Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Muale

    Golf Alltrack 1.8 TSI

    http://www.mafra.ro/produs/charme-kit-set-intretinere-tapiterie-din-piele/ dar nu e musai sa iei asta pt volan
  3. Aerofan

    Golf 4 Variant "OCEAN"

    adevarat e. Bine ca a rezolvat. Totusi niste poze cand ajungi acasa nu ar strica, pentru ca daca poze nu e, nimic nu e
  4. În cazul ăsta ca să putem discuta mai pe larg postează problema pe acest topic
  5. Nu Posibil sa fie din motor a fost refacut cap coada segmenti cuzineti palieri etc Ce sa îi mai fac ?
  6. CristiALF

    Golf Alltrack 1.8 TSI

    Stii cumva cum ii zice mai exact si pe unde l-ai gasit ?
  7. Părerea mea este că deşi ar putea să fie ceva probleme de reglaj a turbinei, nu din cauza asta nu trage. Practic de la 2000 rpm turbina face presiune peste cea cerută. Cu EGR anulat trage mai bine?
  8. godsmack87

    Ulei pentru motoare TSI

    Ionescu George, da...asa este Motulul pus de mine are norma 502. Am intrat acum la ei pe site si am vazut. Se pare ca initial nu am citit cu atentie. Si mie mi se parea ciudat ca pe norma 504 sa fie o vascozitate de 5W40. Mersi inca odata - ma apuc de refacut tabelul.
  9. AndreiGabi

    Martor Airbag Aprins

    Salut băieți am și eu o problema am un senzor in bord de la airbagul am pus testarul și mi.a dat urmarea eroare, am pus o poza. masian este golf 6 1.6 benzina
  10. Emy D

    Vw Golf IV Variant

    Nimic inca. Ma bate gandul sa iau una din dezmembrari si sa o reconditionez pe aia. Ca nu am timp sa stau cu masina pe dreapta pana rezolv eu cu pompa de frana. Si cand o pun pe cea reconditionata, sa pun si tulumba de frana noua. Sau pt 300 lei, sa cumpar o pompa noua de frana. Dar vedem. Deja am bagat o "caciula de bani" in frane si o sa mai bag ca nu-mi pare rau! Rezultatul e pe masura. Sambata am schimbat lichidul de frana, complet. Am fost un pic cam darnic, si am consumat 1.3-1.4 litri de lichid. Aerisit si ambreiajul. Deci, tot lichidul e nou. Merge foarte ok aparatul respectiv de schimbat lichidul de frana. Acum...sa vedem cand termin cu franele fata. Asta pentru ca trebuie sa schimb si rotile de iarna sa trec la 16" si deja se aduna cheltuielile. In plus, ramane de facut ASAP: - Reparat evacuarea. Sper sa reusesc sa o fac pana in Concediu. - Reparat pragurile. Tinichigerie... trebuie sa refac partea de jos, desi nu sunt in stare foarte grava, dar unul e spart si nu vreau alte complicatii. - Geometria rotilor. - pana in concediu. Ah, da. Aparent am scapat de eroarea de airbag. Aparent doar, deoarece si data trecuta dupa 1 luna fara eroare se gandea ca m-am obisnuit asa si ...."piuuuuuu" cand ti-era lumea mai draga! Pana data viitoare, las cateva poze de ieri, de la Raul Sadului. Drumuri bune!
  11. Ionescu George

    Ulei pentru motoare TSI

    Tocmai ca stiu ce inseamna normele, saps, noack si cu ce se mananca VST. Acel Motul ales de tine uita-te atent ca nu are norma 504, ci 502 la fel ca VST. Norma 507 e oricum norma de DIESEL, deci pentru benzinare VAG discutam de norma 502 pentru 12luni/15.000km respectiv 504 24/30000 conform manualului. Nu stiu sa existe ulei cu norma 504 si vascozitate 5w40 in acelasi timp. De asta am introdus in discutie Ravenol VST, din moment ce are aceeasi norma ca Motul ales de tine, credeam ca stii asta. Ca idee 2.0TFSI vine cu cerinte de 5w30 504 sau 5w40 502, pe cand TSI-urile vin doar cu specificatia 504 5w30. La un modest 1.2TSI baga linistit orice ulei decent care are aprobare pentru norma ceruta si schimba-l la 7-8000 daca mergi predominant urban si inchei balciul, nu-ti mai bate capul ca nu mergi la curse. Merg eu cu Ravenol VST USVO 5w40, ulei de strada, in 2.0TFSI cu putere crescuta cu peste 75% si am zero probleme. Ca e Ravenol VMP USVO probabil cel mai bun 504 nimic de comentat, dar stai linistit ca nu-i sar pistoanele prin capota si lesina turbina anual daca bagi Motul, Liqui Moly, Valvoline, Mobil One si le schimbi cand trebuie. In Bucuresti nu se aplica ce scrie in manual, intra la utilizare in conditii dure si o tona de ore de functionare pana aduni 7-8000km si temperaturi de peste 40c vara. Nemtii fac 20-30.000km mai repede decat facem noi 5000km in capitala cu 15-20km/h in medie, dar noua ni se pare schimbat "prea des" la 7-8000km. Poti sa bagi mama Ravenolului, ca tot mananca omor in capitala.
  12. Today
  13. Mihail Ro

