Jump to content

Dimineatza moare motorul:((


mmaniaq
 Share

Postare recomandată

Salut,

Problema apare doar de cand sunt temperaturile relativ scazute afara.

Dimineatza ..la prima cheie..motorul poneste..sta 1-2 sec..incepe sa bolboroseasca ..si is dead. Ca sa evit acelasi comportament, la a doua cheie tre sa incep sa turez un pik motorul. Doar asa scap de problema..... :)

Any ideas??

thx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 66
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • leovw

    11

  • wabbit

    9

  • Andi TDI

    7

  • 16vlv

    5

Top Posters In This Topic

Primele chestii care-mi trec prin minte sunt motorul clapetei de acceleratie si pompa/filtrul de benzina. Da' mai degraba motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai... Clapeta ta de acceleratie este pozitionata de un motoras. Asta este o parte a "socului" la acest tip de motor. Exista pozibilitatea ca tija motorasului sa fie blocata, sau sa mearga mai greu. De asemenea, in capul acestei tije este un contact, care "stie" daca tu apesi sau nu pedala de acceleratie. Proasta lui functionare poate si ea sa-ti faca probleme. In plus, "cat de mult" este impinsa clapeta, este in functie de temperatura lichidului de racire. Si acel senzor ar trebui verificat. Ar mai fi, dar o sa ma opresc aici de frica sa n-o iau pe ulei :bounce:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

randolph_henry_ash

am o problema similara la MK2, acelasi motor dar cu carburator... cand e rece afara, motorul porneste fara probleme, sta turat la cca. 2000 rotatii timp de cca. 3 sec dupa care scade turatia la 900 si pana se incalzeste motorul merge foarte prost.....idei?....multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. La tine problema pare a fi socul automat. Mai si moare la rece daca nu-l tii din acceleratie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mmaniaq: Pacat ca masina ta nu vrea sa vorbeasca cu VAG-Com... Poate mai incercam intr-o zi, who knows... :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum adica nu vrea sa "vorbeasca" cu VAG-COM-ul ? Ati incercat cu diferite setari de baud rate (ex:9600) si/sau BlkInt ?? Nu comunica cu nici un modul sau numai cu Engine-ul ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat tot ce mi-a trecut prin mine si... n-a vrut. Ce-i ciudat este ca a vrut sa vorbeasca cu airbag-ul. Ceva similar am mai patit cu un Vento, ce avea ABS-ul vorbatrez, da' motorul mut. :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ati incercat si cu L line-ul activ ?? Unele module mai vechi nu pot fi trecute in modul de diagnoza decat cu comanda pe L line (impuls).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

randolph_henry_ash
Salut. La tine problema pare a fi socul automat. Mai si moare la rece daca nu-l tii din acceleratie?

Salut! nu moare dar e pe aproape...si daca o ambalez oricum nu merge rotund...asta pana se mai incalzeste...

..banuiam si eu ca este de la soc...dar vroiam sa aflu mai multe despre asta...i-am inlocuit o supapa de vacuum sau cu s-o numi ...o chestie rotunda in care intra o mufa electrica si doua furtunase (scuzata sa-mi fie ignoranta dar vreau sa invat), si nu a fost nici o schimbare....m-ar interesa sa aflu mai multe despre socul automat ca sa-mi dau seama ce pot sa-i mai fac...multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca am incercat si cu L-line, da' nu-s sigur... mai vedem...

@randolph: io cred ca o revizie + un reglaj ca lumea la carburator ar (cam) rezolva problema ta. Daca ai fi in Cluj m-as baga... :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

randolph_henry_ash

wabbit..cred ca asa o sa fac....dar m-am cam saturat sa tot merg cu machina pe la unul pe la altul si sa stau ca un parinte ingrijorat sperand ca se face bine.....intelege-ma...am avut o nova pe care o montam si o demontam ca pe LEGO.....dar dracia asta de VW nu prea seamana :salut:....merci oricum pentru intentie....pacat ca nu sunt in Cluj....de fapt pacat ca nu sunt in Azore....dupa cum am spus motorul imi face probleme doar in sezonul rece...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dimineatza ..la prima cheie..motorul poneste..sta 1-2 sec..incepe sa bolboroseasca ..si is dead. Ca sa evit acelasi comportament, la a doua cheie tre sa incep sa turez un pik motorul. Doar asa scap de problema

Poate sa fie si de la benzina noastra "foarte" buna. Acelasi lucru patesc si eu cu Cielo cand da frigul, porneste la prima cheie, urca in 2000rpm si apoi scade brusc si se opreste si din cate stiu asta n-are nici un motoras, iar la mine filtru de benzina e nou (aproape). Incearca sa schimbi benzina, eu in ultima vreme bag MOL si vad ca merge bine, adica am cam scapat de problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema ta la MK2 este alta: ai un senzor care la mine e situat in dreapta motorului (cum te uiti din fata masini) si care nu-ti functioneaza corect, si anume atata timp cat motorul e rece, iti baga de nebun benzina si o ineaca, iar faptul ca motorul sta la 3000 de ture e din cauza valvei de regularizare a aerului (ISV parca) care incearca sa compenseze si baga aer ca sa tina amestecul corect .... parerea mea :) :shock:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare!

