Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 81,5k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,5k
      postări
  2. Tehnic

    1. 851,2k
      postări
    2. 28,9k
      postări
    3. 44,4k
      postări
    4. 172,1k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      9,9k
      postări
    6. 276,1k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      300,5k
      postări
    2. 144,2k
      postări
      • CSS_RO
    3. 118,9k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • R_a_z_v_a_n
  • Statistici forum

    37,6k
    Număr total de subiecte
    2,3m
    Număr total de postări
  • Cine este online   28 Membri, 2 Anonimi, 375 Vizitatori (Vezi lista completă)

    • dragospa
    • kata CTA
    • EEXCALADE
    • andrusel
    • liviuwin
    • angelgab
    • Vlad-Mihai
    • cotet80
    • RAIKKONEN
    • adrian001
    • tetea
    • ricacristea
    • SkOmk4
    • pronet
    • 12CZR
    • S. Levy
    • tyby 71
    • sk760
    • marcel.c
    • Pompiliu92
    • alex_87
    • emihai90
    • AndreyPH
    • nick_n
    • Adi_vw
    • alexene
    • Doc Morelli
    • MihaiGSM
  • Images

  • Posts

    • Vlad-Mihai
      Address 01: Engine (J623-CFFB) Labels:. 03L-906-018-CFF.clb Part No SW: 03L 906 018 LG HW: 03L 907 309 AD Component: R4 2.0l TDI H24 9979 Revision: 42H24--- Serial number: 00000000000000 CVN: 5498AAD9 Coding: 00250012043600080000 Shop #: WSC 68012 187 00000 ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018LG 003013 ROD: EV_ECM20TDI01103L906018LG_VW36.rod VCID: 7AFB47EFFDDF50590F-802E VINID: 9E65EAAAA15EA939C51850C1187C2E91C9 2 Faults Found: 4113 - Camshaft Position Sensor (G40) P0341 00 [096] - Implausible Signal Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 261264 km Date: 2024.02.27 Time: 17:44:30 Engine RPM: 1950.00 /min Normed load value: 94.5 % Vehicle speed: 106 km/h Coolant temperature: 89 °C Intake air temperature: 20 °C Ambient air pressure: 1000 mbar Voltage terminal 30: 14.340 V Unlearning counter according OBD: 37 Engine start: start synchronization: EPM_MODE_OK Engine start: start synchronization-Test_Program_Epm st Op Mode State t UBYTE: 48 4114 - Camshaft Position Sensor (G40) P3007 00 [096] - No Signal Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 2 Mileage: 260578 km Date: 2024.02.27 Time: 09:42:42 Engine RPM: 1901.50 /min Normed load value: 61.2 % Vehicle speed: 23 km/h Coolant temperature: 83 °C Intake air temperature: 32 °C Ambient air pressure: 1000 mbar Voltage terminal 30: 13.980 V Unlearning counter according OBD: 22 Engine start: start synchronization: EPM_MODE_OK Engine start: start synchronization-Test_Program_Epm st Op Mode State t UBYTE: 48 Readiness: 0 0 0 0 0   Salut, de 2 luni am erorile de mai sus, desi masina porneste foarte bine. Vreau sa desfac capacul la distributie si sa curat un pic senzorul respectiv cu un pic de contact cleaner si o periuta. Mentionez ca am mai avut erori (cred ca aceleasi, doar ca era doar 1) la senzorul asta acum 2 ani, dar au disparut dupa ce l-am curatat un pic. Sa fie totusi senzorul pe duca? sau e doar mizerie?    Multumesc.        
    • Vlad-Mihai
      Salut eu am aceeasi eroare pe Tiguanul meu din 2012. Am cumparat-o cu eroarea asta. Mentionez ca am facut 2 revizii la haldex. Prima revizie fix cand am cumparat-o doar uleiul si pompa (nu stiam prea multe atunci) si dupa la cateva luni am facut o revizie completa cu ulei, filtru si curatare pompa. Eroarea tot nu a disparut, in schimb tractiunea 4 motion merge. Eu banuiesc 2 chestii: fie e un contact oxidat/imperfect la conectorul care pleaca catre valva din calculatorul haldex sau calculatorul in sine. Am cerut niste oferte acum 1 an la un service sa mi se schimbe doar valva N373 si au zis ca vine la pachet cu calculatorul si un pret total de undeva la 6500 de ron. Am renuntat, am lasat-o asa, la urmatoarea revizie haldex vreau sa scot toti conectorii si sa ii curat.    