    Pierd ulei

    Salutare, am ridicat masina pe elevator si am observat in spatele motorului, in partea de jos, niste transpiratii de ulei pe ceva furtune.(poze) Am demontat scutul motor si nu e ulei pe scut. Nici nu consuma ulei, nu am completat niciodata si verific joja periodic. Deci probabil pierderile sunt insignifiante, dar totusi ma gandesc sa nu fie ceva care se agraveaza incetul cu incetul. Motor 2.0 CR TDI - 170cp - cod motor CFGB - an fabricatie 2010 Intrebare: De la ce provin scurgerile de ulei? Video:
  14. log de la turatie mai mica cu egr anulat din vacuum log 2019.xlsx
  15. sandreuta

    Retrofit Passat CC

    Salutare, Am schimbat modulul bluetooth de sub scaunul dreapta fata si acum pot face streaming audio de pe telefon, dar se aude doar pe partea dreapta. Am comandat cablu cu 2 fire pentru a conecta si pinii lipsa: https://www.ebay.de/itm/VW-RNS-510-Kabel-STEREO-Bluetooth-fur-Nachrustung-Audio-Streaming-A2DP-/153243838587 Intrebarea mea este pe unde trec acest cablu intre rns510 si modulul de sub scaun si daca a mai facut cineva aceasta mica modificare care este ordinea de demontare. PS: Am un cc din 2009. Multumesc anticipat.
  16. vdragos

    Golf Alltrack 1.8 TSI

    Vezi ca pentru curatare piele exista un kit de la MaFra in pasi, care include si detergent spuma. E destul de scump dar da rezultate. Altfel, no stress, se face cu piele perforata si alcantara instant.
  17. CristiALF

    Golf Alltrack 1.8 TSI

    Inca nu, dar era pe lista de facut - o sa imi fac timp asta seara sa vedem ce (daca) iese. Merci de sfat.
  18. Aerofan

    Probleme Discover Pro

    Hmmm, interesant topic, tocmai cautam si eu asa ceva pe net pentru ca azi dimineata nici eu nu am avut sunet. Asta dupa ce am schimbat navigatia 3G0 035 043 A fara DAB si rSAP an fabricatie 04/2016 cu 3G0 035 022 A cu DAB si rSAP are HW51 si SW841, aia veche nu mai stiu ce SW si HW avea, noua e an fabricatie 11/2016. Sa inteleg ca am norocul sa fi pus una cu figuri? Am reusit sa o invii prin resetare fortata. Am tinut butonul de volum apasat vreo 20 de secunde pana s-a inchis si s-a aprins iar singura si si-a revenit. Inca nu m-am uitat sa vad daca am coduri de eroare pe ea. Urmaresc sa vad mai departe. Initial am zis ca e din cauza mea. Dupa schimbare nu am avut nimic eroare pe masina, dar cand am pus VCDS-ul am vazut un cod de eroare (nu-l mai stiu din cap) legat de ceva software version management..., am cautat pe net si am gasit ca defapt codul de eroare nu trebuie bagat in seama ca asa apare dupa ce schimbi navigatia. Dar eu nu m-am lasat si am cautat cum pot sa-l sterg si am ajuns la un post unde se spunea ca trebuie in can, la adaptation "Confirmation of installation change" sa iei valorile alea si cu calculatorul din windows pus pe programming sa transformi codul din campul respectiv cu "xor si C2D2" (adica iei codul ala xxxx il bagi in calculator, apesi xor, apoi scrii cu mouse-ul C2D2 si dai egal si apare un nou cod de 4 cifre) apoi noua valoare sa o bagi in camp si sa-i dai modificare. Am facut asta si eroarea a disparut, dar azi dimineata nu aveam sunet... acum nu stiu ce sa mai cred . Sa vedem cat de des se intampla, daca se intampla des atunci trebuie sa ma duc iar la aia sa-mi dea alt navi, noroc ca am garantie 2 ani. @F l o r i n ceva detalii? Poate stii mai multe decat noi si ne-ar prinde bine. Ce se strica la HW? Ampliful? Lipitura? Exista pentru mine si alt SW in afara de 841? Merci
  19. bbogdanmircea

