Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 45 zile.
- Ultima oră
-
T5 Multivan Mesaj/Atentionare Asistent Pornire in Rampa
dydu_kuf a postat în topic iniţiat de tyty25 din VW T4, T5 & T6
Fa o diagnoza, Si vezi codul de eroare. -
T5 Multivan Mesaj/Atentionare Asistent Pornire in Rampa
dydu_kuf a postat în topic iniţiat de tyty25 din VW T4, T5 & T6
La T5.1 asa se aude la inchidere. Pune poza cu eroarea, presupun ca e legata de senzorii de parcarea, ca alta asistenta la parcare nu cred sa ai. -
Sistemul de Iluminare - Probleme; Retrofituri; Discutii (Tiguan AD1)
Alin Catalin a postat în topic iniţiat de crist_razvi din Tiguan AD1
Va salut. imi cer scuze daca nu postez unde trebuie, dar am cautat in tot forumul dar nu gasesc unde sa adresez aceasta intrebare. As dori sa fac un retrofit la luminile albe ambientale de pe fetele de portiera la rbg, din cate am cautat si verificat unitatea centrala imi suporta aceste dumini dar trebuie inlocuite, din pacate nu gasesc codurile necesare a ledurilor niciaieri . Va multumesc daca ma poate ajuta cineva -
Buna tuturor. Am o intrebare catre posesorii de Crafter care au motorul de 2.0 cu 2 turbine, codurile de motor: CKUB, CSNA cele de 163 CP. Voi a-ti urmarit temperatura uleiului mai ales cand masina este incarcata si pe urcarii si mai mult ma intereseaza daca la voi se aprinde martorul de presiune ulei in aceste conditii. Multumesc.
-
Problema se pune cate curele de distributie de uzina la Logan s-au rupt in interiorul intervalului recomandat de producator. Daca s-a intamplat, probabil extrem de putine, la cate Logan s-au vandut in Romania, iesea iures daca ar fi fost un fenomen extins. In cazul 1.5 tsi, cele mai multe masini sunt inca in cadrul acelui interval si vor mai fi pentru inca niste ani/km.
-
Salut, bun legat de timp ai dreptate, nu cred ca o curea de cauciuc armat poate fi in parametrii optimi in 8-10 ani de zile. As zice ca dupa 10 ani te cam gandesti la schimb distributie, dar tinand cont de senzoristica de pe motor care calculeaza niste sincronizari foarte precise, poti astepa sa detecteze ea uzura curelei.
-
Strict in cazul logan, nu stii in schimb si cate au clacat. La alta masina am schimbat cureaua la 25000 de km si inca un an fata de durata indicata de producator. Dar nu stii in anul ala, desi s-au facut 1000 de km, cand ajungea masina sa fie condusa de mine, cat stres aveam
-
Doar ca nu toate imbatranesc in acelasi ritm. Iar daca imi aduc aminte, Voyager si-a depasit cu mult durata de viata estimata.
- Astăzi
-
Inclusiv materialele de pe Voyager 1 si Voyager 2.
-
Da, sa ai range 2500km inseamna "aproape" gol, avand in vedere ca faci cu un plin 12-14000km... La 2500km range rezervorul NU e jumate gol stai linistit, si NU, NU e absolut nicio pb sa pui 1L, 2L, 5L sau 10L cand vrei si cand doresti. Nu i se intampla nimic masinii. E chiar mai indicat sa stea rezervorul cat mai plin. Sa-i dea Dzeu sanatate la cunostinta ta cu uleiul la 50k sau 30k sau 100k. Aici e vorba de Adblue nu de ulei
-
offtopic: Wow, ce motor e atata de robust?
-
La cum arata autostrazile noastre pe banda 1 , merita modul confort 😁 Din punctul meu de vedere combinatia de culori la masina ta , care este foarte faina , necesita covorase negre
-
Sa ai range de 2500km inseamna "rezerva"??? 🙂 Si de ce e "nasol" sa nu pui cand iti cere masina, ci dupa ochi? Plange rezervorul de adblue daca e jumatate gol? ...am si eu o cunostinta care merge cu 50.000km cu uleiul si nu are nici o problema. Masina cred ca are spre 400.000km. Inseamna ca asa trebuie sa facem cu totii?
