Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 12.01.2021 în toate secţiunile

  1. Salutare tuturor ! A venit vremea sa va prezint noua mea achizitie, un VW ID3 1st Pro PLUS, si asta spune totul despre motorizare si dotari, ca si culoare este makena turcoaz cu volan si bord negru. Masina a fost luata de la Nurvil , deoarece acolo am primit un discount bun. Cei de la PBV1 (exceptie @mastermox, cu care am intrat in legatura destul de tarziu, doar dupa ce am dat fiscalul lui @Aaron) nu au vrut sa de nici-un discount. Oricum, masina luata de la Valcea este masina din curtea PBV1, care a facut un drum pe platforma la Valcea si retur pe rotile ei. Asta mi-a dat prilejul sa fac un drum mai lung cu ea, de la Valcea la Bucuresti. Am plecat cu 100% de acolo si in fata casei mai aveam un range de 135km. Cu cei 215 km parcursi inseamna un drum de 350 km, ceea ce este ok. Multumesc si aici celor 2 cu care am discutat despre masina. Am ajuns la Valcea impreuna cu un prieten, am mers cu masina lui, am discutat cu @Aarondiferite aspecte legate de masina si de livrare. La pregatirea masinii de livrare au gasit o eroare care nu se putea sterge, la una din pompele de recirculare. Am intrat in service impreuna cu @Aaron si dupa discutiile cu mecanicii am continuat cu verificarile asupra acelei erori. Pana la urma am gasit ca un pin dintr-o mufa de pe carcasa bateriei de tractiune s-a indoit in momentul cand a fost introdusa mufa si nu mai facea contact. Asta s-a intamplat in fabrica, deci va dati seama care este nivelul CTC-ului la plecarea masinii din fabrica daca a ajuns la client cu asemenea defectiune. Cred ca sunt primul client care si-a reparat masina in sevice inainte de a semna de livrare. Odata ce am ajuns cu masina acasa a inceput documentarea despre tot ceea ce inseama : card vw, piese, accesorii, retea de incarcare, etc Am inrolat cardul de incarcare si masina in aplicatie. Inrolarea masinii in aplicatie am reusit-o abia dupa 3-4 incercari, primind diferite mesaje de eroare. Prielel lucruri de care am avut nevoie au fost jante si anvelope de iarna, asa ca dupa studierea ofertei am achizitionat 4 jante de table pe 18” de la AHW Shop, care, desi aveau termen de livrare imediat au ajuns dupa 2 saptamani. Acest termen a fost acceptat de mine, dupa ce mi s-a comunicat ca daca nu vreu sa astept, primesc banii inapoi. Am luat apoi un set de anvelope NOKIAN WR SUV 4, 215/55 R18”, de la anvelope-discount.ro, pe care mi le-au livrat in ziua urmatoare, cu dot de 37/20. Anterior mai facusem o comada asemanatoare la autobon.ro iar acestia nu le-au livrat nici dupa 8 zile, cu toate ca termenul era de 2-4 zile. Odata ce am montat anvelopele pe jante, am luat si un cric ca sa am cu ce ridica masina, aceasta venind fara cric si fara kit de pana. Apoi a venit randul unor capace OEM pe 18”, comandata la Avia si au sosit in 5 zile, termenul de livrare fiind de 15 zile. Am luat capacele argintii, initial doream pe cele argintii/negru dar nu aveau termen de livrare. Am luat si covorase de interior, sunt 5 piese si acopera si spatiul dintre covorasele spate, acolo podeaua fiind perfect plana. Urmeaza tavita de portbagaj, dar nu stiu diferenta dintre cele 2 coduri ce se potrivesc pe masina mea, asa ca mai are de asteptat. Acum masina are doar 1400 km, sapt viitoare urmeaza o excursie la Predeal si imi fac planul sa vad unde o incarc.
