Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 81,5k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,5k
      postări
  2. Tehnic

    1. 851,8k
      postări
    2. 28,6k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 172,3k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      9,9k
      postări
    6. 276,5k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      300,8k
      postări
    2. 144,2k
      postări
      • voinea
    3. 118,9k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Statistici forum

    37,6k
    Număr total de subiecte
    2,3m
    Număr total de postări
  • Cine este online   22 Membri, 2 Anonimi, 360 Vizitatori (Vezi lista completă)

    • firebowll
    • Zabin
    • corad0
    • dj.martzian
    • pronet
    • sebage
    • adidas00
    • dionescux
    • tavitara
    • NELKOR
    • adrian001
    • BFlamer
    • cristi511
    • zeusclubmercedes
    • bigstar
    • COSMIN27
    • vlahdacoroman
    • cosmo p
    • Sympatetyc
    • ovidiustefanescu
    • Juan82
    • Gabriel*77
  • Images

  • Posts

    • adidas00
      Gasesti OEM aici: https://targuldepiese.ro/sistem-alimentare-cu-combustibil-oe-vw-8e0919133b-tdpprdt-5609536.htm Dar eu zic sa nu comanzi inca, sterge eroarea si vezi ce se intampla.
    • Gabriel*77
      @Xman_ghio Pe aceiași idee merg și eu și tind să îți dau dreptate.   Din considerente de protecția mediului și profit, producătorii de mașini fac rabat mare de la calitate. Vopseaua la O4, deși am plătit pe ea 835 €, pare foarte proastă. E spectaculoasă, dar slabă calitativ. O spăl personal la spălătorii șelf și o șterg cu cârpe de bumbac. Vopseaua are "pânză de păianjen" destul de vizibil și parbrizul, deși am foarte mare grijă cu ștergătoarele când acesta este uscat, are "urme" de zgârieturi. Înclin să cred că nu e din sticlă, ci din polimeri, că sticla nu ar trebui să se zgârie ușor.    O4 mi se pare mult mai sensibilă și mai "rahitică" decât fosta O3 iar cutia de viteze manuală la TSI, la 1.5, mi se pare o glumă nesărată.    @zidanne Eu am de gând să țin mașina până când iese din garanție, dar în același timp mă gândesc și la revânzare după cum am spus și din acest motiv încerc să o țin la un anumit standard. Grija față de fosta mașină m-a ajutat la revânzare și am luat un preț bun pe ea.   Totuși, cu toate astea, uleiul este un aspect care nu ar trebui neglijat absolut deloc.  
    • dionescux
      Tot ca sa tin costurile sub control, ma uit la niste discuri de frana oem pe diverse siteuri de piese auto. Problema e ca sunt mai multe dimensiuni care difera in funcție de numarul PR.    Cum aflu si eu numarul asta PR pentru frane, pornind de la vin? Gasesc pe undeva?   ps: aparent preturile  la piese oem pe net sunt muult mai ieftine decat la reprezentanta ..
    • tavitara
      Va multumesc frumos pentru explicatii Momentan nu umblu la senzor dar am retinut despre ce e vorba si voi comanda pe viitor senzorul si garnitura , sa fie Am gasit la noi in tara garnitura FEBI BILSTEIN si senzor VDO Cel de la Nurvil au spus ca nu au schimbat niciodata asa ca nu vreau sa fiu iar experiment ptr ei Voi sterge maine toate erorile
    • zeusclubmercedes
      Am cumpărat spira 5K0953569B, bloc manete 5k0953520M, volan cu comenzi pe el, cablaj pentru volan cu comenzi. Am montat totul, am codat noua spira cu ce era la mine, am activat cruise control si comenzile de pe volan, am codat în engine cuise control. Am virat maxim stanga-dreapta sa intelega senzorul de unghi unde se afla, am șters erorile, DONE! Totul funcționează perfect! Va mulțumesc pentru suport! 👍
    • Emy D
      Avand in vedere ca: la deschiderea masinii din telecomanda, plafoniera primeste tensiune pentru a sta aprinsa, de ce nu te-ai legat de acea comanda pentru a aprinde Puddle lights? Mi se pare ca te-ai complicat enorm de mult cu mutarea chip-ului pe motorase. 
    • andrei_221
      se pare ca e senzorul 1, cel de la pompa.   cod  7P0 919 673 K daca desfaci , o sa ai nevoie si de garnitura 8E0 919 133 B potentiometrul are o zona unde nu mai face bine contact scala, e clasica treaba acolo (scala + cursor ) Posibil sa mai mearga mult si bine, posibil sa mai dea erori si pe viitor.     la navigatie ai facut un update de soft si nu s-a introdus si noul cod de instalare, nu afecteaza nimic.   totul e ok, putine erori.    
    • F l o r i n
      Sigur ca da. Merge fără el. Codeaza și faci pairing.
    • F l o r i n
      Simplu. Se strica....nu are legătură cu utilizarea masinii, etc
    • adidas00
      Daca te referi la barele de torsiune/stabilizatoare, iti pot da eu codurile.
    • adidas00
      Multe din erori sunt legate intre ele, sterge-le fara probleme. Eroarea cu senzorul am avut-o si eu acum vreo 2 ani, mi-a aparut de vreo 2 ori, am sters eroarea si totul a fost ok.
    • Cristi_V
      Pai cam asa si schimb.    Ca fapt divers, am avut Cielo si Nubira la vremea lor. La astea pe carte uleiul se schimba la 6 luni sau 10000 km.
    • zidanne
      @Cristi_V daca ai de gand sa pastrezi masina mai mult de 4 ani (sau cat e garantia) schimba la 300h de functionare.  Daca bagi oras... mai taie o suta.
    • Xman_ghio
      Producatorului ii pasa mai mult de normele de mediu (pentru care este penalizat financiar daca nu le respecta), decat de fiabilitatea masinii pe termen lung (adica dupa expirarea garantiei). De asta iti spune masina sa schimbi viteza la 1200 ture - ca sa iasa emisiile de CO2 mai mici, nu pentru ca e sanatos pentru masina.   Oricum uleiul ar trebui schimbat la nr. de ore de functionare, nu la nr. de km. Nu este totuna daca faci 10k km intr-un an pe autostrada (deci cateva drumuri lungi) sau daca faci 10k km bara-la-bara in Bucuresti si ai de 10 ori mai multe ore de functionare motor!
    • Cristi_V
      Stai putin, eu n-am zis ca faci rau sau bine. Am zis doar ca nu sunt de acord ceea ce inseamna ca eu fac altfel. De exemplu, la O2 schimbam uleiul in fiecare an (cam 7000 km). La O4 l-am schimbat dupa 2 ani (11600 km) iar saptamana viitoare il voi schimba dupa alti 2 ani (15600 km). Nu vad de ce l-as fi schimbat mai devreme. Eu merg preponderent in afara localitatii iar prin oras (Bucuresti), in general, numai duminica.
    • Gabriel*77
      Având în vedere că mașina mea circulă în mare parte în oraș, cu plecări și opriri dese urmare a aglomerației, eu cred că fac bine.   Am experiența mașinilor anterioare care s-au comportat excepțional în materie de fiabilitate motor urmare a schimului de ulei anual.   Că fac bine sau nu, nu știu să-ți spun, dar rău mașinii în niciun caz nu-i fac.    
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!