Toată activitatea
- Ultima oră
-
Am un 3c0035279, oare se poate pune usb? Mulțumesc!
- Astăzi
-
Salut Al Bundy, sa înțeleg ca pot pune oricare din codurile alea, sau?
-
F l o r i n s-a abonat la Problema turatie
-
Verifica pe unde trage aer fals
-
Buje incandescenta cilindru 3
Al Bundy a postat în topic iniţiat de ovidiustefanescu din VW T4, T5 & T6
se verifica firele de la bujie la ecu si la releu. posibil sa fie contacte proaste in mufa ce intra pe bujie. -
normal e sa nu piarda nimic. LA octavia 1 din 2003 nu s-a incarcat niciodata cu freon de cand e masina. LA golf 4, s-a umplut cu freon in 2011 cand a fost achizitionata sh.
-
Camshaft Timing (torsion value)la motoare PD tdi
axxell311 a postat în topic iniţiat de fflorynn din Passat B6
Da Nu îmi venea sa cred ca după ce calezi corect distribuția sa mai fie nevoie de modificări mecanice, dar da, m-am convins după ce am încercat ieri, și... Merge ceas, la - 1,89 TV în Measuring blocks 004. Astăzi ma mai joc la axa spate, pentru a o aduce la 0,4-0,6 lt/h la idle. Acum este, poate undeva la 0,5-0,7 mm mai pe spate axa, la un consum în idle de 0,7-0,8 lt/h. De când am mașina asta, din 2019, a mirosit mereu a carburant nears pe evacuare și am dat vina pe alte componente, care probabil erau perfect funcționale.. După intervenția de ieri, nu mai am nici fum, nici miros greu de noxe pe eșapament. Sunt curios cum se comporta la prima regenerare, având în vedere ca am schimbat inclusiv DPF-ul din cauza mirosului înțepător de noxe. Mulțumesc celor care postează experientele lor aici! Mulțumesc @Dolfin! - Ieri
-
VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts
ROROX a postat în topic iniţiat de Kostas din Intrebari Frecvente
Pai tu nu ai suspensie pe aer sa ai compresor. Codul senzorului 5Q0512521G -
VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts
ROROX a postat în topic iniţiat de Kostas din Intrebari Frecvente
Decodarea. WVWZZZ1GZMW726987.pdf WAUZZZ8K1EA124364.pdf WVGZZZ5NZHW844945.pdf WVWZZZAUZLW008669.pdf TMBLJ7NS4P8509436.pdf WVWZZZ1KZ8P018492.pdf -
Masina se afla in posesia mea de o luna. Hai sa formulez altfel intrebarea: Cat freon e normal sa “piarda” instalatia intr-un an daca e nefolosita?
-
Pierderea intr-o instalatie AC nu se observa in 10-15min. In orice caz, pentru a limita pierderile dintr-un sistem de clima acesta trebuie folosit. Toate conductele si garniturile de cauciuc sunt "intretinute" de compozitia freon si ulei, iar pentru asta sistemul trebuie sa functioneze. Daca vechiul proprietar nu a tinut clima pe Auto, poate la fel si tu, asta duce la deteriorarea mai rapida in timp a instalatiei, ca sa nu mai vorbim ca este si nesanatos sa "cultivi" tot felul de tulpini in instalatie (clima pe rece, condens) si apoi s-o opresti ca deranjeaza pe cineva iar "carcaletii" sa aiba timp sa se dezvolte in tubulatura in decursul timpului. Clima se foloseste pe Auto la temp pe care o doriti, AC-ul nu se opreste, cu atat mai putin ventilatia.
-
MihaiGSM s-a abonat la Probleme / discutii climatronic
-
Se pare ca in general in peste 90% din cazuri o masina sh vine cu un pachet de probleme la achizitie…. La masina din semnatura, un Golf 7 1.6 TDI 2017, am constatat weekend-ul trecut ca nu mai functioneaza AC-ul. Compresorul se vedea ca e cuplat, electroventilatorul pornea la apasarea butonului. Luni, cu ocazia unei vizite ptr schimb de ulei si filtre, am rugat mecanicul sa verifice instalatia de AC. Mi-a aratat ca presiunea pe instalatie fluctueaza undeva intre 7 - 8 bari cu motorul pornit, iar dupa judecata lui ar trebui sa fie in jur de 14 bari si datele indica ca ar fi defect compresorul. Mi-a fost cam greu sa cred ca poate pica la doar 107.000 km si 7 ani asa ca am fost la un service dedicat AC unde mecanicul de acolo a masurat presiunea cu un manometru, mi-a aratat cam aceleasi valori si mi-a zis ca nu are nimic compresorul iar problema ar fi de la cantitatea insuficienta de freon. Cum ma usturau ochii la cat costa un refil de agent R1234yf, l-am intrebat daca sigur asta e problema. M-a asigurat ca 99% asta e problema, intrucat mai avea la coada un GTI si o Octavia 3 cu aceleasi probleme iar tipul asta de freon eco se evapora mai repede de-a lungul timpului decat R134. Refilul si testul de presiune cu echipamentul a durat cam 30-40 min, nu s-au observat pierderi si scaderi de presiune iar instalatia masinii merge bine acum, chiar si la cateva zile distanta. Intrucat nu am fost convins de explicatiile privind pierderea de freon, am tot cautat pe forum dar nu am gasit referinte la componentele specifice acestui model pe unde s-ar putea pierde presiunea. Nici nu am certitudinea ca fostul proprietar ar fi facut vreodata revizie la sistemul AC. Ce parere aveti?