    6 points
  2. Și pentru că a fost cuminte la revizie Kodița a fost gratificată cu o nouă escapadă covăsneană. De data asta s-a bucurat de liniște și relaxare pe domeniul privat cu peste 500 ha padure montană al contelui Mikes. S-au bifat peste 20 km de explorare pe jos prin padurea plină de urși și alte viețuitoare. În alta ordine de idei predictiv acc-ul este precum o jucarie pentru cei mici 🙂 Te apropii de localitate si te anunta ca iti va reduce viteza la 50, cand intri o reduce, te apropii de o curba si te atentioneaza ca va reduce la 35, in curba o reduce, apoi creste singura la 50, apoi iesi din localitate si creste singura la 90, apoi ajungi intr-o intersectie si reduce suficient incat sa ai timp sa te asiguri chiar daca vii din drum secundar....ce mai! E deșteaptă 😁 Si ca un bonus de info: kodița are radar cu senzor ARS410...adica ce are si Tesla pe Model 3 incepand cu 2017. Deci potential hw există. Iar ca să primeasca 5 stele la testele de siguranță a mai avut niște funcții active....funcții ce nu există din fabrică pe masinile vândute....încă 😆
    4 points
  3. Acum m-am uitat si eu peste SSP-ul de la e-Golf sa vad cum functioneaza pompa de caldura ... e un sistem destul de complicat cu doua condensoare si doua evaporatoare. Ce mi s-a parut internesant este ca acea rezistenta PTC (la cele fara pompa de cladura) nu incalzeste direct aerul ca la motoarele diesel de ex., ci incalzeste antigelul care circula intr-un circuit separat dedicat pentru incalzirea interiorului. Ciudat design, practic toata caldura generata de motor si restul componentelor racite nu poate fi folosita pentru incalzirea interiorului. Si iar interesant este ca varianta cu pompa de cladura are acelasi PTC ca si cea fara, dar de data asta antigelul pe care il incalzeste face schimb de cladura cu refrigerentul din instalatia pompei de caldura. PS: Sa vezi "bucurie" cand se strica ceva la sistemul cu pompa de caldura care apropo nu are nici mai mult, nici mai putin de 5 senzori de presiune/temperatura. LE: Si ca idee, cu cat temperatura exterioara scade si eficienta pompei de cladura scade daca incalzim interiorul la aceeasi temperatura.
    2 points
  4. Felicitari , frumoasa buburuza , sa o folositi sanatosi Incredibil insa cum la asemenea nivel si la asemenea preturi : - se poate indoi un pin cand bagi o mufa - se poate livra o masina noua cu eroare Este despre ce inseamna calitatea , responsabilitatea si rigurozitatea in ziua de azi , in orice domeniu Sa speram ca la centralele nucleare sunt putin mai atenti
    2 points
  5. Felicitari pt achizitie! Iti recomand sa astepti versiunea 2.1 -am lucrat din greu la ea inainte de sarbatori :). si pare sa fie cea mai stabila de pana acum si avertizarea (falsa) de airbag nu ar mai trebui sa apara, pe langa altele :). Succes!
    2 points
  6. @bubu182 Multumesc de sfat, din pacate sunt putin nebun si pe partea asta de avut grija, nu doar mecanic . Dar de cand cu noul job nici de asta nu prea mai am timp
    2 points
  7. Ba poti, si controlul RAR si ITP'ul, daca softul e bine facut si nu scoate gram de fum, pt ca masoara opacitatea fumului, si daca ii lasi catalizatorul, esti " in regula " la teste. Pe langa asta, foarte multi habar nu au ce e ala DPF, la ce foloseste, si ca masina lor are asa ceva..dar asta e alta discutie. Problemele tehnice se pot vedea cu usurinta la o verificare in servis. Km pot fi dati inapoi astfel incat sa nu ii mai vezi niciodata, nici pe pompa abs sau cum am zis mai sus in restul exemplelor. Dar daca gasesti istoric in reprezentanta, sau factura cu care a fost vanduta / anuntul licitatiei cu acte doveditoare...este buna de proba in instanta. Oricum, portite de scapare se vor gasi mereu la noi..eu am tot incercat ca educ pe altii sa nu mai achizitioneze masini de la samsari..iar daca vor musai de peste hotare, sa plateasca la o firma care se ocupa cu asa ceva ( cu recenzii bune si acte doveditoare ) putin mai mult decat ar fi dat samsarului...daca nu va mai exista cerere, se va duce si oferta. Pana acum am reusit cu succes sa ii conving pe altii sa isi ia masini bune, nu tepe curate si masini manarite ; si nu imi pare rau, pt ca nu ma intereseaza daca exista si samsari de calitate..si daca ar exista, numarul lor ar fi infim. Cine vrea sa vanda o masina corecta si crede ca poate face profit, poate fi sincer, isi poate face temele si sa prezinte un istoric curat, anuntul de licitatie, sau orice alta baza solida din care sa reiasa ca acel bun nu este manarit ; dar, repet..profitul la noi nu se face cu masini de 169.000 km aduse din DE...ci x2 km si sa vada ochiul 169k..
