Jump to content

Conţinut nou

Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 55924 zile.

Acest flux se actualizează automat

  1. Astăzi
  2. Al Bundy

    Climatronic - probleme

    CE verificari ai facut inainte de a schimba senzorul ?
  3. Ieri
  4. Asta e , mai bine consumul decat burta , 5 kg in plus la cat cantareste toata masina e irelevant , nu are dimensiuni prea mari Mai naspa ptr mecanic , acum trebuie sa dea tot scutul jos la revizie , nu sa il lase prins intr-o parte doar sa atarne si sa se taie ca apoi sa mi se rupa pe drum
  5. Le infoliezi. O sa-ti creasca consumul
  6. Salut, ornamentele negre de la geamuri marcate in imagine pot fi inlocuite? Ale mele au ajuns sa fie foarte zgariate. Sau ce altceva as putea face daca nu se pot inlocui? Multumesc.
  7. lillejhon

    Climatronic - probleme

    Salutare! A venit iar căldura și am decis să încerc să repar clima. Am schimbat alt senzor de presiune, tot nu merge. După ce am mai citit pe forum au mai rămas de schimbat și încercat cu tabloul de climă și cu releul de sub baterie. Cu ce să încerc prima data? Tablou clima sau releul de sub baterie?
  8. andrei_221

    Intretinerea si costurile service Skoda Octavia 3

    pai acolo pe buza corodeaza si se intepenesc jantele de aliaj. bine au facut.. nu avea rost sa dea pe toata suprafata butucului
  9. axxell311

    Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?

    Buna ziua, Va rog frumos sa ma ajutati cu interpretarea log-urilor din attach. Passat B6 2.0, 125kW, 170 Cp, cod motor BMR 2007 (conform VIN), din cat stiu, nu are soft modificat, sau va rog sa ma contraziceti, de aceea am atasat si un Advance ID Conditii actuale componente: DPF schimbat acum 2500 Km; Turbina este schimbata de 2 saptamani, (a 2-a in ultimele 2 luni) Distributie schimbata odata cu DPF, montata cu cale; Ulei, filtre schimbate odata cu DPF; Sonda lambda schimbata cu piesa pe cod, OE; N75 schimbat recent; Test pe instalatia de vacuum OK, cu manometru, folosind output tests din VCDS, nu sunt vizibile pierderi de vacuum si electrovanele sunt functionale; Pompa tandem scoate circa 900 mbar vacuum, sau cel putin asa am masurat eu la stut, la actuator turbo ajung undeva la 600-650 mbar vacuum; Test de presiune pe tubulatura de admisie, fara pierderi; Testat MAF cu un altul de imprumut (nou) fara nici o diferenta; Schimbat MAP saptamana trecuta sperand ca el este vinovatul; Schimbat EGR, cu unul de imprumut, functional, aceleasi simptome; Schimbat capac axe si tacheti crezand ca este o problema de epurator faptul ca manca ulei (era de fapt turbina) Simptomele au aparut acum 3 saptamani, cu turbina veche, in mers am luat limp mode cu spirala in bord ( turbina schimbata odata cu DPF, acum 2500 Km, care a cedat si pe care am inlocuit-o cu cea pe care o am acum, ambele fiind reconditionate, turbina pe care cand am dat-o jos am observat ca avea joc exagerat axial si lateral la ax, si pierdea ulei); Simptome: Peste 3200 rpm, dupa 6, 7 secunde limp mode cu spirala aprinsa in bord; Consum exagerat atat urban, cat si extraurban; DPF are tendinta sa se incarce rapid cu soot; Regenerarea nu mai are loc cu ridicarea rpm la 1000 ci sta la 840-860rpm, ca la relanti normal; DSG nu mai schimba in aceleasi plaje de turatii in modul drive, 1900-2400 rpm, ci urca pana la 3000, sau aproape, atunci cand fortez putin pedala, sau chiar nu schimba deloc si intra in protectie; Pe grup 44, la clapetele de turbionare din admisie sta constant la 5% duty cycle; Multumesc anticipat! LOG-01-003-BS.CSV LOG-01-011-BS.CSV LOG-03-003-010-011.CSV LOG-04-003-010-011.CSV Log-WVWZZZ3CZ7E115532.txt
  10. Dolfin

    Aditivi Motorina

    @xfg8 fara aditivi, doar AdBlue de calitate (OE) ca sa nu infunzi injectorul de AdBlue in sezonul rece! ..si nu mai folosi nici dongle-ul OBD si aplicatia, doar daca ai probleme cu masina, nu-ti bate capul in rest. In alta ordine de idei, oricine are timp de 10-20-30-60min de drum extern macar o data pe saptamana, asta o face orice sofer caruia ii place sa conduca, gaseste el o "treaba" sau o "lungitura" sa-si faca o mica placere...
  11. rabanne2014

    Cod modul usa sharan 2013

    Salut colegi Detin un Sharan 2.0 din 2013 si doresc sa ii fac oglinzile rabatabile la inchidere si sa aiba si lumina sub ele.Momentan am acest modul instalat 7n0 959 792 F. Este un modul low, middle sau highline? Nu gasesc nici o informatie pe Internet.Multumesc
  12. A venit scutul , solid , greu Intrebarea este daca necesita sa ii lipesc ceva material fonoabsorbant pe interior - cel de plastic original avea un fel de pasla si ma gandesc la faptul ca exista un motiv pentru care avea asa ceva
  13. Gabriel*77

