Jump to content

Toată activitatea

Acest flux se actualizează automat     

  1. Ieri
  2. Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR

    Buna seara. Am inceput sa am si eu probleme cu un cbbb. Sambata am facut schimbul de ulei si toate filtrele aferente. Nu am stiut ca la schimbarea filtrului de motorina sa verific daca are pilitura sau nu. Nu am verificat eu, mecanicul nici atat... Schimbat cu altul nou, pus totul la loc si gata. Dupa ce am rasfoit prin urma am vazut ca trebuia folosit si vcds-ul dupa schimbarea filtrului de motorina. Pana ieri totul a fost ok. Ieri la un drum de Roman-Bucuresti, a intrat de 2 ori in limp mode daca as putea spune asa. Adica s-a aprins spirala si nu a mai vrut sa depaseasca 90km/h. Am tras pe dreapta, am oprit motorul, pornit iar si apoi am plecat la drum fara problems. Prima data s-a aprins pe la Adjud iar a doua oara la iesire din Buzau. Cred ca de fiecare data a fost cand am depasit viteza de 140 km/h (daca ajuta informatia). De atunci si pana seara tot am mers cu masina si nu am mai avut probleme. Am facut si un scan cu vcds aseara si postez doua poze cu erorile aparute. La masina a fost schimbata pompa de inalte anul trecut prin octombrie. Colegul @EEXCALADE a schimbat-o. Fostul propietar a avut probleme cu ea ( S-a oprit in drum si nu a mai putut pleca cu ea decat cu platforma) si chiar am vazut cu cateva pagini in urma, colegul @EEXCALADE a postat o poza cu o pompa care nu avea urme de pilitura. Asta stiam si eu de la fostul propietar( prieteni de familie) ca verificase pompa si nu avea urme. Dar ea era defecta si dupa inlocuirea ei a pornit imediat. La mine am reusit sa o pornesc din nou si sa ma folosesc de ea fara sa apelez la o platforma. Azi dimineata am mers cu ea pana la otopeni si nu am avut probleme.Oare tot pompa sa fie cu probleme acum? Momentan sunt plecat din tara si timp de 2 saptamani nu ma pot ocupa de ea. Doar ca nu imi pot scoate din cap problema pana nu o voi rezolva. Si a doua poza.
  3. Modul comfort pt Golf 4 (pentru Cheie Briceag)

    Am gasit o schema, doar ca nu prea ma descurc cu termenii in engleza. Ma gandeam poate o are cineva in romana va rog. Sau una mai explicita daca se paoate. Multumesc anticipat.
  4. Inchidere haion

    Se pare ca am intrat si eu in randul lumii, defect din categoria "asa face toate", ca si EGR-ul. Din senin a inceput azi sa caraie si sa nu mai stea inchis portbagajul, verdict schimbam broasca/incuietoarea. Am decis sa fac asta in service, pentru a avea doi ani de garantie. In schimb ce m-a deranjat teribil de tare este rugina pe care am gasit-o in interior in zona aceea cand am demontat plasticul de pe hayon, e prima oara cand umblu pe acolo, uitandu-ma mai atent este umflat si la exterior vreo 5 mm chiar pe muchia cu manerul. Avand in vedere ce e rugina din interior spre exterior am de gand sa merg pana la capat pentru rezolvarea pe garantia anticoroziune. Cat are Passat B7 garantia anticoroziune si unde pot apela pentru a vedea ce e de facut? Mersi
  5. Blocare usi spate automata si deschidere din butonul central

    Mulțumesc! Voi încerca aceasta procedura. Am găsit ceva și în cartea masinii. Sigur o sa meargă și îl calmez pe obraznic
  6. Pentru un amic mai putin angrenat in forumuri dar pasionat si colectionar si el de veweuri de toate felurile. Motor de 1.5, benzina, injectie monopunct, merge foarte frumos (testata personal intr-un w/e cand am imprumutat-o sa vad ce si cum), interior complet si foarte bine pastrat, acte la zi. An de fabricatie 1983. Pret 1500 eur negociabil. Detalii pe PM.
  7. Electronic Parking Brake (Frana De Mana) si Auto-Hold

