Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 81,5k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,5k
      postări
  2. Tehnic

    1. 851,4k
      postări
      • vwraider
    2. 28,6k
      postări
    3. 44,4k
      postări
    4. 172,2k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      9,9k
      postări
    6. 276,2k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      300,6k
      postări
    2. 144,2k
      postări
      • CSS_RO
    3. 118,9k
      postări
      • cosminwon
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • R_a_z_v_a_n
  • Posts

    • Dolfin
      Atentie cand postati video cu incercari de uleiuri de motor, video de mai sus face parte din categoria "One Arm Bandit".   Testarea respectiva este complet nereprezentativa pentru uleiurile de motor, de altfel aceste tipuri de video sunt demontate de o multime de specialisti in uleiuri. Urmariti de ex. pe Dan Watson ce spune despre aceste teste. https://www.youtube.com/watch?v=NsmnntgBZ-E
    • corad0
      O detaliere a specificatiilor uleiurilor si un test comparativ intre  "probabil" cele mai folosite branduri din lumea auto cu indicii 5W30 FULL SYNTHETIC: (Mobil1, Castrol, Liqui Moly si Motul)    Eu personal am folosit doar Mobil1 si Castrol Edge in ultimii 20 de ani la toate masinile pe care le-am avut mai multe BMW (5,6, X5), VW Tiguan/Golf GTI, Porsche Cayenne (Diesel+Turbo)  multe masini depasind pragul de 300 000 km, cu schimburi anuale/15 000 km, dar sunt convins ca nici un alt ulei nu ar fi cauzat probleme atata timp cat ar fi indeplinit indicii corecti pentru motorul in cauza si schimbat la timp. Inca nu stiu ce ulei o sa folosesc pentru Phaeton la schimbul de 100 000 km insa inclin tot spre Mobil 1. (brand folosit de reprezentantele Porsche/Bentley)    Enjoy:     
    • acidone77
      @dragos suma au fost multi altii inaintea ta care si-au pierdut foarte mult timp cautand uleiul ideal, care nu prea exista, repet, toate uleiurile bune isi fac treaba la un schimb de max 10/12k km... asta la o utilizare normala a masinii. Daca o conduci in medii extreme, sau vede circuit des, atunci da, acolo se poate sapa, dar la utilizarea normala, nu ti bate capul...   Pune un 5W30 de marca, si bucura-te de masina!
    • Moog
      Ai probleme de clapetă de ce te iei de map? Scapă de erorile de clapeta și după aia mai vezi 
    • dragos suma
      Nu ma dau pe ciurcuit cu dricul ( inca ) Daca m-as da pe circuit as opta pentru un ulei 0w20 sau 0w30 dar adaptat cerintelor de circuit si l-as schimba inainte si dupa track day. Oricum cate ture de adancata sa si dai intr-o zi   Si scuzati-mi inocenta .. ulei contrafacut ? Stiu ca nu e ok sa cumpar de la vericu' vanzator de pe emag la super promotie dar ma gandesc ca niste vanzatori recunoscuti ar trebui sa fie ok . De ex pt liquimolly cumpar direct de la https://www.automoly.ro Motul - parca https://shop.poldistribution.ro/  era unul dintre distribuitori ( nu mai folosit motul de ceva vreme si nu sunt ff sigur) Amsoil / Redline - am cumparat de pe https://boutiqueoils.ro/ OEM - am luat din reprezentanta Iar restul de producatori nu am folosit asa ca nu stiu exact de la cine ar trebui sa cumpar , asa ca daca ma insel sau aveti sugestii de unde e ok sa cumpar as aprecia un sfat          
    • mkvgti
      Au ajuns si arcurile de la H&R. Pe site ei sustin ca ar cobora undeva la 30-35mm, real cred ca un 25mm.           Cu siguranta dupa instalare stage3, masina va cere si un kit de frane. acolo e de studiat - kit de cupra vz5, audi rsq3 sau clasicul brembo 6pistonase si discuri de ML de 375mm. Daca aveti experiente cu ele va rog  sa ma indrumati catre ceva solid.
