Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 81,5k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,5k
      postări
  2. Tehnic

    1. 851,7k
      postări
    2. 28,6k
      postări
    3. 44,4k
      postări
    4. 172,3k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      9,9k
      postări
    6. 276,4k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      300,7k
      postări
    2. 144,2k
      postări
      • voinea
    3. 118,9k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • mirceateodor
      Am montat cipurile, am tras firele necesare si montat oglinziile. Pana acum aveam urmatoarele:   1.Lucruri bune:  - Lumini ambientale functionale  - Reglajul oglinziilor functional( 1 oglinda nu se putea regla)  - A venit si butonul de rabatare   2. Lucruri mai putin bune:   -  Nu merge rabatarea 😄   - Masina se inchide dar nu mai intra in safe ( nu mai  face flashul de inchidere).   "Veata"..
    • lupo_bv
      Este. Când ajung la calculator îți trimit. Întrebare: cu motorul nepornit tot așa intră?
    • Dolfin
      Cred ca pompa este ultima ta problema. La prima vedere DPF-ul tau nu mai exista sau este strapuns.
    • adddx
      Gri închis spre negru ,am zis ca e negru la început  , la drum lung se murdărește tot spatele ,e plin de funingine , dar parca acum îl vad mai spre gri închis.
    • aditzu'
      Salut, Sunt la a doua cutie de viteze - prima a pocni in mers. Am ramas cu problema de la prima. Nu intra a doua din prima mereu.. 1 din 4 incercari a doua nu intra.. ceva tine contra. Trebuie sa scot pe liber si sa incerc. Apoi intra. Face la fel si pe loc si in mers. Mecanicul a reglat timoneria de 3 ori. Ori nu stie ori ceva nu e ok. Exista documentatie oficiala VW pe partea asta? Mai mai ca imi vine sa o duc la o reprezentnata. desi ar rade aia de mine...si sa imi faca intratul asta cum trebuie. 2,3,4,5 si R intra bine. Treapta 2 ma ucide. Orice sfat e bine venit. Golf 4 1.6 16v AZD benzina 105 cp 148NM cod cutie ERt 5 trepte. Multumesc anticipat!  
    • Dolfin
      Comentariile mele sunt conform cadrului legislativ in vigoare.   Este la latitudinea unui sofer daca accepta o sanctiune doar pe vorbele unui politist care spune ca "l-a vazut" pe drona depasind pe linie continua.   Un PV se poate incheia legal cand politistul a vazut cu ochii lui savarsirea faptei in mod direct, insa si acest aspect se poate intoarce in instanta si sarcina probei sa revina politiei avand in vedere ca pentru conducatorul auto se suspenda un drept castigat (dreptul de a conduce), deci politia trebuie sa vina cu inregistrarea. In cazul in care politistul a vazut incalcarea unei norme rutiere prin intermediul unui dispozitiv neomologat, si nu prin observare directa, intram pe un alt taram juridic in care acesta poate fi acuzat la final chiar si de "abuz in serviciu".     Este ca in gluma aceea cu chelnerul ardelean care trece pe nota de plata la restaurant "mere", iar cand un consumator vigilent ii spune ca nu a consumat mere, chelnerul taie cu pixul randul respectiv si spune ca "Daca nu mere, nu mere..."
    • alexene
      Salutare,    De cateva zile a inceput sa-mi faca figuri camera de mers inapoi. Aveti vreo recomandare de unde sa incep cu verificarile sau ce ar putea avea?       Multumesc anticipat!
    • acidone77
      @Dolfin nu contest. Nu sunt in totala cunostinta de cauza a legislatiei in acest sens, dar te asigur 100% ca cel putin in Bihor, pe ruta Oradea - Deva ( zona Beius ) stau cu drona la panda si cel putin pentru depasirea linei continue sigur dau amenzi... n-as crede ca sunt chiar asa de prosti militenii sa dea amenzi fara o "justificare" in spate in caz de contestare a PV in instanta...
