Toată activitatea
- Ultima oră
-
Alexghvl şi-a înregistrat cont de membru
-
Probleme tehnice specifice Octavia 4
Doc Morelli a postat în topic iniţiat de cristi511 din Octavia 4
@Gabriel*77eu am lucrat vreo 5 ani la o companie care avea sute de masini in flota, inclusiv din VAG, toate cu card de Lukoil, nu au fost probleme cu alimentarea si calitatea carburantului. -
Probleme tehnice specifice Octavia 4
Gabriel*77 a postat în topic iniţiat de cristi511 din Octavia 4
https://www.puterea.ro/oferta-lukoil-pentru-soferii-romani-benzina-cu-impuritati-carburanti-care-strica-masina-bonusuri-reduse-peste-noapte/ Despre acest articol este vorba. - Astăzi
-
Nu stiu ce articol ai citit dar, daca institutiile din Romania isi fac treaba, nu cred ca poate fi vorba despre o situatie generala ci de una punctuala la o anumita benzinarie, intr-o perioada determinata, etc. Eu alimentez 99% la Petrom pentru ca e in drumul meu si au cel mai bun pret si cea mai buna benzina 😄. Insa ocazional am pus si pe la altii inclusiv Lukoil inclusiv in Bulgaria si nu am sesizat nimic suspect in legatura cu "calitatea" (trebuie lamurit ce inseamna asta, ce anume din specificatie nu se respecta).
-
Probleme tehnice specifice Octavia 4
Gabriel*77 a postat în topic iniţiat de cristi511 din Octavia 4
Salut! Am văzut un articol în presă cu privire la combustibilul de calitate proastă de la Lukoil și sunt un pic confuz. Eu unul alimentez cu benzină ecto 98 și 100 de ani buni de la această benzinărie, mai exact 2009, și probleme la motor nu am avut vreodată cu nivio mașină. Nici cu MPI, nici cu TSI. Întrebarea mea este dacă există vreun coleg de forum care a văzut vreo diferență în comportamentul motorului alimentând cu diferite sortimente de benzină de la benzinării diferite. Eu la 1.5 tsi alimentez cu ecto 100. Am văzut că OMV mai are maxx motion 100. A observat cineva diferența între CO 95, normală, și ecto 100 respectiv maxx motion 100 plus? Sunt curios dacă aș începe să alimentez doar de la OMV cu sortimentul menționat, care ar fi diferența în comportamentul mașinii... Îmi cer scuze moderatorilor pentru offtopic și-i rog să transfere textul în rubrica dedicată, dacă există, pentru că eu nu am găsit-o. -
Da.
-
t3dddy şi-a înregistrat cont de membru
-
Am înțeles, o sa mai caut. Găsisem unele 3c0941752k la un preț bun. Dar mai caut, mersi pentru răspunsuri. Doar ca să ma asigur un far ce are coduri de mai sus, oricare din cele 4, și pun modulele de pe farul meu. Faruri ok: 3c0941752 3c0941754 3c0941754D 3c0941754G
-
Usb ? Nu..
-
Buje incandescenta cilindru 3
F l o r i n a postat în topic iniţiat de ovidiustefanescu din VW T4, T5 & T6
Cablaj OE nou schimbat pana in ECU motor, eroarea o are pe senzorul de presiune din bujia 3, deci nu ai ce sa verifici pana la releu bujii. Trebuie testat și cu alt ECU motor, sa vedem dacă eroarea apare. -
Din aceste 4 coduri, da
-
Am un 3c0035279, oare se poate pune usb? Mulțumesc!
-
Salut Al Bundy, sa înțeleg ca pot pune oricare din codurile alea, sau?
-
F l o r i n s-a abonat la Problema turatie
-
Verifica pe unde trage aer fals
-
Buje incandescenta cilindru 3
Al Bundy a postat în topic iniţiat de ovidiustefanescu din VW T4, T5 & T6
se verifica firele de la bujie la ecu si la releu. posibil sa fie contacte proaste in mufa ce intra pe bujie. -
normal e sa nu piarda nimic. LA octavia 1 din 2003 nu s-a incarcat niciodata cu freon de cand e masina. LA golf 4, s-a umplut cu freon in 2011 cand a fost achizitionata sh.
