Jump to content

Conţinut nou

Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 460 zile.

Acest flux se actualizează automat

  1. Ultima oră
  2. corad0

    BENTLEY "de saraki"

    Stergatoarele originale "si-au dat duhu" (din punctul meu de vedere, probabil ca pentru altu' "mai mergeau"😋) insa mie imi place sa fie totul "tzipla" asa ca am inceput sa "sap" pe net pe site-uri de specialitate dupa niste stergatoare noi, dar, din pacate, nu am gasit decat pentru o parte, ori stanga ori dreapta, branduri diferite sau set complet dar pentru masini cu volan pe partea stanga (model pentru UK n-am gasit niciunde) iar la reprezentanta nu am intrebat, desi urma. Stergatoarele originale BOSCH au prinderea metalica, turnata in lamela stergatorului, din pacate la toate magazinele de specialitate n-am gasit decat aftermarket cu prinderi suplimentare/adaptoare (de plastic) disponibile pentru Audi A7/A8, Cayenne, Touareg etc aceleasi dimensiuni ca si pentru Phaeton. Am cumparat un set "Bremen Vision" compatibile si cu Phaeton, insa, spre surprinderea mea, pentru montarea lor trebuia sa desfac capacele de plastic de pe bratele lamelelor (adaptoarele nu incapeau decat daca demontam acele capace de pe brate) si sincer mi-a fost frica sa nu le rup, "urechile" de prindere par fragile si probabil ca necesita ceva scula speciala, metalica ascutita, asa ca am cautat in continuare si la alte magazine de specialitate. Pana la urma, dupa multe cautari cu acelasi rezultat nedorit am ajuns tot la "o relatie" care are un magazin de piese auto si a reusit sa gaseasca pe stoc intrun depozit din CREW (oraselul unde se afla si fabrica Bentley, coincidenta sau nu 🙂) 2 stergatoare Bosch Aerotwin compatibile Phaeton/Bentley, mi-a dat contactul si am plecat dupa ele. (la 80 km distanta) Stergatoarele le-am achizitionat separat, nu se ofera ca si set intr-o singura cutie, deci tot stanga/dreapta. Din pacate nu imi place ca suportii de pe bratele stergatorului raman “descoperiti” (la stergatoarele originale erau acoperiti (lamelele erau turnate in metal) imi e frica sa nu rugineasca in timp, nu stiu daca sunt din fier sau aluminiu) Pentru inlocuire, trebuie pus contactul, stergatoarele trebuie setate in pozitia service din meniul masinii, astfel vor "iesi" de sub capota si poti sa ai "acces" la ele. Recomand sa puneti ceva hartie moale/absorbanda sau o carpa dupa ce scoateti lamela stergatorului si bratul atinge in parbriz, astfel veti proteja parbrizul de zgarieturi/ciobituri, in nici un caz sa nu le lasati ridicate fara lamela, arcurile pot sa plieze bratele si veti sparge parbrizul! 😉 M-am chinuit vreo ora pana am reusit sa le montez, sa conectez adaptorii speciali, initial am uitat ca au dimensiuni diferite si le-am montat invers. (cel de la sofer este mai lung, cel de la pasager mai scurt si cand le-am readus in pozitia normala, cel de la pasager atingea in marginea parbrizului 🤪 "DOREL" ce sa faci! ) Bine ca nu am stricat motorasele, DA! Phaetonul are 2 motorarse, cate un motoras pentru fiecare stergator! Cand deselectezi pozitia service, stergatoarele pleaca pe rand inapoi la locul lor! 🥴 Dupa ce le-am inversat, le-am testat cu lichidul de parbriz si am realizat ca raman zone pe care stergatoarele nu le acopera, nu calca optim pe parbriz!!!! Am innebunit!😱 M-am gandit ca n-or fi compatibile, (desi au fost comandate dupa numarul de inmatriculare, un sistem online care e la fel ca si seria de sasiu, le apare exact toate specificatiile masinii) Bineinteles ca "DOREL" a montat ADAPTOARELE invers!!!! A trebuit sa scot iar lamelele cu tot cu adaptoare si sa le rasucesc (in pozitia optima) astfel sa fie montate corect in celalalt sens! BAAA pe bune!!??? 🤪 Insfarsit masina are stergatoare noi si isi fac treaba cu brio, sterg in mare fel! Nu de alta, dar in UK eu chiar am nevoie de stergatoare bune! ☔ Cred ca am facut 10 fire de par alb doar cu schimbarea stergatoarele, sa ma fereasca Mniezo de alte complicatii, nu de alta dar cica Phaetonul are 3.2 KM de cabluri si 400 de mufe...eh, noi sa fim sanatosi! 🤪
  3. Astăzi
  4. CristiALF

