Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 23.09.2017 în toate secţiunile

  1. De multe ori uitam valoarea noastra, a proprietarului, indiferent de valoarea de piata a vehiculului la care ne raportam achizitia, iar daca luam in calcul decizia ta de a nu cheltui mai mult de XX Euro.... indiferent de consecinte, discutiile pro sau contra isi pierd din substanta. Am vandut o masina detinuta 9 ani si cu cateva luni inainte am inlocuit anvelopele premium - Conti Premium Contact 2 de 5 ani si 3 mm cu Premium Contact 6. Mi-a fost suficient sa trec cu bine prin 3-4 situatii de trafic influentate de conditii meteo unde comportamentul excelent a facut diferenta fata de cele buget. As mai adauga ca noul proprietar a fost incantat de dotarile masinii si a platit fara tergiversari pretul solicitat. Nu am pierdut mai nimic, nu am castigat decat siguranta mea si a familiei. Oare 5,5 % din valoarea unei masini de 4300 E este mult sau putin??? Dar o economie de la 210 lei Conti Premium Contact 6 la 170 lei pentru Kleber sau Nankang dimensiunea 195/55/15 (se) ...merita?? Imaginile sunt de la IAA 2017 Frankfurt.
    4 points
  2. Am renuntat la colant-ul de pe grila , mi se pare mai elegant asa , in rest super multumit de ea . Poate la anu ne despartim
    2 points
  3. Dupa ce am vandut Touareg-ul am hotarat sa luam o masina pentru oras. Cochetam de ceva timp cu ideea de masina electrica. Am avut de ales intre Bmw i3 si E-Golf datorita optiunilor avute fata de competitori(si aici nu ma refer la baterie ci la optiunile interioare si exterioare). Datorita faptului ca la aceeasi echipare Golf-ul a "iesit" mai bine la pret si la garantie si ca i3-ul venea tocmai in noiembrie Golf-ul a iesit castigator. Din pacate cota de E-Golf-uri se terminase pe anul asta, nu am inteles de ce si am avut de ales intre 2 masini aflate pe stoc una mai "cheala" si una destul de bine echipata dar prost configurata in sensul ca are vopsea de 900 si ceva de euro dar nu are mufa de incarcare rapida. Pentru mine n-a fost tocmai un incovenient avand in vedere ca masina va sta noaptea acasa in garaj la incarcat. Fata de dotarea de serie are : Active Info Display- afisaj digital Alarma antifurt "Plus" Camera video Rear View Dynamic Light Assist si Lane Assist Faruri LED TOP pentru Dynamic Light Interfata telefonie Business Keyless Access Lampi spate cu LED rosu inchis Oglinzi exterioare rabatabile electric Park Pilot Aseara am mers 70 de km dintre care jumatate au fost pe autostrada la 120 km/h si restul pe DN1 si in oras si range-ul a scazut cu doar 80 km ceea ce mi se pare foarte tare.
    1 point
  4. Am avut ventus prime k2 singurul dezavantaj a fost ca au tinut 3 sezoane cu rotatie si maxim 40k km.Ca si aderenta, si stabilitate in curbe sunt foarte bune atat pe ploaie cat si pe uscat.
    1 point
  5. Daca mergi sportiv in general si alegi leon-ul pentru tinuta de drum mai ferma, atunci mergi pe cel de 184, pentru putere, suspensia independenta si pentru potentialul de tuning mai mare. In schimb daca conduci linistit, constant si esti o persoana calma, nu merita diferenta de bani, pentru ca si 150 de cai sunt suficienti pentru orice depasire in siguranta.