    1 point
  8. Nu e niciun paradox Totul e putred de la radacini in tara asta Si pe ce este putred , paraziti , gandaci , viermi si alte loghioane ( hotii de toate felurile , de la samsari la printi de Romania ) sunt la ei acasa De ce nu ii mananca animalele care se hranesc cu ei ? ( cei care trebuie sa aplice legea ) Pentru ca au burtile umflate ( isi iau partea ) si doar mimeaza ca fac ceva Iar de pedepsit ii pedespesc pe cei mici care vor sa faca cinstit ceva - de ce ridici ma' capu' ?
    1 point
  9. Din pacate, in stirea vazuta de mine ieri la tv, s-a si precizat ce trebuie sa faca samsarii ca sa se asigure ca nu vor suporta nici un fel de consecinte in viitor. Asa ca de acum vor cere cumparatorului sa semneze o hartie ca isi asuma, ca cumpara masina asa cum e si ce a mai zis respectivul in stirea de ieri E ciudat ca intr-o tara in care se dau km inapoi la greu, nu exista oameni pedepsiti pt asta.... Cumva, ceva, undeva nu e ok. O infractiune recunoscuta, filmata de youtuberi (avem mai nou chiar si un youtuber politist), toti ne invata sa dam bani la carvertical (pt ca la randul lui, carvertical le da lor bani) dar nici unul nu isi asuma reclamarea la politie a macar unul din cazurile descoperite de ei... Paradoxuri de Romania?
    1 point
  10. Se referea la un proprietar de rand care a luat si el masina de la altul... Pentru samsari, ar trebui sa existe un cadru legislativ clar. Cu pedepse, chiar si inchisoare.
    1 point
  11. @Muale nu credeam sa exagerezi chiar tu in privinta acestui aspect ; eu sunt total de acord cu pedepsirea marlaniei ; cred ca este foarte clara situatia privind samsareala din Romania...cu un search pe seria VIN se poate afla daca acea masina a fost cumparata de la o licitatie sa zicem, iar daca de acolo a plecat cu un kilometraj si in tara ajunge la vanzare cu alt kilometraj ( de regula cu 100-200.000 mai putin ), este clara a cui a fost mana, ca doar nu a modificat soferul trailerului km ; nu vorbim de un amortizor scurs sau nimicuri despre care s`ar putea dezbate la nesfarsit...ci de inselaciune ; de faptul ca umplem tara de gunoaie supra evaluate ; nu am o problema cu o masina de 4 ani vechime cu 300k km reali, rulata extraurban ; ba chiar intentionez sa imi iau una pe viitor ca sa o achizitionez la pret mic, pt ca masina nu se strica la rulaj constant..sau cel putin, nu cum crede marea majoritate a poporului ; inselaciunea ar trebui pedepsita cu inchisoare..dar pana la asta, ar trebui sa se impuna cel putin impozit pe profit pt samsareala...iar oamenii ar trebui sa caute masini corecte sau macar de la proprietari, sau sa isi aduca ei una, decat sa incurajeze jecmaneala ; e ok, as cumpara o masina de la samsar care presteaza un serviciu..dar nu de la unul care cauta doar sa cumpere un cazan, sa`l mantocareasca si sa`l vanda unei gaste ca sa faca el profit..sunt si parcuri auto SH cu recenzii foarte bune care verifica foarte ok o masina inainte sa ti`o predea..si da, se ofera o garantie partiala sau o verificare temeinica de fata cu proprietarul, factura, km pe factura, revizie / detailing la predare, etc ; dar e mai scumpa..indiferent de situatie, ca romanul e prost si vrea ieftin si full si lux, ca si`o face cu mana lui sau etc, nu mi se pare ok sa fii inselat. La noi marea problema a masinilor importate este modificarea kilometrajului, si mai bine haideti sa incurajam pedepsirea acestui aspect decat sa fim gica contra crezand ca o sa fim noi dati in judecata pt o bucsa uzata.....