    Golf 4 Variant "OCEAN"

    S-a rezolvat și problema cu pornirea și faptul că nu trăgea constant. Cu pornirea erau niște siguranțe??? Nu trăgea constant din cauză că scapa presiune e pe la furtunul de jos de la intercooler, sistemul cu siguranțe și dinții ăia e un mare familie se pare, s-au înlocuit și acum trage iar de rupe. Dacă presiune de la turbo nu e, nimic nu e!
  20. gogota69

    Scanarea cu VCDS - erori aparute

    Salutare tuturor, Ma puteti ajuta cu un sfat cu privire la cele doua probleme pe care le am la un VW Passat B6 BKP din 2007 WVWZZZ3CZ7P094123 cu 244800km : 1.Martor motor aprins / spira - masina a fost in service unde i s-a schimbat supapa de vacuum-avea membrana sparta si s-au strans mufele de la injectoare. 2.Consum mare in relanti- 0.8l/h fara AC si 1.15l/h cu AC- acest consum marit a aparut de cand mi-au fost schimbate supapa de vacuum si compresorul de la AC care era stricat. Atasat se regasesc codurile de eroare si cateva poze cu valorile pe fiecare grup: 004711 - Supapa pompa -injector [PD] cilindru 3. -N242- limita superioarã depãºitã P1267 - 006 - - intermitent împrejurari cod: Stare defect: 00100001 Prioritate defect: 0 Frecventa defect: 5 Resetare contor: 39 rulaj: 244605 km Indicator de timp: 0 Data: 2019.08.07 timp: 08:33:58 împrejurari cod: RPM: 1280 /min cuplu: 72.0 Nm viteza: 0.0 km/h 77.22 % Text: 4.875 uF Text: 14.50 mJ Text: 8 mJ unghi volan: -76.0* 005269 - Ventil de comutare pentru rãcire -EGR- -N345- întrerupt/scurt la masã P1495 - 009 - - intermitent - MIL aprins împrejurari cod: Stare defect: 10100100 Prioritate defect: 1 Frecventa defect: 22 Resetare contor: 40 rulaj: 244654 km Indicator de timp: 0 Data: 2019.08.08 timp: 15:08:36 împrejurari cod: RPM: 256 /min cuplu: 96.0 Nm viteza: 0.0 km/h 0.00 % tensiune: 10.28 V masa aer/cursa: 872.0 mg/cursa masa aer/cursa: 277.9 mg/cursa 012600 - Control clapeta dirijare admisie P3138 - 006 - deviaþie de reglaj - intermitent împrejurari cod: Stare defect: 00000001 Prioritate defect: 5 Frecventa defect: 5 Resetare contor: 38 rulaj: 244771 km Indicator de timp: 0 Data: 2019.08.16 timp: 16:53:24 împrejurari cod: RPM: 832 /min cuplu: 56.0 Nm viteza: 0.0 km/h masa aer/cursa: 0.0 mg/cursa masa aer/cursa: 0.0 mg/cursa lambda: 57.0 % Text: Kein Messwert verfuegbar Multumesc anticipat :)
  21. Rave

    Golf 6/Jetta - Retrofit

    Cele de SUA parca aveau cutout-ul diferit fata de cele de EU. Adica la ei e retrofit sa treaca la faruri de EU. Dar chiar si asa cred ca sunt mai bune si arata mai bine decat halogene
  22. AllinDanut