    Eu am facut poza inainte cu codurile vechi.poate te ajuta....primul este important;dupa ce l ai introdus,ti se sterge automat lampa ABS...esp
  8. Termostat electronic

    eroarea e legata de "bank1" cred ca ar fi vorba de sonda Lambda 1. intre timp am rezolvat cu termostatul care mi-a facut nervii prastie ca s-a blocat pe inchis in traficul infernal pana a fiert odata motorul. asadar am luat un termostat cu tot cu carcasa Behr TM1105 si l-am montat rezolvand problema cu temperatura lichidului de racire din bord ce crestea peste limita normala, dar si problema cu caldura la relanti din interior nerezolvata in sezonul rece anterior
  9. Senzor (switch) pedala frana - probleme

    Da, am citit in acest topic de cateva branduri ieftine care au creat probleme. Mersi de sfat.
  10. Conectivitate Bluetooth OEM

    E 100% din volan. Am pățit și eu asa sa stii.
  11. Camshaft Timing (torsion value)la motoare PD tdi

    Pffff nu pot face acum, deoarece motorul e rece :(. O sa fac maine testul cum ai spus tu. Multumesc frumos
  12. Camshaft Timing (torsion value)la motoare PD tdi

    Cantitatea injectata e pe grupul 1 ..pune grupul 1 si 15 cu motorul la 90 de grade si fara consumatori
  13. Stropire apa fata + spate + stergator spate

    Am facut o scanare si a gasit Address 09: Cent. Elect. Labels: 3C0-937-049-30-H.lbl Part No SW: 3C0 937 049 AJ HW: 3C0 937 049 AJ Component: Bordnetz-SG H54 2202 Revision: 00H54000 Serial number: 01000005056430 Coding: 038D0F2700041505471400001400000000297F075C00010C000000000000 Shop #: WSC 00028 028 00001 VCID: 710C03CBA8A64A9A3A5088-8024 Subsystem 1 - Part No: 1K1 955 119 E Labels: 1KX-955-119.CLB Component: Wischer 270707 021 0501 Coding: 00038805 Shop #: WSC 00028 10 Faults Found: 00156 - Control Circuit for Windshield Washer Pump 009 - Open or Short to Ground Freeze Frame: Fault Status: 01111001 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 32 Reset counter: 127 Time Indication: 0 Date: 2005.09.13 Time: 31:63:63 Freeze Frame: ON Voltage: 12.60 V OFF ON OFF OFF OFF 00906 - Horn (H1) 009 - Open or Short to Ground - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 2 Reset counter: 165 Mileage: 165101 km Time Indication: 0 Date: 2005.09.13 Time: 31:63:63 Freeze Frame: ON Voltage: 12.00 V OFF ON OFF OFF OFF 01516 - Terminal 30; Left 011 - Open Circuit - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101011 Fault Priority: 1 Fault Frequency: 1 Reset counter: 165 Mileage: 165101 km Time Indication: 0 Date: 2005.09.13 Time: 31:63:63 Freeze Frame: OFF Voltage: 12.20 V OFF ON OFF OFF OFF 01299 - Diagnostic Interface for Data Bus (J533) 004 - No Signal/Communication - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100100 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 143 Time Indication: 0 Date: 2005.09.13 Time: 31:63:63 Freeze Frame: OFF Voltage: 12.40 V OFF OFF OFF OFF OFF 01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393) 004 - No Signal/Communication - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100100 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 165 Mileage: 165101 km Time Indication: 0 Date: 2005.09.13 Time: 31:63:63 Freeze Frame: ON Voltage: 12.15 V OFF ON OFF OFF OFF 01321 - Control Module for Airbags (J234) 004 - No Signal/Communication - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100100 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 143 Time Indication: 0 Date: 2005.09.13 Time: 31:63:63 Freeze Frame: ON Voltage: 11.85 V ON ON OFF OFF ON 01314 - Engine Control Module 004 - No Signal/Communication - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100100 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 143 Time Indication: 0 Date: 2005.09.13 Time: 31:63:63 Freeze Frame: ON Voltage: 11.85 V ON ON OFF OFF ON 00927 - Terminal 30 (Right) 011 - Open Circuit - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101011 Fault Priority: 1 Fault Frequency: 1 Reset counter: 165 Mileage: 165101 km Time Indication: 0 Date: 2005.09.13 Time: 31:63:63 Freeze Frame: OFF Voltage: 12.20 V OFF ON OFF OFF OFF 01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285) 004 - No Signal/Communication - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100100 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 143 Time Indication: 0 Date: 2005.09.13 Time: 31:63:63 Freeze Frame: ON Voltage: 11.85 V ON ON OFF OFF ON 01309 - Power Steering Control Module (J500) 004 - No Signal/Communication - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100100 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 143 Time Indication: 0 Date: 2005.09.13 Time: 31:63:63 Freeze Frame: ON Voltage: 11.85 V ON ON OFF OFF ON Dupa stergerea erorilor au ramas 2 2 Faults Found: 00156 - Control Circuit for Windshield Washer Pump 009 - Open or Short to Ground Freeze Frame: Fault Status: 01101001 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 127 Mileage: 165118 km Time Indication: 0 Date: 2005.09.13 Time: 31:63:63 Freeze Frame: ON Voltage: 13.25 V OFF ON OFF OFF OFF 02398 - Control Circuit for Rear Windshield Washer Pump 009 - Open or Short to Ground Freeze Frame: Fault Status: 01101001 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 127 Mileage: 165118 km Time Indication: 0 Date: 2005.09.13 Time: 31:63:63 Freeze Frame: ON Voltage: 13.25 V OFF ON OFF OFF OFF
  14. Camshaft Timing (torsion value)la motoare PD tdi