-
Buje incandescenta cilindru 3
ovidiustefanescu a postat în topic iniţiat de ovidiustefanescu din VW T4, T5 & T6
Saluteare Luni am schimbat a doua bujie cu codul cel nou si ieri a reaparut eroare , nu stiu unde sa mai ma duc . La reprezentanta nu o pot lasa dureaza prea mult si sunt nevoit sa nu o las 😡 -
NU. 3c0941752 s-a schimbat in 3c0941754, apoi in 3c0941754D si in 3c0941754G NU. 3c0941752 s-a schimbat in 3c0941754, apoi in 3c0941754D si in 3c0941754G NU. 3c0941752 s-a schimbat in 3c0941754, apoi in 3c0941754D si in 3c0941754G
-
Da, dupa cod
-
WVWZZZ3CZ6P016294 Mulțumesc mult! Și încă ceva, pot sa îmi dau seama din cod dacă sunt faruri de Anglia sau Europa? Sau cum as putea sa fiu 100% sigur?
-
Seria sasiu și îți pot verifica luni, când ajung mine la service Nu, nu ai cum repara un astfel de far, dacă este defect
-
Trebuie cod identic adica 3c0941752,nu? Alta metoda pentru a rezolva eroarea, nu exista, nu? Mulțumesc pentru răspuns!
-
Pana în 2006 este un model de far, dupa 2007 altul. Nu sunt compatibile, chiar dacă din fata îți par identice. Cumperi faruri compatibile, pastrezi calc tale de pe faruri
-
În consola centrala, pe partea sofer
-
De la început de defect...
-
Direct cu sigla/camera. Se defectează, se rupe cablajul la ieșirea din ea, în interior
-
vnimat şi-a înregistrat cont de membru
-
Achiziție, Configurare & Impresii (Touareg CR7)
flavius many a postat în topic iniţiat de mihai.iancu din Touareg CR7
va salut ,la un VIN ce inseamna CR1 SAU CR9 care este diferenta dintre ele ,multumesc -
AC/Climatronic - probleme
Constantincatalin a postat în topic iniţiat de Claudiu.Cristea din Passat B8
Acum am observat ca si in spate la picioare nu baga aer deloc nici rece nici cald ! Motorasul raspunzator de gurile de aer din spate la picioare stiti unde se afla ? Multumesc -
Masina in cauza Golf 4 1.9 AJM 2001, stage 1 dpf off, egr off Salut in urma cu o saptamana am luat masina de la mecanic, am duso pentru ca fierbea apa, am schimbat garnitura de chiulasa distributia ulei si filtre, inainte sa duc masina mergea exemplar cu exceptia ca fierbea apa, cand am luat-o masina merge incredibil de prost, abea am putut sa prind pe raza de 25km( drumu de la mecanic pana la mine) maxim 70 la ora cu pedala talpa, am ajuns acasa am pus testeru si mi-a dat urmatoarele erori : Initial in prima zi aveam urmatoarele erori: 3 coduri de defecte: 19464 - Senzor poziþie axa cu came (G40) P3008 - 35-00 - semnal în afara limitei de toleranþã 17552 - Debitmetru aer (G70) P1144 - 35-10 - circuit întrerupt/scurt la masã - intermitent 17965 - Regulator de presiune de supraalimentare P1557 - 35-10 - limita de reglare depãºitã - intermitent Gata de functie: 0 0 X X X 2 coduri de defecte: 00668 - Tensiune de bord terminal 30 008 - semnal neplauzibil - intermitent 00285 - Senzor turaþie ABS (G45) dreapta faþã 012 - defect circuit electric - intermitent Dupa 2 zile am schimbat debitmetru am sters erorile si am facut din nou o scanare dupa care au aparut errorile astea : 4 Faults Found: 19561 - Valve for Intake Manifold Flap (N239) P3105 - 35-10 - Open or Short to Ground - Intermittent 17957 - Boost Pressure Regulation Valve (N75) P1549 - 35-10 - Open or Short to Ground - Intermittent 18039 - Accelerator Position Sensor (G79) P1631 - 35-10 - Signal too High - Intermittent 17554 - Mass Air Flow Sensor (G70) P1146 - 35-00 - Supply Voltage 00285 - ABS Wheel Speed Sensor; Front Right (G45) 012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent 00281 - Vehicle Speed Sensor (G68) 37-00 - Faulty De precizat masina are stage 1 de 2 ani de zile (tot atunci am facut egr off din soft), si inainte sa fac distributia cu o zi am facut egr off fizic cu kitul acela de se gaseste pe net blindu si teava, masina dupa ce am facut egr off fizic mergea absolut normal nici o diferenta. El zice ca din cauza stage-ului mi s-a futut calculatoru sau a injectoarelor ,treaba e ca fix de cand a facut distributia probleme acestea au aparut, anume se tureaza extrem de greu, cu pedala talpa nu urca mai mult de 3000 de turatii, dar simt ca si cum as avea 20 de cai, nu functioneaza nici la 20% cum functiona, urcasem un pod spre drum spre mine cu pedala talpa nu urca mai mult de 40 la ora. De precizat ca am verificat fisieru cu ultima testare facuta in urma cu 2000 de km si nu aveam nici una din erorile de mai sus. Toate probleme au aparut fix din momentul dupa ce a facut distributia.
-
AnNemic s-a abonat la Faruri Bixenon Adaptive (OEM)
-
Salutare, Am eroare pe senzorul de Swivel și vrau sa schimb farul cu altul. Deocamdată am pe mașină 3c0941752 (partea dreapta), dar am găsit pe net 3c0941752k și 3c0941752g. Se potrivesc? Îmi puteți spune, va rog, ce diferențe sunt între ele? Trebuie schimbate și calculatoarele sau sa le țin pe cele originale ale mașinii în caz ca nu au același cod? Este posibilitate sa nu meargă modulele de pe farul meu cu configurația din farul "nou"? Mulțumesc!