Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 0 zile.
- Ultima oră
-
VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts
ROROX a postat în topic iniţiat de Kostas din Intrebari Frecvente
Pai tu nu ai suspensie pe aer sa ai compresor. Codul senzorului 5Q0512521G -
VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts
ROROX a postat în topic iniţiat de Kostas din Intrebari Frecvente
Decodarea. WVWZZZ1GZMW726987.pdf WAUZZZ8K1EA124364.pdf WVGZZZ5NZHW844945.pdf WVWZZZAUZLW008669.pdf TMBLJ7NS4P8509436.pdf WVWZZZ1KZ8P018492.pdf - Astăzi
-
Masina se afla in posesia mea de o luna. Hai sa formulez altfel intrebarea: Cat freon e normal sa “piarda” instalatia intr-un an daca e nefolosita?
-
Pierderea intr-o instalatie AC nu se observa in 10-15min. In orice caz, pentru a limita pierderile dintr-un sistem de clima acesta trebuie folosit. Toate conductele si garniturile de cauciuc sunt "intretinute" de compozitia freon si ulei, iar pentru asta sistemul trebuie sa functioneze. Daca vechiul proprietar nu a tinut clima pe Auto, poate la fel si tu, asta duce la deteriorarea mai rapida in timp a instalatiei, ca sa nu mai vorbim ca este si nesanatos sa "cultivi" tot felul de tulpini in instalatie (clima pe rece, condens) si apoi s-o opresti ca deranjeaza pe cineva iar "carcaletii" sa aiba timp sa se dezvolte in tubulatura in decursul timpului. Clima se foloseste pe Auto la temp pe care o doriti, AC-ul nu se opreste, cu atat mai putin ventilatia.
-
Se pare ca in general in peste 90% din cazuri o masina sh vine cu un pachet de probleme la achizitie…. La masina din semnatura, un Golf 7 1.6 TDI 2017, am constatat weekend-ul trecut ca nu mai functioneaza AC-ul. Compresorul se vedea ca e cuplat, electroventilatorul pornea la apasarea butonului. Luni, cu ocazia unei vizite ptr schimb de ulei si filtre, am rugat mecanicul sa verifice instalatia de AC. Mi-a aratat ca presiunea pe instalatie fluctueaza undeva intre 7 - 8 bari cu motorul pornit, iar dupa judecata lui ar trebui sa fie in jur de 14 bari si datele indica ca ar fi defect compresorul. Mi-a fost cam greu sa cred ca poate pica la doar 107.000 km si 7 ani asa ca am fost la un service dedicat AC unde mecanicul de acolo a masurat presiunea cu un manometru, mi-a aratat cam aceleasi valori si mi-a zis ca nu are nimic compresorul iar problema ar fi de la cantitatea insuficienta de freon. Cum ma usturau ochii la cat costa un refil de agent R1234yf, l-am intrebat daca sigur asta e problema. M-a asigurat ca 99% asta e problema, intrucat mai avea la coada un GTI si o Octavia 3 cu aceleasi probleme iar tipul asta de freon eco se evapora mai repede de-a lungul timpului decat R134. Refilul si testul de presiune cu echipamentul a durat cam 30-40 min, nu s-au observat pierderi si scaderi de presiune iar instalatia masinii merge bine acum, chiar si la cateva zile distanta. Intrucat nu am fost convins de explicatiile privind pierderea de freon, am tot cautat pe forum dar nu am gasit referinte la componentele specifice acestui model pe unde s-ar putea pierde presiunea. Nici nu am certitudinea ca fostul proprietar ar fi facut vreodata revizie la sistemul AC. Ce parere aveti?
-
Buje incandescenta cilindru 3
ovidiustefanescu a postat în topic iniţiat de ovidiustefanescu din VW T4, T5 & T6
Saluteare Luni am schimbat a doua bujie cu codul cel nou si ieri a reaparut eroare , nu stiu unde sa mai ma duc . La reprezentanta nu o pot lasa dureaza prea mult si sunt nevoit sa nu o las 😡 -
NU. 3c0941752 s-a schimbat in 3c0941754, apoi in 3c0941754D si in 3c0941754G NU. 3c0941752 s-a schimbat in 3c0941754, apoi in 3c0941754D si in 3c0941754G NU. 3c0941752 s-a schimbat in 3c0941754, apoi in 3c0941754D si in 3c0941754G
-
Da, dupa cod
-
WVWZZZ3CZ6P016294 Mulțumesc mult! Și încă ceva, pot sa îmi dau seama din cod dacă sunt faruri de Anglia sau Europa? Sau cum as putea sa fiu 100% sigur?