    Un test mai recent... Ce parere aveti va rog frumos. Multumesc @ionut10a am pus poza...
  15. Instalatie Gpl

    Uauuuu , si bujiile mele au 60k din care aprox 20k numai pe gpl.
  16. Motor 1.9 TDI AXR- functionare,probleme specifice

    Da , am gasit am citit dar , pentru vechimea masinutelor noastre sunt totusi niste preturi cam marisoare .
  17. Discuții generale Superb 3

    Cateva poze cu utilajul venit.
  18. am gasit manuale in engleza pt cordoba, m-a interesat in special sa vad daca intre cel din 2005 si 2007 au schimbat normele la uleiuri desi motoarele sunt aceleasi si da, de la 502 00 si 501 01 au trecut la 504/507 pt toate motorizarile, pagina 179 din manual 2007: http://www.seat.com/owners/your-seat/manuals-offline/manuals.html?model=Cordoba (2007)&other_id=39&_charset_=UTF-8 si manual din 2005 (pag 173) pt aceleasi motoare: http://www.seat.com/owners/your-seat/manuals-offline/manuals.html?model=Cordoba (2005)&other_id=41&_charset_=UTF-8 sunt linkuri de aici, unde gasiti la toate modelele, pt ani diferiti: http://www.seat.com/owners/your-seat/manuals-offline.html
  19. Camshaft Timing (torsion value)la motoare PD tdi

    cat ai cantitatea injectata?ca sa ai un consum de 0,4l tre sa ai IQ ul de max 4,5mg
  20. Castrol Edge 5w-30 Vs. Castrol Edge Turbo Diesel 5w-40

    da, e proiectat motorul pt "30". mai bine treci la 0w-30.
  21. RCD 510

    senzorii au alimentare cand cheia este in contact, Degeaba activezi tu camera cand masina nu este in R, deoarece , nefiind in R nu se activeaza afisarea imaginii de camera pe rcd.
  22. Stropire apa fata + spate + stergator spate

    Inainte de a da un raspuns, care este aiurea pentru situatia de fata, si mai ales la QUOTE tu citesti ce am scris eu ?
  23. Camshaft Timing (torsion value)la motoare PD tdi

    Trebuie facute investigatii
  24. Intrebari tehnice despre Octavia 3

    si nu iti schimba doar partea de sus , ci tot panoul caci bucatile care il alcatuiesc sunt lipite cu ultrasunete. Daca iti schimba toata fata de usa nu au cum sa apara greieri Si in plus te sezi langa ei si vezi daca lasa vreun greieras pe acolo.
  25. Camshaft Timing (torsion value)la motoare PD tdi

    Catalin, la a mea, O2 FL , BKd, 2.0 , 140 de cai , 2009 , am torsion value -2.5 , injectoarele aproximativ +/- 0.50 , doar ca la consumul la relati, sub 0.6 cu sau fara AC, nu scad ! La drum lung cu 4 adulti si 1 copil + bagaje consum 4.6 %, porneste la sfert de cheie... nu scoate fum decat la talpa (4000 de ture, putin fum neru, ca un puf, eu zic ca e motorina nearsa, voi ce parere aveti ??? ) . De la ce ar putea fi acest consum de 0.6 la relanti ? Si nu 0.4 cum spui tu ? Injectoare nereglate ? Dar in rest consumul e ok, nu da fum la pornire, nici in mers normal.... Multumesc anticipat. Toate cele bune !
  1. Afişează mai mult
×