Jump to content

Conţinut nou

Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 87970 zile.

Acest flux se actualizează automat

  1. Ultima oră
  2. George george 123

    Noul motor 1.5 TSI

    Am inteles, multumesc mult, iar ca ulei 5w30 sau 0w20?
  3. Salut, si mie imi place mult m2-ul. Cine stie, poate intr-o zi… Din ce vad, de la inceput aveai planuri de circuit cu el asa ca de ce cu trapa? P.S. Inca mai am testerul Kiwi Plx de la tine, a facut treaba buna
  4. marius1982.11

    Otto - Un neamț cu caracter (BMW M2 F87 2016)

    Wow, ai ceva ture pe ring! Nu poti din start sa pornesti cu presiune mai mica in pneuri? Evident, nu atata de mica incat sa strici talonul. Ai incercat comparativ jante cu 1" mai mic sa vezi daca aduc vreo imbunatatire ca scaderea unsprug mass? Dar si balon putin mai mare, care absoarbe mai bine denivelarile si ai putea castiga pe zona de franare.
  5. Astăzi
  6. NicNic

    Toro - 7P din 2011

    Foarte interesante consumurile la masina ta. Nu stiu daca asa este obisnuit pentru un 7P CRCA, ori e si influenta fortei de apasare pe pedala . La mine e ceva mai greu piciorul. Doar cat sa ma strecor, nu neaparat sa merg cu viteza maxima. Pe spritmonitor.de pare ca e ceva mai mare media decat o ai tu.
  7. voinea

    Otto - Un neamț cu caracter (BMW M2 F87 2016)

    Multumesc Doomy, incerc sa ma bucur de masina cat pot atat timp cat firma imi poate sustine aceasta pasiune (mult mai scumpa decat era cea cu offroad dar sunt mai fericit pe circuit decat am fost in multe alte locuri cu masinile). Gumele normale gen Michelin PS4S tin cam 2500-3500km cele de fata, spatele poate cu 500-1000km in plus. Din acest motiv pe un set de jante iau numai PS4S si aproape niciodata simultan achizitia fata/spate. Franele de la 200+ km/h la ~90km/h sunt neiertatoare cu anvelopele mai ales cele de pe fata care preiau mai mult stres. De asemenea este o diferenta in uzura daca merg in iulie-august-septembrie (cam cele mai calduroase momente) fata de aprilie-mai-iunie sau octombrie. Caldura este nemiloasa. Eu mereu pornesc cu 2.0bar presiune si e normal ca dupa doua ture sa vad ~2.6bari. Dar in zile calduroase ating si 2.8-2.9 la doar doua ture. Trei ture consecutive pot insemna si 75grade pe rotile fata, iar presiunea eventual o cobor intre tura 2 si 3.
  8. EEXCALADE

    Sfat achizitie - Skoda Superb 2.0 TSI 280

    2.0 benzina e ok ,dar nu la pretul ala cu asa multi km Sunt bani multi ,trebuie sa iei ceva pana sau in jur de 100.000 im
  9. MTeiu

    Sfat achizitie - Skoda Superb 2.0 TSI 280

    Multumesc de feedback, tind sa cred ca ai dreptate. Ca de obicei, Cătălin cel rațional. Mersi de feedback. O recomandare de mașina în bugetul respectiv, fără probleme uzuale? De preferat break/suv 4x4? Mă uitam si dupa BiTDI-ul de la B8 deși l-am dat pe 'dracu' ca să-l iau pe tasu', deși oscilez spre ceva benzina având în vedere ca 80% din drumuri le fac în oraș. Am condus ca mașina închiriată 1.5 eTSI de pe G8 si nu mi-a plăcut cutia de viteze, nu am condus niciodată B8 hybrid, dar bănuiesc ca e același lucru.. Multumesc.
  10. Doomy

    Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer

    Va ramane in familie pana vine cea noua , apoi va intra la vanzare. Kia Sorento nu a fost luat in considerare pentru ca pretul de start al modelului de baza era 50150 Euro cu 4x2 , pentru mine depasea bugetul total alocat . @tavitara Santa Fe a avut si el plusuri dar pentru mine minusurile au fost ce l-au descalificat : - Motorul 1.6 benzina cu hybrid - 4x2 Automat - 215 hp - era extrem de lesinat pentru caroseria care o avea cu toate ca erau doar 1800kg+ pe motorizarea aia. - Ceasul digital de bord mi s-a parut prea jos pozitonat pentru inaltimea mea -> ca sa vad cum trebuie pozitional scaunul putin mai sus , dar ceasul de bord era la unghi incomod pentru vizualizare - Se simtea in mod clar cand trece de la electric la termic , era chiar ciudata senzatia. - Ecranul de bord mi s-a parut prea sensibil la atingere . - Stalpii A si B intrau in campul vizual prea mult atunci cand eram in pozitia mea la volan. - Masina iti lasa impresia mai mult de un T6 decat de SUV. - Schimbatorul de viteze de pe coloana volanului il atingeam cu genunchiul atunci cand stateam cu piciorul relaxat , ceea ce insemna ca trebuie sa ridic coloana si sa reununt la pozitia de confort si apoi mai e si schimbatorul in sine , personal nu sunt pregatit sa trec la un astfel tip de schimbator. - Garda la sol......-> 177 mm pentru SUV de clasa mare.......jenant. De la distanta arata mai mare , dar cand te uiti la masina pe dedesubt se vede cum "atarna" diverse echipamente.
  11. tavitara

    Toro - 7P din 2011

    Test real facut de mine ptr diferenta Ieri de ex am ajuns la Sibiu de la Valcea cu 6.8 si dus intors am avut total 6.3 deci la intoarcere pe un drum relativ liber am avut 5.8 ca sa iasa media generala , autostrada de la Boita la Sibiu doar , restul Valea Oltului Si alti colegi au obtinut 5.8 Astea sunt consmuri minime externe pe drum liber fara dealuri cu roti pe 17 mai uzate Long Term am pe 4000 km acum 7.8 , cel mai mult am avut Long Term 8.2-8.3 pe 10k cand era inclusa vara in aceasta perioada , atunci sunt blocaje pe drumuri si se foloseste AC mult , in rest am avut si 8.5 pe distante insumate mai mici de 2-3k in functie de cat de multe treburi am avut in oras unde nu o prea folosesc
  12. ShadoWzZ

    Arteon 2.0 TSI, 272cp, 4Motion, R-Line - Curcuma Yellow

    Ahhahaha , de acord.
  13. Are cineva Octavia IV 2.0 TSI 204 CP 4x4? Ceva opinii , cum se comporta, etc ? M-ar tenta versiunea asta pentru ca fiind si 4x4 si 200+ cai ar trebui sa aiba suspensie independenta spate si DSG DQ381. Singura problema e ca se apropie periculos la pret de Superb .... 😁 Imi trebuie ceva comod pentru drum lung, Superb ar parea mai bine insonorizata dar e FOARTE MARE, nu stiu daca chiar am nevoie de atata spatiu si ma gandesc putin si la problema parcarilor.
  14. Vad ca ai spart gheata in acest thread ! Felicitari pentru pasiune , vad ca te distrezi nu gluma ! Cam cat te tine un set de anvelope in regim de circuit ?
  15. DjMc

    Probleme electrice

    posibil farurile
  16. floricelu71

    Filtru diesel de particule - DPF

    Parametrii nu arata asa rau. Filtrul mai duce. E posibil sa ai o problema cu injectoarele si sa-l incarce prea repede din cauza arderii incomplete. Pune un obd pe ele si vezi ce valori ai pe amount deviation. Daca ai peste 1,4 pe ele, e caz de curatat sau inlocuit. Un dpf nou, pe original costa mult.
  17. voinea

    Otto - Un neamț cu caracter (BMW M2 F87 2016)

    Vazand calculul asta facut de Christian Scherer pentru Porsche 911 -> https://www.instagram.com/p/DRpeH-uiM9Z/ Sunt incantat de ce costuri mici am cu BMWul M2 la turele pe circuit
  18. AndreyPH

    Arteon 2.0 TSI, 272cp, 4Motion, R-Line - Curcuma Yellow

    La motorizarea mea, acolo am bateria si nu merge, altfel as fi pus acolo decat sa sacrific loc din portbagaj. Stai, ma nene, ca au sarit toti cu subwoofere la roata de rezerva. Mai oamenii lui Dumnezeu, nu spun ca nu e o solutie si aia, insa au performante modeste cele din roata de rezerva, cel putin comparativ cu unul cu incinta dedicata pe care il ai in portbagaj. Nu spun ca ce am eu e chintesenta si Dumnezeul in materie de subwoofere, insa misca si vibreaza toate alea in tine, comparativ cu alea din roata de rezerva care doar completeaza usile. Fiecare percepe muzica in felul lui, asta e clar. Personal, imi place sa vibreze imaginea cand ma uit in retrovizoare.
  19. sandumbogdan

    Noul motor 1.5 TSI

    Deruleaza cateva pagini in urma, s-a postat de multe ori, de ex la pag 51, 57, etc. Nu se mai schimba distibutia la motoarele noi pe benzina. La 300 mii se verifica, de schimbat probabil dupa 300 mii dar probabil ca nu o sa ajungem sa aflam pe pielea noastra. Daca vrei tu, poti sa o schimbi la fiecare schimb de ulei, dar producatorul spune ca nu se mai schimba la nici un motor pe benzina din generatia 1.5TSI, 1.0TSI si toate care mai sunt pe benzina.
  20. spido

    Ajutor, va rog. Masina nu mai porneste.