-
Seria sasiu și îți pot verifica luni, când ajung mine la service Nu, nu ai cum repara un astfel de far, dacă este defect
-
Trebuie cod identic adica 3c0941752,nu? Alta metoda pentru a rezolva eroarea, nu exista, nu? Mulțumesc pentru răspuns!
-
Pana în 2006 este un model de far, dupa 2007 altul. Nu sunt compatibile, chiar dacă din fata îți par identice. Cumperi faruri compatibile, pastrezi calc tale de pe faruri
-
În consola centrala, pe partea sofer
-
De la început de defect...
-
Direct cu sigla/camera. Se defectează, se rupe cablajul la ieșirea din ea, în interior
-
AC/Climatronic - probleme
Constantincatalin a postat în topic iniţiat de Claudiu.Cristea din Passat B8
Acum am observat ca si in spate la picioare nu baga aer deloc nici rece nici cald ! Motorasul raspunzator de gurile de aer din spate la picioare stiti unde se afla ? Multumesc -
Masina in cauza Golf 4 1.9 AJM 2001, stage 1 dpf off, egr off Salut in urma cu o saptamana am luat masina de la mecanic, am duso pentru ca fierbea apa, am schimbat garnitura de chiulasa distributia ulei si filtre, inainte sa duc masina mergea exemplar cu exceptia ca fierbea apa, cand am luat-o masina merge incredibil de prost, abea am putut sa prind pe raza de 25km( drumu de la mecanic pana la mine) maxim 70 la ora cu pedala talpa, am ajuns acasa am pus testeru si mi-a dat urmatoarele erori : Initial in prima zi aveam urmatoarele erori: 3 coduri de defecte: 19464 - Senzor poziþie axa cu came (G40) P3008 - 35-00 - semnal în afara limitei de toleranþã 17552 - Debitmetru aer (G70) P1144 - 35-10 - circuit întrerupt/scurt la masã - intermitent 17965 - Regulator de presiune de supraalimentare P1557 - 35-10 - limita de reglare depãºitã - intermitent Gata de functie: 0 0 X X X 2 coduri de defecte: 00668 - Tensiune de bord terminal 30 008 - semnal neplauzibil - intermitent 00285 - Senzor turaþie ABS (G45) dreapta faþã 012 - defect circuit electric - intermitent Dupa 2 zile am schimbat debitmetru am sters erorile si am facut din nou o scanare dupa care au aparut errorile astea : 4 Faults Found: 19561 - Valve for Intake Manifold Flap (N239) P3105 - 35-10 - Open or Short to Ground - Intermittent 17957 - Boost Pressure Regulation Valve (N75) P1549 - 35-10 - Open or Short to Ground - Intermittent 18039 - Accelerator Position Sensor (G79) P1631 - 35-10 - Signal too High - Intermittent 17554 - Mass Air Flow Sensor (G70) P1146 - 35-00 - Supply Voltage 00285 - ABS Wheel Speed Sensor; Front Right (G45) 012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent 00281 - Vehicle Speed Sensor (G68) 37-00 - Faulty De precizat masina are stage 1 de 2 ani de zile (tot atunci am facut egr off din soft), si inainte sa fac distributia cu o zi am facut egr off fizic cu kitul acela de se gaseste pe net blindu si teava, masina dupa ce am facut egr off fizic mergea absolut normal nici o diferenta. El zice ca din cauza stage-ului mi s-a futut calculatoru sau a injectoarelor ,treaba e ca fix de cand a facut distributia probleme acestea au aparut, anume se tureaza extrem de greu, cu pedala talpa nu urca mai mult de 3000 de turatii, dar simt ca si cum as avea 20 de cai, nu functioneaza nici la 20% cum functiona, urcasem un pod spre drum spre mine cu pedala talpa nu urca mai mult de 40 la ora. De precizat ca am verificat fisieru cu ultima testare facuta in urma cu 2000 de km si nu aveam nici una din erorile de mai sus. Toate probleme au aparut fix din momentul dupa ce a facut distributia.
