Jump to content

Toată activitatea

Acest flux se actualizează automat

  1. Astăzi
  2. lupo_bv

    Cutia de viteze - Probleme

    Astea sunt procedurile 1-AZD Adjusting selector mechanism.pdf 2- AZD Functional check.pdf 3-AZD Fine adjustment.pdf Vezi că îţi trebuie o cală de blocare. Înainte de calibrarea timoneriei verifică dacă nu cumva ai piese uzate şi înlocuieşte-le pe cele cu joc. Uită-te în pdf-ul următor pentru a vedea cam pe unde sunt, urmăreşte-le în special pe cele poziţionate după săgeata albă (pe traseul cu săgeata albă se transmite mişcarea stânga-dreapta a schimbătorului). Gresează punctele de articulaţie de pe tot traseul timoneriei 4-AZD Installation position of selector mechanism.pdf Oricum părerea mea este că nu este reglată bine şi nu se poate deplasa schimbătorul suficient spre partea stângă ca să poată angaja treptele 1-2 PS Perfect adevărat ce spune colegul @Doomy. Orice cauză care schimbă poziţia relativă a ansamblului motor-cutie faţă de timonerie va perturba funcţionarea corectă a acesteia. Mai ales când este vorba despre o timonerie pe tije.
  3. Doomy

    Cutia de viteze - Probleme

    @aditzu' ceva similar am avut si eu la Golf5 BKD si am inceput cu schimbarea bucselor de la timonerie : Dupa schimbare , s-a imbunatatit agatatul cu peste 50% , iar dupa investigatii mai amanuntite am constatat ca tamponul din spate motor(antibalans) era lasat destul de mult , l-am schimbat si pe acesta impreuna cu cele doua bucse de punte si imbunatatirea intratului in a 2-a a ajuns la normal ! Era un cumul de factori . Tine minte ca e vorba de miscari milimetri + sau - care fac intrarea in viteza corect. De la bucsa mai pierzi 5 mmm de la tampon alti 10.....si uite asa miscarea schimbatorului nu mai are cursa destula sa miste selectorul in pozitia corecta. Eu zic sa investighezi si aceasta parte. Iti scriu asta ca am citit simptomul cu motorul oprit. Faci un test : ridici masina pe elevator , pui mecanicul sa traga cu levierul din tampon motorul mai in spate , iar tu din interior incerci sa schimbi viteza ....vezi ce iese.
  4. aditzu'

    Cutia de viteze - Probleme

    Da, Si cu motorul oprit face la fel. Cu motorul oprit si la treapta 1-a face la fel dar nu e asa de suparator si nu asa de mult. Dar accentul cade pe treapta a 2-a. Mai nou, merg cu a 1-a mai in lung ca sa am timp sa incerc de 2 ori sa bag a doua.
  5. spido

    Instalare tempomat (Cruise Control)

    Da,este compatibila. Ptr Ccs va trebui sa schimbi grupul de manete.
  6. mirceateodor

    VW Golf MK4 GTI (Bluetrooper)

    Am montat cipurile, am tras firele necesare si montat oglinziile. Pana acum aveam urmatoarele: 1.Lucruri bune: - Lumini ambientale functionale - Reglajul oglinziilor functional( 1 oglinda nu se putea regla) - A venit si butonul de rabatare 2. Lucruri mai putin bune: - Nu merge rabatarea 😄 - Masina se inchide dar nu mai intra in safe ( nu mai face flashul de inchidere). "Veata"..
  7. lupo_bv

    Cutia de viteze - Probleme

    Este. Când ajung la calculator îți trimit. Întrebare: cu motorul nepornit tot așa intră?
  8. Dolfin

    Upgrade pompa inalte VW, CP3 Retrofit pentru CR

    Cred ca pompa este ultima ta problema. La prima vedere DPF-ul tau nu mai exista sau este strapuns.
  9. adddx

    Upgrade pompa inalte VW, CP3 Retrofit pentru CR

    Gri închis spre negru ,am zis ca e negru la început , la drum lung se murdărește tot spatele ,e plin de funingine , dar parca acum îl vad mai spre gri închis.
  10. aditzu'

    Cutia de viteze - Probleme

    Salut, Sunt la a doua cutie de viteze - prima a pocni in mers. Am ramas cu problema de la prima. Nu intra a doua din prima mereu.. 1 din 4 incercari a doua nu intra.. ceva tine contra. Trebuie sa scot pe liber si sa incerc. Apoi intra. Face la fel si pe loc si in mers. Mecanicul a reglat timoneria de 3 ori. Ori nu stie ori ceva nu e ok. Exista documentatie oficiala VW pe partea asta? Mai mai ca imi vine sa o duc la o reprezentnata. desi ar rade aia de mine...si sa imi faca intratul asta cum trebuie. 2,3,4,5 si R intra bine. Treapta 2 ma ucide. Orice sfat e bine venit. Golf 4 1.6 16v AZD benzina 105 cp 148NM cod cutie ERt 5 trepte. Multumesc anticipat!
  11. Dolfin

