Jump to content

Conţinut nou

Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 393 zile.

Acest flux se actualizează automat

  1. Astăzi
  2. EEXCALADE

    Upgrade pompa inalte VW, CP3 Retrofit pentru CR

    Ce culoare are fumul ?
  3. axxell311

    Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?

    Am primit Mulțumesc! De mâine încep iar cu log-uri în mers și BS. Pe partea electrica am schimbat toata instalația de alimentare injectoare și bujii, deoarece multe din cabluri aveau stratul izolator deteriorat, iar pe 2 din ele prin efect de capilaritate, îmi trecea ulei din rampa în mufă externa, asa cum vedeți în fotografia din postarea anterioara. Azi s-a întors un prieten de la Cluj, și împreună am verificat partea de codare ECU, unde am găsit softul original din fabrica, care, comparat cu unul original verificat, nu are modificări. Partea de soft ECU a căzut, din lista posibilelor cauze al limp mode P 0299 - 006 Boost Pressure Control - Control Range not Reached. Orice as face, valorile identificate de ECU par sa nu reflecte de loc realitatea. Pe canalul 44, în căsuța 2, atunci când am motor cald, la regenerare pornita din VCDS, valoarea este 0.0, deci un răcitor de gaze care este activ, iar în căsuța 3, am valoarea actuatorului capetelor în galeria de admisie la 95%. Ori, din câte știu eu, în regenerare EGR/AGR nu ar trebui sa fie închis?În consecință, nu ar trebui ca racitorul de gaze sa fie închis? Mai straniu este, ca în aceleași condiții de regenerare, la puțin peste 3000 rpm, capetele se închid la 5%, și am trepidații în motor, cu fum albastru pe evacuare, miros puternic de motorina nearsa...
  4. adddx

    Upgrade pompa inalte VW, CP3 Retrofit pentru CR

    După ce am pus pompa CP3 nu a mai mers cum trebuie.Intra in limitare când accelerai brusc tare și scotea fum, de asta mi-am dat seama doar la ITP , nu înțelegeam ce are ,ce s-a întâmplat ,apoi mi-am adus aminte ca am schimbat pompa fata de ultimul ITP ...Având înainte soft de la Revo cu pompa veche , am fost la Mac să-mi facă alt soft pentru CP3 , adică mă interesa sa nu mai intre in limitare si sa nu mai scoată fum . A mers puțin fără sa intre in limitare , apoi și-a revenit , daca accelerez mai hotărât sa fac o depășire scoate o tona de fum si am șansă foarte mare sa intre in limitare , nu tot timpul dar foarte des. Mă interesează un mecanic priceput disponibil să-mi verifice , când le-am spus ca am alta pompa, nu e cea originala, au spus pas...Am vrut sa merg la Iași să-mi facă si mie soft fără fum , dar când a auzit de CP3 ...Încă mai încerc sa tin pompa asta si eu am vrut-o si pentru putere ,upgrade turbo, dar mi-a trecut când vad ca nu merge mașina, daca nu găsesc soluție ,o sa pun iar originală si trecem la pierderi. Mulțumesc pentru orice părere!
  5. giji

    Passat B7, problema pornire

    Daca are vreo importanta temperatura era destul de ridicata (34 de grade) in momentul producerii evenimentului. Masina a stat o zi in soare. M-am urcat in ea si am dat la automat dar nu aprindea bordul deloc. In tot acest timp am stat cu portiera deschisa, s-a mai racorit. Apoi dupa nenumarate incercari a pornit ca si cum nu s-a intamplat nimic. Sa fie de la temperatura ceva, sa aiba loc vreo dilatare a contactelor?
  6. lupo_bv

    Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?

    @axxell311 vezi că ți-am trimis pm
  7. mgm2000ro

    Probleme cu pornirea la CALD - motor TDI

    Salut! Pentru un Passat B6, cod motor BMA (100kW) avand 380k km cum pot sa rezolv problema pornirii la cald? Am reconditionat electromotorul, schimbat senzorul G28, schimbat si kit-ul de distributie. Dupa toate acestea problemele s-au diminuat considerabil dar tot mai exista. Se manifesta la cald aleator, din 10 porniri consecutive 5 sunt perfecte iar 5 sunt cu zdruncinaturi si cu un timp mai indelungat de tinut contactul(la automat) pana porneste. Atasez fisierele cu valorile pentru distributie si log-urile pentru start motor. Multumesc! start rau-8- 16.04.2024.CSV start rau-9- 16.04.2024.CSV start rau-10- 16.04.2024.CSV
  8. F l o r i n

    Passat B7, problema pornire

    La mașinile fără Kessy, cipul RFID din cheie, este citit de bobina din contact masina. Bateria nu are nicio funcție în acest sens, decât pt partea de telecomanda. Acum, dacă nu mai apare problema...vezi tu, monitorizare și atat
  9. F l o r i n

    Golf 6/Jetta - Dezaburire

    Prin stalp lateral, nu au pe unde sa vina altfel
  10. F l o r i n

    Seat Cordoba - nu porneste, nu da sa porneasca

    Electromotor mai repede. Verifica-l
  11. MihaiGSM

    Silver Arrow - Skoda Octavia 1.5 TSI

    Barile Thule Wingbar si suportii de bicicleta tot Thule nu scot zgomote iar consumul e neglijabil. Testat pe 3 masini diferite, inclusiv la viteze de Autobahn Dar alte marci fac zgomot cumplit, inclusiv barile Thule cu profil patrat, seria mai ieftina. Pana am ajuns la Wingbar am testat vreo cateva… Suportul pe carlig are si el inconvenientele lui: - ajungi tot la Thule si costa ceva - parchezi mai greu intre 2 masini. - exista riscul sa intre cineva in bicicletele tale. - trebuie sa-l dai jos de pe masina cand nu-l folosesti si iti trebuie loc de depozitare ptr el. Barile transversale pot sa le lasi tot timpul pe masina.
  12. ovidiustefanescu

