Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 81,5k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,5k
      postări
  2. Tehnic

    1. 851,6k
      postări
    2. 28,6k
      postări
    3. 44,4k
      postări
    4. 172,3k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      9,9k
      postări
    6. 276,4k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      300,7k
      postări
    2. 144,2k
      postări
      • voinea
    3. 118,9k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Statistici forum

    37,6k
    Număr total de subiecte
    2,3m
    Număr total de postări
  • Cine este online   25 Membri, 0 Anonimi, 464 Vizitatori (Vezi lista completă)

    • doru 58
    • d@niel mina
    • ssergiu14
    • alfredchirila
    • Constantincatalin
    • zidanne
    • adrian_mm89
    • sneaker
    • sebage
    • doruraican
    • Tga 360
    • cristi511
    • ssoriteu
    • Bunica Dorian
    • ladislauotto
    • corad0
    • atti206
    • edi12
    • Xman_ghio
    • Al Bundy
    • Vas90
    • bysus
    • mihai 6134
    • Mariusyka
    • adrian001
  • Images

  • Posts

    • Gabriel*77
      Păi vă spun.   Am lipit pe poliță, pe părțile laterale, în dreptul inelelor care clipsează în acei suporți ce permit rotirea poliței odată cu deschidere haionului, niște bucăți de cauciuc, de culoare neagră, care se lipesc pe picioarele scaunelor să nu zgârie parchetul.    Polița fiind mai îngustă decât lățimea interioară a mașinii are joc și pernite zdrăngănitul. Apoi am lipit și pe părțile laterale, cele fixe, tot în aceiași poziție, tot material de picioare de scaun, dar din pâslă, tot de culoare neagră. În acest sens polița stă fixă, nu mai joacă stânga/dreapta si se deschide la fel de ușor. Frecând cauciuc pe pâslă nu uzează niciun element al masinii când portbagajul se deschide sau se închide. Acele "abțibilduri", că nu știu cum se numesc, le pot scoate și lipi altele dacă se uzează, deși îi trebuie timp îndelungat.    În același timp am rulat un strat de bandă izolieră pe acei suporți în care clipseaza polița (nu am găsit furtun așa subțire și pe dimensiunea respectivă) pentru a-i mări grosimea cu un milimetru și pentru a sta fixă.  Am "uns" cu puțin spray siliconic pentru alunecare mai ușoară în timpul rotirii și cam asta e.   Nu știu cât va rezista banda izolieră în timp.pentru că e plastic moale, dar momentan nu mai vibrează și nici nu mai zdrăngăne. Probabil voi lipi alta după o anumită perioadă de timp. Rămâne de văzut la ce perioadă.    Dacă cineva are o idee mai bună sau a făcut altfel, e rugat să ne descrie cum.   Materiale de care am vorbit se găsesc la magazinele de bricolaj, secțiunea mobilă.    Am să pun și niște poze pentru a explica mai bine cele postate mai sus, dar momentan nu am cum.   Din păcate trebuie să o duc iar la service să-i revopsesc bara spate. Încă nu știu dacă e de schimbat sau nu, vedem la constatarea de daună, pentru că m-a lovit cineva din spate.    
    • lupo_bv
      Posibil să aibă dreptate. A fost doar o supoziție. Încearcă următorul test: fa un log in mers tot așa pe 3-10-11, dar până în momentul când intră în limp și ceva după aia. Vreau să mă lămuresc cu ceva pentru că la logul in mers am observat o ciudățenie: deși presiunea este foarte mică valorile de la Duty cycle rămân într-o plajă relativ normală că și cum ECU nu ar vrea sa corecteze presiunea. Sa vedem ce se întâmplă când intră în limp. Și să salvezi și eroarea cu tot cu freze frame.
    • Constantincatalin
      Salut ! In partea la pasager nu baga rece ci doar caldut ! Am pus tester si am aceste erori !  328199 - potentiometru pentru motor clapeta temperatura dreapta  B 1095 15 intrerupere scurt la +  Intermitent confirmat   328452 motor reglaj clapeta temperatura spate B108E 71 actuator blocat Intermitent confirmat   328964 motor reglaj distributie aer B1091 71 actuator blocat Intermitent- confirmat  Ma poate ajuta cineva cu niste coduri pentru aceste motorase in cazul in care trebuie inlocuite si cu pozitia lor ?  Touran 2 5t1 2.0 tdi 2016   
    • axxell311
      Update!  Chip tuner-ul la care am fost mi-a zis ca nu vrea sa îmi ia banii degeaba pentru resoftare.  Din punctul lui de vedere miezul problemei este turbina, care nu generează destul boost.  Mai mult ca sigur, piese defectuoase, chinezării folosite la recondiționare, și reglaje neconforme.  Caut turbina sh, sau noua, după aia mai vedem...  Mulțumesc! 
    • Gabriel*77
      Octavia încă nu este în configurator.  Sau cel puțin eu nu am găsit-o. 
    • Doc Morelli
    • edi12
      Am lat diagnoza si m am dus la masina sa va arat vlorile  cu motorul orpit. Am vazut o postare de genul intr-un alt topic cu 1000 rpm la relanti si omul respectiv a schimbat acceleratia.Eu fara sa apas acceleratia imi arata pe vcds  Accelerator pedal position :14,5%. Asa este normal sau sa fie cu totul alceva de vina pt problema mea? Multumesc Aveti si voltajul bateriei in poza!
    • edi12
      Pai,pe VCDS imi arata ca incarca 12.3 si am pus aparat de masura la bornele baterieri si imi arata 13 ..
    • george29
      La ce interval de km se face distribuitia Skoda Octavia 3  1.0tsi  an 2018 ?
    • lupo_bv
      Remediază asta și fa un log in mers să vedem dacă nu cumva ai overboost.
    • Bebeee
      Nu ne spui si noua? Altfel ce rost are?
    • lillejhon
      Revin cu un update: Am încercat cu un panou clima, alt senzor de presiune freon, releu ventilator și ac de sub baterie și tot nu pornește compresorul. Ce mai pot să verific? 
    • EEXCALADE
      Ai verificat incarcare alternator ?
    • Andrei_72
      Stâlpii se pot polisha si vei scapă de zgârieturi. Pentru a nu reapărea zgârieturile, trebuie pusa o folie de protecție transparenta (PPF), preferabil cu regenerare adică din poliuretan. Daca aplici folie neagra (vinil wrap), finish-ul nu va fi la fel de lucios si se va vedea structura foliei (aspect de coaja de portocala).
    • marius976
      Mda, se pare ca era un furtun sărit, cum iese din intercooler , mufa slăbită, prindea aer și sarea bubuind când făcea presiune.  Se umfla tubulatură flexibila la apropierea egr... 
    • axxell311
      Mulțumesc mult @lupo_bv. Asta ma gandeam si eu, toate indiciile duc spre un soft ECU corupt, si daca ma gandesc bine, inainte de a avea probleme de boost, cineva a conectat o diagnoza, de care nu am mai auzit pe masina mea, atunci cand am schimbat sonda lambda.  Cred ca voi cauta pe cineva in zona Sucevei sa imi rescrie softul original. Am observat eu ceva diferit in ultima perioada la modul in care sunt actionate capsulele vacumatice de electrovalve.  In mod normal, cand acceleram, chiar si pe loc, de la 1000 rpm erau actionate clapetele din admisie, acum nimic.  Le pot actiona doar folosind functia de testare din VCDS (nu numai clapetele, toate electrovalvele)  Dupa resoftare revin cu update. 
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!