Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 81,5k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,5k
      postări
  2. Tehnic

    1. 851,4k
      postări
    2. 28,6k
      postări
    3. 44,4k
      postări
    4. 172,2k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      9,9k
      postări
    6. 276,2k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      300,6k
      postări
    2. 144,2k
      postări
      • CSS_RO
    3. 118,9k
      postări
      • cosminwon
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • R_a_z_v_a_n
  • Posts

    • zidanne
      @mkvgti pe bune, ulei de la butoi? =))
    • acidone77
      Fac pariu ca un 0W30 sau un 5W30 de calitate ( Mobil1, Motul, Aral, etc ), cu schimburi normale 10-12k maxim, nu va afecta sub nicio forma GPF-ul. Sunt reprezentante care pun 0W30 in loc de 0W20, in masini cu GPF. Vedeti exemplu de mai sus postat de un coleg.   Edit - cu cat a crescut norma de poluare, cu atat s-a tot redus vascozitatea uleiului...  
    • mkvgti
      Si prima revizie la PBN la 6400km, inainte de stage 3. Mi-au dat si un 1L de ulei gratis, deci cu 1000ron filtru si ulei la reprezentanta, am scapat usor.
    • CristiALF
      @zidanneNu pun, ca nu aduce 🐎🐎  @acidone77Corect. Desi, luand-o pe firul epic, cumva "are" treaba, ca si GPF/DPF tot pentru noxe mai putine au fost introduse
    • acidone77
      Uleiurile foarte subtiri sunt introduse pentru un consum cat mai redus, deci noxe mai putine, pentru a se incadra ca grup in limitele impuse de ecologisti... nu are nicio treaba cu GPF/DPF... 
    • manu144x
      Nu, unele chestii se bazează pe RNS în mașină. Dacă iei o unitate care folosește RNS doar pe post de monitor practic ai același lucru. Ce se întâmplă e că iei o unitate care se pune între ieșirea video din unitatea centrală a RNS (care e în torpedo de fapt) spre ecranul tău și poate comuta între cele 2. Ai unitate android completă, cu tot ce vezi peste tot, atâta doar că e pe monitorul RNS, ceea ce eu zic că e cea mai ok variantă deși e cea mai scumpă (800 eur).   Cea mai bună variantă care cred că poate o s-o fac eu este ceva de genul, un monitor dedicat carplay care se montează separat, doar că n-am avut timp să mă ocup, vreau o instalare clean nu vreau să-mi atârne fire:   https://carpuride.com/collections/frontpage   Ăsta e mai ieftin și e ecran dedicat carplay/android auto, n-are nici o altă funcție, de aici și prețul. Doar că trebuie să-l pui undeva. 
    • georgemarcu53
      Buna ziua,am un Audi A6/C7/2014/4G/MMI3G+,doresc sa stiu cum se poate trimite o destinatie din telefon pe navigatia masinii.am instalat pe telefon MyAudi cand trimit o destinatie din aplicatie imi arata ca se trimite dar nu stiu unde sa o regasesc in navigatia masini.Cu respect George
    • Adi_vw
      Nu cred ca pentru GPF au trecut la norma 508.00 cand 504/507 e folosit din 2009 la motoarele TDI CR cu DPF. 
    • zidanne
      @dragos suma bagi 7€ la colegu' vw (https://erwin.volkswagen.de/erwin/showHome.do) si un VIN si iei toate manualele. Inclusiv ala de dezasamblat motorul. @CristiALF sa iti pui GPF si mai vorbim ;))  
    • vp44
      Uite,hai sa iti expun cum vad eu lucrurile,si in primul rind sa specific ca nu traiesc in RO,deci nu sint interesat direct,eu ca pompangiu,pot sa verific daca injectoarele merg intradevar cum specifica protocoalele bancurilor de probe,si pompa de asemenea,dar,cum pompa respectiva nu a fost dedicata acestui tip de motor,si cum nu ma pricep la aceasta conversie de la cp3 la cp4,primul lucru care l-as face,as pune o pompa originala,apoi as proba masina. Asta este motivul pentru care te indrum catre o persoana care stie cu ce se maninca aceasta conversie.Daca iti faci impresia ca o alta pompa,va functiona corespunzator,doar pentru ca se invirte si face presiune,te inseli amarnic. Inteleg si faptul ca tu ai avut aceasta problema inainte de conversie,si de aceea nu banuiesti lucrarea respectiva,ca fiind cea vinovata,dar indiferent la ce mecanic vei ajunge,se va afla in situatia in care se va intreba,daca nu cumva noua pompa este cea vinovata. Parerea mea este ori sa revii la sistemul de injectie original,apoi sa cauti un mecanic,sau daca nu,sa cauti pe cineva care stie cum functioneaza aceasta conversie,sa o puna la punct,apoi sa cauti un pompangiu. Fum alb-albastrui,este ce vezi tu,sau poate,si fara a vrea sa te jignesc in vreun fel,este ce crezi ca vezi,si care poate fi produs de o multitudine de cauze,care poate nu au nicio legatura cu distributia,sau cu injectia,dar a aruncat cineva o vorba in vint,si tu,te-ai dus dupa fenta,pentru ca asa ai interpretat informatia,plauzibila,cunoscuta,sau cum doresti sa o numesti. In cazurile vazute de mine,fumul alb-albastrui,era rezultatul arderii uleiului din cilindri de cele mai multe ori,si banuiam turbina,nu sistemul de injectie. Fum alb,un pic albastrui,si urit mirositor,intepator,de regula inseamna ca injectoarele,din diferite motive,administreaza mai putin combustibil in cilindrii motorului,si pot fi defecte,sau nu,sau pur si simplu nu au nicio legatura cu manifestarea. Fum negru,de regula,inseamna ca amestecul de combustibil si aer nu este cel corect,cauzele care il produc,de asemenea pot fi multiple,nu neaparat sistemul de injectie. Si sa ne reamintim ca mecanica nu este o stiinta exacta,se bazeaza pe experienta,observatii si teste.Pe vremuri,cind faceam pe elevii,si nu reuseam sa depistam cauzele unei defectiuni,maistrul ne trimitea sa cautam sirma ghimpata ca sa scoatem ralentiul din baia de ulei,asa ca am invatat sa nu mai reparam masini dupa ureche,dupa ce spun unii,ci sa analizam cauza-efect,schimbind orice piesa este necesar,pina rezolvam problema,dovada ca azi lumea ne numeste ,,schimbatori de piese" nu mecanici.
    • killer10
      Mulțumesc mult Florin i-am dat acum mesaj sper sa îmi răspundă
    • dragos suma
      Dammm ce am starnit acilea Doar mentionand ca 0w20 e subtirel Da si in cazul meu tot 0w30 cu 504.00 este recomandat. Sunt curios cate pagini am sa adaug la topic-ul de ulei-uri dupa ce postez si acolo   Totusi intrebarea mea initiala ramane , unde as putea gasi diagrama circuitului de ulei pentru ea888 gen3 cu precadere DNUA .   Multumesc
    • razvancc
      Daca tu iei cafteala, stai sa vezi ce-mi iau eu, cu schimbari de ulei peste 10k km , numai Castrol 0w20.
    • vladucianu
      Fiind de B7 unuitatesa este in fata si ma gandeam sa mai pun cate 2 fire la cablajul fata si spate  sa il am pregatit pe viitor de PLA. Vroiam sa aflu daca in mufa de 8 pini din spate  care acuma este ocupata cu 6 (avand 4 senzori)daca este aceeasi  cu cea de PLA cu 6 senzori( doar adaug 2 fire in plus)
    • vladucianu
    • F l o r i n
      Este tot permanent, ca și la alte modele de la VAG.
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!