Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 13.01.2021 în toate secţiunile

  1. De ce sa-l consume? La cald ar trebui sa aiba cam aceasi vascozitate(ambele au indicele 30), ba chiar zicea cineva ca noul 0w30 e mai gros la cald decat 5w30. Prima cifra arata cum se comporta un ulei la rece, la pornire, deci unul mai subtire protejeaza mai bine ajungand mai repede in toate colturile motorului.
    3 points
  2. Nu e niciun paradox Totul e putred de la radacini in tara asta Si pe ce este putred , paraziti , gandaci , viermi si alte loghioane ( hotii de toate felurile , de la samsari la printi de Romania ) sunt la ei acasa De ce nu ii mananca animalele care se hranesc cu ei ? ( cei care trebuie sa aplice legea ) Pentru ca au burtile umflate ( isi iau partea ) si doar mimeaza ca fac ceva Iar de pedepsit ii pedespesc pe cei mici care vor sa faca cinstit ceva - de ce ridici ma' capu' ?
    3 points
  3. Salutare tuturor ! A venit vremea sa va prezint noua mea achizitie, un VW ID3 1st Pro PLUS, si asta spune totul despre motorizare si dotari, ca si culoare este makena turcoaz cu volan si bord negru. Masina a fost luata de la Nurvil , deoarece acolo am primit un discount bun. Cei de la PBV1 (exceptie @mastermox, cu care am intrat in legatura destul de tarziu, doar dupa ce am dat fiscalul lui @Aaron) nu au vrut sa de nici-un discount. Oricum, masina luata de la Valcea este masina din curtea PBV1, care a facut un drum pe platforma la Valcea si retur pe rotile ei. Asta mi-a dat prilejul sa fac un drum mai lung cu ea, de la Valcea la Bucuresti. Am plecat cu 100% de acolo si in fata casei mai aveam un range de 135km. Cu cei 215 km parcursi inseamna un drum de 350 km, ceea ce este ok. Multumesc si aici celor 2 cu care am discutat despre masina. Am ajuns la Valcea impreuna cu un prieten, am mers cu masina lui, am discutat cu @Aarondiferite aspecte legate de masina si de livrare. La pregatirea masinii de livrare au gasit o eroare care nu se putea sterge, la una din pompele de recirculare. Am intrat in service impreuna cu @Aaron si dupa discutiile cu mecanicii am continuat cu verificarile asupra acelei erori. Pana la urma am gasit ca un pin dintr-o mufa de pe carcasa bateriei de tractiune s-a indoit in momentul cand a fost introdusa mufa si nu mai facea contact. Asta s-a intamplat in fabrica, deci va dati seama care este nivelul CTC-ului la plecarea masinii din fabrica daca a ajuns la client cu asemenea defectiune. Cred ca sunt primul client care si-a reparat masina in sevice inainte de a semna de livrare. Odata ce am ajuns cu masina acasa a inceput documentarea despre tot ceea ce inseama : card vw, piese, accesorii, retea de incarcare, etc Am inrolat cardul de incarcare si masina in aplicatie. Inrolarea masinii in aplicatie am reusit-o abia dupa 3-4 incercari, primind diferite mesaje de eroare. Prielel lucruri de care am avut nevoie au fost jante si anvelope de iarna, asa ca dupa studierea ofertei am achizitionat 4 jante de table pe 18” de la AHW Shop, care, desi aveau termen de livrare imediat au ajuns dupa 2 saptamani. Acest termen a fost acceptat de mine, dupa ce mi s-a comunicat ca daca nu vreu sa astept, primesc banii inapoi. Am luat apoi un set de anvelope NOKIAN WR SUV 4, 215/55 R18”, de la anvelope-discount.ro, pe care mi le-au livrat in ziua urmatoare, cu dot de 37/20. Anterior mai facusem o comada asemanatoare la autobon.ro iar acestia nu le-au livrat nici dupa 8 zile, cu toate ca termenul era de 2-4 zile. Odata ce am montat anvelopele pe jante, am luat si un cric ca sa am cu ce ridica masina, aceasta venind fara cric si fara kit de pana. Apoi a venit randul unor capace OEM pe 18”, comandata la Avia si au sosit in 5 zile, termenul de livrare fiind de 15 zile. Am luat capacele argintii, initial doream pe cele argintii/negru dar nu aveau termen de livrare. Am luat si covorase de interior, sunt 5 piese si acopera si spatiul dintre covorasele spate, acolo podeaua fiind perfect plana. Urmeaza tavita de portbagaj, dar nu stiu diferenta dintre cele 2 coduri ce se potrivesc pe masina mea, asa ca mai are de asteptat. Acum masina are doar 1400 km, sapt viitoare urmeaza o excursie la Predeal si imi fac planul sa vad unde o incarc.
