Jump to content

Martor Emisie Gaze Aprins


BlackBeauty
 Share

Postare recomandată

Multumesc pentru informatie.

Nerecircularea gazelor evacuate stiu ca nu dauneaza motorului ci mediului, fiind o sursa de poluare.

In ceea ce priveste adaptarea presiunii aerului admis nu cred ca am vreo problema dat fiind faptul ca motorul si-a pastrat puterea maxima pe care o avea si nu are nici un alt simptom de functionare defectuoasa, asa cum scriam undeva pe topicul Emission Workshop Alert la care faceam trimitere in postul #15.

BTW problema discutata aici se incadreaza tot in acel topic pentru ca apartine TDI, si nu e specifica golfului V.

LE: Daca tot ai niste "hartii" referitoare la 2.0 TDI, nu s-ar putea pune pe forum ... ca dupa stim cu totii ducem mare lipsa de informatii privind acest motor ... :huh:

Modificat de razdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vin cu o rectificare/precizare. Problema acestei clapete este valabila in cazul SDI. :huh: My mistake :huh: In cazul 2l TDI- ar trebui (teoretic) sa faca aceeasi treaba ca si clapeta de la 1,9TDI; adica, sa ajute la oprirea usoara a motorului, diferenta fiind modul de actionare(vacumatic/electric). In "hartiile" pe care le detin legate despre motorul 2l TDI, nu este precizat rolul clapetei, spre deosebire de 1,9 SDI/TDI (unde este precizat). Judecand insa, dupa principile de functionare, diferite intre cele 2 motoare (SDI/TDI), inclin sa cred ca functia clapetei la 2l TDI este aceeasi cu cea de la 1,9 TDI. Daca cineva are o informatie clara in acest sens, poate sa ne lamureasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK, asa stiam si noi, si din aceasta cauza nu m-am impacientat o luna ... dar acum a inceput sa bazaie urat si mi-e cam teama ... in fine, sper sa rezolv prin curatire. :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut exact aceeasi problema acum 2 luni. La mine a fost vorba de o valva din sistemul EGR (in spaniola ii ziceau valva fluture). Se pare ca este unul dintre defectele de fabricatie nerecunoscute oficial de VW. In Vest (am gasit un forum de Touran) spuneau ca dealerii le schimba gratuit chiar daca masina a iesit din garantie, la noi nici nu auzisera de asa ceva... Toata distractia a costat tot in jurul a 1500 ron. Nu este problema de EGR in sine sau de motorina.

Edit:

Aici sunt mai multe informatii

http://www.clubtouran.com/foro/showthread.php?t=31388 (trebuie inregistrare si e in spaniola).

Ce mi se pare dubios e ca foarte multi au patit-o la putine zile dupa iesirea din garantie :argue: inclusiv eu. Incepand cu modelele 2006 problema a fost remediata.

Modificat de gorrocs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezolvarea consta in curatarea EGR-ului. Nu este necesara schimbarea lui. Costurile se rezuma la cateva tuburi de sprayuri de curatat elemente de injectie.

Atasez cateva poze cu operatiunea de curatarea a EGR-ului si a cut-off-ului de pe masina lui razdan. Nu am putut face poze foarte bune pt ca eram murdari din cap pana-n picioare, foarte frig (aprox 4 grade) si mai si ploua urat de tot.

In poze se poate vedea ce murdarie exista in EGR. Valva de EGR banuiesc ca era intepenita si nu mai lucra deloc ceea ce a generat si eroarea cu valva V157.

img5780qk7.th.jpg img5783bi0.th.jpg img5782os9.th.jpg img5781xq1.th.jpg img5784hq9.th.jpg

img5785dk7.th.jpg img5786yi9.th.jpg img5787pl8.th.jpg img5788ar6.th.jpg img5789mk9.th.jpg

img5790en0.th.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi Gorrocs pentru informatie. Foarte intereanta treaba cu defectul de fabricatie nerecunoscut de VW ...

Aici sunt alte amanunte despre inceputul problemei.

Momentan masina merge datorita unei intregi zile de munca a lui Istef si a lui Daniel, carora nu am suficiente cuvinte sa le multumesc.

Cred ca o sa schimb si eu foarte curand acea "valva fluture", pacat ca nu ii stiu codul, nu reusesc sa-l vad acum dupa montarea la loc ...

Oricum o sa ma duc si la VW si o sa le spun ceva ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma bag si eu,ca...dar vreau sa stiu daca se simte o diferenta dupa curatarea EGR-ului in comportamentul masinii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite ce spuneam aici.

Am mers putin. Parca trage la fel de bine dar e posibil sa fi crescut consumul.

Sa nu uitam ca acea clapeta fluture sau cum se cheama ... nu mai e deschisa complet, deci apare o foarte usoara obstructie a fluxului de aer.

Numai dpdv al EGR probabil ca lucrurile ar fi fost OK ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca problema e una generala in ceea ce priveste aceasta valva EGR.La mine inca nu apucase sa se aprinda vreun bec, semn ca inca mai inchidea si deschidea, dar masina avea un mers neregulat ,uneori foarte pronuntat.Oricum ,tinand cont ca sunt unii care nu umbla nici 100.000 km la clapeta in cauza va dati seama ca a fost printre ultimile luate in calcul.In schimb cand am dat-o jos arata ca in pozele postate mai sus de istef.Mentionez ca si la mine problema a aparut tot pe la 30.000 de km deci tiparul e cam acelasi, singura diferenta fiind motorul care la mine e pe benzina.

@razdan din cate stiu eu clapeta respectiva se deschide doar dupa ce motorul se incalzeste si doar cand mergi intr-un regim constant cu masina(cu cat e mai constant regimul cu atat deschide mai mult, deci iti afuma mai mult galeria de admisie).Daca o accelerezi ,chiar si putin clapeta respectiva se inchide deci nu e mare paguba ca nu se deschide de tot.