    Detector radar

    Comentariile mele sunt conform cadrului legislativ in vigoare. Este la latitudinea unui sofer daca accepta o sanctiune doar pe vorbele unui politist care spune ca "l-a vazut" pe drona depasind pe linie continua. Un PV se poate incheia legal cand politistul a vazut cu ochii lui savarsirea faptei in mod direct, insa si acest aspect se poate intoarce in instanta si sarcina probei sa revina politiei avand in vedere ca pentru conducatorul auto se suspenda un drept castigat (dreptul de a conduce), deci politia trebuie sa vina cu inregistrarea. In cazul in care politistul a vazut incalcarea unei norme rutiere prin intermediul unui dispozitiv neomologat, si nu prin observare directa, intram pe un alt taram juridic in care acesta poate fi acuzat la final chiar si de "abuz in serviciu". Este ca in gluma aceea cu chelnerul ardelean care trece pe nota de plata la restaurant "mere", iar cand un consumator vigilent ii spune ca nu a consumat mere, chelnerul taie cu pixul randul respectiv si spune ca "Daca nu mere, nu mere..."
  12. alexene

    Problema reverse camera

    Salutare, De cateva zile a inceput sa-mi faca figuri camera de mers inapoi. Aveti vreo recomandare de unde sa incep cu verificarile sau ce ar putea avea? Multumesc anticipat!
  13. acidone77

    Detector radar

    @Dolfin nu contest. Nu sunt in totala cunostinta de cauza a legislatiei in acest sens, dar te asigur 100% ca cel putin in Bihor, pe ruta Oradea - Deva ( zona Beius ) stau cu drona la panda si cel putin pentru depasirea linei continue sigur dau amenzi... n-as crede ca sunt chiar asa de prosti militenii sa dea amenzi fara o "justificare" in spate in caz de contestare a PV in instanta...
  14. zeusclubmercedes

    Instalare tempomat (Cruise Control)

    Vă salut pe toți! Sunt nou posesor de EOS 1.4TSI 2013, care a câștigat concursul între fiarele care se decapotează, în care mai și plouă, cu transmisie față și acoperiș de tablă. Deocamdată stă în garaj. Însă când va vedea drumul, o sa vadă unul lung și obositor... De aceea am nevoie de ajutorul vostru: Vreau cruise control să nu înțepenesc de tot și comenzi pe volan -astea că tot schimb toate cele sub el- Am calculator coloană 5K0 953 569 Vreau sa pun 5K0 953 569 E, cu tot cu manete stânga dreapta, e complet, asta am găsit. Puteți va rog să îmi confirmați potriveala? Va mulțumesc, Alexander
  15. Ieri
  16. EEXCALADE

    Upgrade pompa inalte VW, CP3 Retrofit pentru CR

    Ce culoare are fumul ?
  17. axxell311

    Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?

    Am primit Mulțumesc! De mâine încep iar cu log-uri în mers și BS. Pe partea electrica am schimbat toata instalația de alimentare injectoare și bujii, deoarece multe din cabluri aveau stratul izolator deteriorat, iar pe 2 din ele prin efect de capilaritate, îmi trecea ulei din rampa în mufă externa, asa cum vedeți în fotografia din postarea anterioara. Azi s-a întors un prieten de la Cluj, și împreună am verificat partea de codare ECU, unde am găsit softul original din fabrica, care, comparat cu unul original verificat, nu are modificări. Partea de soft ECU a căzut, din lista posibilelor cauze al limp mode P 0299 - 006 Boost Pressure Control - Control Range not Reached. Orice as face, valorile identificate de ECU par sa nu reflecte de loc realitatea. Pe canalul 44, în căsuța 2, atunci când am motor cald, la regenerare pornita din VCDS, valoarea este 0.0, deci un răcitor de gaze care este activ, iar în căsuța 3, am valoarea actuatorului capetelor în galeria de admisie la 95%. Ori, din câte știu eu, în regenerare EGR/AGR nu ar trebui sa fie închis?În consecință, nu ar trebui ca racitorul de gaze sa fie închis? Mai straniu este, ca în aceleași condiții de regenerare, la puțin peste 3000 rpm, capetele se închid la 5%, și am trepidații în motor, cu fum albastru pe evacuare, miros puternic de motorina nearsa...
  18. adddx