    2 points
  4. Revin cu un consum realizat dupa perioada de rodaj. Bucuresti-Constanta si retur a doua zi. O diferenta considerabila, generata insa de plimbarile extra din ziua 2 dar si de o diferenta de 10 grade mai putin si o zi foarte ploioasa.
    2 points
  5. Multumesc. Nu am vandut-o si nici nu cred ca o vand. Multumesc de urari tuturor. La fel va doresc si eu voua si masinutelor voastre.
    2 points
  6. Salutare! Sunt la prima postare pe forum, dar urmaresc de ceva vreme masinile din comunitate, deci sper sa nu ma abat de la reguli cu topicul asta. De pe la finalul lui 2019 tot cautam o benzinara coupe SH. Fiind impresionat de invincibilitatea masinii anterioare, un Golf 5 1.9 TDI BKC, m-am orientat tot catre ceva din grupul VAG si am ajuns la un EOS facelift din 2011. Cautarea n-a durat putin deloc, ajungand sa iau masina abia in iulie 2020, dar avand in vedere pandemia, starea de urgenta si toate cele, n-a avut rost sa ma grabesc, si eu zic ca rabdarea a dat roade N-aveam eu ganduri de o decapotabila, mai ales ca e daily car, dar fiind hardtop, facelift, si avand motorul pe benzina pe care aparent il lauda multi ca fiind cel mai fiabil la bugetul meu, am sunat imediat ce a aparut anuntul. Vazut, testat / verificat, vandut! Destul cu povestile, sa vorbim despre masina. A fost comandata in 2011, are tot istoricul in Romania, motorul este 1.4 TSI, cel de 122 CP si la exterior avem un veritabil Rising Blue. Ca si dotari remarcabile (cel mai probabil la vremea ei) ar fi farurile DRL cu bi-xenon si dynamic bending light (8IM), scaunele incalzite, volanul multifunctional, RCD510, senzorii de ploaie si cei de parcare. Revin cu un reply legat de ce am facut la masina din vara pana acum.
    1 point
  7. Am inlocuit farul aburit pe garanție.Este fabricat in 18.12.2020. (Marti am facut revizia si joi am fost anuntat ca deja sosește 🙂 Asta da promptitudine din partea service-ului!). Evident, am montat imediat si folie pe far/proiector. Insa ce am gasit prin Bz, adica no name. Macar protejeaza. Profitand de demontarea barei față am schimbat si extensia ei pe care o aveam de foarte mult timp. Si facut si geometrie. Era necesară.
    1 point
  8. Bec xenon OEM sau de la producatori consacrati Philips/Osram. Nu as face improvizatii in condtiile in care un bec Xenon nou lumineaza suficient.
    1 point
  9. In primul rand as dori sa nu confundam lux-ul cu lumen-ul. Lux-ul este fluxul luminos si este egal cu un lumen pe metru patrat. Practic este ceea ce masuram noi la 7,5 m (o distanta de referinta, aceasi distanta la care reglam farurile). Deci, nu sunt lumeni ci lx. Diferitele companii care comercializeaza aceste becuri din China sau facute pe vapor spun ca dezvolta mii de lumeni.. eu zic ca este doar marketing. Dispozitivul de masurare a lumenilor este o sfera de integrare, cu o dimensiune de 0.5 m in diametru si costa 100000 $. Crezi ca compania "x" detine aceasta sfera? Crezi ca ceea ce scrie pe acea eticheta ieftina, este si adevarat? Revenind, eu iti sugerez becurile xenon oem (de la reprezentanta sau o sursa sigura). Daca totusi iti doresti led, poti incerca pe faza lunga. Dupa cate vad in foto, lupele tale sunt murdare; asa ca iti doresc, spor la treaba!
    1 point
  10. Modulul de gestiune stie singur cat si cum. In teorie poate sa nu incarce deloc...sau sa ajunga la 15v
    1 point
  11. sa te bucuri de ea. vezi ca in centru BV sunt cateva statii langa parc. una rapida si 3 sau 4 de 22kw. poti lasa masina acolo si te bucuri de centru orasului. sunt destul de multe in BV sa te poti baza pe ele. aia din busteni e cam des ocupata. @Rave multumesc de statia MOL PLO, habar nu aveam ca au pus.