Si aici este eroarea mea pe care o sterg cam la 2-3 luni si tot apare:   Address 22: AWD Labels: 0AY-907-554-V1.clb Part No SW: 0AY 907 554 E HW: 0AY 907 554 E Component: Haldex 4Motion 0043 Coding: 0000005 Shop #: WSC 00000 000 00000 VCID: 4D91DC33D4D117E1FA-8018 1 Fault Found: 02248 - Valve for Controlling Clutch Operating Angle (N373) 003 - Mechanical Failure - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100011 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 13 Reset counter: 40 Mileage: 260573 km Time Indication: 0 Date: 2018.07.20 Time: 09:35:19        
    • criste
    • mirceateodor
      Salut. Da, solutia se aplica prin tamponare cu buretele. Gasesti aici preturile pentru ce te intereseaza : https://vispec.ro/shop/ De la 70 lei la 300 lei in functie de cantitate. 
    • Dan.MDLL
      Alt DPF, asta e prea plin pentru alte regenerari viitoare
    • Tzepi
      mi se pare destul de ok rezultatul. Pusa solutia pe burete si tamponat?  Ce pret are solutia, te rog?Merci
    • dragos32
      Eu vreau să dau comandă de un Karoq 1.5 tsi dsg style plus ceva opionale gen piele întoarsă, Admunsen cu virtual cockpit, porpagaj electric, camere 360* fără trapă ca nu ma interesează, scaune și volan încălzite. Ce părere aveti credi ca are dotari de bun, sunt respectă termenele de livrare de către dealeri ?
    • EmilianPop
      Am fost și eu la event, din păcate fără Skoda..  fiind focusat cu RoDrag-ul, nu am apucat sa o duc.   Foarte faina masina, congrats!!
    • DonDonel
      Multumesc mult dragi colegi! Din punct de vedere vizual, sunt multumit de mașină, însă trebuie sa rezolv cumva problemele de racire a aerului din admisie. Beetle nu are grila la nivelul capotei, astfel toata partea de sus a motorului este destul fierbinte. Ma gândeam sa fac un ghidaj de aer care sa vina din bara, din zona acelei grile rotunde pana in capul filtrului de aer. Dar tot trebuie sa fac ceva la intercooler si aici sunt destul de limitat, nu as vrea sa tai bara si sa renunt la proiectoare daca pun unul frontal.   Totodata lansez catre voi o cerinta, daca are cineva un ambreiaj de 1Z (passat b4/golf 3 etc), am pus mana pe o cutie de viteze de alh. Pierd putin pe deramaj dar scap de cele foarte multe ture pe autostrada.   Las mai jos si alte cadre cu buburuza        
    • R Z F
      salut,cel mai bun sfat este sa faci o diagnoza,ceva erori,ceva valori,.....
    • Emy D
      Din poze se vede ce culori au alea. Eventual doar schimbate butoanele pe corpul original.. sau mutata placa originala in carcasa de china.  
    • Yasmin
      @sabinxLa mine imi facea figura odata la 2-3 zile si chiar am crezut ca este bateria,apoi mi-am dat seama ca nu e asa, fiindca mi-a facut figura fix dupa 24 ore de redresor stand pe baterie si apoi a fost schimbata spira pe garantie si din Ianuarie nu am mai avut nici o problema cu claxonul/acc-ul si nici nu am mai pus bateria pe redresor sau ceva.
    • ricacristea
      nu are cum sa fie el. Userul asta e din Abrud
    • F l o r i n
      Asa este, amândouă superbe ! @DonDonel felicitari!
    • valentin ionut
      Va salut. Am si eu urmatoarea problema la passat b6 170 cai bmr. La maxim 100 km intra in regenerare si imi trepideaza foarte tare,ca si cum ar merge in trei. Asta pentru 15-20 km dupa care isi revine. E normal sa trepideze asa? Multumesc si astept un sfat!
    • sabinx
      Nr 1. Sa schimbi bateria. Oricate spire  blocuri inlocuiesti tot bateria este buba
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!