Jump to content

Clasament


Popular Content

Se afişează conţinutul cu cea mai bună reputaţie din 20.07.2017 în toate secţiunile

  1. 10 points
  2. 8 points
    Poate foloseste cuiva.... Si poate asa vor intelege si multi colegi de forum de ce preturile din Romania sunt mai mici decat cele din Germania si alte tari https://www.autovit.ro/anunt/volkswagen-cc-ID7GmysH.html Raportul_autoDNA_WVWZZZ3CZEE515356.pdf Istoric pe scurt al masinii : Masina avariata cumparata din Cehia in februarie 2017 cu suma de 14 150 euro si vanduta in Romania in august (reparata si full, inclusiv piele - cum le place romanilor-) cu suma de 19 990 euro
  3. 5 points
    Sunt de tot rasul. Ajung la ora 9 fara 5 acolo, ma primeste, primul client. Inteleg ca nu toata lumea ajunge la munca la ora fixa asa ca am rabdare ca sa-mi intocmeasca ac tele si sa se schimbe mecanicul etc. Imi comunica pretul de 360 ron fata de 218 ron = MANOPERA, comunicat pe adresa de mail si la telefon la data programarii in urma cu 10 zile. Compara devizul vechi cu cel facut de el astazi, si spune ca a gresit colegul lui calculul si ca nu e bine, si ii zic doua, la care imi baga faza ca a fost facuta o reducere de 10% la devizul vechi pt ca erau si piesele de la ei, insa din moment ce am venit cu piesele mele (oricum i-am anuntat) nu pot aplica reducerea de 10% la manopera, la care replica mea este, vi se pare ca de la 360 ron la 218 ron este 10% din manoperA? WTF!?!!!! imi scoate factura finala la 240 ron, e ok, data viitoare o sa-mi dea deviz de 1000 ron pt ceva si cand ajung ei defapt costa 2000ron. S-a lucrat rapid, ingrijit, mecanicul amabil, curat, protectii in masina si pe masina. A durat 1 ora jumate inlocuire placute spate si bujii. Cel care m-a primit pt programare service poarta numele de Stefan Petrescu, si s-a comportat in scarba. L-am intrebat de itp gratuit din cauza ca sunt membru Avia-SyncroAlto si nu a stiut sa-mi raspunda, a zis ca am nevoie de 4 intrari in service in 2 ani, eu am deja peste 6, si a zis ca e interpretabil. Doar raspunsuri dodgy pe langa, nimic concret, si eu sunt somnoros dimineata, si cateodata nu am chef de munca, insa sa gresesti preturile, sa nu stii sa raspunzi clar si la obiect daca beneficiez de ceva, mi se pare deplasat si lipsit de profesionalism. Apoi cireasa de pe tort. Mecanicul mi-a schimbat placutele pe spate, insa cand a impins pistoanele in interior, nu a scos capacul de la borcanul de lichid de frana, cred ca stiti ce s-a intamplat. Am ajuns acasa, nu intra bine in reverse, nivel lichid maxim pe borcan, l-am scos cu o seringa la nivel. Multumesc si sa va traiasca familia, da sper sa dati faliment.
  4. 4 points
    Azi mi am cumpărat valvoline ...de mâine masina mea va merge doar pe acest ulei!
  5. 4 points
    De bou cred.. ca m.am luat după lume ca cel ce am pus e mai bun cica... 😆😁
  6. 4 points
    Passat e mașină de familie... A4 mașină de 2, accidental persoane în spate și nu la drum lung. Diferența in spate e mare... A4 sta prost la dotări... Poate generațiile după 2010 or fi altfel... 4 geamuri electrice, cb etc sunt rare... Singurul plus ar fi Audi Concert dacă prinzi , dar poți găsi Dynaudio pe Passat care e decent. Eu am fost în situația sa caut... Passat sau Audi A4...
