Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 96 zile.
- Astăzi
-
Eu le-am schimbat cu Bosch, foarte bune, singurul lucru negativ e ca uneori topaie pe finalul cursei, la revenire pe partea soferului. Cele originale au fost mediocre, in cel mai bun caz.
-
@MihaiAndreiAnd Ti-am mutat prima postare aici intr-un topic corespunzator. Nu mai deschide alte topic-uri in Masina mea pt. ca le deschizi degeaba.
-
Ulei cutie viteze manuala
adriangrijincu a postat în topic iniţiat de DUBB4LIFE din Uleiuri si Carburanti
Buna seara, imi puteti spune ce ulei este compatibil pt cutia de viteze? Dimineata la prima pornire intra greu treapta 1 2 si in R agata, dupaia merge normal. Cu motorul oprit intra ok in viteze. As incerca mai intai cu schimbul de ulei poate se rezolva. Sau ce ar mai putea fi? Multumesc -
Ce vrea să însemne 0 KW din bord? Să te poarte cu bine!
-
Mulțumesc! Am văzut și eu ulterior de ce buton este vorba.
-
va salut! am tot vazut pe net ca se vinde ceva baza de date vcds cu toate codarile posibilela 50 de lei, merita cumparata sau e ceva ce gasesc pe net? Cica se ofera un link de download de vreo 10Gb ca marime...
-
Motorul 1.0 tsi - comportament consum probleme
Nenciu Victor a postat în topic iniţiat de valioglu din Motoare pe benzina
asteapta pana scade turatia si apoi pleaca de pe loc ... asa fac toate 1.0 dupa ce scade turatia zgomotul dispare -
Valeo sunt bune, dar daca va scartaie pe parbriz sunt doua cauze. Parbrizul murdar, stergeti-l cu Alcool Izopropelic, gasiti la magazine electrice sau Alcool Tehnic, au la Dedeman, pe la vopseluri si doi lamela stergatoarelor este murdara. Cand mergeti la spalatorie, dupa ce ati oprit motorul tineti 2-3 secunde apasat pe maneta de la stergatoare in jos, o tineti in jos, ele ar trebui sa se duca in pozitia service. Coborati din masina si ridicatile. Dati cu spuma si pe lamele si la final dupa ce ati spalat masina, cu un servetel curat sau o carpa, stergeti de 2-3 ori lamelele, apoi puneti inapoi stergatoarele pe parbriz, dupa ce porniti motorul mai apasati o data pe maneta de la stergatoare si isi revin in pozitia normala. Teoretic nu ar mai trebui sa scartaie, eu personal folosesc ProX Rain Shield si dau pe parbriz, cam la 3 luni. La spalat se iau mai repede gazele si fuge si apa cand ploua, de pe la 70km/h pot sa merg fara a mai folosi stergatoarele atat de des. Daca nu e ploaie torentiala. In timp de la solutia de la spalatorii si lichidul de parbriz isi pierde efectul hidrofob, ProX ... il gasiti tot la Dedeman
-
Review-uri si impresii de la proprietari (Tiguan III)
Ionutbeethoven a postat în topic iniţiat de Andrei_72 din Tiguan III
Update: dupa ce am scos joja s-a stins mesajul din bord. completez sau nu?😅 -
Ce brand de ștergătoare ați recomanda ?
-
Am ajuns la 15000 km în continuare consider ca este o mașină OK pentru o familie de 3 persoane de ex m-am întors astăzi de la Bicaz puțin aglomerat drumul consum de 4,8%. Cu ștergătoarele cred ca soluția este să merg la Autonet să iau altele noi și gata Mulțumesc chiar este o mașină OK
-
@AdiG01Ai ceva noutati dupa vizita/programare? Ai avut si tu Service Campaign 90EE ?
-
problema e de la regenerari si regimul de utilizare. Injectoarele sunt ok. Nu mai folosi masina in oras.