    • zeusclubmercedes
      Vă salut pe toți! Sunt nou posesor de EOS 1.4TSI 2013, care a câștigat concursul între fiarele care se decapotează, în care mai și plouă, cu transmisie față și acoperiș de tablă. Deocamdată stă în garaj. Însă când va vedea drumul, o sa vadă unul lung și obositor... De aceea am nevoie de ajutorul vostru: Vreau cruise control să nu înțepenesc de tot și comenzi pe volan -astea că tot schimb toate cele sub el- Am calculator coloană  5K0 953 569 Vreau sa pun 5K0 953 569 E, cu tot cu manete stânga dreapta, e complet, asta am găsit.  Puteți va rog să îmi confirmați potriveala?   Va mulțumesc, Alexander
    • EEXCALADE
    • axxell311
      Am primit Mulțumesc!  De mâine încep iar cu log-uri în mers și BS.  Pe partea electrica am schimbat toata instalația de alimentare injectoare și bujii, deoarece multe din cabluri aveau stratul izolator deteriorat, iar pe 2 din ele prin efect de capilaritate, îmi trecea ulei din rampa în mufă externa, asa cum vedeți în fotografia din postarea anterioara.  Azi s-a întors un prieten de la Cluj, și împreună am verificat partea de codare ECU, unde am găsit softul original din fabrica, care, comparat cu unul original verificat, nu are modificări.  Partea de soft ECU a căzut, din lista posibilelor cauze al limp mode P 0299 - 006 Boost Pressure Control - Control Range not Reached.  Orice as face, valorile identificate de ECU par sa nu reflecte de loc realitatea.  Pe canalul 44, în căsuța 2, atunci când am motor cald, la regenerare pornita din VCDS, valoarea este 0.0, deci un răcitor de gaze care este activ, iar în căsuța 3, am valoarea actuatorului capetelor în galeria de admisie la 95%. Ori, din câte știu eu, în regenerare EGR/AGR nu ar trebui sa fie închis?În consecință, nu ar trebui ca racitorul de gaze sa fie închis?  Mai straniu este, ca în aceleași condiții de regenerare, la puțin peste 3000 rpm, capetele se închid la 5%, și am trepidații în motor, cu fum albastru pe evacuare, miros puternic de motorina nearsa...   
    • adddx
      După ce am pus pompa CP3 nu a mai mers cum trebuie.Intra in limitare când accelerai brusc tare și scotea fum, de asta mi-am dat seama doar la ITP , nu înțelegeam ce are ,ce s-a întâmplat ,apoi mi-am adus aminte ca am schimbat pompa fata de ultimul ITP ...Având înainte soft de la Revo cu pompa veche , am fost la Mac să-mi facă alt soft pentru CP3 , adică mă interesa sa nu mai intre in limitare si sa nu mai scoată fum . A mers puțin fără sa intre in limitare , apoi și-a revenit , daca accelerez mai hotărât sa fac o depășire scoate o tona de fum si am șansă foarte mare sa intre in limitare , nu tot timpul dar foarte des. Mă interesează un mecanic priceput  disponibil să-mi verifice , când le-am spus ca am alta pompa, nu e cea originala, au spus pas...Am vrut sa merg la Iași să-mi facă si mie soft fără fum , dar când a auzit de CP3 ...Încă mai încerc sa tin pompa asta si eu am vrut-o si pentru putere ,upgrade turbo, dar mi-a trecut când vad ca nu merge mașina, daca nu găsesc soluție ,o sa pun iar originală si trecem la pierderi.   Mulțumesc pentru orice părere!  
    • giji
      Daca are vreo importanta temperatura era destul de ridicata (34 de grade) in momentul producerii evenimentului. Masina a stat o zi in soare. M-am urcat in ea si am dat la automat dar nu aprindea bordul deloc. In tot acest timp am stat cu portiera deschisa, s-a mai racorit. Apoi dupa nenumarate incercari a  pornit ca si cum nu s-a intamplat nimic. Sa fie de la temperatura ceva, sa aiba loc vreo dilatare a contactelor?
    • lupo_bv
    • mgm2000ro
      Salut! Pentru un Passat B6, cod motor BMA (100kW) avand 380k km cum pot sa rezolv problema pornirii la cald? Am reconditionat electromotorul, schimbat senzorul G28, schimbat si kit-ul de distributie. Dupa toate acestea problemele s-au diminuat considerabil dar tot mai exista. Se manifesta la cald aleator, din 10 porniri consecutive 5 sunt perfecte iar 5 sunt cu zdruncinaturi si cu un timp mai indelungat de tinut contactul(la automat) pana porneste. Atasez fisierele cu valorile pentru distributie si  log-urile pentru start motor. Multumesc! start rau-8- 16.04.2024.CSV start rau-9- 16.04.2024.CSV start rau-10- 16.04.2024.CSV
    • F l o r i n
      La mașinile fără Kessy, cipul RFID din cheie, este citit de bobina din contact masina. Bateria nu are nicio funcție în acest sens, decât pt partea de telecomanda. Acum, dacă nu mai apare problema...vezi tu, monitorizare și atat
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!