Jump to content

Toată activitatea

Acest flux se actualizează automat

  1. Ultima oră
  2. Cristi_V

    Intretinerea si costurile de service

    Stai putin, eu n-am zis ca faci rau sau bine. Am zis doar ca nu sunt de acord ceea ce inseamna ca eu fac altfel. De exemplu, la O2 schimbam uleiul in fiecare an (cam 7000 km). La O4 l-am schimbat dupa 2 ani (11600 km) iar saptamana viitoare il voi schimba dupa alti 2 ani (15600 km). Nu vad de ce l-as fi schimbat mai devreme. Eu merg preponderent in afara localitatii iar prin oras (Bucuresti), in general, numai duminica.
  3. Gabriel*77

    Intretinerea si costurile de service

    Având în vedere că mașina mea circulă în mare parte în oraș, cu plecări și opriri dese urmare a aglomerației, eu cred că fac bine. Am experiența mașinilor anterioare care s-au comportat excepțional în materie de fiabilitate motor urmare a schimului de ulei anual. Că fac bine sau nu, nu știu să-ți spun, dar rău mașinii în niciun caz nu-i fac.
  4. Cristi_V

    Intretinerea si costurile de service

    Sunt de acord cu tot ce spui mai putin schimbul de ulei/filtre mai des decat indica producatorul, mai ales ca uleiul si filtrul aferent se schimba cand indica masina iar filtrul de aer poti sa-l schimbi si zilnic daca mergi prin praf saharian deci de fapt trebuie inspectat pentru a lua decizia corecta. Deci, faptul ca le schimbi anual nu inseamna ca le schimbi cand trebuie.
  5. manu144x

    Probleme Directie / Articulatii (Touareg 7P)

    Am înțeles, mulțumesc, mă gândesc și eu serios la opțiunea asta, să pun brațele mai groase pentru că mi-a zis mecanicul că le cam vine timpul la cele din față din ce-a văzut la revizie în februarie, deci ar fi moment oportun. Teoretic le găsesc dacă în configurator pun motorul V8? Să știu să-i zic ce să comande.
  6. Astăzi
  7. Gabriel*77

    Intretinerea si costurile de service

    @halamadrid distribuția unei mașini se schimbă de cele mai multe ori când aceasta iese din garanție. Ca atare poți alege să o schimbi unde vrei și cu ce vrei, dar nu știu ce service îți garantează mai bine ca o reprezentanță că situația se remediază în caz de eventuale probleme după schimbarea acesteia. Eu merg pe premiza că dacă nu îmi pernit să întrețin o mașină nouă, nu îmi permit acea mașină.
  8. Gabriel*77

    Intretinerea si costurile de service

    Eu nu am spus niciodată că schimburile de ulei sau revizia făcute la reprezentanță dau unui eventual cumpărător garanția faptului că mașina este și ok, dar cumulate, reprezentanță plus exploatare corespunzătoare, dau plus valoare mașinii respective. Asta o pot spune. Sunt convins că foarte puțini sunt cei care înainte să meargă să dea comanda pentru o mașină nouă se și interesează de costurile reviziilor și a eventualelor componente supuse uzurii. plăcuțe frână, bujii, ștergătoare, etc. Nici eu nu am făcut-o, dar nici nu înțeleg, după cum am spus-o și o repet, acest " Aoleu, ce scumpă e întreținerea!!! " Păi atunci când ai avut în plan să cumperi o mașină nouă, nu știai că trebuie să o și întreții? Că la achiziție toți vrem brizbrizuri și cât mai dotate, le ducem în 50.000 preț de achiziție, ne întrecem în a le pune pe ele toate prostiile inutile, dar ne uităm că e revizia de schimb de ulei 2000 lei și ni se pare mult. Nu fac reclamă si nici nu țin în brațe reprezentanțele și da, sunt de acord și înțeleg partea cu a schimba o piesă în altă parte dacă este mai ieftin în așa fel încât să nu pierd garanția, că nu e nimeni absurd, dar să ne văităm așa... că ne jecmănesc reprezentanțele la schimbul de ulei... Mai cârcotași ca noi în materie de mașini n-am văzut. Vrem full cu piele, boss, dar e scumpe reviziilii... Am văzut pe litoral anul trecut, în plin sezon, o grămadă de bolizi de lux cu anvelope de iarnă... Oare ei unde or face schimbul... ?
  9. Adi_vw