    Probleme Caravelle T6

    Salut Ieri am schimbat a doua bujie , nr 3 cu parte electrica in cap si cu codul cel nou , ce crezi azi iar a aparut erorea Eu zic mai intai sa vezi daca nu problema este din alta parte si mai verifica daca ai presiune cand scoti capacul pe unde bagi ulei
  13. Dolfin

    Detector radar

    @acidone77, imaginile inregistrate cu drona nu pot constitui proba in instanta daca nu sunt inregistrate cu mijloc tehnic omologat, iar pana acum nu au fost. Radar pe drona este direct din filmele SF (nici in Ukraina dupa 2 ani de razboi nu au drone cu radar), dovada si acest video care are 2 ani in care nu s-a implementat nimic. Raman la parerea ca a fost un psyop care intre timp "s-a fumat"..
  14. rabbit85

    Upgrade pompa inalte VW, CP3 Retrofit pentru CR

    @adddx Am eu upgrade la CP3 din 2017, in prezent tot 265.000 km si nu am avut nicio problema. Masina a fost resoftata 3 ani mai tarziu, strict pentru putere, nu din cauza vreunei incompatibilitati. Problema la tine nu ține de pompă.
  15. Octavia_7

    Detector radar

    Vedem ce iese. 🍻
  16. Salutare, Am un Cordoba 1.4 benzina care nu porneste. Pun contactul, invart sa porneasca si nu se intampla nimic, motorul nici nu incearca sa porneasca. Farurile, casetofonul, luminile din bord merg. Martorii se sting cum trebuie. Am incercat 2 chei. Am incercat si de la alta masina cu cabluri. Nimic. Vreo idee ce ar putea fi? Contact? Baterie? Alternator? Mersi!
  17. edi12

    Turatie ralanti

    Ok, mâine o sa va atașez poza cu motorul pornit.. ideea e ca la mine deci cum pornesc motorul instant sta turat la 1000 rpm,nici măcar sa pornească la 850 sau cât trebuie în mod normal și abia după sa se accelereze la 1000.
  18. zidanne

    Detector radar

    @Octavia_7 da
  19. Octavia_7

    Detector radar

    În concluzie, să iau drăcia asta? Mi-a zis doamna că dacă nu-i ok, îmi restituie banii.
  20. SwatKat

    Silver Arrow - Skoda Octavia 1.5 TSI

    Eu as recomanda carlig+suport. Am avut bare transversale la vechiul megane - erau de origine si aveau marginile putin rotunjite, macar vizual aratau ok. Ultimii ani nici nu prea spalam masina aia... Asa ca nu m-a dus capul si la Sloda am zis ca merg tot pe bare. Am cumparat si montat barele a 2-a zi dupa ce am luat masina. Si m-am lovit mult mai stringent de partea vizuala, de zgomotul de rurale mult mai pregnant (deh, masina mai silentioasa, auzeam mai bine celelalte zgomote). Plus faptul ca la spalatoriile cu perii nu ma lasau cu barele si suportii. Asa ca am platit o caruta de bani pe instalare carlig si am vandut in pierdere suportii si barele. Mult mai bun consumul, mult mai facila instalarea bicicletelor pe carlig. Plus partea estetica, nu mai vad talpile de la bare pe cadrul usilor... Cred ca se poate merge si pe un carlig aftermarket doar ca nu stiu cum se impaca cand ai bicicletele ca nu dezafecteaz senzorii spate si vor "urla"...
  21. Adi_vw

    Review-uri si impresii de la proprietari (Golf VIII)

    Mie imi pare mai mult a lovitura de piatra. Zona unde e alb/gri e grundul. Sigur e umflatura si nu ciobitura?
  22. acidone77

    Detector radar

    Probabil ca pentru viteza nu te ia drona, dar te iar pentru altele, iar o avertizarea corespunzatoare a unui echipaj in zona pe Waze e foarte folositoare
  23. AndreiSergiu1991

    Review-uri si impresii de la proprietari (Golf VIII)

    De la ce este?
  24. Bebeee

    Detector radar

    Am mutat discutiile pe acest topic, ca cel pentru Update Bel Rx65 Pro sa ramane doar pe acel subiect. Eu personal am avut un Escort 9500iX. Era un model de top dar ma stresa galagia, cablurile, ventuzele. Avea si functie de automemorare alarme false, dar tot prea galagios pentru gustul meu. Ma bazez pe Waze si alti soferi din trafic
  25. axxell311

    Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?

    O schema m-ar ajuta extrem de mult... Am elsa, dar nu am instalat-o pe laptop, si nici vreau sa pierd timp cu instalarea
  26. Dolfin

    Detector radar

    Pe site-ul Biroului Roman de Metrologie nu exista vreo aprobare de model pentru vreun radar de viteza cu operare pe elicopter sau drona. As merge mai departe si as spune ca nici camerele de pe elicopter sau drona nu sunt omologate pentru acest lucru, nu au regim strict de inregistrare si stergere ca cele de la pistoalele laser sau radarele obisnuite radio. Sunt doar operatiuni de psyop ale politiei.
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!