-
Poti pune adblue oricand vrei tu, nu doar cand iti arata in bord. E chiar mai nasol sa lasi rezervorul sa se goleasca f mult, sau pe rezerva ( gen spre 2500km ) Am avut masina fix la fel, Passat BITDI motor CUAA, si tot timpul alimentam, rezervorul FULL, dupa alimentare lasam contactul 5-10secunde dupa care porneam masina. Nu am avut niciodata nicio problema cu actualizarea range-ului la adblue. S-a actualizat instant mereu. Momentan masina nu mai e la mine, e la un coleg, are peste 250k km, si nu are vreo pb la partea de adblue.
-
Poze de la interior am destul de putine. Dar ceva, ceva, tot am gasit. Mi-a placut combinatia de culori, a fost si asta un element in decizia de a lua aceasta masina. Scaunele sunt foarte placute, cele din fata, mai ales. Mult mai confortabile decat la XC60... Ieri am facut o proba la mers pe autostrada, regim de croaziera cu 130 kmph. Umbland la regimul de confort al suspensiei, am observat ca in modul sport, consumul este mai mic cam cu 0,5%, la viteza respectiva, decat daca merg pe regim normal al suspensiei. Cred ca diferenta apare datorita aerodinamicitatii diferite data de garda la sol diferita. Mai mare la regimul confort, evident.
-
T5 Multivan Mesaj/Atentionare Asistent Pornire in Rampa
tyty25 a postat în topic iniţiat de tyty25 din VW T4, T5 & T6
Observ ca aseară cand Incercam sa pun poza a mai facut inca un anunt la fel,scuze,rog moderatotul sa stearga acest anunt ca sa rămână celalalt cu poza Multumesc -
Motor trepidează la rece in mers pana se incalzeste
vladinsky a postat în topic iniţiat de grigorean din Passat B7
Revin cu update, in cazul meu. Am inlocuit bateria masinii cu una noua, Varta de 74Ah, la primul semn de oboseala (nu a mai vrut sa porneasca). Absolut niciodata nu a mai facut, acea trepidatie la rece, in primul km, de zici ca se rupea masina in doua. Bateria a fost inlocuita acum 2-3 luni, timp in care am monitorizat indeaproape masina care circula zilnic, deoarece nu credeam ca de acolo sa fie problema. Parca voiam sa o mai prind o data sa mai faca, sa nu dau vina pe baterie, DAR, 0 simptome. Masina in cauza, Tiguan 2.0TDI 4 motion, CFFB, 2013. -
Dupa cat ai investit in ea, merita sa schimbi tampoanele. Daca sunt cele originale atunci e greu de crezut ca mai sunt ok dupa atata timp. Cand ajung intr-un impas, eu unul mai schimb si mecanicul. O alta parere nu strica. Mai pune si tu ceva poze din interior daca poti, te rog.
-
Imi ies gazele prost si pe gaz si pe benzina. Ce ar mai putea fi? Am scos si catalizatorul de vreo 2 ani. Consum oras undeva intre 8 si 12 mers bara la bara.
-
Ce recomanda producatorul. Pana la urma, rulajul e criteriul principal luat in calcul la schimbarea distributiei, timpul e al 2-lea. Se mai duceau mosnegi la Dacia sa schimbe distributia la Logan la 4 ani, desi aveau 15.000 de km, ca asa zicea manualul, schimbarea se face la primul criteriu care se implineste 60.000 km/4ani, desi cureaua nu avea rulaj mare, iar cureaua de distributie originala a tinut pe unele masini si 8-9 ani. Ori, in cazul 1.5 tsi, vad ca lumea e nemultumita de faptul ca producatorul recomanda sa avem rabdare si sa facem km.😀
-
Da, doar ca acele firme fac acesti km in timp relativ scurt 3-4 ani si aia e, iar orice material imbatraneste in timp, cine face in 10 ani 150 000km ce face??? Si mai mult ca sigur la 10 ani si 150K km cureaua va fi in stare mai proasta ca una la 3 ani si 300K km. Asa ca la mine nu tine explicatia cu flotele auto si kilometraj astronomic facut in timp record...