  7. 4 points
    Renuntarea la o motorizare, mai ales pt una totusi total diferita strict pt elemente de design minore, cum s-a si spus se pot adauga usor ulterior, mie mi se pare ca va genera rapid regrete, mai ales ca motorul e cea mai importanta dotare a masinii.
  8. 4 points
    Uite asa, incet .. incet, dispare si mania Diesel la noi. Traim vremuri istorice
  9. 3 points
    Alt exemplu: https://www.autovit.ro/anunt/volkswagen-passat-cc-ID7Gmq70.html http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache%3AmaKfcf74s50J%3Awww.auto-agent24.de%2Fbestand.php%3Fid%3D246942367 &cd=9&hl=ro&ct=clnk&gl=ro Cumpărată din DE cu 10.990 € NEGOCIABIL, la vanzare in RO cu 13.000 € "ușor negociabil", intre timp a pierdut pe drum și 32.000 km, ca deh, pragul psihologic al romanului.
  10. 3 points
    Ultima oara cand am verificat, eram in 2017 :))))))))
  11. 3 points
    Raspunsul scurt, conteaza orice metru in minus la franare. Un pieton evitat, un gard, un pom. Mai mult decat asta e vorba de cat de rapid poate decelera, concret daca impactul este inevitabil conteaza daca se intra cu 50kmh sau cu 20kmh..nu mai spun daca e diferenta mai mare. Masina indiferent de putere, de frane, comunica cu soseaua doar prin anvelope. Nu as face vreodata rabat la ele. Mult din timp, iarna se face franare pe ud. Insa eticheta asta cu franarea pt mine e doar o parte din alegerea unei anvelope. Nu as lua strict pe acest criteriu.
  12. 3 points
    chiar ma gandeam cand apare cola in discutie
  13. 3 points
    Motoare tsi pe golf 7.... tsi 1.2 105 cp din 2013, highline (pe atunci se permitea HL la aceasta motorizare), am depasit in aceasta luna 110.000 km. Uleiul si toate filtrele schimbate anual dar nu mai repede de 25.000 km. Bujiile inlocuite la 60.000, iar la 2 ani (daca nu ma insel) lichidul de frana. Ieri am schimbat discurile si placutele fata/spate, cu unele aftermarket,(trw). Observand ca si cele originale erau trw insa si cu inscriptia vw AG. (sper sa nu fie interpretat ca fiind reclama) In afara de un bec de faza scurta, nu am avut nicio problema. In octormbrie voi iesi din garantie si sunt curios ce ma asteapta. pana acum, nu am ce sa reporsez acestei mototizari, cu exceptia ca la un mers mai sportiv, papa cam un litru de ulei intre schimburi (momentan nesemnificativ si cunoscut acest aspect) Nici de consum nu ma pot plange, eu unul sunt extrem de multumit. La procentul meu de aproximativ de 70% extern si 30% intern, consumul mixt fiind de 6.3. In privat daca pot sa ava ajut cu alte detalii, sunt aici
  14. 3 points
    Eu am schimbat pana acum pe garantie: - oglinda interior pentru ca nu mai anula bine lumina seara - maciuca schimbător exfoliata - far stânga pentru ca avea niște holograme cu tenta de aburire Când bag uneori în Reverse face ca toți dracii deși respect introducerea în viteza fără sa fie mașina în mișcare.. Per total sunt complet dezamăgit de marca Skoda.. Următoarea mașina o sa fie ceva din Asia.. Exclus VW
  15. 2 points
    Iti recomand si eu tot ATE , la reperul pt Ibiza inca gasesti placute ATE cu continut ridicat de cupru care ajuta si la eliminarea zgomotului printre alte beneficii.Treptat cuprul va fi eliminat complet din compozitia placutelor din considerente ecologice din pacate pentru a inlocui acest component din reteta sunt necesari oriunde intre alti 6-8 compusi diferiti care impreuna sa ajunga la performantele si beneficiile cuprului iar mixul dintre aceste elemente are mai mult sau mai putin succes in aplicatie. Pe cutia de placute exista un simbol cu 3 frunze care face diferentierea intre placute care au continut ridicat de cupru /sub 5%/sub 0.1% iar cele cu continut ridicat isi fac treaba cel mai bine.
