Toată activitatea
- Astăzi
-
MihaiAndreiAnd şi-a înregistrat cont de membru
-
davidut5 s-a abonat la Passat B8 2.0 150CP - 2018 - MOTOR DFGA
-
Cred ca este cod de piesa pe ea, cauti la piese pe serie daca da acelasi cod.
-
@mihai202 citeste o pagina in urma si te lamuresti cand a fost comandata masina, etc.
-
Nu,nu e de la baterie.
-
Scanarea cu VCDS - coduri de eroare
bogdan_vw_11 a postat în topic iniţiat de suzu din Motoare pe benzina
Distributia nu e schimbata. O baterie slaba poate cauza aceste probleme? Pe baterie are data decembrie 2021. A stat o perioada buna la dealer in parc. Cand am adus-o avea eroare de baterie descarcata... -
Motelle şi-a înregistrat cont de membru
-
stie cineva o metoda cum sa dezactivez start-stop? ca in OBD eleven lipseste cu desavarsire optiunea asta..
-
Pai in procedura zice ca umplerea/aerisirea instalației se face cu un dispozitiv care face o presiune de 2 bari nu una care face vid. Incearca si metoda din manual
-
Teodoreanu s-a abonat la Volkswagen Touareg 2017
-
Și la Timișoara, Fritz cu viceprimarul Lățcău sunt disperați să dărâme garaje. Terenul dintre blocuri face și 300-400 euro/mp, un teren golit, mană cerească pentru rechinii imobiliari.
-
Amorsarea / aerisirea s-a facut cu un dispozitiv de vidat, o pompa ceva...s-a inlocuit si conducta cu acea supapa si rulmentul de presiune - chiar daca era din kitul nou - dar am acelasi rezultat. Ambreiajul functioneaza conform aproximativ 4-5 km, pana se incalzeste, dupa care incepe sa faca figurile descrise mai sus. Habar nu am ce sa mai schimb, Cutia schimba perfect pana sa se incalzeasca
-
Atunci ,din pacate,problema poate fi mai complicata. Injector/injectoare defecte,variator axa came,electrovalva regulator variator,presiune ulei scazuta,role distributie..etc. Trebuie verificate multe componente de cineva avizat.
-
F l o r i n s-a abonat la Senzori de parcare
-
Din păcate, nu, deoarece trebuie sa faci o instalatie care sa conțină can gateway, sa dai semnal de la reverse, centrala electrica, etc. Daca te ajuta, iti pot scoate diagrama electrica din Elsa, pt instalatia de parktronic
-
Sisteme de asistenta la conducere - Probleme & Discuții (Tiguan AD1)
F l o r i n a postat în topic iniţiat de pedros_2005 din Tiguan AD1
Fa o diagnoza cum ti-a recomandat Eexcalade, recomand cu Odis sau Vcds, sa te putem ajuta -
Schimbare cutie automata cu cutie manuala
F l o r i n a postat în topic iniţiat de vwpassat2.5v6 din Passat B5
Trebuie modificata instalatia electrica si codate toate modulele responsabile, in manuala - ecu motor rescriere harti de manuala, codare ABS, etc -
2005, daca ai can gateway ul original, obligatoriu ai nevoie de update la K sw 0178 sau inlocuire unitate de la K in sus, ca să nu descarce bateria
-
Sau relee defecte, in cazul centralei achiziționate. La codare mai ai ceva probleme de funcționare?
-
AlexandruPop20 şi-a înregistrat cont de membru
-
Gemini. Deci, turatia este controlata electronic si de accea nu exista relantiul "corect".
-
Salut, din momentul comenzii 6 luni jumate in cazul meu. Din momentul fabricarii, cam 3-4 saptamani, in funcție de mai mulți factori.. Aceste termene pot depinde de cat de aglomerat sau de liber e pe listele de asteptare pt fabricare..
