Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 81,5k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,5k
      postări
  2. Tehnic

    1. 851,6k
      postări
    2. 28,6k
      postări
    3. 44,4k
      postări
    4. 172,3k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      9,9k
      postări
    6. 276,3k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      300,7k
      postări
    2. 144,2k
      postări
      • voinea
    3. 118,9k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Statistici forum

    37,6k
    Număr total de subiecte
    2,3m
    Număr total de postări
  • Cine este online   21 Membri, 1 Anonimi, 428 Vizitatori (Vezi lista completă)

    • The_Ego
    • Nicotine1
    • petryc
    • myshum
    • passat26
    • tavitara
    • NuCeTaNu
    • Retzius
    • Alex265
    • Mitrovici1
    • mihaita27
    • Eduardedy98pm
    • Costy cc
    • Doc Morelli
    • EEXCALADE
    • Hayate
    • Dan.MDLL
    • crysty4noone
    • janos
    • andrusel
    • edi12
  • Images

  • Posts

    • Doc Morelli
    • edi12
      Pai,pe VCDS imi arata ca incarca 12.3 si am pus aparat de masura la bornele baterieri si imi arata 13 ..
    • george29
      La ce interval de km se face distribuitia Skoda Octavia 3  1.0tsi  an 2018 ?
    • lupo_bv
      Remediază asta și fa un log in mers să vedem dacă nu cumva ai overboost.
    • Bebeee
      Nu ne spui si noua? Altfel ce rost are?
    • lillejhon
      Revin cu un update: Am încercat cu un panou clima, alt senzor de presiune freon, releu ventilator și ac de sub baterie și tot nu pornește compresorul. Ce mai pot să verific? 
    • EEXCALADE
      Ai verificat incarcare alternator ?
    • Andrei_72
      Stâlpii se pot polisha si vei scapă de zgârieturi. Pentru a nu reapărea zgârieturile, trebuie pusa o folie de protecție transparenta (PPF), preferabil cu regenerare adică din poliuretan. Daca aplici folie neagra (vinil wrap), finish-ul nu va fi la fel de lucios si se va vedea structura foliei (aspect de coaja de portocala).
    • marius976
      Mda, se pare ca era un furtun sărit, cum iese din intercooler , mufa slăbită, prindea aer și sarea bubuind când făcea presiune.  Se umfla tubulatură flexibila la apropierea egr... 
    • axxell311
      Mulțumesc mult @lupo_bv. Asta ma gandeam si eu, toate indiciile duc spre un soft ECU corupt, si daca ma gandesc bine, inainte de a avea probleme de boost, cineva a conectat o diagnoza, de care nu am mai auzit pe masina mea, atunci cand am schimbat sonda lambda.  Cred ca voi cauta pe cineva in zona Sucevei sa imi rescrie softul original. Am observat eu ceva diferit in ultima perioada la modul in care sunt actionate capsulele vacumatice de electrovalve.  In mod normal, cand acceleram, chiar si pe loc, de la 1000 rpm erau actionate clapetele din admisie, acum nimic.  Le pot actiona doar folosind functia de testare din VCDS (nu numai clapetele, toate electrovalvele)  Dupa resoftare revin cu update. 
    • goodz
      Aoleo! Și a mea bâzâie!!! Destul de tare!  La drumuri lungi îți face creierii varza! 
    • edi12
      Buna ziua, 2.0 CFFB 2011 Passat B7 DSG. Am achizitionat masina in urma cu cateva luni si in momentul achizitionarii motorul functiona la 1000 rot/min.initial am crezut ca e regenerare dar tot nu a scazut nicioadata turometrul sub 1000 rot/min. Cu ajutorul unui OBD monitorizez DPF ul cand isi face regenerare ,acesta fiind ok cantitaea de cenusa.Regenearea se face la 350 km avand o naveta zilnica de 30 km. am schimbat urmatoarele: Baterie deoarece avea pornirea greoaie, senzor lichid racire, Thermostatul de pe cutia DSG si Thermostatul de pe motor si Sonda Lambda deoarece se aprinsese Check Engine. PE VCDS  n am nici o eroare masina merge foarte bine. Nu stiu unde sa ma duc cu ea toti ridica din umeri.Aveti vre o idee? Ce valori sa verific pe diagnoza etc, multumesc!