    1 point
  12. Salut, ma uitam pe configuratie si am vazut: Digital Key - access via smartphone Stiti cumva ce cuprinde aceasta functie si cat de utila este... ? Poate daca ati si avut experienta cu ea de la alte modele anterioare...sau de la prieteni... ? Se poate porni motorul si poti sa setezi clima pe incalzire, daca e masina inghetata/sub zapada ... ? Sau pe rece daca e foarte cald afara ... Si cum functioneaza, trebuie sa am un SIM in masina cu abondament de date la un operator de telefonie mobila sau cum ? (nu intentionez sa iau optiunea cu navigatie si nici cel de telefonie confort... deci de-asta ma intrebam cum ar functiona, din moment ce partea de telefonie a celorlalte optionale oricum nu o iau in considerare...) De asemenea cred ca o sa sar peste: "Lane Assist": asistent pentru mentinerea masinii pe banda de circulatie -"Side Assist": asistent pentru schimbarea benzii de circulatie deoarece nu prea le vad utilitatea la noi in RO... (unde sa spunem ca eu personal din total condus, doar 10% din km ii fac pe autostrada) Multumesc !
    1 point
  13. Mai mult pentru fii-mea, ca eu nu prea sunt fan iarna si zapada, am zis sa cautam aceasta substanta (sau forma de agregare a apei) weekendul trecut. Nu am ales ca toata pu... lumea valea prahovei, ci niste locuri foarte pitoresti, unde voiam de mult sa ajung. Am gasit zapada, am gasit serpentine, si ceva drum mai dificil. Foarte frumos insa, si busul s-a dovedit, din nou, extrem de placut de condus si versatil. De ce busul? pentru ca "jos" de unde am plecat, nu era aproape deloc zapada, si am putut sa ne dam cu bicicletele
    1 point
  14. Dupa cum am promis, revin cu un reply legat de ce s-a intamplat cu masina in ultima jumatate de an: La scurt timp dupa ce am luat-o a fost facuta revizia la filtre si ulei (~102000 km) - acum are ~111000 si nu a consumat ulei. Uleiul era de la Motul, dar nu mai stiu exact produsul, dau un edit cand ajung in masina si ma uit pe factura. Tot la revizia asta am schimbat si bucsele de pe fata. Imediat dupa revizie a urmat o incarcare cu freon si aplicarea unor folii de protectie pe faruri. La scurt timp dupa achizitie am schimbat si bateria - bordul era pom de craciun, dadea tot felul de erori care dispareau dupa ce mergeam putin cu masina. Am schimbat bateria si a disparut permanent anomalia. Nu trece mult timp si apare problema de care ma temeam cel mai tare: infiltratiile de apa. Intra pe langa stalpul A ("boala lor"), deci am trecut rapid la concluzia ca e de la imbinarea furtunului de scurgere. M-am pus sa desfac tot ce e in jurul plafonierei ca sa aflu ca e totul ok cu furtunul si imbinarea (nu m-a dus capul sa torn mai intai apa acolo ca sa fiu sigur ca aia e problema, eram prea convins). In cele din urma testez cu apa si imi dau seama ca de fapt era de la parbriz, care nu mai era bine lipit in partea de sus-dreapta - parbriz remontat, problema rezolvata. Oare cauza sa fie starea multor drumuri din Bucuresti? (sine de tramvai si toate cele) Apoi am inceput sa cumpar tot felul de chestii mai mult sau mai putin importante: set nou de covorase, stergatoare noi, suporti fara rama pentru placutele de inmatriculare (cu velcro), LED-uri noi pentru plafoniera, desfacatorul de sticle / separatorul de la suportul de pahare care lipsea si o solutie pentru bluetooth audio. Am observat ca multa lume isi monteaza un kit de bluetooth, eu am ales sa merg pe o varianta mai simpla (poate nu la fel de eleganta) - am cumparat un Fiio uBTR care sta conectat permanent la auxiliarul din cotiera. Calitatea muzicii este foarte buna (de asta am luat Fiio), bateria tine mult si daca am vreodata nevoie sa vorbesc la volan are si microfon si il poti prinde ca pe o lavaliera de guler. Din cand in cand trebuie incarcat (USB-C), iar priza din spatele