Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 81,5k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,5k
      postări
  2. Tehnic

    1. 851,8k
      postări
    2. 28,6k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 172,3k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      9,9k
      postări
    6. 276,5k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      300,8k
      postări
    2. 144,2k
      postări
      • voinea
    3. 118,9k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • andrei_221
      se pare ca e senzorul 1, cel de la pompa.   cod  7P0 919 673 B   la navigatie ai facut un update de soft si nu s-a introdus si noul cod de instalare, nu afecteaza nimic.   totul e ok, putine erori.    
    • F l o r i n
      Sigur ca da. Merge fără el. Codeaza și faci pairing.
    • F l o r i n
      Simplu. Se strica....nu are legătură cu utilizarea masinii, etc
    • adidas00
      Daca te referi la barele de torsiune/stabilizatoare, iti pot da eu codurile.
    • adidas00
      Multe din erori sunt legate intre ele, sterge-le fara probleme. Eroarea cu senzorul am avut-o si eu acum vreo 2 ani, mi-a aparut de vreo 2 ori, am sters eroarea si totul a fost ok.
    • Cristi_V
      Pai cam asa si schimb.    Ca fapt divers, am avut Cielo si Nubira la vremea lor. La astea pe carte uleiul se schimba la 6 luni sau 10000 km.
    • zidanne
      @Cristi_V daca ai de gand sa pastrezi masina mai mult de 4 ani (sau cat e garantia) schimba la 300h de functionare.  Daca bagi oras... mai taie o suta.
    • Xman_ghio
      Producatorului ii pasa mai mult de normele de mediu (pentru care este penalizat financiar daca nu le respecta), decat de fiabilitatea masinii pe termen lung (adica dupa expirarea garantiei). De asta iti spune masina sa schimbi viteza la 1200 ture - ca sa iasa emisiile de CO2 mai mici, nu pentru ca e sanatos pentru masina.   Oricum uleiul ar trebui schimbat la nr. de ore de functionare, nu la nr. de km. Nu este totuna daca faci 10k km intr-un an pe autostrada (deci cateva drumuri lungi) sau daca faci 10k km bara-la-bara in Bucuresti si ai de 10 ori mai multe ore de functionare motor!
    • Cristi_V
      Stai putin, eu n-am zis ca faci rau sau bine. Am zis doar ca nu sunt de acord ceea ce inseamna ca eu fac altfel. De exemplu, la O2 schimbam uleiul in fiecare an (cam 7000 km). La O4 l-am schimbat dupa 2 ani (11600 km) iar saptamana viitoare il voi schimba dupa alti 2 ani (15600 km). Nu vad de ce l-as fi schimbat mai devreme. Eu merg preponderent in afara localitatii iar prin oras (Bucuresti), in general, numai duminica.
    • Gabriel*77
      Având în vedere că mașina mea circulă în mare parte în oraș, cu plecări și opriri dese urmare a aglomerației, eu cred că fac bine.   Am experiența mașinilor anterioare care s-au comportat excepțional în materie de fiabilitate motor urmare a schimului de ulei anual.   Că fac bine sau nu, nu știu să-ți spun, dar rău mașinii în niciun caz nu-i fac.    
    • Cristi_V
      Sunt de acord cu tot ce spui mai putin schimbul de ulei/filtre mai des decat indica producatorul, mai ales ca uleiul si filtrul aferent se schimba cand indica masina iar filtrul de aer poti sa-l schimbi si zilnic daca mergi prin praf saharian deci de fapt trebuie inspectat pentru a lua decizia corecta. Deci, faptul ca le schimbi anual nu inseamna ca le schimbi cand trebuie.
    • DaNNinho
    • manu144x
      Am înțeles, mulțumesc, mă gândesc și eu serios la opțiunea asta, să pun brațele mai groase pentru că mi-a zis mecanicul că le cam vine timpul la cele din față din ce-a văzut la revizie în februarie, deci ar fi moment oportun.   Teoretic le găsesc dacă în configurator pun motorul V8? Să știu să-i zic ce să comande.
    • Gabriel*77
      @halamadrid distribuția unei mașini se schimbă de cele mai multe ori când aceasta iese din garanție.  Ca atare poți alege să o schimbi unde vrei și cu ce vrei, dar nu știu ce service îți garantează mai bine ca o reprezentanță că situația se remediază în caz de eventuale probleme după schimbarea acesteia. Eu merg pe premiza că dacă nu îmi pernit să întrețin o mașină nouă, nu îmi permit acea mașină.     
    • Gabriel*77
      Eu nu am spus niciodată că schimburile de ulei sau revizia făcute la reprezentanță dau unui eventual cumpărător garanția faptului că mașina este și ok, dar cumulate, reprezentanță plus exploatare corespunzătoare, dau plus valoare mașinii respective. Asta o pot spune.   Sunt convins că foarte puțini sunt cei care înainte să meargă să dea comanda pentru o mașină nouă se și interesează de costurile reviziilor și a eventualelor componente supuse uzurii. plăcuțe frână, bujii, ștergătoare, etc. Nici eu nu am făcut-o, dar nici nu înțeleg, după cum am spus-o și o repet, acest " Aoleu, ce scumpă e întreținerea!!! " Păi atunci când ai avut în plan să cumperi o mașină nouă, nu știai că trebuie să o și întreții?   Că la achiziție toți vrem brizbrizuri și cât mai dotate, le ducem în 50.000 preț de achiziție, ne întrecem în a le pune pe ele toate prostiile inutile, dar ne uităm că e revizia de schimb de ulei 2000 lei și ni se pare mult.   Nu fac reclamă si nici nu țin în brațe reprezentanțele și da, sunt de acord și înțeleg partea cu a schimba o piesă în altă parte dacă este mai ieftin în așa fel încât să nu pierd garanția, că nu e nimeni absurd, dar să ne văităm așa... că ne jecmănesc reprezentanțele la schimbul de ulei...    Mai cârcotași ca noi în materie de mașini n-am văzut.  Vrem full cu piele, boss, dar e scumpe reviziilii...   Am văzut pe litoral anul trecut, în plin sezon, o grămadă de bolizi de lux cu anvelope de iarnă...  Oare ei unde or face schimbul... ?  
    • Adi_vw
      Lasa ca neamtul o face la 30.000km, 1-2 ani si schimba filtrul de aer la 90.000km. Nu stiu daca ai vazut cartile de service mai vechi, dar nu toate au stampila cu reprezentanta. S-a discutat si pe grup, poti face intretinerea la orice service autorizat RAR si iti pastrezi garantia masinii, nu esti obligat sa platesti de 2-3x mai mult la reprezentanta, dar in cazul unei probleme tot la ei ajungi si probabil o sa se rezolve mai greu problemele grave/costisitoare. Ca exemplu, piesele pentru 1.5tsi 96kW, care in mare parte merg si la varianta regasita pe O4 de 110kW (nu stiu filtrul de ulei) sunt asa: 290 lei 5L de Mobil 1 508.00 50 lei filtrul de ulei VW 100 lei filtrul de polen Mahle LAO888 35-70lei filtrul de aer Alco / MANN Ultimele 2 le schimb personal, iar manopera pentru schimbul de ulei nu e mai mult de 200 lei, deci un total de ~700lei.  Poti sa faci asta mai ales la revizia "intermediara".  
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!