( grupa 3 + un pachet de aditivi ) - cel mai bine pot fi caracterizate jack of all trades and master of none Ravenol VSW SAE 0W-30 Ravenol VMP SAE 5W-30 Motul Specific 504/507 Shell Helix Ultra Professional AV-L 0W-30 Shell Helix Ultra ECT C2/C3 0W-30 MOBIL 1 ESP 0W-30 FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 SAE 5W-30 Total Quartz Ineo Long Life 0W-30 LIQUI MOLY Top Tec 4210 0W-30 Castrol EDGE Long Life III 0w30 VW Long Life III 0w30 - el clasico Aici cred ca mai sunt ceva marci dar nu as vrea sa enumar pe toate ( cred ca lista completa se gaseste pe net ) O mentiune notabila care mi-a atras atentia este Ravenol RUP 5w40 care respecta ACEA C3 si are Sulphated Ash ~= 0.8 dar nu are acreditare 504.00 . Continuand poveste am observat aici ca Ravenol a avut parte de o promovare agresiva in 2019 / 2020 si toata lumea a trecut pe uleiuri din aceasta gama jurand cu mana pe rosu ca le-a rezolvat probleme de consum , tzacaniti si alti piticoti care isi fac veacu prin compartimentul motor. Cum cel mai bine este sa verifici informatia in mai multe locuri am intrat si pe oil-club.de si cautand dupa codul de motor toata lumea respira si propavaduieste Ravenol. Cum stiu ca nemtii sunt ff nationalisti si tot ce e facut la ei este mult superior am zis sa verific ce zice lumea despre ravenol si peste balta asa ca am intrat pe bobistheoilguy.com unde citind peste recenzii am dat peste Dimitry from Russia care sustinea ca in testarile ce le-au facut ei Ravenol a venit cu diferente de calitate in cadrul aceluias produs , asa ca am ajuns sa citesc pe oil-club.ru Simt ca deja sufar de information overload , asa ca ajutati un nehotarat in alegerea unui ulei Multumesc Mi-am luat libertatea sa aranjez cat de cat o lista cu ce specificatii am gasit pe net despre ulei-urile mentionate . O sa il intreb si pe IonGPT sa vedem daca el reuseste sa completeze datele care lipsesc. Ulei.pdf
    1 point
  21. in reprezentante, numai ulei de la butoi vezi. Daca vrei la bidon de 1 l ceri asta inainte si platesti corespunzator.
    1 point
  22. Uleiurile foarte subtiri sunt introduse pentru un consum cat mai redus, deci noxe mai putine, pentru a se incadra ca grup in limitele impuse de ecologisti... nu are nicio treaba cu GPF/DPF...
    1 point
  23. Dammm ce am starnit acilea Doar mentionand ca 0w20 e subtirel Da si in cazul meu tot 0w30 cu 504.00 este recomandat. Sunt curios cate pagini am sa adaug la topic-ul de ulei-uri dupa ce postez si acolo Totusi intrebarea mea initiala ramane , unde as putea gasi diagrama circuitului de ulei pentru ea888 gen3 cu precadere DNUA . Multumesc
    1 point
  24. Exista module ok, te rog sa îmi aduci aminte mâine dimineață și îți trimit
    1 point
  25. @dercos ce spui tu e fezabil cand ai doua masini. Cu o singura masina care pleaca la drum zilnic - e mai complicat - anul asta, in B, la 0700 cam... o luna au fost temperaturi cu minus. Plus ca mai da si omu' o fuga la munte...
    1 point
  26. @Nenciu Victor esti sigur de ceea ce spui?
    1 point
  27. Tehnic, ai dreptate. Dar semi independenta suna ca semi insarcinata
    1 point
  28. @halamadrid Nu imi e foarte clar cum un VW 508 0w20 este superior unui alt ulei .. este doar o specificatie. Cat despre intervalul de schimb de ulei asta depinde de gargaunii fiecaruia si de cum foloseste masina , pot sa zic ca am dat uleiuri jos din motor si dupa 1000 km cand nu imi mai satisfaceau cerintele dar niciodata nu am depasit 10k km indiferent de ce producator / combinatie de vascozitate am folosit . Am sa postez rezultatele analizei de ulei @razvancc da in istoricul masinii apare o scurgere de antigel care a fost remediata pe garantie. Nu este precizat daca a fost inlocuita pompa sau nu Oricum monitorizez nivelul de antigel. @tzuicomicina - da m-am uitat pe canalul tipului slabut tare :))) https://bobistheoilguy.com/forums/ contine mult mult mai multe informatii. Stiu ca nu sunt multi utilizatori din vechiul continent dar motoarele recente VW au fost importate si peste balta si specificatiile uleiurilor nu difera ff mult. Oricum sunt multe thread-uri care contin informatii ce sunt general valabile.