    Generatia EA888 (1.8 TSI & 2.0 TSI)

    Te referi la motorizari Gen 4? Ca pentru Gen 3 cel putin, "performance 2" si "performance" 3 au ambele VVL atat pe admisie cat si pe evacuare. Doar 1.8-ul meu are doar pe admisie.
  5. schummyford

    Sfaturi achizitie Karoq

    Pareri dupa 5000 km.Masina s-a comportat impecabil.Nu am avut nici o problema.Consum mai mult decat decent.Dar..am schimbat deunazi rotile de iarna cu cele de vara.Si iata rugina dupa 4 luni.Mentionez ca masina are garaj incalzit si nu a prea fost afara peste noapte.Nu cred a este normal,dar nici Skoda nu mai este ce a fost odata...
  6. Al Bundy

    Steering column defective

    se schimba ELv cu unul nou.
  7. red_viper

    Vw passat B6 variant 110 cp

    Pentru că iluminatul pe fază scurtă era deficitar am cumpărat niște becuri osram nb 200. Am ieșit puțin acum pe seară și iluminează destul de bine . Am montat și niște semnalizări dinamice la oglinzi, sunt destul de aspectuoase.
  8. Al Bundy

    Audi A6 C6 nu porneste

    pune un tester si vezi ce problema e.
  9. F l o r i n

    Senzori parcare OEM Retrofit (si probleme)

    Asa se face, se completează cablajul
  10. Xman_ghio

    Ce Ulei de Motor Recomandati?

    @dragos sumacred ca te complici inutil si ai scris 2 pagini degeaba... sunt la fel de acord cu colegii: cam orice ulei 5w30 e ok, nu o sa fie unul care ajunge la temperatura in 10% din timp! Nu ai ceva masina F1 ca sa ai diferente asa de notabile. Cumpara orice ulei 5w30 de marca, sa nu fie contrafacut, schimba-l la 8-10k km si o sa fie ok. Ar trebui sa ai lucruri mai importante pentru care sa iti traiesti viata, nu sa te uiti pe specificatii si sa pierzi vremea cu argumente pro/contra.
  11. The_Ego

    Generatia EA888 (1.8 TSI & 2.0 TSI)

    Care diferente? Toate motoarele 2.0 cel putin cu 270cp+ au 0w30.
  12. Al Bundy

    Generatia EA888 (1.8 TSI & 2.0 TSI)

    Si atunci ? De ce diferentele astea la ulei ?
  13. zidanne

    Generatia EA888 (1.8 TSI & 2.0 TSI)

    Daca ne uitam in SSP 645 (parca) vedem ca vagu (haudi in cazul asta) isi imparte motoarele in 3 categorii: performance 1 (190-200CP, ciclu B) performance 2 (245-265CP, VVL pe admisie) S/Performance 3 (270+CP, VVL pe evacuare); in aceeasi generatie HW e similar, cum zicea si @The_Ego diferentele sunt mai mult software.
  14. The_Ego

    Generatia EA888 (1.8 TSI & 2.0 TSI)

    E corect referitor la motorul de R..DNFC e codul de R, DNFB e cel de s3. Ultima cifra de regula tine mai degraba de soft decat de hardware diferit, iar mergand pe ideea asta cam toate codurile DNF au acelasi hardware
  15. dragos suma

    Ce Ulei de Motor Recomandati?

    @UNHleaSHD :))) Da si ma rog de ulei jumatate de a3 ca sa ajunga la temperatura optima ca sa pot sa ii dau o talpa
  16. Al Bundy

    Generatia EA888 (1.8 TSI & 2.0 TSI)

