Jump to content

Conţinut nou

Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 2 zile.

Acest flux se actualizează automat

  1. Astăzi
  2. grp

    Alba ca zapada - Tiguan 2.0TDI BMT

    Miercuri: 3 orașe, 2 țări Să incep cu începutul: dezavantajul parcării de la Viena, că am uitat să vă zic, a fost că nu o puteai lăsa mai mult de 24h, pentru că se schimba in 7zile si era alt tarif. Așa că inainte de a pleca la plimbare prin Viena, am tras o fugă la parcare, am plătit cei 4.4€, am ieșit si reintrat! 😁 Și azi la fel a fost. După care a venit ora de plecare, eu m-am dus să aduc mașina și gașca a coborât cu bagajele. Când am ajuns, îi apucase hărnicia pe ăștia cu camioanele, i-am zis că intr-un minut plec și m-au așteptat să încarc bagajele și să plec. De plecat, am plecat la Turnul Dunării (19€/adult și 4.5€/1h parcarea in complex. De sus se vede frumos, dar azi bătea un vânt rece, care ne-a alungat destul de repede. Există și un parc prin care vă puteți plimba, dacă vreți. De aici am plecat spre Brno, in republica Cehă, unde am ajuns după aproximativ o oră și patruzeci de minute (am uitat să fac poze cu consumul și aici și la Praga, dar sunt similare, 90% fiind autostradă și am mers legal 129km/h pe cruisecontrol). Am parcat în apropiere de Špilberk Hrad, cetatea din Brno, iar folosind aplicația Parc Simply Brno am achitat parcarea in zona B, pentru 4 ore 160 coroane (~6.5€). Atenție, ca vizitatori nu puteți parca in zona A, ci doar in B si C. Am plecat spre cetate, un urcuș ușor printr-un parc si ne-am bucurat de panoramă oferită și totodată mi-am fixat reperele pentru ceea ce urmă să vedem. Am coborât spre Biserica Roșie, care seamănă cu cea de la Cacica am continuat spre piață, printre străduțele cu clădiri superbe am vazut tramvaie moderne făcute de Skoda Am ajuns la Turnul primăriei fântâna Parnas Si in imediata apropiere este catedrala Sf Petru si Pavel, începută prin secolul XI si terminată in 1909 apoi am coborat la Manastirea capucină caracterizata prin simplitate, o oază de liniște pentru cei ce se rugau înăuntru apoi am continuat plimbarea pe drumul de întoarcere spre mașină. Brno, este un oras cochet, tineresc cel putin in partea aceasta pe care am vizitat-o si care cuprindea și școli, facultăți sau academie, liniștit și curat, un oraș in care poate ai vrea să trăiești. Merită măcar 2-3 zile de plimbat la pas si să te relaxezi pe un scaun savurând o cafea sau o bere. Clădiri colorate diferit, cu arhitectură diferită dar care nu îți dau o senzație ciudată, lucru pe care l-am trăit și in alte capitale, ca Bracelona, Viena, Praga sau Budapesta. Cand să plecăm, display navigației a refuzat să porneasc, apoi în timp ce mergeam a început să pâlpâie și să se audă muzica, după care a funcționat normal. Ciudat.. Am plecat spre Praga, având un drum de 218km, în aproximativ 2 ore si 23 minute. Imediat cum am intrat pe autostradă, pe celălalt sens se formase o coadă mare din cauza unor lucrări la o bretea de ieșire. Cam la 50km de Praga, pe celălalt sens fusese un accident,la care erau deja două autospeciale de poliție, două de pompieri și două sau trei ambulanțe, urmare de aproape 7-8km de cozi peste 2 benzi... nasol Am ajuns la cazare in Praga, iar lucrări si aici de zici că a intrat hărnicia in Saturn peste tot 🤣, o străduță îngustă, cu sens unic si o secție de poliție cred. Am lăsat o parte din gașca aici cu bagajele si eu cu băiatul meu am plecat să luăm o cartela de parcare. Bineînțeles că parcarea era fix cu 120m inainte de receptia de unde luam cartela, lucrări si haos că lumea, fix unde începe orașul vechi, lângă Powder Tower - (Turnul cu pulbere). Cei 120m si 2 minute s-au transformat in 3km si 20 minute, pentru că efectiv am ocolit încă o dată totul.... Am parcat pentru următoarele două zile, chiar in parcarea mall-ului Palladium (68€/2 nopți), cam scump dar măcar știu de unde să imi iau mașina. Am plecat spre cazare trecând pe lângă turn Apoi,când aproape am ajunsla cazare, am coborât in stația de metrou unde se găsea ssupermarket ul Albert si am răpit niște bere și apă pentru seară! Mâine este o zi plină si condensată, sper să ne țină picioareke! 😁 Deocamdată am încheiat pe ziua de azi, așa că, Somn și de la capăt! 😁
  3. spido