    1 point
  12. Au aparut ca piese de schimb componentele din CP4 care fac uzura si duc la fail. Rola - Bosch 1 462 C24 999 Ax - Bosch 1 466 C06 030
    1 point
  13. @acidone77 Am grija de ea ca sa aibe si ea grija de mine 😛 In primul rand, la multi ani! Sa fie un an bun si fara incidente si multe drumuri lungi si bune! 😛 Zilele trecute am gresat si coloana de directie si pot spune ca acum pot intoarce volanul de la cap la cap mult mai usor si fin M-am suparat putin ca mai "smucea" masina la anumite schimbari de viteza si am inteles ca, cauza ar fi un tampon minunat de la cutie care "flexeaza" prea mult asa ca am cumparat de la 034 Motorsport din SUA un dogbone insert (upper si lower) care au venit foarte bine ambalate si care sper sa il montez vineri, daca nu, in weekend si revin cu pareri. Va recomand daca comandati din non-ue sa va inzestrati cu rabdare, si sa vorbiti cu cei de acolo sa nu va retina taxe, doar pretul produsului deoarece veti plati TVA-ul la intrarea in tara a produselor (cel de 19% de la noi) + ca va dura ceva pana intra produsul in tara. Pe langa astea, am reusit sa ma intalnesc si cu un coleg care detine aceeasi masina minunata sa impartim durerea si problemele dar mai ales fericirea adusa de aceasta masina
    1 point
  14. Cam toate modelele au greutatea distribuita ideal fata spate (50-50). Problema e la aderenta, pe serpentine si zapada daca nu mergeam de-a latul si pierdeam turatia ramaneam impotmolit (masina 2017, Conti TS850). In spatele meu era o Octavie care urca lejer, cred ca se intreba daca ma prostesc sau nu. Tractiune spate fara ESP declupabil e no fun, daca mai adaugi si o automata si o frana de mana electrica... Dar la cum se vede, in afara catorva zile, iernile devin din ce in ce mai calde, anul asta nu am prins zapada inca pe sosele, nici macar la peste 1000m altitudine. In 10 ani cred ca dispare zapada de le sosea.
    1 point
  15. @Mualeinainte sa pun stalpul mi se parea ca suportul nu sta suficient de lipit de parbriz si mi-era frica sa nu faca zgomote la fel ca cele luate de pe ali. Cand pui si stalpul se aplica suficienta presiune cat sa stea perfect lipit de parbriz, ca sa intre permisul fortezi un pic sa se dezlipeasca, nu stiu daca am fost foarte explicit. Nu mi se pare ca sta stalpul in vreun fel anormal acolo. @detinatorpiesele sunt luate de pe stoauto.ro, dar cum zice si @Ravese pot lua de la orice reprezentanta si chiar de la orice magazin de piese auto dupa cod.
    1 point
  16. @Muale " "chiar eu" de ce, nu vand masini, nu dau km inapoi. " -> tocmai de asta am spus chiar tu, pt ca esti un om corect, nu un combinator care sa fie contra acestei masuri ; in video se vorbeste despre acest subiect dezbatut de tine, cu masina luata de la proprietar, in care spune ca se mentioneaza in C/V ca isi asuma cumparatorul si cumpara masina pe propria raspundere, sper ca am retinut bine, nu stiu daca am reprodus exact acele vorbe. Treaba cu viciile ascunse sau probleme....e discutabila ; eu nu am nimic de reprosat celor carora vand o masina cu defecte ; ca poate de aia o vinde, sa nu mai investeasca in ea sau ca si`a luat alta ; sau poate trece ITP legal si cu acele defecte, deci se incadreaza in peisaj ; acum problema este ca unii aleg sa mentioneze defectele ( foarte putini ), altii il iau pe nu stiu in brate, si aici e treaba ta sa verifici masina si sa te decizi daca o cumperi sau nu. Problema kilometrajului este manareala cu buna stiinta si o tactica extrem de abordata de samsari ; eu, spre exemplu, cand am cumparat GTI`ul, avea in bord 170k km si pe rarom 250k ; vanzatorul mi`a confirmat, si faptul ca nu a stiut cand a luat`o el cu 5 ani in urma pt ca nu exista acest raport rarom, si se vedea ca atunci au fost dati km inapoi, fix inainte sa o cumpere el ; deci nu a fost vina lui, si el la randul lui a verificat masina ; eu la randul meu cand am vandut`o, am pus in anunt KM REALI conform rarom, nu cei din bord, cu toate ca nu ii puteai accesa cu testerul. Deci, probabil stim cu totii ca in functie de suma pe care esti dispu sa o platesti pt modificarea km, o poti face cat mai profi ( din bord, vcds, din chei, din cutie, etc ), ceea ce duce in unele cazuri la imposibilitatea aflarii kilometrajului ; apoi, sa iti pierzi banii la fiecare verificare la reprezentanta, tot nu mi se pare ok, pt ca tot tu ii pierzi ; si nu veniti va rog cu argumente de genul " nu`ti convine, esti sarac, sau vrei limuzina full la pret de logan " asta iti dam ; pune tu, samsar ordinar, km reali in anunt, si e decizia mea apoi daca imi aleg masina aia sau nu ; pt ca evident pretul este influentat si de rulaj ; dar astfel de saracii de oameni nu mai pot face profit si deja au concurenta cu masini corecte...asta ar insemna ca o mare parte dintre ei ar trebui sa se lase de jecmaneala si sa se duca la munca.