    1 point
  6. Imi pare rau sa citesc ca nu a iesit bine revopsirea. Sper sa o rezolvi rapid! In schimb si mai rau imi pare cand citesc ca ai planuri sa o vinzi. E trist cand vezi un exemplar super bine intretinut ca dispare. Intradevar este in urma cu tehnologia, si nu este cea mai spatioasa masina, dar este simplu si ieftin de intretinut si nu exista problema la ea care sa nu aiba rezolvare gasita pe forum si nu numai. Eu am sa imi pastrez golfuletul pana nu imi mai dau voie sa circul cu el. Am de gand sa il aduc la o stare tehnica cat de buna posibil, sa il upgradez cu tot ce se poate si dupa doar sa ma bucur de el, poate ca masina de weekend. Imi cer scuze ca ti-am bombardat thread-ul cu revarsarea asta emotionala dar sper ca golful asta sa ramana la tine.
    1 point
  7. Incearca sa il repari pe al tau.Am reparat unul cu B la sfarsit dar dadea rateuri. Apoi intamplarea a facut sa fac rost de unul cu C care a fost declarat defect.Acesta merge ca nou dupa o luna. Am refacut lipiturile pe placa pinilor, si am curatat placa cu alcool izopropilic.plus ca am pus 2 bobite de locktite/picatura pe putonele pe care le-am slefuit sa le aduc la acelasi nivel. Difera constructia intre cele 2 revizii. Are o banda acolo, intinde de ea sa o indrepti pentru a avea loc de sa lucrezi. Solutia este pentru passat B6 Succes!
    1 point
  8. Aceeasi confirmare, vad masina aproape in fiecare seara prin oras si arata superb, sa ai grija de ea cum ai avut de Passat. Multi km fara probleme!
    1 point
  9. Vedem la momentul oportun. Acum pot eu sa-mi tot fac planuri, dar pe partea ailalta, treaba sta altfel: sotia e paznic la pusculita Raspuns: Iar bagi bani in masina?
    1 point
  10. Felicitari ! Va confirm ca in realitate arata mult mai bine decat in poze .
    1 point
  11. da stefz, parerea mea la aspect exterior...ar fi golf 5 <a3 < leon, dar invers la interior frumoasa masina, mai ales ca e neagra trapa daca mai avea era parfum
    1 point
  12. Vis-à-vis de Ad-blue, exista pe piata si variante mai prietenoase cu portofelul. Lucrez in domeniul vanzarii pieselor pentru utilaje agricole si implicit am luat contact si eu cu acest produs. Am o multitudine de clienti care folosesc acelasi tip de Ad-blue la utilaje agricole, camioane cat si autovehiculele personale (chiar si din grupul VAG). Si nu s-a plans nimeni de ceva probleme la acest sistem dupa utilizarea acestui lichid. Este imbuteliat tot la bidon de plastic de 10L, doar ca este rotund si transparent si costa numai 30-40 lei (depinde de magazin).
    0 points
  13. In primu rand cred ca pt masina mea stiu putin mai bine ca tine ce e mai bine. Doi poti suna la reprezentanta in Cluj sa intrebi de mine si o sa iti explice oamenii ce si cum. 3 am descoperit probleme de fabricatie la masina mea inainte sa fie cineva pe forum in ro sau de sa vorbeasca de ele. Verific uleiul saptamanal si presiune in pneuri de 2 ori pe saptamana. Nu mi am luat Gti sa umblu la "bunica" la tara. Masina asta merge numai pe super asfalt, nu urca borduri si nici macar nu o sterg sa arate lacu ca nou. Masina e obsesia vietii mele, am incaltari de condus, conduc cu manusi etc. Si parchez masina la 10 m de orice alta masina. Masina mea din 66000 km, are 40.000 km facuti in afara tarii. Pentru motor mecanic vorbind, e mai avantajos sa existe fluctuatii de turatie. Crezi ca e bine sa mergi in 3800 rpm din 4500, cu un diesel 4-5 ore fara oprire? Sau cu 5500 cu o benzina? Motoru e mai protejat in Ro, ca nu ai unde sa mergi ca in Germania. Eu ma refer stric la motor! Nu vb de calitatea drumului, cantitatea de praf, sau alte detalii de genu! O sa ti fac poza sa vezi cum arata uleiul la 17.000 km facuti deja, ca sa nu avem discutii. Daca nu mergi turat pe rece, daca astepti sa se incalzeasca uleiul la 80-90 de grade si doar apoi folosesti potentialul masini nu va fi nici o problema. Daca vrei poti schimba uleiul la 3000 km, sau la 5000km, desfaci un surub cade tot jos, si complectezi pe sus cat ai nevoie. Poti face in fata blocului daca vrei si saptamanal. Te ai gandit vreodata uleiul ala folosit de tine ce face pentru natura asta si pamantu asta? Daca toti am schimba la 5000 km ulei, ar fi un dezastru ecologic. E masina pana la urma, nu e tigaia in care facem cartofi prajiti:)) E o gluma doar, sa nu te superi pe mine. Iti respect punctu de vedere si nu vreau sa te conving. Eu ti am zis parerea mea doar, ca e buna ca e rea nu are importanta. Daca vrei sa schimbi la 15.000 chiar te rog sa o faci.