    Golf Alltrack 1.8 TSI

    Ai incercat sa-l cureti? Cam asa era si al meu la Mazda, masina din 2017 si vreo 56k KM, l-am frecat putin (mai mult) cu niste servetele umede pentru copii, am sters cu o carpa de microfibra (nimic special, 5 la 10 lei din Auchan) si acum este impecabil
  23. Ok. Atunci verifică restul (clapeta admisie în special), anulează EGR şi neapărat revino cu un log în mers început de la turaţii mai joase cum ţi-am indicat. Posibil să nu tragă din alte cauze, dar dacă am început cu zona asta să eliminăm toate cauzele posibile.
  24. Nu trage nici in turati mici nici in turati mari. Faza cu catalizatorul am încercat am dat toba din turbo jos si mers fara nici o îmbunătățirea . Am verificat si vacuumul este ok .
  25. La logul în mers Până la 3000 rpm lucrurile sunt relativ ok, chiar ai ceva suprapresiune. Deci dacă nu trage până la această turaţie atunci nu turbina este de vină, dacă nu trage după 3000 rpm atunci se poate găsi aici un motiv. Conform manualului valorile presiunii, duty cycle şi MAF la 3000 rpm sunt ok. O cauză posibilă pentru schimbarea aia de la 3000 rpm ar putea fi reglajul turbinei. Ar fi interesant un log refăcut dar pornit de jos de pe la 1700 rmp, tu ai apăsat acceleraţia blană la peste 2000 rpm. Nu trebuie să te chinui să începi logul în momentul când turaţia este optimă, dai să facă log înainte să pleci de pe loc, faci câteva loguri în tr. a 3-a şi a 4-a apoi opreşti logul după ce tragi pe dreapta. O să-mi dau seama unde să mă uit după pozia pedalei de acceleraţie. BS003 Ai o recirculare foarte mare cu EGR deschis, partea de jos ar trebui să fie pe unde am pus eu linia punctată Cauze posibile, s-au mai scris pe aici pe topic, recapitulez puţin cu ceva comentarii: reglaj necorespunzător al turbinei. Posibil, dar nu sunt sigur pentru că aşa cum o să vezi în BS011 presiunea maximă nu este mare (pe timpul BS003 geometria este închisă la max, deci presiune maximă) evacuare parţial înfundată (în principal catalizatorul). Posibil dar din păcate nu-ţi poţi da seama decât dacă refaci BS cu evacuarea detaşată de turbină admisie obturată parţial. Aici intră atât tubulatura, filtrul de aer cât şi clapeta de shut-off (verifică dacă se deschide complet după pornirea motorului) şi intercooler-ul. Sfat: Verifică în primul rând ce se poate verifica mai simplu (clapeta de shut off, eventula partea cu evacuarea). Anulează pentru moment EGR (doar pentru teste până determinăm cauza) fie prin obturarea cu tăbliţa fie prin scoatea furtunaşului de vacuum din capsula vacuumatică (ciuperca aia ) şi astuparea furtunaşului cu un şurub să nu pierzi vacuum pe acolo. Vezi dacă se îmbunătăţeşte ceva în mersul maşinii şi refă logul în mers şi BS011 BS011 Nu arată bine deloc. În mod obişnuit unde am pus săgeţile roşii ar indica probleme de vacuum şi/sau geometrie, numai că supoziţia asta nu este probată de logul în mers şi probabil că reglajul turbinei face să arate aşa. Unde sunt săgeţile albastre ai indica probleme de geometrie. Aşa cum am spus mai sus un log în mers pornit de pe la 1700 rpm în tr 3-a şi a 4-a ar fi binevenite. Vacuum-ul l-ai verificat cu manometrul sau cum? Concluzie: Probabil că vei ajunge la ceva reglaje la turbină, dar până atunci trebuie să fii absolut sigur de următoarele: nu sunt probleme de turbină (geometria culisează liber, actuatorul este în stare bună) nu sunt probleme de vacuum (pe timpul BS011 pe on să ai vreo 600-700 mbari la actuator) nu ai probleme de evacuare/admisie obturate Ca să începi de undeva fă verificările pe care ţi le-am indicat pe parcursul postării şi revino cu observaţii şi logurile pe care le-am solicitat. PS unde nu trage maşina în turaţii scăzute sau turaţii mari?
  26. CristiALF

    Golf Alltrack 1.8 TSI

    Ba da, mai am. Dar deja parca aud eschivele PBN... 🙄
  27. Bogum

    Jurnal DSG6

    Multumesc pentru raspuns. Se poate repara sau cumpar unul nou? Vinde cineva așa ceva?
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri