Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 81,5k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,5k
      postări
  2. Tehnic

    1. 851,7k
      postări
    2. 28,6k
      postări
    3. 44,4k
      postări
    4. 172,3k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      9,9k
      postări
    6. 276,4k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      300,7k
      postări
    2. 144,2k
      postări
      • voinea
    3. 118,9k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • ROROX
      Pai tu nu ai suspensie pe aer sa ai compresor. Codul senzorului 5Q0512521G
    • ROROX
      Decodarea.   WVWZZZ1GZMW726987.pdf WAUZZZ8K1EA124364.pdf WVGZZZ5NZHW844945.pdf WVWZZZAUZLW008669.pdf TMBLJ7NS4P8509436.pdf WVWZZZ1KZ8P018492.pdf
    • MihaiGSM
      Masina se afla in posesia mea de o luna. Hai sa formulez altfel intrebarea:   Cat freon e normal sa “piarda” instalatia intr-un an daca e nefolosita?
    • Dolfin
      Pierderea intr-o instalatie AC nu se observa in 10-15min.   In orice caz, pentru a limita pierderile dintr-un sistem de clima acesta trebuie folosit. Toate conductele si garniturile de cauciuc sunt "intretinute" de compozitia freon si ulei, iar pentru asta sistemul trebuie sa functioneze.   Daca vechiul proprietar nu a tinut clima pe Auto, poate la fel si tu, asta duce la deteriorarea mai rapida in timp a instalatiei, ca sa nu mai vorbim ca este si nesanatos sa "cultivi" tot felul de tulpini in instalatie (clima pe rece, condens) si apoi s-o opresti ca deranjeaza pe cineva iar "carcaletii" sa aiba timp sa se dezvolte in tubulatura in decursul timpului.   Clima se foloseste pe Auto la temp pe care o doriti, AC-ul nu se opreste, cu atat mai putin ventilatia.
    • MihaiGSM
      Se pare ca in general in peste 90% din cazuri o masina sh vine cu un pachet de probleme la achizitie…. La masina din semnatura, un Golf 7 1.6 TDI 2017, am constatat weekend-ul trecut ca nu mai functioneaza AC-ul. Compresorul se vedea ca e cuplat, electroventilatorul pornea la apasarea butonului. Luni, cu ocazia unei vizite ptr schimb de ulei si filtre, am rugat mecanicul sa verifice instalatia de AC. Mi-a aratat ca presiunea pe instalatie fluctueaza undeva intre 7 - 8 bari cu motorul pornit, iar dupa judecata lui ar trebui sa fie in jur de 14 bari si datele indica ca ar fi defect compresorul. Mi-a fost cam greu sa cred ca poate pica la doar 107.000 km si 7 ani asa ca am fost la un service dedicat AC unde mecanicul de acolo a masurat presiunea cu un manometru, mi-a aratat cam aceleasi valori si mi-a zis ca nu are nimic compresorul iar problema ar fi de la cantitatea insuficienta de freon.  Cum ma usturau ochii la cat costa un refil de agent R1234yf, l-am intrebat daca sigur asta e problema. M-a asigurat ca 99% asta e problema, intrucat mai avea la coada un GTI si o Octavia 3 cu aceleasi probleme iar tipul asta de freon eco se evapora mai repede de-a lungul timpului decat R134.   Refilul si testul de presiune cu echipamentul a durat cam 30-40 min, nu  s-au observat pierderi si scaderi de presiune iar instalatia masinii merge bine acum, chiar si la cateva zile distanta.   Intrucat nu am fost convins de explicatiile privind pierderea de freon, am tot cautat pe forum dar nu am gasit referinte la componentele specifice acestui model pe unde s-ar putea pierde presiunea.  Nici nu am certitudinea ca fostul proprietar ar fi facut vreodata revizie la sistemul AC. Ce parere aveti?
    • ovidiustefanescu
      Saluteare Luni am schimbat a doua bujie cu codul cel nou si ieri a reaparut eroare , nu stiu unde sa mai ma duc . La reprezentanta nu o pot lasa dureaza prea mult si sunt nevoit sa nu o las 😡
    • Al Bundy
      NU. 3c0941752 s-a schimbat in 3c0941754, apoi in 3c0941754D si in 3c0941754G NU. 3c0941752 s-a schimbat in 3c0941754, apoi in 3c0941754D si in 3c0941754G NU. 3c0941752 s-a schimbat in 3c0941754, apoi in 3c0941754D si in 3c0941754G
    • F l o r i n
    • AnNemic
      WVWZZZ3CZ6P016294 Mulțumesc mult! Și încă ceva, pot sa îmi dau seama din cod dacă sunt faruri de Anglia sau Europa? Sau cum as putea sa fiu 100% sigur? 
    • F l o r i n
      Seria sasiu și îți pot verifica luni, când ajung mine la service  Nu, nu ai cum repara un astfel de far, dacă este defect
    • AnNemic
      Trebuie cod identic adica 3c0941752,nu? Alta metoda pentru a rezolva eroarea, nu exista, nu?   Mulțumesc pentru răspuns!
    • F l o r i n
      Pana în 2006 este un model de far, dupa 2007 altul. Nu sunt compatibile, chiar dacă din fata îți par identice. Cumperi faruri compatibile,  pastrezi calc tale de pe faruri
    • F l o r i n
      În consola centrala, pe partea sofer
    • F l o r i n
      De la început de defect...
    • F l o r i n
      Direct cu sigla/camera. Se defectează, se rupe cablajul la ieșirea din ea, în interior
    • Constantincatalin
      Acum am observat ca si in spate la picioare nu baga aer deloc nici rece nici cald ! Motorasul raspunzator de gurile de aer din spate la picioare stiti unde se afla ? Multumesc
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!