    Intretinerea si costurile de service

    Lasa ca neamtul o face la 30.000km, 1-2 ani si schimba filtrul de aer la 90.000km. Nu stiu daca ai vazut cartile de service mai vechi, dar nu toate au stampila cu reprezentanta. S-a discutat si pe grup, poti face intretinerea la orice service autorizat RAR si iti pastrezi garantia masinii, nu esti obligat sa platesti de 2-3x mai mult la reprezentanta, dar in cazul unei probleme tot la ei ajungi si probabil o sa se rezolve mai greu problemele grave/costisitoare. Ca exemplu, piesele pentru 1.5tsi 96kW, care in mare parte merg si la varianta regasita pe O4 de 110kW (nu stiu filtrul de ulei) sunt asa: 290 lei 5L de Mobil 1 508.00 50 lei filtrul de ulei VW 100 lei filtrul de polen Mahle LAO888 35-70lei filtrul de aer Alco / MANN Ultimele 2 le schimb personal, iar manopera pentru schimbul de ulei nu e mai mult de 200 lei, deci un total de ~700lei. Poti sa faci asta mai ales la revizia "intermediara".
  10. zidanne

    Intretinerea si costurile de service

    @halamadrid 3500 doar piesele, vrei sa zici ;))
  11. halamadrid

    Intretinerea si costurile de service

    Ca sa nu mor neinformat, in afara de curea distributie si curea accesorii, care e a 3-a curea la 1.2 16V?😁 La O4, oricare motorizare cu distributia pe curea, nu cred ca te incadrezi in 2000 de lei cu distributia, sare de 3500 lei la reprezentanta.
  12. GCI

    Karoq - functionarea diverselor echipamente

    Pai si care ar fi cauza defectarii lui?
  13. EmilianPop

    Skoda Superb - my first project

    1 luna mai tarziu primesc si eu masina inapoi. Noroc cu un prieten care venea la etapa de RoDrag din Bucuresti si a venit cu ea. La AFS in Bucuresti unde a fost masina, au fost inlocuite pernele pe fata, s-a facut o revizie la airride (verificat instalatie, golit butelie de apa, etc), am inlocuit si bateria + freon. Traseul custom de la A.C este ok, nu scapa pe nicaieri, toate bune. To Do List (o scriu si aici sa am ca si reminder 😞 - Pe partea mecanica, singurul lucru ce mai urmeaza sa il fac este sa inlocuiesc pompa secundara de apa la motor, aparent nu a mers niciodata + un mic furtun de apa din spatele motorului care nu prea imi place cum este pozitionat. Desi nu cauzeaza vreo problema, vreau sa ma asigur ca totul e ok. - inlocuit prinderile ale capotei de pe trager, cele actuale sunt ok dar au niste urme foarte mici de rugina. Asa ca voi lua un set identic pe care le voi duce la zincat si problem solved. - Din pacate, din lipsa de timp, nu am reusit sa rezolv si clusterul si sa pun RPM de benzinar. Dar o rezolv si pe aia. - Revopsit plafon + bara fata - Reconditionat jante / alte jante
  14. DaNNinho

    Intretinerea si costurile de service

    La Dăciuța Logan 1.2 benzină a fost 1946 lei distribuția, care înseamnă fix 3 curele. 🤦 Pe schimb ulei și filtre mai voiau 1200 lei. 🤑 La Skoda mi s-au părut mai accesibile prețurile. 😂
  15. dercos

    Intretinerea si costurile de service

    Fiecare face cum doreste. Reviziile facute la reprezentanta nu garanteaza o masina fara probleme. La cumparare te duci cu ea la reprezentanta si ii faci o verificare, iar la o masina sh conteaza mai mult modul in care a fost folosita. O masina de drum lung va fi clar mai buna decat una frecata prin oras pe drumuri scurte. Si e doar un exemplu.
  16. halamadrid

