Jump to content

Conţinut nou

Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 0 zile.

Acest flux se actualizează automat

  1. Ultima oră
  2. AnNemic

    Faruri Bixenon Adaptive (OEM)

    WVWZZZ3CZ6P016294 Mulțumesc mult! Și încă ceva, pot sa îmi dau seama din cod dacă sunt faruri de Anglia sau Europa? Sau cum as putea sa fiu 100% sigur?
  3. F l o r i n

    Faruri Bixenon Adaptive (OEM)

    Seria sasiu și îți pot verifica luni, când ajung mine la service Nu, nu ai cum repara un astfel de far, dacă este defect
  4. AnNemic

    Faruri Bixenon Adaptive (OEM)

    Trebuie cod identic adica 3c0941752,nu? Alta metoda pentru a rezolva eroarea, nu exista, nu? Mulțumesc pentru răspuns!
  5. F l o r i n

    Faruri Bixenon Adaptive (OEM)

    Pana în 2006 este un model de far, dupa 2007 altul. Nu sunt compatibile, chiar dacă din fata îți par identice. Cumperi faruri compatibile, pastrezi calc tale de pe faruri
  6. F l o r i n

    AC/Climatronic - probleme

    În consola centrala, pe partea sofer
  7. F l o r i n

    Passat B7, problema pornire

    De la început de defect...
  8. F l o r i n

    Problema reverse camera

    Direct cu sigla/camera. Se defectează, se rupe cablajul la ieșirea din ea, în interior
  9. Astăzi
  10. Constantincatalin

    AC/Climatronic - probleme

    Acum am observat ca si in spate la picioare nu baga aer deloc nici rece nici cald ! Motorasul raspunzator de gurile de aer din spate la picioare stiti unde se afla ? Multumesc
  11. Nagi Abu

    Scanarea cu VCDS - erori aparute

    Masina in cauza Golf 4 1.9 AJM 2001, stage 1 dpf off, egr off Salut in urma cu o saptamana am luat masina de la mecanic, am duso pentru ca fierbea apa, am schimbat garnitura de chiulasa distributia ulei si filtre, inainte sa duc masina mergea exemplar cu exceptia ca fierbea apa, cand am luat-o masina merge incredibil de prost, abea am putut sa prind pe raza de 25km( drumu de la mecanic pana la mine) maxim 70 la ora cu pedala talpa, am ajuns acasa am pus testeru si mi-a dat urmatoarele erori : Initial in prima zi aveam urmatoarele erori: 3 coduri de defecte: 19464 - Senzor poziþie axa cu came (G40) P3008 - 35-00 - semnal în afara limitei de toleranþã 17552 - Debitmetru aer (G70) P1144 - 35-10 - circuit întrerupt/scurt la masã - intermitent 17965 - Regulator de presiune de supraalimentare P1557 - 35-10 - limita de reglare depãºitã - intermitent Gata de functie: 0 0 X X X 2 coduri de defecte: 00668 - Tensiune de bord terminal 30 008 - semnal neplauzibil - intermitent 00285 - Senzor turaþie ABS (G45) dreapta faþã 012 - defect circuit electric - intermitent Dupa 2 zile am schimbat debitmetru am sters erorile si am facut din nou o scanare dupa care au aparut errorile astea : 4 Faults Found: 19561 - Valve for Intake Manifold Flap (N239) P3105 - 35-10 - Open or Short to Ground - Intermittent 17957 - Boost Pressure Regulation Valve (N75) P1549 - 35-10 - Open or Short to Ground - Intermittent 18039 - Accelerator Position Sensor (G79) P1631 - 35-10 - Signal too High - Intermittent 17554 - Mass Air Flow Sensor (G70) P1146 - 35-00 - Supply Voltage 00285 - ABS Wheel Speed Sensor; Front Right (G45) 012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent 00281 - Vehicle Speed Sensor (G68) 37-00 - Faulty De precizat masina are stage 1 de 2 ani de zile (tot atunci am facut egr off din soft), si inainte sa fac distributia cu o zi am facut egr off fizic cu kitul acela de se gaseste pe net blindu si teava, masina dupa ce am facut egr off fizic mergea absolut normal nici o diferenta. El zice ca din cauza stage-ului mi s-a futut calculatoru sau a injectoarelor ,treaba e ca fix de cand a facut distributia probleme acestea au aparut, anume se tureaza extrem de greu, cu pedala talpa nu urca mai mult de 3000 de turatii, dar simt ca si cum as avea 20 de cai, nu functioneaza nici la 20% cum functiona, urcasem un pod spre drum spre mine cu pedala talpa nu urca mai mult de 40 la ora. De precizat ca am verificat fisieru cu ultima testare facuta in urma cu 2000 de km si nu aveam nici una din erorile de mai sus. Toate probleme au aparut fix din momentul dupa ce a facut distributia.
  12. AnNemic