  16. 2 points
    Parerile sunt impartite in privinta uleiurilor de motor, fiecare masina se comporta intr-un anumit fel din cauza stilului de mers a celui ce o conduce, important e respectarea intervalului de schimb 10 000 km cu un ulei uzual obsnuit iar cu unul mai bun 15 000km. Eu m-am cam lamurit foloseam un ulei de 15 000km si nu am reusit sa fac 8000km intr-un an, solutii sunt multe.
  17. 2 points
    Nu are relevanta, poate ai pus un ulei mai slab calitativ sau doar cu noack mai prost decat ce foloseai anterior
  18. 2 points
    Valvoline 5w30 ,507.00,dupa 8000 km . In primii 4000km a fost galben/maro 2.0 CR
  19. 2 points
    Releul are 4 terminale in cele mai multe cazuri, daca sunt folosite cele auto la terminalul 86 pui firul ce merge spre becurile de mers inapoi, 85 il legi la masa. Mai raman terminalul 30 si 87, la 30 se leaga un +12v iar la terminalul 87 se leaga alimentarea camerei. Metoda este buna dar mai complicata, cel mai simplu se poate construi un mic filtru cu un condesator. Mai multe info pe google dupa "pwm to dc".
  20. 2 points
    Luati in calcul si semeringurile la supape, pt fumul la prima pornire.
  21. 2 points
    Mie mi se pare scumpa. dotari nu prea are, nu are niciunul din sistemele de asistenta ( Front Assist, Lane Assist, Side Assist etc). Macar are xenon despre care cred ca ar trebui sa fie obligatoriu in dotarile de care nu te poti lipsi. Nici km nu are putini. Nu stiu, are multe lipsuri pt 15000 de euro. Parerea mea
  22. 2 points
    Si cele noi se strica ca cele vechi ,pe banii propietarilor de data asta
  23. 2 points
    Salut. Ce parere aveti de uleiul de la VW Vapsoil 5w40 ?
  24. 2 points
    Ideea este ca majoritatea persoanelor de fata au trecut printr-o experienta de genul acesta. Simti ca vrei ceva mai bun, gasesti o oferta cum este a ta, care la prima vedere pare in regula si chiar daca observi anumite detalii care te deranjeaza sau te pun pe ganduri, treci peste, si faci achizitia din cauza ca iti place ceea ce vezi si eventual ca nu mai ai rabdare sa cauti altceva ori sa te complici cu verificari suplimentare. Din pacate majoritatea masinilor aduse din afara sunt manarite ori sunt cumparate cu configuratia "arata cat mai bine, indiferent de problemele mecanice". De altfel, pe acest lucru se bazeaza samsarii: cumpera o masina cu cateva probleme mecanice mai mult sau mai putin importante (pe baza carora pot obtine un pret foarte bun pe masina), dar care neaparat sa arate bine pentru a impresiona pe client. Clientul, din dorinta de nestavilit, as spune , de a schimba rabla pe ceva mai bun, sare cativa pasi strict necesari in verificarea masinii si desigur, dupa ce o cumpara se trezeste ca are de bagat bani cu caruta ca sa mearga bine, masina devenind asa numitul "proiect personal" , cum se lauda unii pe forum Pe scurt, mergi la un service sau apeleaza la cineva de incredere, care stie sa verifice temeinic masina (sau verifica chiar tu temeinic, daca spui ca te pricepi). Nu e neaparat sa-i zici pas, doar ca o sa stii ce e in neregula cu ea si eventual poti scade din pretul de vanzare investitiile necesare. Succes!