    Scanarea cu VCDS - erori aparute

    Probleme cablaj pe circuitul de alimentare a unor senzori. Se verifica cu multimetru. Da,poate fi si Ecu de vina,dar mai rar.
  4. amoukl

    Scanarea cu VCDS - erori aparute

    Am avut probleme cu senzori DPF care s-au topit. Au fost inlocuiti, cu tot cu furtune noi originale, si mufe noi pentru ca si alea s-au topit. La 2 luni de la problema asta au aparut o gramada de erori pe majoritatea modulelor. Problema pare sa fie de la modulul de motor. Scanarea atasata. Am fost la service, si au zis ca calculatorul de motor e defect. Au adus altul la fel din dezmembrari, care legat la masina nu mai dadea errori. Oare sa se fi dus calculatorul de motor ? Ei zic ca errorile vin de la asta: 4124 - Sensor Reference Voltage B P0651 00 [040] - Open Circuit Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 2 Mileage: 288928 km Date: 2025.09.15 Time: 07:42:16 Engine RPM: 983.00 /min Normed load value: 60.8 % Vehicle speed: 2 km/h Coolant temperature: 22 °C Intake air temperature: 23 °C Ambient air pressure: 980 mbar Voltage terminal 30: 14.000 V Unlearning counter according OBD: 40 Turbocharger 1 turbine input: temp. sensor 1: B1: raw value: 99.8 °C Turbocharger 1 turbine output: temp. sensor 1: B1: raw value: 36.6 °C Particulate filter input: temp. sensor 1: bank 1: raw value: 15.5 °C Particulate filter output: temp. sensor 1: bank 1: raw value: 15.0 °C EGR temp. sensor 2: B1: raw value: 2222.0 °C Shut-off timer: last engine shut-off time: 36083 s Tot ei spun ca probabil ca atunci cand s-au topit senzori a fost un scurt care a afectat calculatorul si ca acum a crapat. Log-MS17KKN-WVWZZZ3CZGE164466-288938km-179537mi.txt
  5. ghita_prodan

    Instrument Cluster Benzina-diesel

    Asta ce ar presupune? Sa vin la Bucuresti cu masina sau sa le trimit
  6. _R_A_D_U

    Noul motor 1.5 TSI

    120k era și așa destul de tras de gâlci ca limită de km, să mai treci și de această perioadă, destul de mare, cred că e doar de rău. Dacă și celelalte revizii au fost tot la fel de atent făcute, e clar! Dar să stăm strâmb și să judecăm drept: VW dă garanție 120k km la mașinile sale. Deci, după acest rulaj, e ca atunci când e nor: ori plouă, ori nu plouă! Tu să cântărești lucid posibila achiziție cu plusuri și minusuri. Dacă prețul dat pe mașină este bun și-ți permite servisarea (în caz de ceva a cutiei), ia-o!
  7. spido

    Retrofit Volan/calculator coloana volan

    Ptr ca nu ai ce pini sa modifici.Volanul de O3 care este MQB,NU va merge pe platforma PQ,cum ai tu. Sub nici o forma. Nici cu CH,nici cu CK....cu nimic. Sunt protocoale de comunicare diferite. Exista adaptoare hand made special ptr asta.Altfel nu vei face comenzi si claxon functionale. Nu vorbesc din ce am citit...ci din ce am facut,retrofitate de mine. Asadar...uita de comenzi si claxon. Sau poti avea NUMAI claxon,dar fara comenzi.
  8. adicorbos

    1.4 TSI (TFSI)

    Am fost și la alt mecanic, Am schimbat și supapa de bypass turbo, același rezultat Eroare apare doar in sarcină, la turat in gol nu apare, mecanicul spune că nu este problemă de cablaje. Încercăm și cu un ECU
  9. F l o r i n

    Lumini instrumente de bord (Touareg 7P)

    Da, este senzor de luminozitate, pe placa ceasurilor
  10. F l o r i n

    Instrument Cluster Benzina-diesel

    Le putem modifica software, astfel încât sa indice corect, fara sa fie nevoie de inlocuirea acestora
  11. the_artivist

    Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?

    salutare. atasez si eu un log facut la masina mea. passat b5.5 motor awx 1.9 131cp. turbina intra destul de tarziu si imi mai apare intermitent emissions workshop. in primul test tubina nu a intrat deloc. am oprit masina,am repornit-o si a fost ok dupaia LOG-01-003-010-011.CSV
  12. Cristi_V