-
Scanarea cu VCDS - coduri de eroare
bogdan_vw_11 a postat în topic iniţiat de suzu din Motoare pe benzina
Salut. Am inlocuit si bobinele. In prima zi nu a dat deloc eroare. Urmatoarea zi , din prima start stop nu e disponibil si a urmat cu aprnderea check engineului.. Address 01: Engine Labels: 04E-907-309-V1.clb Control Module Part Number: 05E 906 018 A HW: 05E 907 309 Component and/or Version: R4 1.5l TFS H22 5471 Software Coding: 012500322474190800000000000000000000000000000000 Work Shop Code: WSC 56510 001 1048576 ASAM Dataset: EV_ECM15TFS01105E906018A 003008 (SK37) ROD: EV_ECM15TFS01105E906018A_003.rod VCID: 234FB24E2AD5F19C3F-8076 3 Faults Found: 10593 - Cylinder 3 P0303 00 [039] - Misfire Detected Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 200009 km Date: 2025.07.19 Time: 08:58:19 Engine speed: 1159.50 /min Normed load value: 11.8 % Vehicle speed: 0 km/h Coolant temperature: 71 °C Intake air temperature: 24 °C Ambient air pressure: 990 mbar Voltage terminal 30: 14.140 V Unlearning counter according OBD: 80 Outside air temperature: 21 °C Absolute intake pressure: 33 kPa abs Engine torque: 35.7 Nm Fuel: tank fill level: 29.0 l Oxygen sensor bank 1 sensor 1: specified value: 1.0000 Engine operating status partial engine operation-Bhmb: 0 Overrun cut-off-Bits 0-7: 0 10592 - Cylinder 2 P0302 00 [039] - Misfire Detected Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 200009 km Date: 2025.07.19 Time: 08:58:19 Engine speed: 1159.50 /min Normed load value: 11.8 % Vehicle speed: 0 km/h Coolant temperature: 71 °C Intake air temperature: 24 °C Ambient air pressure: 990 mbar Voltage terminal 30: 14.160 V Unlearning counter according OBD: 80 Outside air temperature: 21 °C Absolute intake pressure: 33 kPa abs Engine torque: 35.3 Nm Fuel: tank fill level: 29.0 l Oxygen sensor bank 1 sensor 1: specified value: 1.0000 Engine operating status partial engine operation-Bhmb: 0 Overrun cut-off-Bits 0-7: 0 34076 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 00 [039] - - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 200009 km Date: 2025.07.19 Time: 08:58:19 Engine speed: 1149.50 /min Normed load value: 11.8 % Vehicle speed: 0 km/h Coolant temperature: 71 °C Intake air temperature: 24 °C Ambient air pressure: 990 mbar Voltage terminal 30: 14.160 V Unlearning counter according OBD: 80 Outside air temperature: 21 °C Absolute intake pressure: 33 kPa abs Engine torque: 35.7 Nm Fuel: tank fill level: 29.0 l Oxygen sensor bank 1 sensor 1: specified value: 1.0000 Engine operating status partial engine operation-Bhmb: 0 Overrun cut-off-Bits 0-7: 0 Readiness: 1110 0001 -
joejoerulz s-a abonat la Eroare AdBlue P205B00 Reductant tank temperature sensor, signal faulty
-
Eroare AdBlue P205B00 Reductant tank temperature sensor, signal faulty
joejoerulz a postat în topic iniţiat de Calin.Bostan din Sharan
Thermistorul are polaritate ? Deoarece am montat si nu am scapat de eroare ! Fault Codes 1 Fault Found: 9687- Reductant Tank Temperature Sensor P205C 00 [175] - Short to GND MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: -
Am rezolvat, nu am găsit nicăieri aceasta mențiune. Eu aveam centrala midline si am montat highline 3c8. Aparent desi long coding am făcut exact ce aveam si eu înainte, nu a rezolvat problema. A trebuit sa studiez codul si sa iau cifra cu cifra si sa înlocuiesc cu 0 printre ultimele, am făcut asta pana a dispărut eroarea. Am facut asta pentru ambient lightning via footwell si pentru full circle brake, aparent centrala asta face stopul la Golf 5 sa se aprindă tot la franare fara vreo modificare hardware a stopului. Si încă o problema daca mai intampina cineva. Dacă dupa ce schimbați centrala 1k0 cu 3c8 nu va mai merge pompa de la ștergătoare problema sunt releele, desi arata la fel, funcționează diferit, duoa cateva zile de inspectat am schimbat doua relee de pe centrala veche cu aceasta, problema a dispărut. Bafta!
- Ieri
-
Pai el numai asa 'lucreaza'😂
-
Salutare, Am o eroare si nu stiu de unde sa incep remdierea: 262936 - Sensor for anti-theft alarm system B1330 29 [008] - Signal Implausible Aveti o parere va rog?
-
Campanii și rechemări în service – Superb 4
andrei_221 a postat în topic iniţiat de tetea din Superb 4
La autovehiculele Superb, Kodiaq și Octavia dintr-un interval de fabricație limitat există riscul ca, din cauza unor erori software, să poată apărea următoarele reclamații: La pornirea autovehiculului pot apărea sporadic mesaje de defect, Descărcarea bateriei, erori ale sistemelor de asistență, Sporadic nu se poate porni motorul, demarorul nu funcționează Solutie Pentru autovehiculele vizate, este necesară actualizare SW și înlocuirea bateriei dacă este necesar. -
Chat GPT?
-
Daca era totul ok, functiona tempomatul. Senzorul defect aparea la diagnoza. Mergi la cineva care se pricepe.
-
Există o turație de ralanti "standard" pentru motorul 1.5 TSI, însă aceasta poate varia ușor în funcție de mai mulți factori, cum ar fi temperatura motorului, sarcinile electrice (aer condiționat pornit, etc.) și chiar altitudinea. În general, turația de ralanti pentru motoarele pe benzină moderne, inclusiv 1.5 TSI, se situează undeva între 650 și 850 RPM (rotații pe minut) odată ce motorul este cald și stabilizat. La pornirea la rece, turația poate fi mai ridicată pentru o scurtă perioadă de timp (ex: 1000-1200 RPM) pentru a ajuta la încălzirea rapidă a catalizatorului și la stabilizarea motorului. Este important ca turația de ralanti să fie constantă. Fluctuațiile neregulate ale turației la ralanti pot indica o problemă, cum ar fi: * Injectoare defecte sau înfundate * Senzori defecți (de exemplu, senzorul de masă a aerului - MAF, sau senzorul de temperatură) * Scurgeri de aer pe traseul de admisie * Probleme cu clapeta de accelerație Dacă observi că turația de ralanti a motorului tău 1.5 TSI este semnificativ în afara acestor valori sau este instabilă, este recomandat să consulți un service specializat pentru o diagnoză.