  25. 2 points
    Prioritate are sensul 2 de mers, cel care are verde:
  26. 2 points
    Io am fost deja de doua ori in Jupiter, o data la hotel si o data cu duba - si sunt locuri destul de stat "la prosop". Cu umbrela infipta in nisip este cel putin la fel de fain. Si banii de sezlong i-am dat pe bere rece si inghetata
  27. 2 points
    Nu-i acelasi lucru. Unele Nokianuri is facute in Finlanda, altele in Rusia. Unele sunt "de buget", altele nu. De aia ziceam, A4 nu-i acelasi lucru cu D4 dupa cum doar pentru simplul fapt ca pe A-Klasse e steaua in trei colturi asta nu-l face automat un Mercedes
  28. 2 points
    Pai nu? Mura in gura.
  29. 2 points
    Dezmembrari sau reprezentanta (good luck with that.. sa vezi preturi )
  30. 2 points
    Normal, ca doar in România pot oamenii sa înghită NOx la greu.
  31. 2 points
    Grosimea garniturii se stabileste in functie de cat ies pistoanele din bloc . Trebuie sa pui aceeasi grosime
  32. 2 points
    .. Acel moment cand soferii devin pasivi si cred ca masina conduce in locul lor. Eu folosesc ACC de fiecare data cand am ocazia si nu ma grabesc undeva, dar el trebuie tratat ca un cruise control normal si atentia nu trebuie nicio clipa luata de la drum, faptul ca franeaza/accelereaza dupa cum e traficul e un BONUS si nu inseamna ca noi trebuie sa dormim la volan!!! Eu actionez de fiecare data cand consider ca e o situatie ce il poate pune in dificultate sau induce in eroare, desi pana acum nu mi-a facut nicio faza dubioasa. Pentru cine nu intelege functionarea unor sisteme de genul, e mult mai bine sa nu le foloseasca deloc, altfel devin un pericol pentru cei din jur. Din pacate multi nu le inteleg, legislatie clara in privinta unor astfel de sisteme nu exista, iar in curand cel mai probabil vom vedea din ce in ce mai multe cazuri de accidente provocate de ele.
  33. 2 points
    @Turbocip Dupa montaj sa-i dai 3-4 chei cu mufa de la cablajul injectoarelor scoasa.
  34. 2 points
    Eu cred ca ACC-ul este element de siguranta fie si doar prin faptul ca pastreaza o distanta sigura pana la masina din fata. La 50kmh e alta distanta fata de cea la 130kmh. De multe ori nu realizam ca suntem prea aproape de cel din fata in caz de vreo frana brusca.
  35. 2 points
    ax came: KOLBENSCHMIDT 50006304 sau din dezmembrari...OE e cam scump si nu se justifica pretul, era pd urilor apune de acum cuzineti: GLYCO tacheti: INNA negri garnitura capac:VICTOR REINZ simering: VICTOR REINZ suruburi:10 buc pt axa cu came 038103714G si 8 buc pt rampa culbutorilor 038103714A
  36. 2 points
    Raspund eu, avand ACC, FA + cutie manuala. Ambele si-au dovedit utilitatea din plin. Da,cu o cutie automata e si mai buna integrarea, dar deloc de neglijat si in combinatia cu manuala. FA: In primul te avertizeaza, asta e cel mai bun lucru uneori ca ai moment in care poti tu sa actionezi. Cand insa franeaza brusc, iar ai posibilitatea sa preiei tu. Eu personal nu as miza pe FA ca imi opreste masina, ci e un sistem de atentionare si de ajutare a soferului cu accentuarea franei daca e cazul. ACC: La 20kmh atentioneaza sa preiei controlul, iar sub 30kmh nu se poate seta ACC-ul. La fel atentioneaza cand turatia scade pe la 2000rpm sa schimbi inferioara. Schimbarile de viteza cand masina accelereaza sau e pe franare sunt foarte line, ca la o cutie automata as zice. Probabil la fel e si la CC obisnuit la generatia mqb. Sa mai zic ca la drumuri de autostrada ramane fixat la viteza x si asta e? Ori in localitate la fel daca se merge in coloana, am mers km intregi prin sate cu 50-60kmh in treapta a 4a fara nicio problema. Chiar era recomandarea de treapta a 5a. Overall, as lua ACC si FA pt cutie manuala fara indoiala.
