Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 9223372036854775807 zile.
- Ultima oră
-
Mașini electrice - merita sau nu?
tavitara a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Ok , nu stiam ca este noua fara subventii 35.000 euro , am crezut ca e mai scumpa - Astăzi
-
Bucsele de cadru au fost inlocuite cu altele originale. Nu vad la ce ar ajuta sa incerc sa le schimb pe cele noi cu altele noi. Fiindca cele vechi sunt rupte, "scoase cu dalta" ... In plus, manopera aferenta, nu e gratis ....
-
Achiziționezi o mașină in leasing operational, pentru care plătești un avans și o rată lunară fixă, în general pe 3 ani (perioada de garanție), iar la sfârșitul perioadei, dai mașina înapoi și iei alta nouă. Așa procedează în general firmele, dar si multe persoane fizice. Să cheltui 5-10% din venitul net lunar pe o mașină, nu e chiar un capăt de lume (cel puțin in Europa de Vest)
-
Și eu as fii interesat cum se rezolva problema, la mine sa topit siguranță, ar fi indicat sa schimb tot eboxul? Mulțumesc
-
Caster nu se poate regla, camber spate se regleaza dar deviatia este neglijabila. Camber/caster nu afecteaza major uzura anormala a anvelopelor. Pentru spate trebuie suruburi/bucse/brate. In unele cazuri e nevoie de demontare cadru suspensie pentru bratele de sus.
-
Mașini electrice - merita sau nu?
tavitara a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Eu nu inteleg 20.000 euro e pretul cu preluare leasing sau cum ? Sau ce inseamna 14.000 euro ? Ca masina a fost 34.000 euro noua , o vinde cu 20.000 si a cheltuit 14.000 ? Nu inteleg calculul -
Daca exista o imbunatatire e din alta cauza/cauze ,nu de la vascozitate. Difereta dintre 5w30 si 0w30 e doar la rece la temperaturi cu minus
-
Am pus pana la urma 0w30, acest tip de ulei l au gasit cei de la service in programul de original. Ce pot spune ca fata de vechiul 5w30 e o diferenta ca de la pamant la cer si nu ma refer la consum. Efectiv masina zici ca pluteste acum merge mult mult mai lin si are puterea mult mai bine distribuita, efectiv senzatia acum e ca nu mai exista regimul de motor rece, se comporta de la inceput pana la sfarsit ca si cum uleiul e incalzit. E clar ca ungerea cu acest tip de ulei e optima.
-
Aproape 60 000 euro pret de lista...Skoda...🙄
-
Coduri piese - Part numbers Golf IV&Bora
davidut5 a postat în topic iniţiat de rudolf.s din Golf IV & Bora
Nici unul, doar original. Am pus febi pe o skoda si tot a curs. La o alta masina pe motor o alta flansa febi era cu 1mm mai mare la interior fata de cea veche originala, tot cupla rapida cu siguranta. -
Rata lunară de leasing pentru Pure era in jur de 300 euro cu 1000 euro avans. 300X36=10.800. Cam 12.000-14.000 Euro Pentru un Golf 8 1.5 tsi, rata de leasing ar fi fost pe la 250 euro si 2000 avans. 250X36=9000 Costuri cam 11.000 euro La id3 se scad din costuri beneficiile pentru masină electrica (impozitul, reviziile, consumul de energie, etc).
-
Salut @tucson! Am citit tot topicul tau. Ce poți spune despre mașina la 4 ani și ceva de când o ai? Daca o mai ai? Merita cumpărată una la mana a doua cu 36k km cu 26k euro cu aceleași dotări ca ale tale? Mașina e in imaginile atașate.
-
O dată revenit acasă și sosită și camera comandată, m-am apucat de desfăcut. Cu WD40 trecerea cablurilor prin manșon a fost mult mai ușoară. Am profitat de cablajul vechi si l-am tras pe cel nou cu ajutorul lui până la unitatea media. Deosebirea între cele două, exceptând cablajul (in dreapta cea nouă) Am închis hayonul si am testat, apoi am tăiat firul verde pentru a scoate liniile de ghidaj, care erau degeaba fiind foarte scurte. După probă, am reansamblat totul si am aruncat cealaltă mizerie Rezultatul final este ok Camera are imagine bună si in condiții de iluminare mai slabă.
-
Mașini electrice - merita sau nu?