    • acidone77
      N-are ce face cu vascozitate la cald de 50... doar nu se da pe circuit sa o tine la 6000 ture constant...
    • danny d
      Banuiesc ca cel din prima imagine e compatibil si cu camera HL. Al doilea nu cred ca are intrare de camera. Am dreptate?
    • dercos
      Metal neprotejat, normal ca rugineste. Nu-ti mai fa atatea griji,oricum va rugini. In garaj aerul este mai uscat decat afara, daca o tineai peste iarna afara era si mai rau, pentru ca umiditatea relativa este foarte mare, apropiata de 100% pe durata noptii, pe ceata, precipitatii samd.
    • UNHleaSHD
      nop. Nu e 10w60 sau 20w50.
    • vizitator
      Multumesc foarte mult pentru informatii, deci e clar ca nu voi scoate 60 km autonomie in Bucuresti, orice as face. Oricum Leon nu se mai poate comanda pe nicio varianta de motorizare, deci asteptam face-liftul cu motor 1.5eTSI plug in hybrid, sa vedem ce acumulatori are si ce autonomie. Toate cele bune si drumuri bune sa ai!
    • Adi_vw
      Un garaj inchis si incalzit favorizeaza oxidarea pentru ca va avea umiditate si temperatura mai mare. Afara masina se usuca de la vant, mult mai repede ca in garaj. Pe viitor cand speli masina sa nu o parchezi in garaj imediat. Fa un drum de jumatate de ora minim si cateva franari pentru a usca discurile si abia apoi mergi la garaj.
    • ovidiu_vr
      Am scos mufele cu totul de la senzorul map, acum ar fi codul pe original 03C906051F- senzor de presiune - si de la clapeta de aer, nu-mi dau seama de ce totusi indica o presiune in galeria de admisie daca intreaga mufa este scoasa? Mai exista vreun senzor G71 in alta parte? Parca nici nu l-am scos pe G71, vede acolo 900mbar se apropie de presiunea atmosferica 1...atm, oricum fata de vreo 290mbar e ceva aiurea pe acolo- dar mai stie ca si scade, de unde stie? Cu mufele scoase masina tremura din toate incheieturile. Pe scan cu VCDS da erorile normale: Address 01: Engine        Labels: 036-906-032-AXP.lbl    Part No SW: 036 997 032 Q    HW: xxxxxxxxxxx     Component: BOSCH ME7.5.10  G   9731      Revision: --------    Serial number: VWZ7Z0E2226471    Coding: 0000071    Shop #: WSC 01392 785 00200    VCID: 280AF1323EFC976A473-807C    VINID: 9E69EAAAA05BA869C50870470080E2D468 5 Faults Found: 16497 - Intake Air Temp. Sensor (G42)              P0113 - 002 - Signal too High - Intermittent 16506 - Throttle Position Sensor (G69)              P0122 - 002 - Signal too Low - Intermittent 16606 - Angle Sensor 2 for Throttle (G188)              P0222 - 002 - Signal Too Low - Intermittent 16492 - Manifold / Barometric Pressure Sensor (G71) / (F96)              P0108 - 001 - Signal too High - Intermittent 17966 - Throttle Actuator (G186)              P1558 - 002 - Electrical Malfunction - Intermittent Readiness: 0000 0000 si ceva in suplimentar la frane: Address 03: ABS Brakes        Labels: 1K0-907-379-MK60-F.clb    Part No SW: 1K0 907 379 Q    HW: 1K0 907 379 Q    Component: ESP FRONT MK60      0102      Revision: 00T12001        Coding: 0019185    Shop #: WSC 01392 785 00200    VCID: 40DA4992B68C4F2A6F3-8014 1 Fault Found: 01314 - Engine Control Module              013 - Check DTC Memory   Pe Group 54 - Field 3 indica acolo valoarea 0, totusi cand invat clapeta ea indica vreo 87%, deci "perechea  ei ar fi trebuit sa fie Throttle Valve - Sensor 2 (G188)".  