cotierei e perfect localizata pentru asta, nefiind nevoie sa trag firul usb de la cea din fata. In orice caz, tot mai confortabil e sa ai muzica de pe un microSD de 32GB (maximul suportat de RCD 510 afaik) pentru ca pe AUX nu poti controla nimic din butoanele masinii. Bluetooth-ul a ramas util pentru atunci cand pune altcineva din masina muzica, din moment ce telefoanele din ziua de azi nu prea mai vin cu mufa Jack. Pe la inceputul lui octombrie incep deja sa ma gandesc la pregatirea de iarna si trec pe la Expert Detailing pentru o protectie ceramica si punctarea cu vopsea acolo unde era sarita de la pietrecele. N-am eu vreun interes sa le fac reclama, dar am fost foarte multumit, mai trec pe la ei 👍 In noiembrie m-am apucat eu de curatat chedere si aplicat Krytox. Totusi, vine luna decembrie si se intampla ce pateste probabil orice posesor de Eos la un moment dat: se infunda scurgerea de la stalpul A si apa se prelinge inapoi inauntru pe stalp la ploi abundente. Am crezut ca am prevenit asta cu aer comprimat suflat pe la capetele scurgerilor, dar nu cred ca a fost eficient. Problema s-a rezolvat cu o sarma de intins rufe luata de la Auchan si impinsa usor pe furtun pana a iesit pe partea cealalta (e nevoie de multa rabdare) + o seringa cu care am impins cu presiune apa pe scurgeri, de test. Nu in ultimul rand, cea mai recenta achizitie este o camera de bord 70mai PRO + modul GPS, sper sa nu imi fie utila vreodata 😒 Acum masina sta sub o semi-prelata si asteapta sa vada ce-i cu codul asta galben de ninsoare. Nu arata prea bine, dar e impermeabila si are un strat soft pe interior, deci protejeaza bine hardtop-ul de zapada. Dupa ce am facut poza am prins mai bine prelata in spate ca sa nu o ia vantul pe sus 😅
    1 point
  15. Ce imi plac lucrurile care sunt facute estetic ! Sunt sigur ca nu multi au stiut de acest lucru.Un an cat mai bun si km fara probleme.
    1 point
  16. Doamnelor si domnilor vă anunț cu satisfacție faptul că dețin primul și singurul Kodiaq din Ro cu Predictive ACC activ si perfect funcțional. Pe scurt: ajustează viteza în funcție de limitele preexistente în baza de date aferentă hărților precum și conform indicatoarelor rutiere detectate de cameră. Ajustează viteza reducând în curbe, intersecții si sens giratorii. Nu a devenit o Tesla dar tinde spre astfel de comportamente 😁 Functionalitatea este universală, fără restricții de țară (land restriction disabled). Totul curat și fără erori. In viitor o sa incerc sa captez si ceva video cum se comporta. Noaptea mai greu cu focalizarea si filmatul.
    1 point
  17. Imbracatul volanului in piele a luat o intorsatura mai frumoasa, corespunzatoare cu lipul, pragurile si stopurile. Daca intereseaza pe cineva volanul & pragurile stock, detalii in privat sau la telefon.
    1 point
  18. Sarbatori fericite tuturor ! Cc'ul a primit cadou kit'ul R line
    1 point
  19. update: am inlocuit chargerul- in sfarsit functioneaza fara probleme - acesta fiind chargerul cu numarul 5. nu mai da mesaje de eroare, nu se mai incinge, totul ok.
    1 point
  20. Asta e cu dedicatie : Pentru cea mai "eficienta " prefectura din tara : Prefectura Timis. Au nevoie de 4 zile pentru eliberarea numerelor de inmatriculare la "rand". In celalalt pol : la Prefectura Sibiu primesti numerele pe loc. Pana la finalizarea : masina alba de cocalar....fara numar.?
    1 point
  21. Mersi frumos de ajutor si sfaturi. Pana una alta a venit si "soferul" prin curier. Adevaratul Stormtrooper. ??? Nu are sabie laser dar are Passat.
    1 point
  22. Garnitura suplimentara isi face treaba exemplar. Apa si praful nu mai intra inauntru prin zona capotei. E mult mai curat. Am reusit sa instalez luminii ambientale. Momentan merg pe direct cu leduri albe pana mai sap dupa cum conectez cele RGB.