    Upgrade pompa inalte VW, CP3 Retrofit pentru CR

    După ce am pus pompa CP3 nu a mai mers cum trebuie.Intra in limitare când accelerai brusc tare și scotea fum, de asta mi-am dat seama doar la ITP , nu înțelegeam ce are ,ce s-a întâmplat ,apoi mi-am adus aminte ca am schimbat pompa fata de ultimul ITP ...Având înainte soft de la Revo cu pompa veche , am fost la Mac să-mi facă alt soft pentru CP3 , adică mă interesa sa nu mai intre in limitare si sa nu mai scoată fum . A mers puțin fără sa intre in limitare , apoi și-a revenit , daca accelerez mai hotărât sa fac o depășire scoate o tona de fum si am șansă foarte mare sa intre in limitare , nu tot timpul dar foarte des. Mă interesează un mecanic priceput disponibil să-mi verifice , când le-am spus ca am alta pompa, nu e cea originala, au spus pas...Am vrut sa merg la Iași să-mi facă si mie soft fără fum , dar când a auzit de CP3 ...Încă mai încerc sa tin pompa asta si eu am vrut-o si pentru putere ,upgrade turbo, dar mi-a trecut când vad ca nu merge mașina, daca nu găsesc soluție ,o sa pun iar originală si trecem la pierderi. Mulțumesc pentru orice părere!
  19. giji

    Passat B7, problema pornire

    Daca are vreo importanta temperatura era destul de ridicata (34 de grade) in momentul producerii evenimentului. Masina a stat o zi in soare. M-am urcat in ea si am dat la automat dar nu aprindea bordul deloc. In tot acest timp am stat cu portiera deschisa, s-a mai racorit. Apoi dupa nenumarate incercari a pornit ca si cum nu s-a intamplat nimic. Sa fie de la temperatura ceva, sa aiba loc vreo dilatare a contactelor?
  20. lupo_bv

    Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?

    @axxell311 vezi că ți-am trimis pm
  21. mgm2000ro

    Probleme cu pornirea la CALD - motor TDI

    Salut! Pentru un Passat B6, cod motor BMA (100kW) avand 380k km cum pot sa rezolv problema pornirii la cald? Am reconditionat electromotorul, schimbat senzorul G28, schimbat si kit-ul de distributie. Dupa toate acestea problemele s-au diminuat considerabil dar tot mai exista. Se manifesta la cald aleator, din 10 porniri consecutive 5 sunt perfecte iar 5 sunt cu zdruncinaturi si cu un timp mai indelungat de tinut contactul(la automat) pana porneste. Atasez fisierele cu valorile pentru distributie si log-urile pentru start motor. Multumesc! start rau-8- 16.04.2024.CSV start rau-9- 16.04.2024.CSV start rau-10- 16.04.2024.CSV
  22. F l o r i n

    Passat B7, problema pornire

    La mașinile fără Kessy, cipul RFID din cheie, este citit de bobina din contact masina. Bateria nu are nicio funcție în acest sens, decât pt partea de telecomanda. Acum, dacă nu mai apare problema...vezi tu, monitorizare și atat
  23. F l o r i n

    Golf 6/Jetta - Dezaburire

    Prin stalp lateral, nu au pe unde sa vina altfel
  24. F l o r i n

    Seat Cordoba - nu porneste, nu da sa porneasca

    Electromotor mai repede. Verifica-l
  25. MihaiGSM

    Silver Arrow - Skoda Octavia 1.5 TSI

    Barile Thule Wingbar si suportii de bicicleta tot Thule nu scot zgomote iar consumul e neglijabil. Testat pe 3 masini diferite, inclusiv la viteze de Autobahn Dar alte marci fac zgomot cumplit, inclusiv barile Thule cu profil patrat, seria mai ieftina. Pana am ajuns la Wingbar am testat vreo cateva… Suportul pe carlig are si el inconvenientele lui: - ajungi tot la Thule si costa ceva - parchezi mai greu intre 2 masini. - exista riscul sa intre cineva in bicicletele tale. - trebuie sa-l dai jos de pe masina cand nu-l folosesti si iti trebuie loc de depozitare ptr el. Barile transversale pot sa le lasi tot timpul pe masina.
  26. ovidiustefanescu

    Probleme Caravelle T6

    Salut Ieri am schimbat a doua bujie , nr 3 cu parte electrica in cap si cu codul cel nou , ce crezi azi iar a aparut erorea Eu zic mai intai sa vezi daca nu problema este din alta parte si mai verifica daca ai presiune cand scoti capacul pe unde bagi ulei
  27. Dolfin

    Detector radar

    @acidone77, imaginile inregistrate cu drona nu pot constitui proba in instanta daca nu sunt inregistrate cu mijloc tehnic omologat, iar pana acum nu au fost. Radar pe drona este direct din filmele SF (nici in Ukraina dupa 2 ani de razboi nu au drone cu radar), dovada si acest video care are 2 ani in care nu s-a implementat nimic. Raman la parerea ca a fost un psyop care intre timp "s-a fumat"..
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!