- 369 replici
-
- injectoare
- tdi
-
(şi încă 2 )
Etichete:
-
Salut Am o problema cu un TIGUAN motor CFFB, an 2014, 114.000 km si anume intra motorina in ulei. La schimbul de ulei cred ca au curs peste 6 litri. Am investigat cu VCDS dar nu are erori pe ENGINE. Injectoarele sunt ok la relanti nu depasesc +0,5 . La fel si pompa de inalte presiunea este conform valorii specificate. La schimbul de filtru de motorina nu s-au observat urme de pilitura. Filtrul de particule este ok (a se vedea pozele VAG DPF), intradevar regenerarile sunt mai dese, are softul de DIESELGATE (o sa mergem sa facem un dowgrade). In schimb am facut testul de retur la injectoare conform ELSAWIN 2 minute la relanti si asa cum se vede in poza atasata cilindrul 3 (poza e inversata) are o cantitate aproape dubla de motorina. Am primit si alte pareri cum ca nu este diferenta semnificativa si ca injectoarle sunt ok. As aprecia si alte pareri de la cei care s-au mai confruntat cu problema asta si unde as putea sa trimit injectorul pentru verificare pe banc. Sau ar trebuie sa le scoatem pe toate 4 si sa le verificam ?
- 369 replici
-
- injectoare
- tdi
-
(şi încă 2 )
Etichete:
-
Este semnul care se regăsește și pe o tastă de pe volan (partea stângă). Tasta prin care activezi sau dezactivezi asistența adaptivă pentru controlul vitezei de croazieră. Scrie și în tabloul de bord că acea tastă este defectă. Trebuie mers la o unitate service.
-
Review-uri si impresii de la proprietari (Tiguan III)
Ionutbeethoven a postat în topic iniţiat de Andrei_72 din Tiguan III
6000km facuti cu ea si cere ulei, "1l maxim" -
Zgomot motor venit din baia de ulei
andrei_221 a postat în topic iniţiat de s.mcristian14 din TDi Forum
-
@haro mulțumesc sfaturi. Alte modificări nu prea mai am în cap, nu vreau decât întreținere și folosire. Așa cum am spus in prima postare, mașina e luată de la un coleg, el fiind al doilea proprietar după cumnatul lui. Mașina a fost cumpărată de nouă din România, a avut service doar la reprezentanța Skoda din Constanța și apoi la cea din Galați, a avut un accident iar mașina a fost reparată in service autorizat. Recunosc că m-a luat prin surprindere filtrul de particule înfundat/deficient, dar din ce am înțeles de la băiatul meu din discuțiile cu cei de la AVD TURBO, este un consumabil ce pică/se înfundă între 200.000-250.000km. Cred că depinde și de modul de exploatare, aici mă refer că mașina a mers mult in oraș și ocazional in concedii la drumuri lungi, mă gândesc la acel injector defect (care funcționa normal după ce se încălzea motorul 10 min, dar până atunci probabil dădea motorinămai multă) și mă mai gândesc si la ghinion. Eu sunt mai "sensibil" de urechi și merg preventiv mai des in service, dar nu toată lumea e ca mine. La fel și in ce privește modificările mașinilor, nu toți cred că banii merită cheltuiți pe așa ceva, și aici îmi includ și soția, chiar dacă unele sunt funcționale și altele estetice! Ce voi face mai departe? O voi repara, voi face mentenanța cum știu eu și ne vom bucura de mașina (și de celelalte). Pe mine nu mă sperie când mai pică ceva la o mașină (veche, cu km ridicat), dar nici nu pot compara Tiguanul, pe care l-am luat de "mic" de la 95.000km si 2 ani.
-
https://uploadnow.io/f/w4FG7wq Aici am video cu sunetul respectiv
-
Verifica rola alternator
-
Urca videoclipul pe un site de filesharing (youtube, etc) apoi pune link-ul aici. Daca il pui pe YouTube nu uita sa îl faci public
-
Zgomot motor venit din baia de ulei
Sferatos a postat în topic iniţiat de s.mcristian14 din TDi Forum
A reusit cineva sa găsească cauza? Vw golf 7 1.6 tdi cxxb acelasi sunet , se aude si in exterior in dreapta spre distribuție -
Salut, mi am cumparat un passat b6 2.0 tdi si cand pornesc motorul se aude un sunet care dispare dupa 2-3 secunde. In filmare motorul era cald deja cand am pornit masina. Ce credeti ca are?
-
-
Am luat varianta pro. Acum vad tot ce ma intereseaza. Multumesc!