    Faruri Bixenon Adaptive (OEM)

    Salutare, Am eroare pe senzorul de Swivel și vrau sa schimb farul cu altul. Deocamdată am pe mașină 3c0941752 (partea dreapta), dar am găsit pe net 3c0941752k și 3c0941752g. Se potrivesc? Îmi puteți spune, va rog, ce diferențe sunt între ele? Trebuie schimbate și calculatoarele sau sa le țin pe cele originale ale mașinii în caz ca nu au același cod? Este posibilitate sa nu meargă modulele de pe farul meu cu configurația din farul "nou"? Mulțumesc!
  13. mihaibercea

    Buje incandescenta cilindru 3

    Salut. Surpriza. După 1700 km martorul s.a aprins iar.am fost azi la service si mi.au zis sa o las o săptămână să o reverifice. Probabil o sa le las și niște benzina in canistra preventiv că nu mai pot. Cred că îi dau foc. Deci nu schimba bujia că nu merita.
  14. Dolfin

    Camshaft Timing (torsion value)la motoare PD tdi

    Cu distributie montata corect iti mai ramane sa reglezi "avansul".
  15. axxell311

    Camshaft Timing (torsion value)la motoare PD tdi

    Buna ziua, Am reverificat ieri distributia.😐 Calele se fixeaza fara efort, sunt fix pe puncte, Intinzatorul este cu sageata putin spre partea dreapta, dar nu depaseste intervalul specificat. VCDS vede in continuare un Torsion value de 1.09... Ceva ce nu imi pot explica... Sau, poate fi un senzor ce masoara ceva ireal?
  16. aditzu'

    Cutia de viteze - Probleme

    Multumesc mult pentru toata docuemntatia pusa. Jugul era ruginit si am pus unul de Italia in 2021. Si odata cu el am pus suporti noi, cel ce e pe jug si cel de sub baterie. Suportul de la distributie nu l-am schimbat. Ma voi uita sa vad daca e de la suporti.
  17. EEXCALADE

    Upgrade pompa inalte VW, CP3 Retrofit pentru CR

    Da,nu pare de la pompa . Amestecul aer/motorina nu e cel care trebuie
  18. lupo_bv

    Cutia de viteze - Probleme

    Astea sunt procedurile 1-AZD Adjusting selector mechanism.pdf 2- AZD Functional check.pdf 3-AZD Fine adjustment.pdf Vezi că îţi trebuie o cală de blocare. Înainte de calibrarea timoneriei verifică dacă nu cumva ai piese uzate şi înlocuieşte-le pe cele cu joc. Uită-te în pdf-ul următor pentru a vedea cam pe unde sunt, urmăreşte-le în special pe cele poziţionate după săgeata albă (pe traseul cu săgeata albă se transmite mişcarea stânga-dreapta a schimbătorului). Gresează punctele de articulaţie de pe tot traseul timoneriei 4-AZD Installation position of selector mechanism.pdf Oricum părerea mea este că nu este reglată bine şi nu se poate deplasa schimbătorul suficient spre partea stângă ca să poată angaja treptele 1-2 PS Perfect adevărat ce spune colegul @Doomy. Orice cauză care schimbă poziţia relativă a ansamblului motor-cutie faţă de timonerie va perturba funcţionarea corectă a acesteia. Mai ales când este vorba despre o timonerie pe tije.
  19. Doomy