    Probleme tehnice specifice Octavia 4

    Am găsit o variantă echitabilă. Mulțumesc!
  14. Eugen42

    Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)

    Salut! schimbat azi bateria codat la service-ul de unde am luat-o. Pornit oprit mașina de 5 ori și s-a aprins bordul ca pomul de Crăciun iar. pus diagnoza în service, concluzia senzor palier, semeringul probabil odată cu demontarea și înlocuirea volantei și a kitului de ambreiaj, electrovalva ulei…și vor verifica și cablajul să nu fie de acolo problema. Am lăsat-o în service…revin cu info vineri când mi-a zis să merg să o iau.
  15. EEXCALADE

    Aditivi Motorina

    Trebuie scoasa ,macar 10-20 min /sapt
  16. spido

    Conectivitate Bluetooth OEM

    Da,merge.
  17. giji

    Passat B7, problema pornire

    Buna ziua. Ma confrunt cu problema din imagine. Astazi la ora 16 nu a dorit sa mai porneasca sub nici o forma. Dupa ce am bagat si scos cheia din contact de cel putin 30--40 de ori a aprins bordul si a pornit ramanand mesajul "imobilizer active". Nu au mai mers comenzile de pe volan si nici meniul din bord. Acuma intrebarea ar fi ce boala are?
  18. dercos

    Sfaturi achizitie Kodiaq

    Stau la munte, iarna e (era) zapada vreo 4 luni pe an.. Pot intelege ca pentru o parte din cumparatori conteaza sistemul 4x4 din diverse motive (forumul nu e reprezentativ la nivel national). Dar pentru cei mai multi conteaza ca e mare si inalta. Preturile sunt absurde, cu asta cred ca suntem cu totii de acord.
  19. Tga 360

    Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?

    Așa o să fac, mulțumesc, ne ești de mare ajutor,multă sănătate î-ți doresc.
  20. xfg8

    Aditivi Motorina

    Multumesc de pareri. Din pacate, din lipsa de timp mai rar pot sa o scot la un drum extern, mai ales pe perioada rece. Mi-am cumparat si adaptor Bluetooth OBD si urmaresc starea filtrului cu aplicatia VagDPF. Putin off-topic, dar daca sunt atent sa las DPF-ul sa finalizeze de fiecare data regenerarea e suficient si daca scot masina mai rar la drumuri externe ?
  21. Adria_n

    Aditivi Motorina

    Eu sunt reticent in a crede ca un produs de sub 10 euro face vreo "minune". Dar e doar parerea mea, nu tre sa o iei in considerare . Daca alegi sa il utilizezi, astept cu interes un feed-back ( si a mea merge urban ).
  22. EEXCALADE

    Aditivi Motorina

    Nu-ti face de treaba singur. Scoate masina periodic la drum extern.
  23. sorinaciu

    Vw Passat B8 Break, 2.0 tdi, 190cp, Dsg, Adblue

    A mai trecut un an și 11000 de km, un nou schimb de filtre, si un total de 212000 de km. Am ales uleiul Liqui moly 5w30 top tec 4200 și filtre mann.
  24. Danielfade

    Conectivitate Bluetooth OEM

    Salut, 2.0 cbab 2010, am un RND510 daca cumpwr un 7p6 J ar merge streaming ul audio si sa schimb melodiile din volan sau dupa butoanele touchscreen de pe RND?Merge sa vorbesc la telefon conectat prin BT?Mentionez ca am volanul cu 12 butoane.
  25. xfg8

    Aditivi Motorina

    Salut. Ce parere aveti despre aditivul Liqui Moli Diesel Partic­u­late Filter Protector ? Ma gandesc sa il folosesc la masina din profil, motor 2.0 TDI euro 6 cu AdBlue, dar am o retinere deoarece in documentatia oficiala apare urmatoarea precizare: Se refera doar la sistemul de aditiv pentru regenerarea DPF-ului care este la Citroen si Peugeot sau si la sistemul de AdBlue ? Pe eMag review-urile sunt destul de bune, mai multi zic ca s-a marit numarul de kilometri parcursi intre renegerari. DPF-ul masinii mele functioneaza ok, dar folosesc destul de mult masina si in oras si ma gandeam sa folosesc acest aditiv preventiv. Totusi nu as vrea sa dauneze cu ceva injectoarelor sau sa interfereze cu sistemul de AdBlue.
  26. lupo_bv

    Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?

    Ok. Fac o corectura la ce am scris mai sus, nu este mica recircularea, asta este ok poate și datorită garniturii pe care ai pus-o. Cantitatea de aer care trece prin MAF atunci când EGR este închis este mica. Cauze posibile: nu este etanșa tubulatura dintre MAF și turbină, nu închide bine EGR, etc. Eu zic sa faci două lucruri. In primul rand anulează de proba EGR și fa o pereche de loguri (anularea nu o faci prin anularea vacuumul-ului ci prin montarea unei garnituri pline in locul celei cu gaura redusă). In al doilea cumpără un manometru de vacuum (cu sau fara pistol, cel fara pistol este suficient și destul de ieftin) te va scuti de ceva bătaie de cap.
  27. Retzius

    Pornire grea la temperaturi ridicate

    Se intampla acest fenomen daca masina sta la temperaturi + 25 grade, 2-3 zile. Care ar putea fi cauza ? 2.0 TDI CFFB,baterie noua.
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!