Jump to content

Forums

  1. Generale

    1. 81.2k
      posts
    2. 17.8k
      posts
    3. 16.5k
      posts
  2. Tehnic

    1. 848.2k
      posts
    2. 28.8k
      posts
    3. 44k
      posts
    4. 171.3k
      posts
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc.)
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      9.7k
      posts
    6. 274.2k
      posts
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      299.4k
      posts
    2. 144.2k
      posts
      • Monkey_B
    3. 118.8k
      posts
  4. Administrativ

    1. 10k
      posts
      • voinea
  • Forum Statistics

    37.3k
    Total Topics
    2.3m
    Total Posts
  • Who's Online   36 Members, 7 Anonymous, 469 Guests (See full list)

    • CristianH
    • laurentiupau
    • razvancc
    • Piggy_JR
    • BeciAcustic
    • AOX
    • livescu
    • ShadoWzZ
    • Alex.S3
    • stryder
    • bysus
    • Freemidan
    • UNHleaSHD
    • Alin30
    • Cristi S.
    • ford sierra tdi
    • wednesday
    • akon
    • ShMan
    • nick_n
    • b4dy
    • noni007
    • dionescux
    • alin1974
    • kadettro
    • andreihey
    • nmbcatega1
    • ClaudiuG74
    • 2Mr.M
    • vizitator
    • andrusel
    • Leet
    • mirceateodor
    • Scaul
    • rudiRUD
    • albz07
  • Posts

    • ford sierra tdi
      Salut,   Download link https://wetransfer.com/downloads/22cc032ed1054886bf4874d068b1d0fc20230927054012/b37047283ef2db6ab30b20215015f95820230927054037/39a126   Posibil sa fie prin fisiere si date pentru 1.5tsi-evo2 Acesta are 2 mari diferente fata de evo1(dada/dpca) : separator activ vapori ulei si GPF activ (ca sa fie euro 7)   Multumesc!      
    • andreihey
      Azi a fost un update pe iOS, au corectat și adăugat opțiunea “incarca acum”
    • akon
      Prima afirmație se aplica și în alte domenii😂Legat de inginerii Skoda, daca au calculat tot aia ce , ajunși cu mașina la generația 4 tot necesita banda izolera la ușile spate sa nu mai clentane când torsionează caroseria, lasă-mă să mă îndoiesc . Cine nu mă crede sa fie atent când urcă/coboară o bordura. Concluzia e simpla , eu sunt Pro, tu ești Contra, caz clasic de cerut sfaturi pe forumuri  😂
    • F l o r i n
      Diagnoza, log in mers, măsurare presiuni, valoare umplere dpf, presiune gaze ieșire, etc...au fost verificate? 
    • Marius ELL
      Nu e regenerare, am aplicatia Vag Dpf si monitorizez toate regenerarile. Turatia la regenerare este putin mai mare -cca 1100 rot/min, si masina trage altfel la regenerare (este fara AdBlue si injecteaza motorina suplimentar la regenerare)
    • Vlad48
      Salut! Poti atasa si fisierul pentru 1.5 TSI 96Kw te rog?
    • zidanne
      @akon PDG-ul inseamna foarte putin fizic, insa foarte mult psihic.  Crezand ca PDG e panaceu universal, este posibil ca cineva sa forteze mai mult decat au calculat inginerii de la Skoda. Si atunci se lasa cu baie de ulei sparta. Deci e cu du-te, vino.     Bine, pe O3FL, eu am 17cm standard si suspensie sport. Si juma’ de scut. De PPR.
    • akon
      Eu o folosesc destul de mult pt pasiunile mele ce includ multe drumuri prin natura si e okish cu suspensia standard dar ar fi mult mai relaxata treaba cu PDG. Sa nu mai zic ca te apropii foarte mult de garda la sol de 17cm ce o au majoritatea Suvuletelor astea pe trending. Am avut PDG pe Octavia 1 si imi amintesc ca atingeam non stop, exact cum descrie @andrei_221, facea balans. Diferenta este totusi ca 1.9tdi avea baia jos + suspensia foarte moale, la O4 e putin diferit, fiind ceva ceva mai ferma.    
    • Xman_ghio
      Doar pe cablu. Eu am rezolvat cu un Carlinkit 4.0 si functioneaza wireless, dar la drum lung tot pe cablu il folosesc ca imi mananca destul de multa baterie. Asa ca nu am rezolvat mare lucru 🙂
    • zidanne
      Bai dar ce “1st world problems” aveti.   @ShMan ia-o normala, aia 1.5cm sunt fix pix.    Sunt la a doua Octvie fara PDG. Cu prima, am batut Bucegii in lung si in lat. Doar intr-o primavara, pentru a rezolva mici detalii legate de nunta, am facut Trabsbucegii de 16 ori.   Cu actuala, cu 225 40 ZR18, ajung cam la doua saptamani pe forestier - ca e Valea Badenilor, ca e pe la Schitu’ lu’ Pahomie, ca e pe drumul de iarna spre Pestera, ca m-am dus pe la Dobresti sau pe la Podul cu florile - masina are jurnal - nu am lovit nimic. In anumite situatii era util AWD… insa daca vrei sa te duci serios pe forestiere, ia un Karoq AWD.        
    • 1Q Andrei
      Arata foarte frumos masina,te urmaresc pentru idei .Poate imi pot da un PM catre un tapiter
    • BadGrandpa
      Soot nu conteaza nu te crampona de el, creste la cald ..scade e o valoare estimata/calculata nu este masurata de nimic ,este irelevant, urmareste doar presiunea
    • DonDonel
      Am rezolvat intr-un final probleme electrice, m-am ambiționat și am făcut un filon nou din față până în spate ca la carte.   Și Între timp, am prins și peștișorul auriu     Un set de scaune față recaro 2 de audi A3 pe care desigur că nu le las așa, dar revin după retapitare cu alte detalii.    
    • andrei_221
      nu e solutie ok pentru drumuri forestiere. Cand face putin balans imediat atingi cu scutul de pietre. 
    • ShMan
      @BFlamer, @Doomy Mulțumesc mult.    @akon știu, exact asta ma interesează și pe mine. Trebuie sa schimb masina din dotare si as vrea ceva sa merg si pe drum mai accidentat cu juniorul in natura (a nu se citi offroad extrem, doar drum forestier). Si chiar nu ma atrag deloc SUV-urile.
    • andrei_221
      curatare butuci, curatare culise etrieri si ungere cu vaselina speciala, curatare/sablare suporturi etrieri/placute,  degresare discuri de frana, etc procedura este complexa si 99.99% din mecanici nu o respecta pentru ca nu au timp si nu sunt motivati.  Principiul este merge si asa....     montajul incorect este pricipala cauza a aparitiei problemelor de scartait/ ovalizare/ alte defecte de franare   un montaj ca la carte, Eric este maniac pe tema asta.    
  • Announcement for guests

    In order to have access to all sections of the forum and to receive a small number of advertisements, we recommend that you register on our forum

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!