    DNFE 2.0 l/206 kW 5.7 504.00 0W-30 asta din ELSA citire.
  17. SkOmk4

    Leon generatia 4 (MK4) - discutii generale

    60 de km EV cu masina din semnatura nu cred ca se poate obtine in conditii normale in Bucuresti. In conditii ideale de temperatura (15-20 *C) cred ca pot obtine 50 km cu putina atentie. Daca nu-ti pasa deloc de consum, adica accelerari mai sprintene si nu ai grija cand/cum regenerezi, probabil ca in aceleasi conditii de temperatura obtii autonomie de 40-45 km fara dureri de cap. Daca mergi prea repede (sa zicem peste 60 km/h) consumul creste; daca ai trafic bara la bara iarasi nu e ok, ca la franare nu poti regenera ceea ce ai consumat la accelerare (e un randamant subunitar). Probabil ca ideal este sa ajungi pe la un 50-60 km/h si sa nu ai franari sau semafoare deloc - astfel ar putea sari de 50 km autonomie. Cupra Formentor nu este etalon in materie de eficienta, avand pneurile cam late si nici caroseria n-are tocmai cel mai bun Cx... Pe canicula va conta mult AC-ul si faptul ca bateria iese din temperatura optima, iar iarna similar - incalzirea consuma si bateria e afectata de frig. Pe minimele din iarna asta (circa -5 ori -10 atat dimineata cat si seara cand circulam eu) autonomia era intre 25 si 30 km, cu preincalzirea masinii inainte de plecare - din bateria HV, nu din conectarea la statia de incarcare.
  18. UNHleaSHD

    Ce Ulei de Motor Recomandati?

    Motul sau Valvoline 5w50 si gata.
  19. acidone77

    Ce Ulei de Motor Recomandati?

    @dragos suma ca fost posesor de Passat B8 BITDI ( 240cp/500nm stock ) cu Stage 1 300+cp/560nm aprox, pot sa-ti spun experienta mea de aproape 150k km ( masina aprox 200k km ) Dupa ce am testat mai multe uleiuri ( OE 0W30, Mobil 1 ESP 0W30, Aral Super Tronic K parca 5W30 ), la care sincer nu am avut nimic de reprosat, decat ca la 0W30, dupa 7-8000km si mers mai mult extraurban, mai alert, autostrazi, etc... completam ceva ulei... am ramas pentru ultimii 50-60k km cu MOTUL SPECIFIC 504/507 5W30, care mi s-a parut cel mai ok, temperaturi decente, si fara a completa la 10k. Parerea mea personala e ca orice ulei BUN, de marca, ORIGINAL ( sa nu prinzi contrafacut ), care respecta norma producatorului, isi va face treaba fara probleme in cei 10k km la cat vrei tu sa faci schimburile de ulei. Cel mai bun ulei e ala pe care ti-l permiti sa-l schimbi cat mai des. La clima din Romania, daca ar fi dupa mine, eu as fi pus Mobil 1 ESP 0W40, care mi se pare ca acopera cel mai bine gama de temperaturi. Dar nu respecta norma 504/507. ( Acest ulei l-am folosit aprox 100k km la masina anterioara Passatului fara nicio problema )
  20. acidone77

    Leon generatia 4 (MK4) - discutii generale

    Ce sa scartaie la un Quattro? La FWD, cu 3-400nm, normal ca pleaca rotile la plimbare la acceleratie in forta... chiar si cu ASR/ESP... care se chinuie sa le tina sub control...
  21. vizitator

    Leon generatia 4 (MK4) - discutii generale

    Apropos de autonomie, te tine 60 km in mod electric la condus in Bucuresti? Multumesc.
  22. dragos suma

    Ce Ulei de Motor Recomandati?