  37. 2 points
    Se rezolva cu piesa noua OE ,nu e nevoie sa masacrezi masina
  38. 2 points
    Nu poti compara confortul celor din spate de la A4 cu B7. In B7 e lux. Daca mai pui si un scaun de copii in A4 mai sta lejer 1 persoana. Are fratele meu unu din 2009 combi. Ce bag in B7 sedan intra in combiul pana in tavan ca portbagaj. Sincer nu e termen de comparatie. Vorba lui Moog e pt 2 tineri . O avand calitati dar depinde si de fiecare ce vrea
  39. 2 points
    Nu știu suspensia de B7, B6 are o suspensie destul de bună multilink, chiar variantele cică de drumuri grele. Chiar dacă s au întors în timp la punte fixă, e o varianta acceptabilă. Cele 2 mașini sunt de clase diferite. Una e de familie, la variant înghesui și 2 cărucioare în portbagaj fără sa le strângi, bagi un frigider fără stres, în spate se simt bine și unii care au 1.90m... Audi e înghesuit rău, portierele spate sunt poziționate după colț, de intrat mai intri dar de ieșit mai greu... Are veleități de sport, sta bine pe strada și la viteze mari dar cam atât... Eu ma uitam după A4 in ideea ca mai găseam motorizări benzina clasice, aspirat 2l sau 1.8l turbo...Pana în 2008... Unul tânăr care pleacă numai cu prietena în concediu și vrea sa se bucure de condus sportiv eventual, alege Audi, cine pleacă cu prietenii, sau un copil etc alege confortul pentru toți pasagerii, și loc destul de bagaje...
  40. 2 points
    @sebip Pe mine nu pretul lui 1.4tsi m-a facut sa-l aleg, daca asta insinuezi. Daca imi oferea macar 1 lucru in plus 2.0tdi 150cp, il alegeam cu ochii inchisi, dar din pacate nu ofera nimic in plus, decat costuri mai ridicate si diferenta de consum nu le acopera din pacate. Te invit sa faci o plimbare cu S3 1.4tsi si cu S3 2.0tdi (ambele 150cp) si sa iti spui parerea. Am facut asta chiar cu colegul de forum @skoderia care are S3 2.0tdi 150cp, am mers si cu a lui si cu a mea si el a fost de aceeasi parere cu ce spun si eu, singurul lui motiv pentru care a ales 2.0tdi a fost faptul ca face zilnic naveta cu destui km, iar per total se vede diferenta de 1-2l la consum in cheltuielile lui lunare. Nu am spus nicio clipa ca 1.4tsi ar fi alegerea perfecta pentru oricine vrea Superb 3, dar nici pe departe nu e un motor luat din considerente de buget (cum se cumpara 1.4mpi pe Octavia 2 de exemplu). Daca motorul era lesinat si nu tragea, cu siguranta nu il luam si renuntam la ceva optionale luand un 2.0tsi sau faceam un "sacrificiu" si ramaneam tot pe 2.0tdi. Cand am comandat masina, bugetul nu era atat de limitat incat sa nu imi permit sa adaug chiar si 5k euro in plus daca era nevoie, insa mi l-am impus pentru ca dpdv rational am considerat ca e suficient pentru o masina si nevoile mele actuale (poate chiar mult peste nevoile actuale). De altfel, sunt convins ca majoritatea celor care isi cauta sau chiar cumpara un Superb 3 nu o fac pentru a avea o masina de expozitie, o masina cu care sa faca curse, sau o masina cu care sa se laude la vecini, ci din dorinta de a acoperi nevoile pe care le au intr-o anumita etapa din viata. Pentru alte dorinte, exista alte marci consacrate, nu Skoda!