    Intretinerea si costurile de service

    Sa vezi cat de multumit ai sa fii de reprezentanta cand dai 2000 de lei pe schimb placute frana fata +spate, desi le-ai putea schimba la jumatate de pret, tot originale.😄 Mai pui un schimb de ulei si filtre cu ioni de argint si tesatura de platina si ajungi la 4000 de lei dintr-o lovitura. Am facut reviziile la reprezentanta doar pentru istoric, nu pentru ca am considerat ca ar fi serviciile sau materialele folosite de o calitate superioara. Dar un filtru de aer si unul de polen poate schimba singur oricine, iar cu 300-400 de lei economisiti poate lua masa la restaurant, sau sa cumpere ceva frumos pentru masina.
  17. tavitara

    Revizie (Touareg 7P)

    Asta am primit de la OBD11 , pun doar erorile Imediat merg si la ITP si scanez si acolo Nu am sters nimic OBDeleven data log Date: 2024-04-24 12:26 VIN: WVGZZZ7PZCD022227 Car: Volkswagen Touareg Year: 2012 Engine: CRCA Mileage: 316920 KM 08 Air Conditioning System description: Klima 4 Zonen Software number: 7P6907040BA Software version: 1203 Hardware number: 7P6907040BA Hardware version: H20 ODX name: EV_AirCondiFront ODX version: 004001 Long coding: 361600B870 Trouble codes: U111300 - Function limitation due to received malfunction value Intermittent --------------------------------------------------------------- 17 Dashboard System description: Kombi Software number: 7P6920880P Software version: 0239 Hardware number: 7P6920880P Hardware version: H13 Serial number: 6581809115930339 ODX name: EV_KombiUDSRBVW526 ODX version: 001013 Long coding: 132733002A000008000004 Trouble codes: B103E1B - Fuel gauge sensor 1 Resistance too high Intermittent --------------------------------------------------------------- 18 Parking Heater System description: Standheizung Software number: 7P0963272C Software version: 0241 Hardware number: 7P0963272C Hardware version: H23 Serial number: 20110819145613 Long coding: 114200 Trouble codes: 01317 - Instrument cluster control module Please read DTC Intermittent --------------------------------------------------------------- 19 Gateway System description: GW-CAN-L-MOST Software number: 7P6907530C Software version: 5202 Hardware number: 7P6907530A Hardware version: H08 Serial number: 00000000239828 ODX name: EV_GatewVW526UDS ODX version: 001006 Long coding: 000D077500 Subsystems: System description: Batt_Sensor Software number: 7P0915181A Software version: 0140 Hardware version: H07 Serial number: 00000000005650457270 Trouble codes: U140B00 - Energy management active Intermittent --------------------------------------------------------------- 53 Parking Brake System description: EPB Software number: 7P0907801F Software version: 1201 Hardware number: 7P0907801F Hardware version: H51 Serial number: A118280008A ODX name: EV_ParkbA7 ODX version: 000006 Long coding: 01040100 Trouble codes: C10E329 - Electro-mechanical parking brake motor Implausible signal Intermittent --------------------------------------------------------------- 5F Multimedia System description: H-BNT-EU Software number: 7P6035670K Software version: 0934 Hardware number: 7P6035670A Hardware version: H45 Serial number: 478I 0B7560303 Long coding: 010100050040C3ED01010B0E00000003F00401010000000000 Subsystems: System description: EUR 2018 Software number: 7P6060884K Software version: 2601 System description: DU8 SV Touch Software number: 7P6919603 Software version: 0045 Hardware version: H26 Serial number: VWZ8Z9L7800CEM System description: DU8 SV Touch Software number: 7P6919603 Software version: 0045 Hardware version: H26 Serial number: VWZ8Z9L7800CEM System description: CD-Database Software number: 8R0060961 Software version: 1886 Trouble codes: 03276 - Checking software version management static 03157 - Function restriction due to communication interruption Intermittent 03623 - Release code faulty static
  18. Gabriel*77