    • lupo_bv
      Aşa cum ai constat şi tu turbina nu face presiune mai deloc Din păcate problema mă depăşeşte pentru că nu ştiu să interpretez formatul ăla de loguri în BS pe care le face genul ăsta de motoare. Mai ales că ai verificat vacuum-ul şi etanşeitatea admisiei şi zici că sunt ok. Posibil să fie şi o problemă de ECU, dar aici trebuie să-şi dea cu părerea cineva specializat.
    • lupo_bv
      @CristianVasile Nu mai da quote postării anterioare.
    • lupo_bv
      Dacă este gol furtunul care intră în pompă înseamnă că ia aer fals pe undeva. Destul de des se întâmplă să ia pe la valva termică de pe filtru. Acolo sunt două oringuri care trebuie schimbate la fiecare schimbare a filtrului. Schimbă-le (cel negru în partea de jos şi cel albastru deasupra). Să fii atent cum le scoţi să nu cumva să ciupeşti corpul valvei că dacă se întâmplă asta nu va mai ţine nici un oring. Sau scoate turul din filtru şi bagă-l direct într-un recipient cu motorină curată ca să excluzi problema aerului fals până o porneşti. Oricum o să pornească greu pentru că acum ai golit pompa de motorină. Manualul zice să tragi motorina pe la retur cu o pompă de vacuum. ALH pompa.pdf Acum practic ai două necunoscute şi o problemă. Necunoscutele ar fi că nu ştii dacă ia aer fals pe undeva şi dacă distribuţia este pusă cum trebuie pentru că la ALH nu prea merge cu semne. Ca să fie pusă bine distribuţia trebuie ca înainte de tensionarea curelei să slăbeşti fulia de la axa cu came (volant să fie la semn), să blochezi axa cu came şi fulia de la pompa de injecţie cu două cale specifice şi după întinderea curelei să strângi şurubul de la fulia axei cu came. Altfel nu iese cum trebuie oricât te-ai chinui. Prima necunoscută o elimini cum am scris mai sus cu recipientul de motorină A doua....speri că este cât de cât bine şi nu crează probleme la pornire, oricum după ce o porneşti verifici cu vcds avansul şi scrii aici Problema este umplerea pompei cu motorină. Presupun că nu ai pompă de vacuum aşa că îţi sugerez următoarea procedură: faci rost de o seringă mare de 100ml sau mai mare, slăbeşti piuliţa de la conducta unui injector şi bagi motorină cu seringa pe la returul pompei până iese pe la injector. După asta pui la loc returul (laşi piuliţa slăbită) şi dai la automat până când iese motorină cu presiune pe la piuliţa slăbită (turul să fie în recipientul cu motorină pentru moment). Atunci ar trebui să dea să pornească. Strângi piuliţa şi acum ar trebui să pornească. Dacă vine motorină  la injectoare dar nu porneşte atunci posibil ca distribuţia să nu fie pusă bine. Ar mai putea fi o problemă din care cauză nu ar porni: N109 shut off valve (vezi poza de mai jos) defectă sau probleme de cablaj Se verifică în felul următor: se deconectează firul de la electrovalvă şi se măsoară cu multimetrul între firul electrovalvei şi caroserie, trebuie să fie în jur de 7,5 ohmi. Cel mai sigur o scoţi din pompă şi o conectezi la baterie. Electrovalva are un pistonaş care în mod normal stă în afară, iar la conectarea bateriei se retrage spre valvă. Dacă este ok se montează la loc, se pune firul apoi se conectează multimetrul între acest fir şi caroserie. Când dai la automat trebuie să ai tensiunea bateriei. Dacă au fost trecute aceste verificări atunci totul este în regulă cu N109. Atenţie nu pui electrovalva sub tensiune de la baterie cu firul conectat pentru că rişti să defectezi ECU.
    • EEXCALADE
      Trebuie amorsata pompa ,NU prin remorcare !
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!