Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 0 zile.
- Ultima oră
-
Test real facut de mine ptr diferenta Ieri de ex am ajuns la Sibiu de la Valcea cu 6.8 si dus intors am avut total 6.3 deci la intoarcere pe un drum relativ liber am avut 5.8 ca sa iasa media generala , autostrada de la Boita la Sibiu doar , restul Valea Oltului Si alti colegi au obtinut 5.8 Astea sunt consmuri minime externe pe drum liber fara dealuri cu roti pe 17 mai uzate Long Term am pe 4000 km acum 7.8 , cel mai mult am avut Long Term 8.2-8.3 pe 10k cand era inclusa vara in aceasta perioada , atunci sunt blocaje pe drumuri si se foloseste AC mult , in rest am avut si 8.5 pe distante insumate mai mici de 2-3k in functie de cat de multe treburi am avut in oras unde nu o prea folosesc
-
Arteon 2.0 TSI, 272cp, 4Motion, R-Line - Curcuma Yellow
ShadoWzZ a postat în topic iniţiat de AndreyPH din Masina mea
Ahhahaha , de acord. -
Skoda Octavia 2.0 TSI 204 CP : DQ381 + suspensie independenta spate ?
mihai_tmn a adăugat topic în Octavia 4
Are cineva Octavia IV 2.0 TSI 204 CP 4x4? Ceva opinii , cum se comporta, etc ? M-ar tenta versiunea asta pentru ca fiind si 4x4 si 200+ cai ar trebui sa aiba suspensie independenta spate si DSG DQ381. Singura problema e ca se apropie periculos la pret de Superb .... 😁 Imi trebuie ceva comod pentru drum lung, Superb ar parea mai bine insonorizata dar e FOARTE MARE, nu stiu daca chiar am nevoie de atata spatiu si ma gandesc putin si la problema parcarilor. - Astăzi
-
Otto - Un neamț cu caracter (BMW M2 F87 2016)
Doomy a postat în topic iniţiat de voinea din Mașina mea, alte mărci
Vad ca ai spart gheata in acest thread ! Felicitari pentru pasiune , vad ca te distrezi nu gluma ! Cam cat te tine un set de anvelope in regim de circuit ? -
posibil farurile
-
Parametrii nu arata asa rau. Filtrul mai duce. E posibil sa ai o problema cu injectoarele si sa-l incarce prea repede din cauza arderii incomplete. Pune un obd pe ele si vezi ce valori ai pe amount deviation. Daca ai peste 1,4 pe ele, e caz de curatat sau inlocuit. Un dpf nou, pe original costa mult.
-
Otto - Un neamț cu caracter (BMW M2 F87 2016)
voinea a postat în topic iniţiat de voinea din Mașina mea, alte mărci
Vazand calculul asta facut de Christian Scherer pentru Porsche 911 -> https://www.instagram.com/p/DRpeH-uiM9Z/ Sunt incantat de ce costuri mici am cu BMWul M2 la turele pe circuit -
Arteon 2.0 TSI, 272cp, 4Motion, R-Line - Curcuma Yellow
AndreyPH a postat în topic iniţiat de AndreyPH din Masina mea
La motorizarea mea, acolo am bateria si nu merge, altfel as fi pus acolo decat sa sacrific loc din portbagaj. Stai, ma nene, ca au sarit toti cu subwoofere la roata de rezerva. Mai oamenii lui Dumnezeu, nu spun ca nu e o solutie si aia, insa au performante modeste cele din roata de rezerva, cel putin comparativ cu unul cu incinta dedicata pe care il ai in portbagaj. Nu spun ca ce am eu e chintesenta si Dumnezeul in materie de subwoofere, insa misca si vibreaza toate alea in tine, comparativ cu alea din roata de rezerva care doar completeaza usile. Fiecare percepe muzica in felul lui, asta e clar. Personal, imi place sa vibreze imaginea cand ma uit in retrovizoare. -
Deruleaza cateva pagini in urma, s-a postat de multe ori, de ex la pag 51, 57, etc. Nu se mai schimba distibutia la motoarele noi pe benzina. La 300 mii se verifica, de schimbat probabil dupa 300 mii dar probabil ca nu o sa ajungem sa aflam pe pielea noastra. Daca vrei tu, poti sa o schimbi la fiecare schimb de ulei, dar producatorul spune ca nu se mai schimba la nici un motor pe benzina din generatia 1.5TSI, 1.0TSI si toate care mai sunt pe benzina.