  41. 2 points
    In compartimentul stergatoarelor si apoi la motor.
  42. 2 points
    De ce te trimite @75NOR la mine este pentru ca si eu am avut comandat un diesel 190 cu DCC desi sufletul si-a dorit altceva (TSI 220) si dupa ce a venit la o luna am schimbat-o si da am asteptat inca 2 luni si ceva... dar a meritat e alta masina efectiv, poate pare nebunesc ce spun dar e altceva... sunt extrem de fericit cu masinuta asta...
  43. 2 points
    Pina acum am bagat benzina numai de la MOL, din aia scumpa, Evo parca. Tevile cam negre la GTI. De curind OMV a lansat Maxx Motion 100+, adica tot aia scumpa dar imbunatatita. Tevile sint curate si am deja vreo 6 schimburi. Motorul parca trage mai rotund, mai placut. Nu am urmarit consumul. Alte benzine nu am mai incercat pina acum si nici nu imi vine. Ambele sint bune dpv performante dar cea de la omv se simte putin mai bine
  44. 2 points
    Am citit de multe ori aici despre faptul că dacă completezi ulei des ai mereu ulei proaspăt! Va spun sincer că este o mare prostie! Dacă completezi un ulei prost, vei avea în motor un ulei prost dar.... proaspăt! Dacă motorul este uzat sau prost conceput și nu rezolvi problema, degeaba bagi mereu ulei în el, acesta se depune exact acolo unde nu trebuie și afectează senzori, Egr, turbina și alte locuri de îți pui mâinile în cap. Fie repari motorul, fie schimbi mașina și lași pe altul să își bată capul cu ea.
  45. 2 points
  46. 2 points
    Vad ca multa lume foloseste/recomanda Sonax Full Effect. Si pe buna dreptate, e un produs care face ceea ce promite: curata jantele impecabil. Atata doar ca sunt alte produse, care fac o treaba exact la fel de buna, la aprox. juma' de pret : Tuga Felgenreiniger. Test Auto Bild de confirmare (eu asa am aflat de el).
  47. 2 points
    Consumul exagerat de ulei la CDAA se datoreaza pistoanelor si blocului motor (se ovalizeaza) ,se rezolva cu inlocuire motor an 2014 . Pune un ulei ieftin cu norma ceruta de producator .
  48. 2 points
    E ok ,l-am folosit cativa ani pe tdi ,pe CDAA ...posibil sa nu merite din cauza consumului exagerat
  49. 2 points
    @75NOR am facut test drive cu 190 FWD si mi-a placut cum se misca. Anterior am avut un 2.0 N47 de la BMW de 177 de cai, care mi-a fost de ajuns. Anterior am avut Fiesta ST 2.0 benzina dusa spre 200 de CP, mi-am facut si ucenicia pe benzina si mereu o sa prefer benzina. Adevarul e ca desi imi plac 220 sau 280, nu aveam ce sa fac cu atata putere cat si pretul mai ridicat de achizitie. Din pacate am descoperit forumul dupa ce am dat comanda, deci m-am bazat strict pe testdrive si pe ce m-a tentat cand am fost acolo. Nu cred ca 2.0 TDI-ul de 190 de cai se misca aiurea, are 400 Nm. Plus masina va merge 95% in afara orasului, este strict de vacante. In oras am un logan cumparat de nou anul trecut 0.9 TCe (benzina ). Am tras bine de masina de testrive si mi se pare ca se misca excelent. Inainte de o Skoda noua eram pe picior sa plec pt un motor de 3.0 (asta imi doream) dar se mareste familia si o masina noua este mai de viitor.
  50. 2 points
    Da.Se stinge si când deschizi capota.
×