-
Salutare, Am eroare pe senzorul de Swivel și vrau sa schimb farul cu altul. Deocamdată am pe mașină 3c0941752 (partea dreapta), dar am găsit pe net 3c0941752k și 3c0941752g. Se potrivesc? Îmi puteți spune, va rog, ce diferențe sunt între ele? Trebuie schimbate și calculatoarele sau sa le țin pe cele originale ale mașinii în caz ca nu au același cod? Este posibilitate sa nu meargă modulele de pe farul meu cu configurația din farul "nou"? Mulțumesc!
-
Buje incandescenta cilindru 3
mihaibercea a postat în topic iniţiat de ovidiustefanescu din VW T4, T5 & T6
Salut. Surpriza. După 1700 km martorul s.a aprins iar.am fost azi la service si mi.au zis sa o las o săptămână să o reverifice. Probabil o sa le las și niște benzina in canistra preventiv că nu mai pot. Cred că îi dau foc. Deci nu schimba bujia că nu merita. -
Camshaft Timing (torsion value)la motoare PD tdi
Dolfin a postat în topic iniţiat de fflorynn din Passat B6
Cu distributie montata corect iti mai ramane sa reglezi "avansul". -
Camshaft Timing (torsion value)la motoare PD tdi
axxell311 a postat în topic iniţiat de fflorynn din Passat B6
Buna ziua, Am reverificat ieri distributia.😐 Calele se fixeaza fara efort, sunt fix pe puncte, Intinzatorul este cu sageata putin spre partea dreapta, dar nu depaseste intervalul specificat. VCDS vede in continuare un Torsion value de 1.09... Ceva ce nu imi pot explica... Sau, poate fi un senzor ce masoara ceva ireal? -
Multumesc mult pentru toata docuemntatia pusa. Jugul era ruginit si am pus unul de Italia in 2021. Si odata cu el am pus suporti noi, cel ce e pe jug si cel de sub baterie. Suportul de la distributie nu l-am schimbat. Ma voi uita sa vad daca e de la suporti.
-
Upgrade pompa inalte VW, CP3 Retrofit pentru CR
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de racingparts.ro din TDi Forum
Da,nu pare de la pompa . Amestecul aer/motorina nu e cel care trebuie -
Astea sunt procedurile 1-AZD Adjusting selector mechanism.pdf 2- AZD Functional check.pdf 3-AZD Fine adjustment.pdf Vezi că îţi trebuie o cală de blocare. Înainte de calibrarea timoneriei verifică dacă nu cumva ai piese uzate şi înlocuieşte-le pe cele cu joc. Uită-te în pdf-ul următor pentru a vedea cam pe unde sunt, urmăreşte-le în special pe cele poziţionate după săgeata albă (pe traseul cu săgeata albă se transmite mişcarea stânga-dreapta a schimbătorului). Gresează punctele de articulaţie de pe tot traseul timoneriei 4-AZD Installation position of selector mechanism.pdf Oricum părerea mea este că nu este reglată bine şi nu se poate deplasa schimbătorul suficient spre partea stângă ca să poată angaja treptele 1-2 PS Perfect adevărat ce spune colegul @Doomy. Orice cauză care schimbă poziţia relativă a ansamblului motor-cutie faţă de timonerie va perturba funcţionarea corectă a acesteia. Mai ales când este vorba despre o timonerie pe tije.
-
@aditzu' ceva similar am avut si eu la Golf5 BKD si am inceput cu schimbarea bucselor de la timonerie : Dupa schimbare , s-a imbunatatit agatatul cu peste 50% , iar dupa investigatii mai amanuntite am constatat ca tamponul din spate motor(antibalans) era lasat destul de mult , l-am schimbat si pe acesta impreuna cu cele doua bucse de punte si intratului in a 2-a a ajuns la normal ! Era un cumul de factori . Tine minte ca e vorba de miscari mecanice de milimetri + sau - , care fac intrarea in viteza corect. De la bucsa mai pierzi 5 mm de la tampon alti 10.....si uite asa miscarea schimbatorului nu mai are cursa destula sa miste selectorul in pozitia corecta. Eu zic sa investighezi si aceasta parte. Iti scriu asta ca am citit simptomul cu motorul oprit. Faci un test : ridici masina pe elevator , pui mecanicul sa traga cu levierul din tampon motorul mai in spate , iar tu din interior incerci sa schimbi viteza ....vezi ce iese.