    1 point
  29. Capsulate, necapsulate adica etanse sau neetanse nu inseamna ca nu au aer in interior. Acel aer contine vapori de apa. E foarte simplu.
    1 point
  30. ce treaba ai cu plusul de la senzori ? delay box se leaga pe firul de la becul de mers inapoi si la un plus curat, si face 2 lucruri: alimenteaza camera cu plus curat si o mai tine alimentata 10 secunde dupa ce masina e scoasa din R.
    1 point
  31. Cu aprox 1000€ gasesti un interior de piele complet . https://www.olx.ro/d/oferta/interior-complet-touareg-7p-IDequhw.html
    1 point
  32. Asa ar fi corect, dar daca masina nu se strica, ce ar mai face service-urile, producatorii de piese OEM etc...
    1 point
  33. Decodarea. WVWZZZ3CZJE021866.pdf WVWZZZ3CZGE220460.pdf WVWZZZ3DZ78004316.pdf WVWZZZ1KZBM039072.pdf WAUZZZ4F7AN059385.pdf TMBAR7NE1K0228471.pdf VSSZZZ5FZH6517932.pdf WVWZZZAUZFW115933.pdf TMBAC7NE8F0224957.pdf
    1 point
  34. Mi-ar fi placut furtunele "perfomate" asa cum sunt de fabrica. De aceea am luat aftermarket - preformate. Furtunul la metru nu mai e original...dar alta varianta nu vad momentan. Da, am vazut Gates si din acela incerc sa cumpar.
    1 point
  35. Gata comanda lansată astăzi de acum 4 luni de așteptare. Sperăm să fie cu noroc și să o aducă puțin mai repede.
    1 point
  36. Absolut Un soft ceva? Ca oricum consuma mult, macar sa consume cu rost.
    1 point
  37. Le-am comandat deja. Pun poze cu ele cand vin.
    1 point
  38. La ceas de seara langa noua "broasca"🐸 a vecinului :
    1 point
  39. Am citit SSP 645 si SSP 606 si SSP 436 si ce inteleg din ele este ca tot sistemul se adapteaza la necesarul de presiune de ulei. Toate bune si frumoase dar ce ma bazaie cel mai tare este ca in intervalul 0 - 3500 adica fix unde pompa este in modul in care pastreaza 1.8 bari presiune de ulei ( ps in toate acele studii nu prea este specificata temperatura ulei-ului cand a fost facuta masuratoarea ) daca accelerez ca tampu' atunci o sa am nevoie de presiune de ulei care sa imi activeze variatoarele de la arborii cu came si daca cumva peste asta mai sunt si jet-urile de racire ale pistoanelor pornite ( care daca am inteles eu bine papa cam 0.9 bari ) imi e tare frica ca o sa ajung sa am o presiune insificienta pentru a imi pastra ok pelicula de ulei la cuzineti ( care btw in numele eficientei au fost micsorati ... fgm greta si green shit ) Ce m-a facut sa stau si sa investighez un pic problema a fost acest video https://youtu.be/zi8u2e-XRJw?si=Jit0GfvQKLdRGkfA , acum poate sa fie un video in care fac reclama la pompa lor de ulei dar in acelasi timp cam prea crapa ea888-urile Bine o solutie alternativa ar fi sa renunt la GPF si sa trec pe un 5w40 cinstit care sa reziste
    1 point
  40. Helou, Nu stiu cum sa incept dar here goes nothing : dupa lungi framantari sufletesti si nopti petrecute pe internetz incercand sa imi dau seama ce masina s-ar preta cel mai bine stilului meu de viata si planurilor viitoare am ajuns la concluzia ca un Subaru Outback Wilderness s-ar potrivii de minune dar cum intregul proces de achizitie , import si omologare individuala parea prea anevoios m-am multumit cu next best thing adica un Passat Alltrack 2.0 TSI GPF. Presupun ca trebuie sa descriu si un pic partea mecanica : Sub capota se afla un ea888 gen3 acompaniat de un is38 si un filtru cu particule o cutie automata cu 7 rapoarte ( sper dq500 dar cel mai probabil este un dq381 ) precum si un sistem de tractiune integrala de tip haldex gen5 . Tot acest pachet a fost