    Help me o great forum you are my only hope scz pentru wall of text dar sunt un pic confuz si am nevoie de ceva ajutor in alegerea unui ulei So dupa ce am starnit ceva valva pe topicul despre motoarele ea888 cand m-am plans ca 0w20 in specificatia 508.00 este cam apa de ploaie am decis sa vin si sa incep cam aceeasi discutie si acilea pe topicul dedicat de uleiuri. Ce ma intereseaza pe mine este un ulei cat mai decent pentru un DNUA cu 75k km care se pregateste de un stage 0 / 1 ( de la 2 incolo nu imi mai pun problema ca zboara GPF-ul ) Cum producatorul recomanda 504.00 asta ma lasa cu o larga paleta de ulei-uri ce sunt compatibile care mai de care ridicate in slavi si cu o multime de adepti ce sunt gata sa linseze pe oricine nu este de accord cu punctul lor de vedere ( sau cel putin asta am inteles din ultimele 50+ pagini ale acestui subtopic ) . Ulei-ul ideal ( din cunostiintele mele limitate ) ar trebui sa arate cam asa : HTSH cat mai mare , KNOAK cat mai mic , TBN cat casa , Indice de vascozitate cat mai mare , si cum masina este dotata cu un GPF atunci ar trebui ca si nivelul de cenusa sa fie redus . Modul cum va fi folosit ulei-ul este intervale de schimb pana in 10k km , 90% extra urban Daca am inteles corect ulei-urile s-ar imparti cam asa : Full syntetice ( grupa 4 + grupa 5 ) - al drq de scumpe teoretic cel mai bun comportament si longevitate Redline 5W30 SINTETIC EURO SERIES Amsoil 5w30 European Millers EE Performance C3 5w-30 Semi sintetice ( grupa 3 + un pachet de aditivi ) - cel mai bine pot fi caracterizate jack of all trades and master of none Ravenol VSW SAE 0W-30 Ravenol VMP SAE 5W-30 Motul Specific 504/507 Shell Helix Ultra Professional AV-L 0W-30 Shell Helix Ultra ECT C2/C3 0W-30 MOBIL 1 ESP 0W-30 FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 SAE 5W-30 Total Quartz Ineo Long Life 0W-30 LIQUI MOLY Top Tec 4210 0W-30 Castrol EDGE Long Life III 0w30 VW Long Life III 0w30 - el clasico Aici cred ca mai sunt ceva marci dar nu as vrea sa enumar pe toate ( cred ca lista completa se gaseste pe net ) O mentiune notabila care mi-a atras atentia este Ravenol RUP 5w40 care respecta ACEA C3 si are Sulphated Ash ~= 0.8 dar nu are acreditare 504.00 . Continuand poveste am observat aici ca Ravenol a avut parte de o promovare agresiva in 2019 / 2020 si toata lumea a trecut pe uleiuri din aceasta gama jurand cu mana pe rosu ca le-a rezolvat probleme de consum , tzacaniti si alti piticoti care isi fac veacu prin compartimentul motor. Cum cel mai bine este sa verifici informatia in mai multe locuri am intrat si pe oil-club.de si cautand dupa codul de motor toata lumea respira si propavaduieste Ravenol. Cum stiu ca nemtii sunt ff nationalisti si tot ce e facut la ei este mult superior am zis sa verific ce zice lumea despre ravenol si peste balta asa ca am intrat pe bobistheoilguy.com unde citind peste recenzii am dat peste Dimitry from Russia care sustinea ca in testarile ce le-au facut ei Ravenol a venit cu diferente de calitate in cadrul aceluias produs , asa ca am ajuns sa citesc pe oil-club.ru Simt ca deja sufar de information overload , asa ca ajutati un nehotarat in alegerea unui ulei Multumesc Mi-am luat libertatea sa aranjez cat de cat o lista cu ce specificatii am gasit pe net despre ulei-urile mentionate . O sa il intreb si pe IonGPT sa vedem daca el reuseste sa completeze datele care lipsesc. Ulei.pdf
  23. Cristi_V

    Stergatoare Parbriz

    BOSCH AEROTWIN: https://www.boschwiperblades.com/xc/ro-ro/basic-page.html/-/ro-ro/76bedf685c0ea5c4aca151a0337a6b07b9452401/period_2161_2524_11_2012_12_9999/SKODA_Octavia_2012 OEM = Original Equipment Manufacturer
  24. acidone77

    Generatia EA888 (1.8 TSI & 2.0 TSI)

    @Al Bundy Motoarele mai puternice functioneaza la temperaturi mai mari, care "uzeaza" uleiul mai tare, probabil de aia e recomandat 0W30 la 2.0TSI de 272/280cp...
  25. Adi_vw

    Generatia EA888 (1.8 TSI & 2.0 TSI)

    Doar pentru motorul de pe golf R e specificat 0W30 504.00. La celelalte e recomandat 0W20 508.00.
  26. mkvgti

    Kodiaq RS

    pe emag la bidon de 5L e 200ron. SI ei vor 110ron / litru la vrac, aia e reprezentanta, n ai ce sa faci
  27. dumi_DC

    2021 Cupra ATECA 300

    Salut! Carligul l-am luat de la dezmembrari, este OEM. Este acelasi ca la Skoda Karoq sau Seat Ateca, nu este nici o diferenta. Al meu are codul 57A803880D (pt karoq are acelasi cod dar am vazut ca sunt si versiuni mai vechi care au alta litera la final B sau C, probabil au fost mai multe revizii). La GTT mia-u spus ca un carlig OEM este 3900 lei si cu restul componentelor: cabluri, modul, buton, capitonaj portbagaj, decodare plus manopera ajunge la 9000lei. Atunci le-am spus ca vin eu cu carligul , totusi sunt 2400 lei pe care imi raman in buzunar. Cred ca la ei voi merge pentru montaj dar sunt deschis si la alte variante, nu cred ca este ceva iesit din comun pentru cineva care se pricepe la masini VAG.
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!