Am vrut sa vad daca se schimba valoarea de la sonda lambda  pe grupurile Group 31 - Field 0 Lambda Control - Bank 1 (actual) si Group 31 - Field 1 Lambda Control - Bank 1 (specified), dar tot obtin 1.991 vs 1 chiar daca clapeta de aer  functioneaza sau nu. Aceste 2 grupuri ar fi trebuit sa fie oarecum egale? Observati ceva anormal in log din excel? O sa masor cantitatea de benzina data de la sistemul de injectie, am gasit ca ar trebui sa sufle intre 60-80ml pe "injector" timp de 30 secunde.  Daca aceasta cantitate este peste sau sub aceste valori se recomanda schimbare lor, asa am gasit in manualul lor pentru motor BCA Workshop Manual (4-cylinder injection engine (1.4 l engine)). Credeti ca pierd aer pe la tulumba de vacuum de la sistemul de franare? Cand apas frana cu motorul pornit se aude un fasait, ca si cum ar trece aer pe langa, nu mai am frana "tare", dar nu de acuma , demult am constat asta. Am aerisist si cu pompa cu presiune care introduce lichidul de frana prin presiune in rezervorul de lichid de frana , tot degeaba, nu mai este tare cum era odata pedala de frana. LOG-Intake manifold pressure sender -G71- with intake air temperature sender -G42 si mufa de la clapeta de aer.xls
    • 12RXC
      Salut, zilele astea când am schimbat viteza în 3500-4000 ture m am trezit cu pedala de accelerație tăiată (nu se mai accelerea) i am luat contactul și am pornit-o iar și a mers, problema este următoarea de atunci simt ca nu mai are cuplul necesar și nu mai trage cum trebuie, am verificat furtunile de la vacuum și nu sunt sparte, singura problemă este ca la colierele de la furtunul care duce din turbina în intercooler am ulei scurs, ce ar putea să fie?
    • Mirceamrc
      Va salut!   Am și eu probleme cu ambreiajul. Doar ce l-am schimbat cu tot cu volant și pompă hidraulică. (Sachs)   Toate bune și frumoase, dar la schimbarea vitezelor in mers sau la debreiere simt o vibrație de moment in ambreiaj. In mers in oras asta se simte enervant. De mers, mașina merge bine. Nu are niciun alt simptom.    Are 179000 km, benzina, variant 7.5, motor 1.5 150 cp.    Dacă aveți o idee despre ce ar putea fi aș fi tare recunoscător. As vrea să merg către service întrucât am garanție, dar nici nu aș vrea sa mă duc complet nedocumentat.    Am căutat pe YouTube, nu prea pot sa zic ca am găsit ceva relevant pt situația mea.    Va mulțumesc
    • corad0
      Stergatoarele originale "si-au dat duhu"  (din punctul meu de vedere, probabil ca pentru altu' "mai mergeau"😋) insa mie imi place sa fie totul "tzipla" asa ca am inceput sa "sap" pe net pe site-uri de specialitate dupa niste stergatoare noi, dar, din pacate, nu am gasit decat pentru o parte, ori stanga ori dreapta,  branduri diferite sau set complet dar pentru masini cu volan pe partea stanga (model pentru UK n-am gasit niciunde avand prinderea diferita) iar la reprezentanta nu am intrebat, desi urma.   Stergatoarele originale BOSCH au prinderea metalica, turnata in lamela stergatorului, dar la toate magazinele de piese la care am fost, n-am gasit decat aftermarket cu prinderi suplimentare/adaptoare (de plastic) disponibile pentru Audi A7/A8, Cayenne, Touareg etc aceleasi dimensiuni ca si pentru Phaeton. Am decis sa cumpar un set "Bremen Vision" foarte recomandat in UK, compatibile si cu Phaeton, insa, spre surprinderea mea, pentru montarea lor trebuia sa desfac capacele de plastic de pe bratele lamelelor (adaptoarele nu incapeau decat daca demontam acele capace de pe brate) si sincer mi-a fost frica sa nu le rup, "urechile" de prindere par fragile si probabil ca necesita ceva surubelnita speciala, ascutita, asa ca mi-am incercat in continuare norocul si la alte magazine de specialitate.   