asamblat in 2019 si pana in momentul cand a intrat in posesia mea a parcurs 66k pe drumurile din germanica . Dotari : Sincer nu stiu numele "pachetelor de optiuni" si nici nu as vrea sa folosesc expresia "full fara piele" asa ca o sa incerc sa enumar dotarile ce le-am descoperit pana acum : 2 pedale - una face masina sa mearga mai tare una sa mearga mai incet - great success Una bucata volan plin de butoane plus 2 pe spatele lui care ca prin magie face ca sa creasca sau sa scada zgomotul din habitaclu 3 ecrane, cu mentiunea ca unul e jucaus tare si ba apare ba dispare la apasarea unui buton Prajitor de chelie Scaun sofer fara happy end , ca altfel incearca sa faca ceva acolo la lombar Pachet soacra - e mai atenta decat tine sa pastrezi distanta regulamentara , daca mergi intre benzi , daca ai ceva in unghiul mort ( sincer sper sa si puna frana ) Pachet prietena - daca are loc face si o parcare laterala cat de cat decenta ACC - asta a fost cam una dintre cerinte Priza de 220v Planuri viitoare : 0. Protectii metalice motor/cutie si haldex 1. Haldex controller - Papa needs that 4x4 lock 2. Lift kit - Asta daca ajung sa o pun pe burta pe undeva 3. Baie de ulei din metal - fooo vw si responsabilitatea fata de mediu prin folosirea de mult plastic reciclat Multumesc.
    1 point
  41. Am schimbat placutele de frana pe fata marca TRW cost placute 290 de lei montaj gratis . Au tinut 52 de mii de km . Cand am fost la revizie la 50 de mii de km cei de la reprezentanta au zis ca trebuie schimbate . Am intrebat cat costa inlocuirea lor 1150 de lei . Le-am multumit frumos !
    1 point
  42. Cativa ani diferenta dar poate ajuta pe cineva. Am avut o problema similara, un scartait combinat cu un zgomot gen sarma agatata de roata. Arcurile ce fixeaza sistemul la frana de mana (sabotii) erau rupte si cazute in interior.
    1 point
  43. @Cristi_V ACC disabled e semn de baterie slaba. Just saying.
    1 point
  44. Cand achizitionezi o masina din aceasta categorie NU pretul trebuie sa fie in lista de criterii . Masina nu se cumpara daca : -nu are toate reviziile/reparatiile la zi (se verifica doar la reprezentanta) -nu are km reali -are daune majore -are scurgeri de lichide -are antigelul murdar -are tevile afumate -……. Altfel …sa pui deoparte minim 3000-5000 € pt eventuale reparatii .
    1 point
  45. Buna.De astazi sunt posesorul fericit al unui Karoq 2.0 TDI 4x4 in varianta Style.Am achizitionat auto de la dealer-ul din Sibiu.Oameni extraordinar de amabili,profesionisti adevarati.Primele impresii dupa 500km.Nu prea pot sa ma pronunt inca.Am avut inainte o Skoda Octavia 2.0 tdi dsg din 2017, cumparata tot de noua.Totusi Karoq-ul mi se pare mai stabil in curbe si cu vizibilitate mai buna .Masina are dotari peste medie,asa am gasit-o in stocul dealer-ului din Sibiu.Am sa revin cu pareri dupa 1500-200 km.
    1 point
  46. Daca te referi la ADblue, cred ca e in functie de puterea dezvoltata.
    1 point
  47. salutare, solutie simpla ca sunt conducte de retur fara presiune sunt furtune cu insertie din dedeman. merg de 3 ani fara umezeala de motorina. la fel se pot folosi si la antigel . coliere noi si nu cedeaza ..
    1 point
  48. Mno daca imi ziceai mai repede...ca am apucat sa il comand :D Codu era, 3B0 145 828 G
    1 point
  49. lipsa scanteie cilindru 4 Bec airbag aprins in bord, rezistenta airbag lateral pasager mare cea de la ABS e legata de engine probleme cu senzorii de interior ai alarmei.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!