    Noul motor 1.5 TSI

    Asta e o întrebare pentru inteligenta nenaturala care a dat următorul raspuns: Nu neapărat, dar este recomandat ca uleiul de la cutia de viteze DQ381 să fie înlocuit la un anumit interval, conform planului de service Volkswagen, pentru a evita potențialele probleme pe termen lung. Importanța schimbării uleiului la cutia de viteze DQ381 Cutia de viteze DQ381 (cunoscută și sub numele de DSG cu 7 trepte) este o transmisie automată complexă care utilizează ulei special pentru a lubrifia și a răci componentele interne. Acest tip de cutie de viteze se găsește frecvent pe o gamă largă de modele VW, Audi, SEAT și Škoda. Planul de service al producătorului, Volkswagen în acest caz, specifică intervale clare de înlocuire a uleiului pentru a menține performanța și fiabilitatea pe termen lung. Chiar dacă la 129.000 km, o întârziere de 9.000 km nu provoacă neapărat probleme majore imediate, nerespectarea planului de service poate duce la: Uzura accelerată a componentelor interne: Uleiul vechi își pierde proprietățile de lubrifiere și răcire, ceea ce poate duce la frecare excesivă și, în cele din urmă, la deteriorarea unor piese importante. Creșterea temperaturii în cutia de viteze: Uleiul proaspăt ajută la menținerea unei temperaturi optime de funcționare. Un ulei degradat poate duce la supraîncălzire, afectând performanța transmisiei. Funcționare defectuoasă: În timp, pot apărea schimburi de trepte mai lente sau brute, șocuri la plecare de pe loc sau chiar zgomote neobișnuite. Recomandare Pentru a asigura o durată de viață cât mai lungă a cutiei de viteze, este esențial să respectați intervalele de service recomandate de producător. În acest caz, se recomandă înlocuirea uleiului cât mai curând posibil la un service autorizat Volkswagen. Astfel, riscul apariției unor defecțiuni costisitoare pe viitor este redus semnificativ. 🚗
  13. Mihai94TDI

    Retrofit Volan/calculator coloana volan

    Mda, eu am spus ca vreau doar un răspuns clar si concert, din ce am citit unii spun ca merge doar CH, pe ross-tech CK e echivalent cu CH asta nu e o problemă, dar cu cablajul nu a dat nimeni un răspuns clar in toate paginile, am probat diferite coduri de cablaj si claxonul tot nu merge asta însemna ca trebuie transplant ceea ce nimeni nu spune ce pini trebuie modificați, si daca întreabă cineva de "un răspuns clar si concret" va supărați, nu e nimeni dator sa îmi răspundă si nu oblig pe nimeni, o sa încerc sa caut pe forumurile din afară poate asa am o mica șansă de a rezolva cablajul. P.S am citit toate paginile, nimeni nu a spus ce pini trebuie modificați.
  14. V.Florim

    Noul motor 1.5 TSI

    Vă salut! Credeți că în mod natural să zic așa, la 129.000 km pot apărea probleme la DQ381 dacă nu s-a înlocuit uleiul conform planului de service VW la 120.000? Este riscantă achiziția respectivă? Știu că nu este o diferență mare însă nici nu a fost respectat planul de servisare (auto fiind ieșit din garanție).
  15. BlankAdy

    1.4 tsi lista probleme comune / cod motor

    Pare ca eu as avea cel mai rulat motor(1.4l TSI 122HP) de aici la un golf 6 plus 2013, (am facut 10.000 km) și acuma are 287.000 km, dupa 5 luni de cand l-am cumparat, nu am schimbat decât galeria de evacuare (era fisurata) și consumabile (ulei, filtre 2 amortizoare de la portbagaj, placute si discuri). Revin cand pica distributia nu cred ca ar fi mai tarziu de 300.000 km desi acuma nu se aude mai deloc motorul.
  16. lupo_bv

    Lipsa acceleratie

    Fă-l la rece să vedem poate se observă ce îi lipseşte. Ca să fie mai uşor porneşte logul înainte să pui maşina în mişcare şi lasă-l să înregistreze, iar cînd observi că nu se accelerează apasă acceleraţia la podea (aşa se va vedea în log unde s-a întîmplat evenimentul) şi menţine-o 5-6 secunde pînă începe să crească turaţia şi dacă îţi permite traficul ţine-o aşa pînă depăşeşte 3000-3500 rpm. Apoi trage pe dreapta cînd îţi permite traficul şi salvează logul. Dacă aici toate vor fi ok trecem să investigăm partea de injecţie.
  17. bogdan2

    Codari / Setari / Scanari

    @Robert11, pui muzica pe YouTube pe telefon si se aude in masina prin AA. Tot prin AA poți controla YouTube music de pe tableta mașinii. Nu este Skoda, dar AA este la fel, mai ales ca el proiectează telefonul pe unitatea mașinii LE. Presupun ca la Car Play este același lucru , doar o interfață ce proiectează pe tableta telefonul
  18. Adi_vw

    VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts

    Buna ziua, Se poate o decodare pentru WVWZZZ3CZNE025632 ? Multumesc frumos!
  19. mihaiimisu

    Lipsa acceleratie

    O sa incerc. Dar se întâmplă doar la rece dimineața. Cand se încălzește motorul nu mai face.Si are si zile când nu face deloc.
  20. Emy D

    Skoda Superb - From TDI to VR6 swap

    Cum? doar vizual? Nu e suficient, asadar, verifica cu multimetrul. Am patit si eu sa "para buna" si totusi sa fi fost arsa. Si daca cedau becurile, ai fi avut tensiune pe fir si camera s-ar fi activat.
  21. ghita_prodan

    Instrument Cluster Benzina-diesel

    Am fost la un cunoscut si a spus ca ceasurile sunt pentru diesel si nu ma ajuta un update trebuie sa le inlocuiesc cu ceasuri de benzina. Pe masina am ceasuri cu codul 5N0 920 871 B si ar trebui sa am 5N0 920 882 B
  22. nepotu_ro

    Kodiaq 2 - Modificări/upgrade-uri

    Salut! Avem cumva posesori de Kodiaq RS 2.0? Sunt curios daca in CoC apar si jante mai mici (pentru rotile de iarna). Multumesc!
  23. bogdan2

    Codari / Setari / Scanari

    @Robert11, pui muzica pe YouTube pe telefon si se aude in masina prin AA. Tot prin AA poți controla YouTube music de pe tableta mașinii. Nu este Skoda, dar AA este la fel, mai ales ca el proiectează telefonul pe unitatea mașinii
  24. sandumbogdan

    2024 Passat B9 1.5 eTsi

    Pregatita de drumetie!
  25. grp

    Alba ca zapada - Tiguan 2.0TDI BMT

    Marți prin Viena Am luat un metrou și am plecat spre Cartierul Muzeelor am continuat plimbarea spre Parlamentul Austriei apoi am.plecat spre Curtea din Viena, oprindu-ne la cele două palate in oglindă care găzduiesc Muzeul Științelor Naturii (ce ne-a iubit neplăcut, a fost mirosil de rahat, scuzata-mi fie expresia, dar in zona respectivă chiar asta mirosea...), am continuat periplul nostru si am vazut că mai peste tot se întindeau scene de spectacole, pentru că urmau mai multe zile cu spectacole, Inclusiv in fața primăriei din Viena Am ajuns la biserica Votive, care este impresionantă prin dimensiunile ei (mi-a adus aminte de Domul din Milano că arhitectură) Mai departe am admirat arhitectura caselor, curățenia de pe străzile late, am trecut prin culoarul Ferstel și am ajuns in zona magazinelor brandurilor renumite de ceasuri, modă, parfumuri și in final ne-am oprit la Biserica Sf. Petru Cam la toate bisericile erau slujbe și spre deosebire de cele din Franța sau Spania, accesul nu era permis turiștilor decât in lateral sau in față. Apoi ne-am oprit la un restaurant să mâncăm șnițele vieneze, nu? Pretul este cam la fel peste tot, 25€ c cu vită si 19€ cel cu porc sau pasăre. Nu m-a dat pe spate, dar poate unii care n-au mâncat in viața lor un șnițel au rămas impresionați. Ar fi de amintit doar mărimea porției și salata de cartofi, ce semăna la gust cu cea orientală de la noi. Mai departe am plecat spre Catedrala Sf Stefan (capela lui Virgil este lipită de catedrală, dar ju era deschisă), care este imensă raportata chiar la clădirile din jur. Apoi am luat un metrou și am plecat spre Palatul Schoenbrunn. Si aici se pregăteau de ceva festival. Pentru că biletele sunt cu oră și am ajuns mai devreme, ne-am plimbat prin gradinile palatului, ceva in genul Versailles, dar mai putin spectaculoase si mai mici decât acolo. Apoi am mers și in interior și sincer cred că am avut așteptări prea mari pentru cei 40€ de persoană, crezând că este un fel de Palatul Versailles, dar de fapt a fost un fel de Trianon Mic, pentru cei care au fost la Versailles. Frumos, dar destul de scurt, cei drept nu am luat bilet si cu vizită la apartamente, dar nu cred că era o diferență așa de mare. Într-un cuvânt: over-rated! Apoi încă 2 metrouri si am încheiat și ziua aceasta. somn și de la capăt! 😁
  26. lupo_bv

    Ulei pt ALH.

    Sau un 5w50 tot de la Liqui Moly
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!