-
Pare ca ai o problema cu ceasurile de bord.Asta va fi mai dificil de remediat di cauza faptului ca au immo in ele. Modulul can gateway este deasupra pedalei de acceleratie. Da,corect. In plus mai e un plus contact in pin 14.
- Ieri
-
Astazi am avut un drum cam de 100 km, inaintea caruia am realimentat. Asa ca si consumul mediu afisat, de la reumplere, s-a resetat. Avea un consum mediu afisat de 10,2%, de la reumplerea anterioara, parcurs mixt, oras si DN-uri. Si cu multa motorina consumata la interventia asupra motorului. Dupa realimentarea de azi, mergand in jurul Bucurestiului (DJ-uri si DNCB), cu varfuri pana la 120 km/h, am avut placuta surpriza la sosire sa am afisat un consum de 7,8%. Tare-s curios cat va fi abaterea dintre consumul afisat si cel real, calculat la pompa.
-
Da, am avut un Suzuki Sx4, pe care il botezasem SUVI. Faina masinuta. Am tinut-o 10 ani, ruland cam 175.000 km, pentru plimbari incredibile, in natura. Insa era din alta liga, fata de Toro.
-
@johnbravo, ELSA precizeaza - capacitatea cutiei de viteze 2,3L, insa in realitate intra ~2,1L la schimb.
-
Am reusit sa ajung la masina putin. Am filmat ce se intampla cand pun contactul. https://imgur.com/FGtVpsM Ca si observatii, desi bordul pare functional, asta e doar partial. Iluminatul acestuia nu functioneaza. Iluminatul nu functioneaza nici pt RCD. De asemenea acum imi cere un cod, lucru pe care nu l-a facut in cei 19 ani de cand am masina. Iluminatul climatronicului functioneaza. Usile par sa functioneze corect. Se incuie/descuie. Geamurile se deschid/inchid. De asemenea geamurile din spate pot fi dezactivate din butonul de la sofer. Nu am testat daca oglinzile pot fi reglate sau nu. Semnalizarea functioneaza (inclusiv oglinzi), dar nu apare vreun martor in bord, si nici sunetul acela nu mai e prezent. Da, este un singur modul CAN Gateway: J533. Din schite vad ca J533 se conecteaza la: - J285 Control unit in dash panel insert (B507 si B506) - Infotainment (A178 si A179) - Drive (B383 si B390) - Convenience (B397 si B406) - si la conectorul OBD pt diagnoza Avand in vedere ca sunt conexiuni diferite, pot doar sa presupun ca sunt bus-uri diferite. Am masurat tensiunea pe pinii CAN din conectorul OBD si multimetrul imi arata in jur de 0.4V pe ambii pini. Asta nu e deloc okay. Tensiunea ar trebui sa fie in jur de 2.5V (mai mult sau mai putin in functie de pinul masurat). Rezistenta dintre pini este de aprox 63 sau 64 ohm, o valoare care pare okay la prima vedere. Pana la proba contrarie Gateway-ul pare a fi vinovat de lipsa de comunicare intre module. Voi incerca sa ajung la el cand imi va permite timpul. Are cineva pasii sau vreun ghid pt asta? De asemenea, e nevoie de ceva scule de specialitate? Interpretez bine ca pe pinii 1, 2 si 11, 12 s-ar face alimentarea acestui modul? Despre acestia este vorba? Oricat de tare am incercat nu am reusit sa apas siguranta aceea. Ori am doua maini stangi, ori nu asa se desfac. Nu m-am avantat inca la asa ceva. Si sper sa nu fie nevoie. Va multumesc.
