Jump to content

Probleme dezaburire ?


d_andrei
 Share

Postare recomandată

Salut!

Am si eu o intrebare pentru cunoscatori.

Undeva prin primavara anului asta am achizitionat si eu un Golf 4 SH. Personal sunt f multumit de achizitie, dar cum orice minune nu tine prea mult au aparut problemele sau intrebarile cel putin. Azi dupa ce a dat prin Iasi o ninsoare cat de cat a trebuit sa plec cu masina. Intrebare: cum dezaburesc geamurile ? am aer conditionat manual, de functionat functioneaza, baga aer f cald inautru...insa cand il pun pe pozitia de dezaburire geamuri cu greu face fata geamul fiind tot aburit...desi motorul era incalzit bine de tot...tot nu facea fata(inclusiv pe treapta a 4-a) ... si de aici va intreb ? e vreo "procedura" mai speciala? nu trebuie sa dau la temperatura f mare ? daca insa s-a dezaburit geamul in cele din urma si il trec pe pozitia in care baga aer inauntru....iar se abureste parbrizul...:salut: please help...o idee macar...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Nu folosi modul de recirculare.

2. La mine se dezaburesc aproape instant cand dau drumul la aerul conditionat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai in primul rand ce zice si toni cu modul de recirculare si apoi ca sa dezabureasca repede porneste A/C si nu in ultimul rand schimba filtrul de polen este posibil sa fie umezit, iar aerul pt. dezaburire trebuie sa fie cat mai uscat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce are AC cu dezaburirea??? doar dau cald pe parbriz, nu rece.

La mine cand dau cald pe parbriz, in prima faza se abureste de nu mai vad absolut nimic, abia dupa cateva secunde incepe sa se dezabureasca.

Si, intr-adevar, cand directionez aerul spre picioare sau spre interior, geamul se abureste din nou in cateva minute.

Nu e nevoie de treapa 4, de regula pe tr.3 aerul e mai fierbinte decat pe 4 (debitul mai mic).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are faptul ca usuca aerul! ... la orice masina cu climatizare ( din cate am vazut eu ) cand pornesti dezaburirea porneste si A/C automat. ia da tu drumul la A/C cand faci dezaburire sa vezi ca nu se mai abureste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In dimineata asta am facut o noua proba...

Intr-adevar, sunt deacord ca A/C usuca aerul(chiar simt ca mi se usuca buzele in masina :salut: )...dar ar mai fi ceva...e posibil ca dezaburirea sa se faca mult mai greu din cauza unei substante "total necunoscute mie" care cred ca se afle pe geam la mine ? ( pe interior) intreb ptr ca acu 2 zile mi-am spalat masina si pentru prima data mi-a fost lene sa imi fac singur interiorul si i-am rugat pe ei sa imi faca si treaba asta...stiu sigur ca mi-au dat cu o oarecare solutie de spalat( sau nu era ptr spalat ?!) geamuri cand au facut interiorul....faza e ca acu efectiv imi ramane un strat fin de lichid pe interior...chiar nu pot scapa de el !? am dat cu piele de caprioara noua,perfect uscata si tot nu se ia....ar trebui sa caut o "solutie ptr solutia lor" care sa degreseze ? idei ?

dar revenid la aburire/dezaburire...in dimineata asta geamurile imi erau uscate, nu erau inghetate...am lasat motorul vreo 10 min la incalzit....in momentul ala ? daca vreau ceva caldurica in masina ce fac ? bag numa caldura? cu sau fara recirculare? cu sau fara A/C ? ca daca ii dau caldurica...se aburesc geamurile...daca trec pe dezaburire nu mai baga caldura si-n habitaclu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum sa nu bage caldura in habitaclu... dar unde crezi ca o baga??? Pe dezaburire aerul cald se dirijeaza catre parbriz. Asta e tot. Deci tot in habitaclu ajunge aerul. Hmmmmm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, ajunge tot in interior ajunge, dar nu cu acelasi debit...oricum, ar mai fi o intrebare (deja ma streseaza problema dezaburirii :salut: ) sa zicem ca am dat pe modul dezaburire, cu A/C pornit pe treapta a 3-a... pe mijloc se simte ca intra aer cald si isi face el treaba acolo sa dezabureasca dar prin gaurile laterale abia daca se simte curentul de aer :)( se pot curata alea ? se pot "desfunda" ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@thheo: eu am dat o solutie cu ac-ul dar ma gandesc la urmatoarea chestie acum: la temperaturi sub 5C compresorul de ac numai porneste (cel putin la masini cu climatronic), atunci ce se intampla? te intreb pt ca la mine e prima iarna cu masina asta si habar n-am :scratch:

@d_andrei: e suficient ca geamul sa fie decat murdar si se va aburi mai repede. Daca s-a mai dat si cu alte substante pe el e posibil sa fie si din cauza asta. O solutie de curatare anti-aburire cica ar fi sa le stergem cu otet, dar mie frica de mirosul care va fii in masina dupa aceea :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