    -1 points
  14. Stai linistit ca atatia agitati cat sunt in Germania nu sunt in nici o alta tara, ar merge cu 220 cu 1.6 tdi daca ar putea. Eu nu circul in oras, si am explicat ca daca circuli in oras intervalul ajunge repede la 15.000 km. Deci nu mai e problema cand faci intervalul ca te obliga el sa mergi mai repede. Pentru un gti 200, nu e nici o problema, nici 220 nu e. Pt un 2.0 tdi, 200 poate deveni o problema in timp. Si de multe ori aia cu 3.0 sunt mai linistiti decat aia cu 2.0 tdi si cred ca hatchback e denumirea normala nu hot-hatch. Turbina daca nu e stresata cum spui tu, o sa o schimbi repede ca se infunda. La fel si filtru de particule si egr in unele cazuri. De aia trebuie sa circuli cu masina nu sa o tarasti cu 1500 ture. Caz concret Jetta 1.6 tdi, dsg, masina de 4 ani, 45.000 km cumparata de noua condus preponderent in oras. Injectoare schimbate, egr dus dupa ce a iesit din garantie. Iti garantez ca daca mergeai in m cu ea sau trageai de ea in 3000-4500 ture nu aveai problemele astea la km astia. Dar dsg merge cu pana in 2000 rpm in mers normal, condusa de o femeie linistit si uite rezultatul. Masina cand mergi tare se curata. Ma refer la turbina, egr, filtru particule, evacuari etc. Daca nu mergi o infunzi numa si o distrugi crezand ca o protejezi. Mai trebuie sa intri si pe red line ca nu se intampla nimic. Ii faci un bine numa!
    -1 points
  15. BTW @Edy_77, stii ca sunt constient de asta dar ca am facut recomandari de motoare pe benzina cred ca nu ai sesizat. Iar intre caroseria de G5 si Octavia 2, Octavia este ca si neatinsa de rugina, dupa 10 ani gen.. Pe cand golful, are deja gauri in aripi, praguri s.a.m.d. Ok, o masina de pasionat nu va avea. Dar cate masini de pasionat gasesti? Honestly.. Vad ca esti mereu pus pe hartza. E pacat. Eu fac afirmatii pe baza unor experiente, zilnice. Nu din forumuri sau lecturi. Si o spun fara pic de rautate.
    -1 points
  16. Nu sunt mecanic. Dar evaluez si verific masini second-hand. Zilnic. De mai bine de 1 an. Deci pot spune ca stiu despre ce vorbesc. Si suntem in RO, siti si voi ca asta inseamna ca peste 50% din masinile care-mi trec prin mana sunt VAG-uri. Iar restul BMW in mare parte. In fine. Ma retrag, caci aparent, ofer sfaturi proaste si fara fundament. Las persoanele obiective sa continue sa te ajute. Succes!
    -1 points
  17. Sincere felicitari ca faci ceea ce iti place! Dar cand cineva iti aminteste de o afirmatie facuta de tine cu un an in urma nu e pus pe cearta, doar are o memorie mai buna
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!