    1 point
  23. Asa cum spune si titlul, m-am confruntat cu urmatoarea problema: caldura doar pe partea soferului si rece/caldut pe partea pasagerului (Golf Sportsvan 2015 2.0TDI). Dupa un drum de 1100km, in care pasagerul a mers cu caciula in cap si imbracat pana in dinti, am concluzionat ca trebuie facut ceva. Pe VCDS nu exista nicio eroare, adaptarea voletilor (clapetelor) se facea corect, in blocurile de masura totul era ok dar temperaturile aratau cam asa: Testul l-am facut cu ventilatia la 2, directionarea aerului la piept si clima pe “HI”. Am concluzionat ca trebuie sa dau jos schimbatorul de caldura (caloriferul). Pe partea soferului, catre consola centrala, in dreptul pedalei de acceleratie este un surub ce se desface cu un torx de 25, apoi se scoate toata placa de plastic si se poate vedea schimbatorul de caldura (caloriferul). Are o prindere cu o brida de plastic care se prinde cu un surub cu cap de cheie 5.5 !!! Tevile acestuia se cupleaza, la 10cm de acesta, in alte tevi cu oring si o prindere metalica ce se poate desface tot cu o cheie de 5.5. Pentru a putea scoate afara schimbatorul de caldura, trebuie dat jos airbagul de genunchi si tubularura de picioare de pe partea soferului, inclusiv toata placa de sub volan. Inainte de desfacerea conductelor trebuie dat drumul la antigel, sa nu curga in masina. Eu am ales sa desfac furtunul de la pompa auxiliara de incalzire ce este pozitionata in zona busonul baii de ulei. De aici sunt doua optiuni, ori schimbati caloriferul cu totul (cod piesa 5Q0819031A fabricat de DENSO) sau incercati sa-l curatati. Personal am ales sa il curat si dupa 2 ore de clatit cu apa fierbinte si diverse solutii am reusit sa-l reabilitez. Schimbatorul de caldura: Se pune totul la loc in ordine inversa, se toarna antigel G13 si se face proba. Rezultatul, in aceleasi conditii, clima pe HI, viteza 2, la piept: Cautand informatii pe net despre problema mea, am descoperita ca pe forumurile de afara multa lume se vaita de lipsa caldurii pe partea dreapta la Golf 7. Mai mult, am aflat ca in vasul de expansiune se afla un saculet cu Silicat (silicagel). Nu cunosc rolul lui dar majoritatea s-au trezit cu el spart si cu silicatul imprastiat prin instalatia de racire asa ca, odata cu golirea antigelului, am extras si acest saculet din vasul de expansiune. Va doresc spor la treaba !
    1 point
  24. Salutare. Am citit topicul si din pacate nu am gasit informatia, chiar si in alte locuri. Stie cineva daca si cu ce soft se pot vedea corectiile injectoarelor pentru 1.6-ele de 110 cai avand codul de motor CXXB ? Injectia este Delphi, nu Siemens si din ce constat efectiv nu se pot citi :(. Folosind VCDS pe un CAYC se citesc din Adv. Measuring Blocks super simplu, la mine in niciun caz nu apar sectiunile de "injection amount deviation cylinder". Si asta incercat cu mai multe testere. Inteleg ca ar fi din cauza protocolului UDS, dar daca asta e problema, ce soft citeste folosind protocolul asta si daca apar sectiunile respective ? Am ajuns sa cred ca nu pot fi citite corectiile. Multumesc anticipat !
    -1 points
  25. https://insideevs.com/news/465480/sweden-plugin-car-sales-december-2020/ but in December specifically, the all-new and all-electric Volkswagen ID.3 set a new record of 2,564, taking first place not only among plug-ins but all cars.
    -1 points
  26. Cam toate modelele au greutatea distribuita ideal fata spate (50-50). Problema e la aderenta, pe serpentine si zapada daca nu mergeam de-a latul si pierdeam turatia ramaneam impotmolit (masina 2017, Conti TS850). In spatele meu era o Octavie care urca lejer, cred ca se intreba daca ma prostesc sau nu. Tractiune spate fara ESP declupabil e no fun, daca mai adaugi si o automata si o frana de mana electrica... Dar la cum se vede, in afara catorva zile, iernile devin din ce in ce mai calde, anul asta nu am prins zapada inca pe sosele, nici macar la peste 1000m altitudine. In 10 ani cred ca dispare zapada de le sosea.
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!