-
In primul rand ca la AdBlue nu e ca la carburant sa alimentezi cand "te apuca"! Alimentezi cand iti scrie in bord - adica pe la vreo 2500km ramasi. In al doilea rand cum ai alimentat? Ca este procedura VW ca trebuie sa pui contactul, alimentezi Adblue (cu contactul pus), iei contactul si la repornire ar trebui senzorul sa fi sesizat ca ai alimentat si sa actualizeze noua cantitate si km ramasi. In al treilea rand, da - poate sa dureze si 1500km pana se actualizeaza. Eu am facut un plin de Adblue (cand mai aveam vreo 2000 km si imi spunea sa pun 8L). Am pus exact 8L (ca nu e bine sa pui pana "da peste", ci sa pui exact cat iti arata in bord) si in loc sa autonomia de Adblue pana la 10.000km (cam la cat imi urca de obicei) a urcat pana la 8.000km. Am mers vreo 1500km pana a inceput sa scada - iti dai seama ca stateam si eu stresat ca de ce nu se actualizeaza nivelul. Prima data, cand am luat masina, am pus plin si nu s-a actualizat decat dupa 2 drumuri pe autostrada (adica vreo 150 km). Deocamdata nu te stresa si mergi cu masina normal. Daca ai un tester il pui si vezi daca ai ceva erori. Daca totul e ok pe tester atunci asteapta macar cateva sute de km sau chiar 1500km si mai verifici atunci.
- Ieri
-
Exista companii in RO, mai ales multinationale, care ofera de la nivel de middle management in sus pachete la salariu strict pentru masina si separat parcari. Soferii angajati au disparut de mult iar managerii trebuie sa-si conduca masina (au disparut de asemenea si flotele, se folosesc cateva pool car-uri in leasing pentru departamente si/sau firme de leasing care au o flota stationata permanent in parcarea companiei, iar cand un angajat are nevoie de un autovehicul intra pe o aplicatie, completeaza niste date si primeste pozitia masinii in parcare). Sumele pleaca de la ~350-400€/luna si ajung la +1.500€/luna la nivel superior. De ex. pe la 400€ gasim Renault Clio, pe la 1.200€ este Tuareg, preturi fara TVA, cu limita de ~ 15.000Km/an. Daca nu este vreun manager pasionat, sau firma nu are un stindard cu Green, toti fug de EV-uri, pentru ca nu au timp de inconvenientele asociate. Daca si-ar dori vreun EV, iD4, Tesla pleaca de la minim 600€/luna fara TVA, cu limita de km. EV-urile acelea care stau la vanzare cu pret redus in Germania, de ex., nu au avut rata de 300€ nici acum 3 ani.
-
Tampoanele le schimb si asta e. Macar de ar fi de la ele ... @SVMLG: E bine de retinut, mersi de pont.
-
Buna seara De curand posesor de T5 Multivan 2.5 Axd,am o nedumerire de fiecare data cand pun contactul se aude un sunet si apare un mesaj dar dispare imediat dupa 2,3 secunde ,cu eroare asistenta la Parcare in rampa,dupa ce pornesc masina acel mesaj nu ramane vizibil pe display,si in legatura cu închiderea, cand apas pe buton sa o inchid se aude ca si cum as apasa de 2 ori pe buton este normal adica ca inchide de 2 ori,dar am impresia ca o inchide si o deschide,am probat toate usile sa vad daca sunt inchise ca aveam impresia ca nu sau inchis O sa incerc sa vad cum fac sa pun o poza cu eroarea Va Multumesc