You can make an inexpensive anti-fog glass spray to keep your bathroom mirrors and the inside of your car's windshield fog-free. This solution keeps condensation from collecting on these surfaces.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu toni.. am problema asta din pacate sub 5 grade.. se abureste de nu iti vine sa crezi, solutia este sa fie cat mai curat si uscat filtrul de polen ( asta prin observatie proprie am vazut )... iar ca spray exista un spray de la amway ( nu stiu cum ii zice exact ) care are efect cica aproape 30 de zile sa nu se mai abureasca geamul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

d_andrei@ Am impresia ca debitul de aer la tine este mai mic decat in mod normal... Asta se poate intampla numai daca ai probleme cu filtrul de aer de habitaclu. L-ai verificat? L-ai schimbat? Pentru a dezaburi masina rapid foloseste caldura data la maxim + A/C , dirijat catre parbriz.

Atentie: Nu trebuie folosita recircularea in cazul in care ai geamurile aburite!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu din contra as zice ca nu caldura prea mare.. se face condens cand este diferenta prea mare intre temperatura externa si cea interna.. dar in fine..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmmm. in principiu ai dreptate, dar nu si in cazul unui JET de aer cald indreptat catre geam. Aerul fiind incalzit, duce la incalzirea condensului care se va evapora mai repede, nu? Parca asa era pe la fizica din cate-mi amintesc eu... Daca opresti jetul atunci ai dreptate, se va aburi la loc foarte repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

d_andrei@ Am impresia ca debitul de aer la tine este mai mic decat in mod normal... Asta se poate intampla numai daca ai probleme cu filtrul de aer de habitaclu. L-ai verificat? L-ai schimbat? Pentru a dezaburi masina rapid foloseste caldura data la maxim + A/C , dirijat catre parbriz.

Atentie: Nu trebuie folosita recircularea in cazul in care ai geamurile aburite!!

pai zilele astea vreau sa imi schimb filtrul de aer in ideea ca poate creste putin debitul de aer...oricum modul de recirculare nu il pot folosit pentru ca "sare automat butonul"(oare nemtii s-au gandit chiar la toate? :pirat: ) cand trec aerul pe modul dezaburire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai zilele astea vreau sa imi schimb filtrul de aer in ideea ca poate creste putin debitul de aer...

Nu vreau sa te jignesc, dar ai grija sa nu cumperi altceva. E vorba de filtrul de aer de habitaclu (praf+polen sau cum se mai numeste..) nu filtrul de aer simplu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa te jignesc, dar ai grija sa nu cumperi altceva. E vorba de filtrul de aer de habitaclu (praf+polen sau cum se mai numeste..) nu filtrul de aer simplu.

Nu ma jignesti, e bine ca mi-ai specificat exact despre care filtru este vorba ca oricum fac chestia asta pentru prima data si macar cand ma duc sa cumpar filtrul respectiv "ma fac si eu ca stiu despre ce vorbesc" :pirat:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

La sigur filtrul e imbacsit si poate si umed. Ai grija cand il schimbi sa stranga bine surubururile de la capacul filtrului iar garnitura sa fie puse ok, pt ca altfel la prima ploaie se va umezi din nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
  • Administrator

Am si eu aceeasi problema la un golf 4 cu aer conditionat. Cand ploua se abureste rau parbrizul si numai cand pornesc AC-ul se dezabureste, in rest merge normal sistemul de dezaburire.

Din cate am inteles dupa citirea topicului asta, trebuie sa schimb filtrul de polen ? Mai poate fi si alta problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In principiu, asta e principala cauza pentru dezaburire - filtrul de polen. Daca nu l-ai schimbat de mult, schimba-l, oricum daca incepi sa folosesti clima trebuie schimbat. Evita sa folosesti recircularea aerului !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine are curajul sa incerce? :P

fa operatia cu usile deschise. otetul se evapora f. repede.

la servici curatam filtrul de cafea cu otet. si in 15 min nu mai miroase si nici cafeaua nu are gust de otet :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Daca tot se vorbeste despre Clima in acest topic, sa va zic si problema mea poate imi dati o idee si o solutie....Am un Golf 4 1.4 16V benzina 2002...Acuma cu caldurile astea am folosit mai mult climatronicul din masina si situatia e in felul urmator: La temperaturi de +30C clima face fata cu brio imi raceste simt aerul rece in masina, nu transpir, deci este o ambianta placuta in masina, de la +35C parca nu mai raceste asa de bine, simt ca nu mai face fata clima ventilatorul il dau la maxim, pun pe LOW si nimik(desi parca am observat ca raceste mai bine daca il pun pe 18C decat LOW)...filtru de polen l-am schimbat, cineva mi-a zis ca trebuie sa ma duc sa complectez freon, sau nu mai face fata din cauza ca e prea mare caldura afara si mai bate pe ea si soarele....Ce sunt toate butoanele alea acolo, AUTO, ECON la ce mai folosesc acele butoane...e un mister ptr mine acest climatronic....Va multumesc tare mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

imi poate spune si mie cineva unde se afla acest filtru de polen pozitionat??multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!