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
ID3 dupa 3 ani si 20.000 km Cine cauta “economie” …sa calculeze cat l-a costat pe primul propietar cei 3 ani / 20.000 km 😀 -
Daca ai schimbat bucsele de la jug, s-ar putea ca materialul nou ( mai ferm si mai putin tasat) si chiar mai inalt cu cativa mm sa nu poata fi compensat de tampoanele uzate. Vezi daca mecanicul tau poate da retur la piese in caz ca nu ajuta cu nimic sau eventual le comanzi tu si le dai retur dupa ce incerci.
- Ieri
-
Salut. Am schimbat recent bucșile, pivoți, etc. pe puntea față, anvelopele și la geometrie mi-au zis că ar trebui sa schimb șuruburile de pe spate că nu le pot desface.Ei ar recomanda schimbarea completă, nu doar șuruburi. Dar am observat că pe față a rămas un unghi nereglat, cu eroare mult mai mare față de spate. Dimensiuni anvelope: 205/55R16 Camber spate stanga-dreapta 1.54 în loc de 1.20 +/- 0.30. Caster față stânga-dreapta 6.45 în loc de 7.32 +/- 0.30. Acestea sunt singurele valori cu roșu. Pentru spate, la valorile actuale, este necesar să intervin asupra suspensiei sau nu este o problema depășirea aceea minoră. Pentru față, valoarea caster, este nevoie să schimb service-ul unde fac geometria?
-
Un coleg de muncă electronist.Am dat farul jos, crezând că trebuie sa schimb motorașul si am vazut firul rupt.A schimbat și un condensator ,portocaliu și rotund, care era pe acel fir.
-
Sunt similare, dar nu e acelasi tip de tampon. Oricum, principiul de functionare este acelasi. Daca as avea o rampa, as putea verifica mai bine starea tampoanelor. Dar pentru asta am fost deja la un mecanic, care imi spune ca nu vede hibe la tampoanele motorului.. Mai ramane doar sa le schimb, la nimereala, sa vad daca ele sunt hiba. Dar e cam scumpa testarea asta ...
-
Am să pun și primul consum cu noua mașină. Diferență mare la consum nu simt, 0.2, maxim 0.5 l la %, a fost o surpriză pentru mine. Belgrad - Timișoara, 2 persoane cu bagaje relativ ușoare. Cu vechea mașină pe același traseu 5,6 - 5,7 %.
-
Probleme tehnice specifice Octavia 4
andrei_221 a postat în topic iniţiat de cristi511 din Octavia 4
gasesti la dezmembrari sau piese noi https://www.cars-equipment.com/en/shop/cameras-parts/ -
OBDeleven - discutii si sfaturi
andrei_221 a postat în topic iniţiat de R_a_z_v_a_n din Discutii Generale
da merge. pentru diagnoza /citire parametrii e suficienta varianta free care vine cu interfata OBD11 3. doar pentru codari iti trebuie credite -
Nu cred asta. Fiindca si inainte avea ceva zgomote, dar nu vibratii. Am gasit bucsele de la cadrul motor cam obosite. Dupa inlocuirea lor, posibil sa fi aparut vibratiile transmise spre caroserie. Adica au fost scoase in evidenta problemele de la tampoanele de motor, zic eu. Asta e chiar exagerata. Motorul merge foarte rotund, am mai scris asta. Ascultat de afara, zici ca e benzinar (ma rog, pe aproape). Trage bine, porneste frumos, nu are zgomote aiurea la pornire, deci nici vorba de distributie aiurea ...
-
Bună seara! Am revenit cu rezultatul final al testului de noxe! Rezultatul pozitiv după curățarea injectoarelor la.o firma de profil din Iași! Trei dintre ele nu funcționau normal, erau parțial blocate! Aceasta a fost problema la mine. Mulțumesc din inima dl. lupo_bv pentru implicare si datele puse la dispoziție! Sărbători fericite tuturor!
-
OBDeleven - discutii si sfaturi
it_is_me a postat în topic iniţiat de R_a_z_v_a_n din Discutii Generale
dar poti citi datele pentru DPF? Iar pentru citirea dpf iti trebuie softul platit sau e suficienta varianta free? -
OBDeleven - discutii si sfaturi
sandumbogdan a postat în topic iniţiat de R_a_z_v_a_n din Discutii Generale
Eu ma conectez si cu OBD Eleven 2 la Passat B9 dar nu ma lasa sa salvez nimic, se pare ca toate modulele sunt protejate la scriere. La citire insa pot sa citesc majoritatea informatiilor fara probleme.