    Cutia de viteze - Probleme

    @aditzu' ceva similar am avut si eu la Golf5 BKD si am inceput cu schimbarea bucselor de la timonerie : Dupa schimbare , s-a imbunatatit agatatul cu peste 50% , iar dupa investigatii mai amanuntite am constatat ca tamponul din spate motor(antibalans) era lasat destul de mult , l-am schimbat si pe acesta impreuna cu cele doua bucse de punte si intratului in a 2-a a ajuns la normal ! Era un cumul de factori . Tine minte ca e vorba de miscari mecanice de milimetri + sau - , care fac intrarea in viteza corect. De la bucsa mai pierzi 5 mm de la tampon alti 10.....si uite asa miscarea schimbatorului nu mai are cursa destula sa miste selectorul in pozitia corecta. Eu zic sa investighezi si aceasta parte. Iti scriu asta ca am citit simptomul cu motorul oprit. Faci un test : ridici masina pe elevator , pui mecanicul sa traga cu levierul din tampon motorul mai in spate , iar tu din interior incerci sa schimbi viteza ....vezi ce iese.
  20. aditzu'

    Cutia de viteze - Probleme

    Da, Si cu motorul oprit face la fel. Cu motorul oprit si la treapta 1-a face la fel dar nu e asa de suparator si nu asa de mult. Dar accentul cade pe treapta a 2-a. Mai nou, merg cu a 1-a mai in lung ca sa am timp sa incerc de 2 ori sa bag a doua.
  21. spido

    Instalare tempomat (Cruise Control)

    Da,este compatibila. Ptr Ccs va trebui sa schimbi grupul de manete.
  22. mirceateodor

    VW Golf MK4 GTI (Bluetrooper)

    Am montat cipurile, am tras firele necesare si montat oglinziile. Pana acum aveam urmatoarele: 1.Lucruri bune: - Lumini ambientale functionale - Reglajul oglinziilor functional( 1 oglinda nu se putea regla) - A venit si butonul de rabatare 2. Lucruri mai putin bune: - Nu merge rabatarea 😄 - Masina se inchide dar nu mai intra in safe ( nu mai face flashul de inchidere). "Veata"..
  23. lupo_bv

    Cutia de viteze - Probleme

    Este. Când ajung la calculator îți trimit. Întrebare: cu motorul nepornit tot așa intră?
  24. Dolfin

    Upgrade pompa inalte VW, CP3 Retrofit pentru CR

    Cred ca pompa este ultima ta problema. La prima vedere DPF-ul tau nu mai exista sau este strapuns.
  25. adddx

    Upgrade pompa inalte VW, CP3 Retrofit pentru CR

    Gri închis spre negru ,am zis ca e negru la început , la drum lung se murdărește tot spatele ,e plin de funingine , dar parca acum îl vad mai spre gri închis.
  26. aditzu'

    Cutia de viteze - Probleme

    Salut, Sunt la a doua cutie de viteze - prima a pocni in mers. Am ramas cu problema de la prima. Nu intra a doua din prima mereu.. 1 din 4 incercari a doua nu intra.. ceva tine contra. Trebuie sa scot pe liber si sa incerc. Apoi intra. Face la fel si pe loc si in mers. Mecanicul a reglat timoneria de 3 ori. Ori nu stie ori ceva nu e ok. Exista documentatie oficiala VW pe partea asta? Mai mai ca imi vine sa o duc la o reprezentnata. desi ar rade aia de mine...si sa imi faca intratul asta cum trebuie. 2,3,4,5 si R intra bine. Treapta 2 ma ucide. Orice sfat e bine venit. Golf 4 1.6 16v AZD benzina 105 cp 148NM cod cutie ERt 5 trepte. Multumesc anticipat!
  27. Dolfin

    Detector radar

    Comentariile mele sunt conform cadrului legislativ in vigoare. Este la latitudinea unui sofer daca accepta o sanctiune doar pe vorbele unui politist care spune ca "l-a vazut" pe drona depasind pe linie continua. Un PV se poate incheia legal cand politistul a vazut cu ochii lui savarsirea faptei in mod direct, insa si acest aspect se poate intoarce in instanta si sarcina probei sa revina politiei avand in vedere ca pentru conducatorul auto se suspenda un drept castigat (dreptul de a conduce), deci politia trebuie sa vina cu inregistrarea. In cazul in care politistul a vazut incalcarea unei norme rutiere prin intermediul unui dispozitiv neomologat, si nu prin observare directa, intram pe un alt taram juridic in care acesta poate fi acuzat la final chiar si de "abuz in serviciu". Este ca in gluma aceea cu chelnerul ardelean care trece pe nota de plata la restaurant "mere", iar cand un consumator vigilent ii spune ca nu a consumat mere, chelnerul taie cu pixul randul respectiv si spune ca "Daca nu mere, nu mere..."
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!