    1 point
  17. Salut. Solutie Ma-Fra 3 in 1 Tapiterie din piele.
    1 point
  18. Felicitari pt achizitie! Iti recomand sa astepti versiunea 2.1 -am lucrat din greu la ea inainte de sarbatori :). si pare sa fie cea mai stabila de pana acum si avertizarea (falsa) de airbag nu ar mai trebui sa apara, pe langa altele :). Succes!
    1 point
  19. Aia nu e zapada demna de Quattro... Quattro merita... zapada, nu fulgi de nea.
    1 point
  20. Chiar daca masina nu scotea fum aproape deloc - am luat compresia si era un pic scazuta. Cumulat cu un pic cam mult ulei bagat pe recirculare am decis sa desfac motorul. Nu regret ca l-am desfacut - cuzinetii de palier aveau ceva uzura si segmentii de compresie erau din 2 bucati (toti la fel deci nu erau rupti - cineva i-a lasat asa cu intentie). Daca totul merge cum trebuie ar trebui sa am compresie mai buna acum (0,5-1 bar in plus pe fiecare cilindru). O sa gasesc o solutie sa pot ajusta un pic si presiunea scoasa de turbina. Cam tot motorul era murdar de cand am luat masina si fara sa-l dau jos nu aveam cum sa il curat cum trebuie.
    1 point
  21. @bubu182 Multumesc de sfat, din pacate sunt putin nebun si pe partea asta de avut grija, nu doar mecanic . Dar de cand cu noul job nici de asta nu prea mai am timp
    1 point
  22. Eu pun in touran 2012, 236000 km reali, ulei original 0w30, si nu imi consuma.
    1 point
  23. M-am ferit sa dau exemplul Tesla, dar daca ai adus in discutie, cauta pe YT la Bjorn ce probleme a avut cu discurile pe M3P.
    1 point
  24. Macar te-ai interesat de ce au tambur pe spate? Sau ai urmarit problemele aparute la masinile electrice cu discurile de pe spate din cauza nefolosintei? Ma indoiesc ca Yaris Hybrid regenereaza cu 50+ KWh...
    1 point
  25. Cu ajutorul lui EEXCALADE, am reusit sa rezolv problema. Masina merge acuma. Se pare ca se blocase o valva/supapa in pompa. Dupa ce am desfacut, curatat, suflat si pus din nou valva metering originala, masina a pornit perfect. Multumesc din nou EEXCALADE, dar si racingparts pentru sfaturi si disponibilitate Floro, posibil sa fi patit exact ca si la mine. Pompa este buna, functionala, dar supapa aia daca se blocheaza, nu mai face suficienta presiune si nu se deschid injectoarele.
    1 point
  26. 2.1 tone, tractiune spate si frane pe puntea spate cu tambure. Toyota Yaris Hybrid are discuri spate la acelasi sistem de franare regenerativ. Ma gandesc cum arata rotile de 21'' cu tambure pe spate. Macar nu fac nota discordanta cu interiorul.
    -1 points
  27. Nu stiu, ma uit la Tesla, probabil nici ei nu stiu. Pe de alta parte am aceeasi problema la o masina conventionala care merge putin si la care ruginesc discurile spate. Problema e de la stilul de mers, nu de la discuri.
    -1 points
  28. Yaris hibrid regeneraza ~15KWh. Lexus CT200h din semnatura aproape 22KWh la maxim si are discuri de 280mm pe spate. Reducere de costuri la maxim.
    -1 points
  29. Domnule la un motor vechi 2012 cu 200000km,pot fi mai multi daca ai cumpărat masina sh, nu poti pune 0w30 fiindcă ti-l consuma. Ramai pe orice 5w30 cu aprobarea vw504 507 sa nu ai probleme. Cu 0w30 nu câștigi nimic, dai doar banii mai multi pe el.
    -1 points
  30. Eu in locul tau as avea o discutie cu DOP
    -2 points
  31. Raw value este valoarea direct raportata de senzor. Dyn offset banuiesc ca e vechiul offset de la motoarele cu softuri mai vechi si reprezinta abaterea senzorului, practic este presiunea raportata de senzor cu motorul oprit. Nu stiu ce reprezinta adaption value, dar e posibil ca asta sa fie problema pentru care iti calculeaza masa masurata cu minus. Din raw value se poate calcula usor ca la tine diferenta de presiune este de 3 hPa cu motorul la ralanti. Pune si un screen shot cu aceeasi parametrii, dar cu motorul la 2000 rpm.
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!