Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 81,5k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,5k
      postări
  2. Tehnic

    1. 851,4k
      postări
    2. 28,6k
      postări
    3. 44,4k
      postări
    4. 172,2k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      9,9k
      postări
    6. 276,2k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      300,6k
      postări
    2. 144,2k
      postări
      • CSS_RO
    3. 118,9k
      postări
      • cosminwon
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • R_a_z_v_a_n
  • Statistici forum

    37,5k
    Număr total de subiecte
    2,3m
    Număr total de postări
  • Cine este online   22 Membri, 0 Anonimi, 336 Vizitatori (Vezi lista completă)

    • dragos2007
    • MihaiGSM
    • Skodist
    • lvio
    • mirceateodor
    • zidanne
    • Dryone
    • 2Mr.M
    • adrian_v84
    • Fic07
    • corad0
    • razvancc
    • valentin-nicusor
    • felix1984
    • EEXCALADE
    • giji
    • Tny87
    • dragos124
    • kadettro
    • bebiamin
    • Vladcondor
    • Pit1979
  • Images

  • Posts

    • corad0
      Stergatoarele originale "si-au dat duhu"  (din punctul meu de vedere, probabil ca pentru altu' "mai mergeau"😋) insa mie imi place sa fie totul "tzipla" asa ca am inceput sa "sap" pe net pe site-uri de specialitate dupa niste stergatoare noi, dar, din pacate, nu am gasit decat pentru o parte, ori stanga ori dreapta,  branduri diferite sau set complet dar pentru masini cu volan pe partea stanga (model pentru UK n-am gasit niciunde avand prinderea diferita) iar la reprezentanta nu am intrebat, desi urma.   Stergatoarele originale BOSCH au prinderea metalica, turnata in lamela stergatorului, dar la toate magazinele de piese la care am fost, n-am gasit decat aftermarket cu prinderi suplimentare/adaptoare (de plastic) disponibile pentru Audi A7/A8, Cayenne, Touareg etc aceleasi dimensiuni ca si pentru Phaeton. Am decis sa cumpar un set "Bremen Vision" foarte recomandat in UK, compatibile si cu Phaeton, insa, spre surprinderea mea, pentru montarea lor trebuia sa desfac capacele de plastic de pe bratele lamelelor (adaptoarele nu incapeau decat daca demontam acele capace de pe brate) si sincer mi-a fost frica sa nu le rup, "urechile" de prindere par fragile si probabil ca necesita ceva surubelnita speciala, ascutita, asa ca mi-am incercat in continuare norocul si la alte magazine de specialitate.   Pana la urma, dupa multe cautari in orasele diferite din aria mea de Nord Vest, cu acelasi rezultat nedorit am ajuns tot la "o relatie" care face parte din industrie si a reusit sa gaseasca pe stoc intrun depozit/magazin din CREW (oraselul unde se afla si fabrica Bentley, coincidenta sau nu 🙂) 2 stergatoare Bosch Aerotwin compatibile Phaeton/Bentley, mi-a dat contactul si am plecat dupa ele.  (80 km distanta) Imaginati-va un magazin (showroom) de dimensiunea unui Kaufland + depozit inca pe atat doar cu piese auto! Un consilier de vanzari a gasit pana la urma ce cautam! Stergatoarele le-am achizitionat separat, nu se ofera ca si set intr-o singura cutie, deci tot stanga/dreapta. "De ce Doamneee, de ceeee?" (cu voce de Dorel din Las Fierbinti) 😭   Din pacate nu imi place ca suportii de pe bratele stergatorului raman “descoperiti” (la stergatoarele originale erau acoperiti (lamelele erau turnate in metal) imi e frica sa nu rugineasca in timp, nu stiu daca sunt din fier sau aluminiu)   Pentru inlocuire, trebuie pus contactul, stergatoarele trebuie setate in pozitia service din meniul masinii, astfel vor "iesi" de sub capota si poti sa ai "acces" la ele. Recomand sa puneti ceva hartie moale/absorbanta sau o carpa intre bratul stergatorului si parbriz, astfel il veti proteja de zgarieturi/ciobituri, in nici un caz sa nu le lasati ridicate fara lamela, arcurile pot sa plieze bratele si veti sparge parbrizul! 😉    M-am chinuit vreo ora pana am reusit sa le montez, sa conectez adaptorii speciali, initial am uitat ca au dimensiuni diferite si le-am montat invers. (cel de la sofer este mai lung, cel de la pasager mai scurt si cand le-am readus in pozitia normala, cel de la pasager atingea in caroserie 🤪) "DOREL",  ce sa faci! )    Bine ca nu am stricat motorasele, DA! Phaetonul are 2 motorarse, cate un motoras pentru fiecare stergator! Cand deselectezi pozitia service, stergatoarele pleaca pe rand inapoi la locul lor, sub capota! 🥴    Dupa ce le-am inversat, le-am testat cu lichidul de parbriz si am realizat ca raman zone pe care stergatoarele nu le acopera, nu calca optim pe parbriz!!!! Am innebunit!😱 M-am gandit ca n-or fi compatibile sau ca sunt defecte din fabrica (desi au fost comandate dupa numarul de inmatriculare, un sistem online care e la fel ca si seria de sasiu, apar exact toate specificatiile masinii) Iar la ce magazin aveau baietii acolo, ma miram sa imi dea ceva gresit, insa puteam sa le returnez fara probleme!    