-
-
Daca pui o poza verific Elsa.
-
Bun si adevarul ce zice?
-
Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer
tavitara a postat în topic iniţiat de Doomy din Masina mea
Eu am uitat sa intreb pe @Doomy parerea despre Santa Fe , mi-am adus aminte cand ai zis de Sorento Oricat ma straduiesc , pe unde o vad nu pot sa nu remarc cat de urata e masina asta in exterior - nu m-am urcat niciodata in ea sa vad cum e la interior sau cum se conduce -
Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer
Laurentiu_LWR a postat în topic iniţiat de Doomy din Masina mea
Lipsesc si eu putin de pe aici si vad ca deja va faceti de cap...😅 Din cate am citit asa pe fuga vad ca deja decizia a fost luata...si la cat research vad...nu cred ca mai este nimic de adaugat decat...asteptare usoara si sa o stapanesti sanatos... Nu am vazut printre candidati Kia Sorento dar nu mai conteaza... Sunt 2 lucruri ce mi-au placut in criteriile tale de alegere...noua...nimic nu se compara cu un lucru nou si automata... Le fel...in conditiile actuale cine spune ca prefera manuala,ca se simte el barbat si bla bla bla...ii lipseste cateva rotite... La ce dimensiuni are...deja ma gandesc la camping...overlanding...un pat la interior...un cort deasupra...si deja te duci oriunde... Cu Tiguanul ce se intampla? -
Ulei cutie viteze manuala
johnbravo a postat în topic iniţiat de DUBB4LIFE din Uleiuri si Carburanti
g052527a2 -
Ulei cutie viteze manuala
johnbravo a postat în topic iniţiat de DUBB4LIFE din Uleiuri si Carburanti
Buna vreau sa va intreb de capacitate cutie cod RGN ( manuala 6 viteze jetta 1.2 tsi 16v 2016 motor cyvd) ( cu ocazia une revizii asta mai amanuntite /in afara de ulei si filtre normale , la 140k am schimbat si brate,placute ,lichid frana si am zis sa schimb si uleiul in cutie ca tot il aveam 2l cumparat oe de la epiesa / nu mai retin de ce am cumparat decat 2 l ) Cert e ca Băiatul de la service ( ceva de cartier multimarca) m-a intrebat daca stiu sigur cantitatea … si acum seara cand ma uit pe net vad ca sunt multe cantitati ptr vag 6+1 ….nu numai 1.9 litri cat am crezit eu ca e. Whatever am facut deja 400km intins (sunt la balcic in wkd ), si va urma sa mai fac 400 intors sa stiu sa completez daca e urgent @ sa vin mai fara graba etc masina merge bine dar mi a ramas pe creier multumesc anticipat -
Depinde unde sunt conectate exact acele doua rezistoare smd de putere arse BH-16 este un npn de tip BCP56-16T1G 1.2A 80V si nu pare sa aiba trasee conectate la rezistoare
-
Ori naspa ori la care a ajuns apa si are coroziune pe pini , de obicei asa incepe .
-
Senzorii sunt originali. Cred. Au cod pe ei. Crezi ca un senzor nașpa poate a ars modulul?
-
Nu pricep ce e cu valorile acelea. Ce pot spune e ca la 205K am descarcat eu bateria din neatentie, a fost o chestie foarte clara. La 206k, masina a pornit cu 15 minute inainte de incident si la 30 de secunde dupa el fara nicio problema, asa cum face de obicei. Am impresia ca nu aveam iluminare in bord nici inainte de cheia cea lunga, imediat cand am pus contactul, dar nu sunt sigur. Azi am masurat-o, 12.4V a iesit, in repaos. O baterie mai slaba de atat ma tine cam 5 ani, cea de acum are 3 ani.