    Pare ca ai o problema cu ceasurile de bord.Asta va fi mai dificil de remediat di cauza faptului ca au immo in ele. Modulul can gateway este deasupra pedalei de acceleratie. Da,corect. In plus mai e un plus contact in pin 14.
  21. Ieri
  22. NicNic

    Toro - 7P din 2011

    Astazi am avut un drum cam de 100 km, inaintea caruia am realimentat. Asa ca si consumul mediu afisat, de la reumplere, s-a resetat. Avea un consum mediu afisat de 10,2%, de la reumplerea anterioara, parcurs mixt, oras si DN-uri. Si cu multa motorina consumata la interventia asupra motorului. Dupa realimentarea de azi, mergand in jurul Bucurestiului (DJ-uri si DNCB), cu varfuri pana la 120 km/h, am avut placuta surpriza la sosire sa am afisat un consum de 7,8%. Tare-s curios cat va fi abaterea dintre consumul afisat si cel real, calculat la pompa.
  23. NicNic

    Toro - 7P din 2011

    Da, am avut un Suzuki Sx4, pe care il botezasem SUVI. Faina masinuta. Am tinut-o 10 ani, ruland cam 175.000 km, pentru plimbari incredibile, in natura. Insa era din alta liga, fata de Toro.
  24. Dolfin

    Ulei cutie viteze manuala

    @johnbravo, ELSA precizeaza - capacitatea cutiei de viteze 2,3L, insa in realitate intra ~2,1L la schimb.
  25. bogd

    Ajutor, va rog. Masina nu mai porneste.

    Am reusit sa ajung la masina putin. Am filmat ce se intampla cand pun contactul. https://imgur.com/FGtVpsM Ca si observatii, desi bordul pare functional, asta e doar partial. Iluminatul acestuia nu functioneaza. Iluminatul nu functioneaza nici pt RCD. De asemenea acum imi cere un cod, lucru pe care nu l-a facut in cei 19 ani de cand am masina. Iluminatul climatronicului functioneaza. Usile par sa functioneze corect. Se incuie/descuie. Geamurile se deschid/inchid. De asemenea geamurile din spate pot fi dezactivate din butonul de la sofer. Nu am testat daca oglinzile pot fi reglate sau nu. Semnalizarea functioneaza (inclusiv oglinzi), dar nu apare vreun martor in bord, si nici sunetul acela nu mai e prezent. Da, este un singur modul CAN Gateway: J533. Din schite vad ca J533 se conecteaza la: - J285 Control unit in dash panel insert (B507 si B506) - Infotainment (A178 si A179) - Drive (B383 si B390) - Convenience (B397 si B406) - si la conectorul OBD pt diagnoza Avand in vedere ca sunt conexiuni diferite, pot doar sa presupun ca sunt bus-uri diferite. Am masurat tensiunea pe pinii CAN din conectorul OBD si multimetrul imi arata in jur de 0.4V pe ambii pini. Asta nu e deloc okay. Tensiunea ar trebui sa fie in jur de 2.5V (mai mult sau mai putin in functie de pinul masurat). Rezistenta dintre pini este de aprox 63 sau 64 ohm, o valoare care pare okay la prima vedere. Pana la proba contrarie Gateway-ul pare a fi vinovat de lipsa de comunicare intre module. Voi incerca sa ajung la el cand imi va permite timpul. Are cineva pasii sau vreun ghid pt asta? De asemenea, e nevoie de ceva scule de specialitate? Interpretez bine ca pe pinii 1, 2 si 11, 12 s-ar face alimentarea acestui modul? Despre acestia este vorba? Oricat de tare am incercat nu am reusit sa apas siguranta aceea. Ori am doua maini stangi, ori nu asa se desfac. Nu m-am avantat inca la asa ceva. Si sper sa nu fie nevoie. Va multumesc.
  26. davidut5

    Ulei cutie viteze manuala

    Se pune pana la busonul de nivel.
  27. draganuta

    Inlocuire bec portbagaj

    Daca pui o poza verific Elsa.
  28. George george 123

    Noul motor 1.5 TSI

    Bun si adevarul ce zice?
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!