Bineinteles ca "DOREL" a montat ADAPTOARELE invers!!!! A trebuit sa scot iar lamelele cu tot cu adaptoare si sa le rasucesc (in pozitia optima) astfel sa fie montate CORECT in celalalt sens, lamela sa calce "cum trebuie" pe parbriz! BAAA pe bune!!??? 🤪   Ca si ultima solutie, daca nu gaseam la reprezentanta, nu imi ramanea decat sa incerc sa inlocuiesc DOAR lamela de cauciuc de pe alte stergatoare Bosch cu aceleasi dimenisiuni si sa incerc sa le montez pe stergatoarele originale, pentru unii se pare ca e mult mai convenabil asa, desi nu pare foarte simplu din ce am vazut pe youtube, risti sa le rupi, insa nu e imposibil. ☺️   Insfarsit masina are stergatoare noi si isi fac treaba cu brio, sterg in mare fel! Nu de alta, dar in UK eu chiar am nevoie de stergatoare bune! ☔   Cred ca am facut 10 fire de par alb si am imbatranit cu 5 ani doar cu schimbarea stergatoarelor, sa ma fereasca Mniezo de alte complicatii, nu de alta dar cica Phaetonul are 3.2 KM de cabluri si 400 de mufe...eh, noi sa fim sanatosi! 🤪      
    • CristiALF
      Te referi la motorizari Gen 4? Ca pentru Gen 3 cel putin, "performance 2" si "performance" 3 au ambele VVL atat pe admisie cat si pe evacuare. Doar 1.8-ul meu are doar pe admisie.  
    • schummyford
      Pareri dupa 5000 km.Masina s-a comportat impecabil.Nu am avut nici o problema.Consum mai mult decat decent.Dar..am schimbat deunazi rotile de iarna cu cele de vara.Si iata rugina dupa 4 luni.Mentionez ca masina are garaj incalzit si nu a prea fost afara peste noapte.Nu cred a este normal,dar nici Skoda nu mai este ce a fost odata...
    • Al Bundy
      se schimba ELv cu unul nou.
    • red_viper
      Pentru că iluminatul pe fază scurtă era deficitar am cumpărat niște becuri osram nb 200. Am ieșit puțin acum pe seară și iluminează destul de bine . Am montat și niște semnalizări dinamice la oglinzi, sunt destul de aspectuoase.  
    • Al Bundy
      pune un tester si vezi ce problema e.  
    • F l o r i n
      Asa se face, se completează cablajul
    • Xman_ghio
      @dragos sumacred ca te complici inutil si ai scris 2 pagini degeaba... sunt la fel de acord cu colegii: cam orice ulei 5w30 e ok, nu o sa fie unul care ajunge la temperatura in 10% din timp! Nu ai ceva masina F1 ca sa ai diferente asa de notabile.   Cumpara orice ulei 5w30 de marca, sa nu fie contrafacut, schimba-l la 8-10k km si o sa fie ok. Ar trebui sa ai lucruri mai importante pentru care sa iti traiesti viata, nu sa te uiti pe specificatii si sa pierzi vremea cu argumente pro/contra.
    • The_Ego
      Care diferente? Toate motoarele 2.0 cel putin cu 270cp+ au 0w30.
    • Al Bundy
      Si atunci ? De ce diferentele astea la ulei ? 
    • zidanne
      Daca ne uitam in SSP 645 (parca) vedem ca vagu (haudi in cazul asta) isi imparte motoarele in 3 categorii:  performance 1 (190-200CP, ciclu B) performance 2 (245-265CP, VVL pe admisie) S/Performance 3 (270+CP, VVL pe evacuare); in aceeasi generatie HW e similar, cum zicea si @The_Ego diferentele sunt mai mult software.  
    • The_Ego
      E corect referitor la motorul de R..DNFC e codul de R, DNFB e cel de s3. Ultima cifra de regula tine mai degraba de soft decat de hardware diferit, iar mergand pe ideea asta cam toate codurile DNF au acelasi hardware
    • dragos suma
      @UNHleaSHD :))) Da si ma rog de ulei jumatate de a3 ca sa ajunga la temperatura optima ca sa pot sa ii dau o talpa  
    • Al Bundy
      DNFE 2.0 l/206 kW 5.7 504.00 0W-30  asta din ELSA citire.
    • SkOmk4
      60 de km EV cu masina din semnatura nu cred ca se poate obtine in conditii normale in Bucuresti. In conditii ideale de temperatura (15-20 *C) cred ca pot obtine 50 km cu putina atentie. Daca nu-ti pasa deloc de consum, adica accelerari mai sprintene si nu ai grija cand/cum regenerezi, probabil ca in aceleasi conditii de temperatura obtii autonomie de 40-45 km fara dureri de cap. Daca mergi prea repede (sa zicem peste 60 km/h) consumul creste; daca ai trafic bara la bara iarasi nu e ok, ca la franare nu poti regenera ceea ce ai consumat la accelerare (e un randamant subunitar). Probabil ca ideal este sa ajungi pe la un 50-60 km/h si sa nu ai franari sau semafoare deloc - astfel ar putea sari de 50 km autonomie. Cupra Formentor nu este etalon in materie de eficienta, avand pneurile cam late si nici caroseria n-are tocmai  cel mai bun Cx... Pe canicula va conta mult AC-ul si faptul ca bateria iese din temperatura optima, iar iarna similar - incalzirea consuma si bateria e afectata de frig. Pe minimele din iarna asta (circa -5 ori -10 atat dimineata cat si seara cand circulam eu) autonomia era intre 25 si 30 km, cu preincalzirea masinii inainte de plecare - din bateria HV, nu din conectarea la statia de incarcare.
    • UNHleaSHD
      Motul sau Valvoline 5w50 si gata.
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!