    Intretinerea si costurile de service

    Mă scuzați că intervin în discuție și cu siguranță voi supăra câțiva colegi de forum, dar recunosc că nu înțeleg acest concept de revizie și schimb de fluide, "pe genunchi", pe considerentul că "e prea scump". Adică eu dau 30.000 €(cazul meu) pe o mașină nouă și mă încurc în 2000 lei, din DOI IN DOI ANI? Sincer să fiu, NU vă înțeleg. De ce le mai luați noi și nu sh din Germania? Așa poți pune ce ulei vreun și îl poți schimba oriunde. Eu unul intenționez să îi fac schimburile (ulei + toate filtrele) ANUAL (Așa am făcut la toate mașinile deținute indiferent de ce mi-a recomandat producătorul) și intenționez să le fac la reprezentanțele Skoda. De ce? Pentru că țin la mașina mea și mă gândesc și la revânzare. Dacă are toate reviziile și problemele rezolvate la reprezentanță, voi fi mereu mult mai credibil ca vânzător (persoană fizică) decât oricare altul și pot dovedi oricând că mașina este ok. Pentru cineva care caută și apreciază un sh întreținut, desigur. Că toată lumea vrea un sh întreținut și cu km puțini... Adică eu în doi ani nu sunt în stare să strâng 2000 lei pentru o revizie? Dă-o-n colo de treabă... Precizez că sunt salariat, cu un venit mediu, deci nu pot fi acuzat că mă dau banii afară din casă și-mi permit să schimb uleiul mereu, dar eu cred că 2000 lei la doi ani după achiziția mașinii pentru un schimb de ulei nu reprezintă o cheltuială așa mare încât să mă sufoce. Am timp să-i strâng până atunci. Evident că fiecare își gestionează banii și veniturile cum consideră de cuviință, însă totuși să nu exagerăm. Eu unul am avut mașina lovită și am făcut-o pe casco, la Skoda. 13.800 lei daună. Evident că îmi va crește polița, dar asta ce însemna? Să o fac cu piese sh și pe banii mei că îmi va crește prima de asigurare și nu îmi permit? NU, că de aia i-am făcut casco. Să nu stau eu cu grija reparațiilor sau a costurilor acestora. Dacă nu îmi permit întreținerea mașinii, care trebuie luată în calcul de la achiziție (RCA, CASCO, revizii, impozit și combustibil) atunci NU o mai cumpăr. Sau nu nouă. Repet! Cu riscul de a supăra unii colegi de forum, dar și moderatorii, sincer să fiu pe unii nu vă înțeleg...
  19. nightgay

    Ce ambreiaj avem pe Golf 4

    Salut! E timpul să schimb ambreiajul la al meu Golf IV 1,4 75CP BCA și am două variante: SACHS 3000 824 501 sau LuK 621 2218 09 cu prețuri apropiate între ele. Ce recomandați între cele două?
  20. spido

    Conectivitate Bluetooth OEM

    Da,o sa mearga.
  21. Al Bundy

    Probleme EGR

    Ai 3 probleme diferite acolo: un senzor de pe ramura C in scurt, eficienta scazuta DPF si turbo nu face presiune suficienta
  22. micnick

    Probleme EGR

    Salut, am curatat DPF si Racitorul egr, am mers fara probleje 2 zile cand mi-au apărut aceleasi erori adica: P697, P2002 si P 0299 Chiar nu stie nimeni ce ooate fi ca zici ca am ozn....
  23. Ieri
  24. Xman_ghio

    Karoq - functionarea diverselor echipamente

    Nu are nici o treaba defectarea senzorului de calitate aer cu filtrul de polen! Nu se strica senzorul de la filtrul de polent. Eu pun de exemplu Mann din ala anti praf mic/carbon activ/etc. Nu are nici o problema! Filtrul "original" parca era Mahle.
  25. GCI

    Karoq - functionarea diverselor echipamente

    Voi verifica. Multumesc de informatie. O cauza a aparitiei defectiunii? Ma gandesc ca ar fi piesa de calitate proasta. Filtrul de polen l-am pus cu carbon si polifenoli. Daca e de schimbat spre ce producator sa ma indrept? Imperechezi telefonul cu masina. Se tin minte reciproc. Cand vrei sa asculti muzica dai pe media din meniul masinii(nu uita sa selectezi sursa media)si pornesti bluetooth la telefon. Muzica poate fi de pe yt sau din memoria telefonului.
  26. zidanne

    Detector radar

    in .ro ai banda K. Segmentarea te-ar ajuta... dar n-ai ce-i face.
  27. Octavia_7

    Detector radar

    Totuși ce benzi să las active? Sau ce setări să îi fac? K, Laser, POP și auto-mute sunt pe on.
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!