Oricum cu precadere problema o sa apara la dieseluri si FSI-uri.La "astea doua" gazele se intorc intr-un procent de maxim 50% parca la diesel si 30%la FSI fata de 5% cat are un benzinar obisnuit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am aceeasi problema cu martorul de gaze portocaliu aprins.

ce am simtit o trepidare a volanului la relanti.

mentionez ca masina are doar 3000 de km si are 3 luni.

daca stii cineva vreo solutie fiabila multumesc anticipat

------

masina e un G V - 1.4 benzina 80cp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@andrei.b Daca citesti cu atentie acest topic o sa vezi ca se discuta despre motoare diesel.

Motorul tau este benzina si nu are legatura cu acest topic. Referitor la problema ta consulta topicurile existente pe acesta tema din aria Motoare pe benzina. Este foarte probabil ca problema ta sa fi aparut de la o benzina de proasta calitate. Continuam discutia pe aria indicata de mine mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Am patit si eu aceasi problema cu aprindera becului la bord,care reprezinta probleme evacuare,am citit ce ati postat voi pe aici,dar nici unul nu a precizat daca poti continua sa mergi cu masina asa,sau dca poate dauna in vreun fel,eu am un G5 SDI si problema a aparut acum 2 zile.Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
Florin Pandelea

Salut,

Problema mea este urmatoarea: martorul pt evacuare gaze palpaie, si cu pedala in podea, masina nu trage mai deloc. De exemplu, sunt in viteza a 3-a, pedala in podea cum spuneam, si urca viteza cu 10 km in 2 minute (de la 60-70 de exemplu). A mai intalnit cineva problema aceasta ?

Va mltumesc.

P.S. Imi cer scuze daca s-a mai discutat pe un alt topic problema asta dar eu nu am gasit. Daca exista, postati linkul si continuam discutia aolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi s-a aprin de vreo 20 de ori becul ala insa in perioada cat e aprins masina trage la fel ca in zilele cand e stins. La mine eroarea vine de la canistra de carbon activ. O sa ma duc sa o schimb. In rest nu te pot ajuta. Sorry.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca detii masina din profil si ai deschis topicul pe aria ''Golf 5''? :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin Pandelea
Sa inteleg ca detii masina din profil si ai deschis topicul pe aria ''Golf 5''? ;)

Nu nu, detin un Golf 5, aia e vechea masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin Pandelea
Mie mi s-a aprin de vreo 20 de ori becul ala insa in perioada cat e aprins masina trage la fel ca in zilele cand e stins. La mine eroarea vine de la canistra de carbon activ. O sa ma duc sa o schimb. In rest nu te pot ajuta. Sorry.

Da, inteleg. Este o diferenta intre ati sta aprins si a palpai. La tine care dintre cele 2 situatii este ? Si cum ai depistat care e problema ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin Pandelea

Nu, nu am facut. Doar ce am ajuns cu masina din Germania. Voi face sigur un test luni sau marti. Care dintre cele 2 softuri e mai bun ? Ce imi recomanzi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este cam aceeasi chestie, VAS-ul il gasesti la dealeri, VAG-COMul il gasesti la oricine. Treaba care o fac e cam aceeasi, totusi VAG-COMul din cate stiu poate face putin mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin Pandelea
Este cam aceeasi chestie, VAS-ul il gasesti la dealeri, VAG-COMul il gasesti la oricine. Treaba care o fac e cam aceeasi, totusi VAG-COMul din cate stiu poate face putin mai mult.

Ok, multam fain pt tip. Back to topic, poate cineva veni cu niste info despre situatia descrisa mai sus ?

Te-am avertizat odata,insa nu ai vrut sa intelegi.Iti dau o pauza sa treci prin REGULAMENT!

Warning+3 zile ''Disable posting ability''

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

am si eu o problema cu martorul emisie gaze la G5 1.4. Cand am incercat sa pornesc motorul dupa 3 zile de repaus, masina nu vroia sa mai porneasca. Am dat la cheie de cateva ori bune pana a pornit in cele din urma, doar ca masina tremura toata. Daca o turam un pic tremuratul respectiv nu se mai simtea, dar reaparea cand luam piciorul de pe acceleratie. Dupa aprox. 1 minut mi s-a aprins martorul de evacuare. La inceput pt. cateva secunde era aprins continuu, dar apoi a inceput sa clipeasca.

Nu am avut curajul sa plec cu masina de pe loc. Am repornit motorul dupa cateva ore si a luat-o din prima. Martorul emisie gaze sta aprins vreo 30 sec dupa care incepe sa clipeasca. Trepidatiile la relanty tot se simt. Rezervorul de benzina e pe jumatate plin cu benzina de la PetromV.

Ar fi ok sa incerc sa plec cu masina de pe loc si sa o turez putin in trafic? Exista vreo solutie la problema mea sau ceva ce as mai putea incerca inainte de a merge in service la Porsche?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gandesc ca poate ti-a facut figuri o bobina de inductie. Ar trebui neaparat sa faci o diagnoza cu VagCom-ul sa vezi exact de la ce provine eroarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt putin ;) dar nu am vrut sa deschid altul..

Azi am schimbat sursa de carburant si am observat ca , cand pun contactul nu se mai stinge martorul de noxe (sistemul de evacuare al gazelor) pana in momentul cand pornesc masina..

Imi poate spune cineva daca martorul se stinge dupa ce se face testul la bord (pornesc toate apoi se sting) fara sa porneasca masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Mariusflorindecu changed the title to Un mic ajutor ,va rog ! Golf 5 2009 , 1.9 tdi night bluem

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!