-
Camshaft Timing (torsion value)la motoare PD tdi
axxell311 a postat în topic iniţiat de fflorynn din Passat B6
Da Nu îmi venea sa cred ca după ce calezi corect distribuția sa mai fie nevoie de modificări mecanice, dar da, m-am convins după ce am încercat ieri, și... Merge ceas, la - 1,89 TV în Measuring blocks 004. Astăzi ma mai joc la axa spate, pentru a o aduce la 0,4-0,6 lt/h la idle. Acum este, poate undeva la 0,5-0,7 mm mai pe spate axa, la un consum în idle de 0,7-0,8 lt/h. De când am mașina asta, din 2019, a mirosit mereu a carburant nears pe evacuare și am dat vina pe alte componente, care probabil erau perfect funcționale.. După intervenția de ieri, nu mai am nici fum, nici miros greu de noxe pe eșapament. Sunt curios cum se comporta la prima regenerare, având în vedere ca am schimbat inclusiv DPF-ul din cauza mirosului înțepător de noxe. Mulțumesc celor care postează experientele lor aici! Mulțumesc @Dolfin! - Ieri
-
VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts
ROROX a postat în topic iniţiat de Kostas din Intrebari Frecvente
Pai tu nu ai suspensie pe aer sa ai compresor. Codul senzorului 5Q0512521G -
VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts
ROROX a postat în topic iniţiat de Kostas din Intrebari Frecvente
Decodarea. WVWZZZ1GZMW726987.pdf WAUZZZ8K1EA124364.pdf WVGZZZ5NZHW844945.pdf WVWZZZAUZLW008669.pdf TMBLJ7NS4P8509436.pdf WVWZZZ1KZ8P018492.pdf -
Masina se afla in posesia mea de o luna. Hai sa formulez altfel intrebarea: Cat freon e normal sa “piarda” instalatia intr-un an daca e nefolosita?
-
Pierderea intr-o instalatie AC nu se observa in 10-15min. In orice caz, pentru a limita pierderile dintr-un sistem de clima acesta trebuie folosit. Toate conductele si garniturile de cauciuc sunt "intretinute" de compozitia freon si ulei, iar pentru asta sistemul trebuie sa functioneze. Daca vechiul proprietar nu a tinut clima pe Auto, poate la fel si tu, asta duce la deteriorarea mai rapida in timp a instalatiei, ca sa nu mai vorbim ca este si nesanatos sa "cultivi" tot felul de tulpini in instalatie (clima pe rece, condens) si apoi s-o opresti ca deranjeaza pe cineva iar "carcaletii" sa aiba timp sa se dezvolte in tubulatura in decursul timpului. Clima se foloseste pe Auto la temp pe care o doriti, AC-ul nu se opreste, cu atat mai putin ventilatia.
-
MihaiGSM s-a abonat la Probleme / discutii climatronic
-
Se pare ca in general in peste 90% din cazuri o masina sh vine cu un pachet de probleme la achizitie…. La masina din semnatura, un Golf 7 1.6 TDI 2017, am constatat weekend-ul trecut ca nu mai functioneaza AC-ul. Compresorul se vedea ca e cuplat, electroventilatorul pornea la apasarea butonului. Luni, cu ocazia unei vizite ptr schimb de ulei si filtre, am rugat mecanicul sa verifice instalatia de AC. Mi-a aratat ca presiunea pe instalatie fluctueaza undeva intre 7 - 8 bari cu motorul pornit, iar dupa judecata lui ar trebui sa fie in jur de 14 bari si datele indica ca ar fi defect compresorul. Mi-a fost cam greu sa cred ca poate pica la doar 107.000 km si 7 ani asa ca am fost la un service dedicat AC unde mecanicul de acolo a masurat presiunea cu un manometru, mi-a aratat cam aceleasi valori si mi-a zis ca nu are nimic compresorul iar problema ar fi de la cantitatea insuficienta de freon. Cum ma usturau ochii la cat costa un refil de agent R1234yf, l-am intrebat daca sigur asta e problema. M-a asigurat ca 99% asta e problema, intrucat mai avea la coada un GTI si o Octavia 3 cu aceleasi probleme iar tipul asta de freon eco se evapora mai repede de-a lungul timpului decat R134. Refilul si testul de presiune cu echipamentul a durat cam 30-40 min, nu s-au observat pierderi si scaderi de presiune iar instalatia masinii merge bine acum, chiar si la cateva zile distanta. Intrucat nu am fost convins de explicatiile privind pierderea de freon, am tot cautat pe forum dar nu am gasit referinte la componentele specifice acestui model pe unde s-ar putea pierde presiunea. Nici nu am certitudinea ca fostul proprietar ar fi facut vreodata revizie la sistemul AC. Ce parere aveti?
-
Buje incandescenta cilindru 3
ovidiustefanescu a postat în topic iniţiat de ovidiustefanescu din VW T4, T5 & T6
Saluteare Luni am schimbat a doua bujie cu codul cel nou si ieri a reaparut eroare , nu stiu unde sa mai ma duc . La reprezentanta nu o pot lasa dureaza prea mult si sunt nevoit sa nu o las 😡 -
NU. 3c0941752 s-a schimbat in 3c0941754, apoi in 3c0941754D si in 3c0941754G NU. 3c0941752 s-a schimbat in 3c0941754, apoi in 3c0941754D si in 3c0941754G NU. 3c0941752 s-a schimbat in 3c0941754, apoi in 3c0941754D si in 3c0941754G
-
Da, dupa cod
-
WVWZZZ3CZ6P016294 Mulțumesc mult! Și încă ceva, pot sa îmi dau seama din cod dacă sunt faruri de Anglia sau Europa? Sau cum as putea sa fiu 100% sigur?
-
Seria sasiu și îți pot verifica luni, când ajung mine la service Nu, nu ai cum repara un astfel de far, dacă este defect