Vin si eu cu o problema de pornire.

Motor ADR, 20V, 125 CP, benzina.

Dupa un timp (citeva ore bune sau a doua zi) motorul porneste, dar nu sta la ralanti, tinde sa se opreasca si se opreste citeodata.

Nu este vorba de temperatura exeriora (motor rece) deoarece daca incerc dupa 4-5 ore timp in care motorul se raceste porneste fara probleme.

Pornirea o fac dupa ce pun o data sau de doua ori contactul.

Se manifesta cam cum ar pierde presiunea de benzina.

Mentionez ca m-am gindit la pompa de benzina, dar in regim motorul merge excelent, am schimbat si filtrul de benzina....

Daca ajung prin Bucuresti poate sa-mi dea cineva o mina de ajutor cu un VAGCom??

Si inca ceva in partea stinga a motorului (cind il privesti din fata, linga tubulatura de admisie aer) se afla o electrovalva care la ralanti se aude (destul de puternic) cum se deschide si se inchide, puteti sa-mi spuneti daca este normal, si ce reprezinta ea?

Aveti ceva idei?

Sa nu fie cu suparare pt. moderator dar am plasat anuntul in doua locuri!

:( :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a. Problema cu ralanti-ul apare imediat ce ai pornit motorul sau dupa putin timp (1-2minute).

Primul lucru care poti sa il verifici este releul de la pompa de benzina (in spatele ornamentului de deasupra pedalelor este un panou cu relee. In randul cel mai de jos - marcat cu rosu in imagine - este releul de la pompa de banzina). Curata-i contactele si daca ai dexteritati elctro-mecanice de "chinez batran" poti sa-l desfaci si sa-i refaci lipiturile de pe placa interna.

Alte sfaturi fara o diagnoza si o citire a codurilor de eroare nu prea putem sa-ti dam.

b. Este normal ca electrovalva se se auda dupa ce motorul s-a incalzit (daca vorbesti de cea de langa filtrul de aer care comanda recircularea vaporilor de benzina)

c. Postul din sectiunea TDI l-am sters pentru ca nu isi avea rostul acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ralanti-ul nu tine de cum pornesc motorul, tinde, cum am spus, sa se opreasca, turatia scade la cca 4-500 rpm (circa 4-5 s), apoi turatia creste si este totul OK, ramine stabil si turatia este in jur de 900rpm (cind nu este pornit Climatronic-ul).

Dupa cum spui daca ar fi releul de vina de la pompa, n-ar trebui sa am probleme si cind motorul functioneaza normal??

Electrovalva este cea de linga filtrul de aer, ma ingrijora tacanit ei....

Multumesc mult pentru replay.

Ma mai gindesc sa nu fie poate ceva legat de o conexiune intre furtune pe partea de alimentarea cu benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Releul pompei de benzina este o piesa care produce probleme destul de des. La pornire cand tensiunea de alimentare este mai scazuta si suplimentar cand actionezi electromotorul poate sa apara o cadere de tensiune la contactele lui suficient de mare (mai ales ca pompa lucreaza sa amorseze circuitul) cat sa nu mai asigure debitul corespunzator (de verificat debitul si presiunea la pornire precum si tensiunea la bornele pompei).

O alta problema (dar de diagnosticat numai cu VAGCOM-ul) ar mai putea fi o pierdere a adaptarii mecanismului clapetei de acceleratie, sau o functionare necorespunzatoare (murdarie) dar acest lucru ti-ar aduce probleme si dupa ce motorul s-a incalzit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incerc sa demontez si sa curat contactele releului.

Va tin la curent cu stadiu.

O diagnoza cu VAGCom-ul s-ar putea face?

Multumesc inca o data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa Anul nou cu mare placere, trebuie sa avem interfata lui Dragos pentru ca mufa OBD la tine este foarte "stransa" si conectorul interfetei mele nu are loc.(banuiesc ca Passatul tau este B5 din '98-'99 cu mufa intre scaune sub manerul franei de mana).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Electrovalva este cea de linga filtrul de aer, ma ingrijora tacanit ei....

Electrovalva aia de care spui se cheama cap-ventil, sau cel putin asa i-au spus mecanicii de la Avia cand am intrebat de (probabil acelasi) tzacanit la motor. Tot ei au zis ca e normal sa tzacane, dar intrucat eu nu stiu ce rol are acest cap-ventil nu pot sa spun daca au sau nu dreptate. Presupun ca au, intrucat daca era vreo problema cat de mica, ar fi avut tot interesul sa-mi spuna ca se face praf masina de la tzacanitul ala, si sa-mi schimbe piesa. Prin urmare, nu ma mai streseaza tzacanitul :(.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!