Pana la urma, dupa multe cautari in orasele diferite din aria mea de Nord Vest, cu acelasi rezultat nedorit am ajuns tot la "o relatie" care face parte din industrie si a reusit sa gaseasca pe stoc intrun depozit/magazin din CREW (oraselul unde se afla si fabrica Bentley, coincidenta sau nu 🙂) 2 stergatoare Bosch Aerotwin compatibile Phaeton/Bentley, mi-a dat contactul si am plecat dupa ele.  (80 km distanta) Imaginati-va un magazin (showroom) de dimensiunea unui Kaufland + depozit inca pe atat doar cu piese auto! Un consilier de vanzari a gasit pana la urma ce cautam! Stergatoarele le-am achizitionat separat, nu se ofera ca si set intr-o singura cutie, deci tot stanga/dreapta. "De ce Doamneee, de ceeee?" (cu voce de Dorel din Las Fierbinti) 😭   Din pacate nu imi place ca suportii de pe bratele stergatorului raman “descoperiti” (la stergatoarele originale erau acoperiti (lamelele erau turnate in metal) imi e frica sa nu rugineasca in timp, nu stiu daca sunt din fier sau aluminiu)   Pentru inlocuire, trebuie pus contactul, stergatoarele trebuie setate in pozitia service din meniul masinii, astfel vor "iesi" de sub capota si poti sa ai "acces" la ele. Recomand sa puneti ceva hartie moale/absorbanta sau o carpa intre bratul stergatorului si parbriz, astfel il veti proteja de zgarieturi/ciobituri, in nici un caz sa nu le lasati ridicate fara lamela, arcurile pot sa plieze bratele si veti sparge parbrizul! 😉    M-am chinuit vreo ora pana am reusit sa le montez, sa conectez adaptorii speciali, initial am uitat ca au dimensiuni diferite si le-am montat invers. (cel de la sofer este mai lung, cel de la pasager mai scurt si cand le-am readus in pozitia normala, cel de la pasager atingea in caroserie 🤪) "DOREL",  ce sa faci! )    Bine ca nu am stricat motorasele, DA! Phaetonul are 2 motorarse, cate un motoras pentru fiecare stergator! Cand deselectezi pozitia service, stergatoarele pleaca pe rand inapoi la locul lor, sub capota! 🥴    Dupa ce le-am inversat, le-am testat cu lichidul de parbriz si am realizat ca raman zone pe care stergatoarele nu le acopera, nu calca optim pe parbriz!!!! Am innebunit!😱 M-am gandit ca n-or fi compatibile sau ca sunt defecte din fabrica (desi au fost comandate dupa numarul de inmatriculare, un sistem online care e la fel ca si seria de sasiu, apar exact toate specificatiile masinii) Iar la ce magazin aveau baietii acolo, ma miram sa imi dea ceva gresit, insa puteam sa le returnez fara probleme!    Bineinteles ca "DOREL" a montat ADAPTOARELE invers!!!! A trebuit sa scot iar lamelele cu tot cu adaptoare si sa le rasucesc (in pozitia optima) astfel sa fie montate CORECT in celalalt sens, lamela sa calce "cum trebuie" pe parbriz! BAAA pe bune!!??? 🤪   Ca si ultima solutie, daca nu gaseam la reprezentanta, nu imi ramanea decat sa incerc sa inlocuiesc DOAR lamela de cauciuc de pe alte stergatoare Bosch cu aceleasi dimenisiuni si sa incerc sa le montez pe stergatoarele originale, pentru unii se pare ca e mult mai convenabil asa, desi nu pare foarte simplu din ce am vazut pe youtube, risti sa le rupi, insa nu e imposibil. ☺️   Insfarsit masina are stergatoare noi si isi fac treaba cu brio, sterg in mare fel! Nu de alta, dar in UK eu chiar am nevoie de stergatoare bune! ☔   Cred ca am facut 10 fire de par alb si am imbatranit cu 5 ani doar cu schimbarea stergatoarelor, sa ma fereasca Mniezo de alte complicatii, nu de alta dar cica Phaetonul are 3.2 KM de cabluri si 400 de mufe...eh, noi sa fim sanatosi! 🤪      
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!