Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 6 zile.
- Ultima oră
-
HALDEX - Intretinere & Probleme (Tiguan 5N & 5N2)
puma_k1ng a postat în topic iniţiat de Andrei Buzatu din Tiguan 5N & 5N2
Va salut, În primăvara am postat și eu eroarea mecanica pentru N373, câteva posturi mai sus, la Passat B6, pe care oarecum am ignorat-o având destule probleme la motor, fara vlaga să mă mai documentez despre aceasta problema la haldex. Acum mai bine de o luna, 4x4 nu a mai vrut să mă lase în pace și am sesizat că am scurgeri de ulei. Am fost la verificat, pompa plina ochi de ulei pe carcasa exterioara, dar totuși nu părea fiind de la ea ceea m-a îndreptat către filtru. Negasind mecanic nici în orașele învecinate pentru reparația problemei mele, am inceput sa răscolesc internetul și am ajuns la un service local unde am incercat sa remediem. Am golit ulei, scos pompa afara plina de mâl efectiv, scos filtru. Nu am vrut sa mă opresc doar acolo încercând chiar sa desfac ECU haldex sa vad ce se petrece și la electrovalva. Aici a intervenit dezastru. Șurub jos desfăcut, cel de sus înțepenit. Tăiat în 2 pentru a introduce șurubelniță nu a vrut chip să cedeze. Șurubul a fuzionat pe corpul ecu-ului. Neavând ce face, am pus filtru nou Borg Warner, curatat pompa și sita acesteia, am pus 550ml ulei, rulat teste din pompa după care am mai completat 100ml. Nemulțumit fiind de cantitate am luat mașina o tura am plimbat-o și au mai intrat 60 ml. Acum nu știu dacă la B6 intra mai puțin ca la Tiguan, dar nu vad unde pot intra 800ml. Am crezut că am scăpat măcar pentru moment de scurgerea de ulei. Doar că la scurt timp am văzut iar scurgeri, și de aici a continuat stresul, căci eu trebuia neapărat să scot șurubul fiind convins că de la electrovalva pleacă problema. Am plimbat-o la alt mecanic unde a tăiat capul șurub tot fail și am mai completat ulei căci eu tot pierd, altul a ingaurit cu burghiul și s-a oprit de neputința. Între timp de atâta disperare m-am apucat sa dau banii pe n373 de pe site-ul din Slovacia, 4x4 parte, piesa noua, plus garnitura de tabla de la ECU căci sigur se va deteriora la desfacere. Azi alt mecanic..reușește cu succes sa îndepărteze șurubul, dar incep primele îndoieli. Cu multimetru pe pinii pompei setat pe ohm a ieșit rezultatul 1.4, deja îndoieli. Dau electrovalva afara, chiar curata. Astup cu gura primele 2 orificii și suflu..surpriza nu iese aer. Montez electrovalva noua, completez cu ulei. Același rezultat..eroare persista, pierderea persista. Acasă cu un ouput test aud pompa cum nu am auzit-o până acum..zgomotoasa. înainte de curățare se auzea mașina fiind pe elevator și mecanicul langa ea, după curățare a auzit-o lucrând mai fin. Efectiv nu știu ce să ii mai fac. Sa mai cheltui alți 200 de euro sa schimb și pompa? Dar de la ce pierde ulei? Mulțumesc.😔🥹 - Astăzi
-
Rotile pe 17 prima data , apoi restul care include si faptul ca nu ai unde sa mergi prea tare in tara asta Si cand ma duc la Pitesti pe Dealul Negru acolo unde e limita 100 urc pe toate curbele alea cu viteza maxima Dar oricat ma chinui nu ajung cu mai mult de 7.5 -7.7 consum , pusa pe sport masina asta urca singura fara efort
-
Sfat achizitie - Skoda Superb 2.0 TSI 280
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de MTeiu din Discutii Generale
La banii aia e musai sa fie luata de afara . -
Daca mergi 110km doar in oras, drumuri scurte si motorul mai mult rece, atunci nu e deloc mult. Se poate regenera chiar mai des. Nu te apuca de schimbat piese (DPF) pana nu iti dai seama de cauza. Daca de vina sunt injectoarele care genereaza fum => o sa infunzi in cateva mii de km noul DPF si tot nu ai rezolvat nimic. Daca nu rezolvi cauza nu are rost sa schimbi piese de dragul de a schimba.
-
Mașini electrice - merita sau nu?
halamadrid a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Clientii se bucura ca gasesc intr-o chinezarie ceea ce intr-o masina vestica reprezinta optiuni platite nejustificat de mult, in majoritatea cazurilor. Are interior care aduce cat de cat a lux, cu materiale de calitate buna? Are cea mai mare tableta? Are multe luminite? Suficient! Nu mai intereseaza pe nimeni partea mecanica. Important e sa se poata lauda cunoscutilor ca a platit pe un SUV cat ar fi costat o berlina amarata la un mare producator vestic. -
VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts
dan1965 a postat în topic iniţiat de Kostas din Intrebari Frecvente
Buna ziua, Va rog sa mă ajutați cu decodare pentru wvwzzz3czbp357618. Va mulțumesc anticipat! -
Salutare! am un Audi A4 B7 cabrio 2006 si folosesc un sistem de evacuare Borla RomCat masina e inmatriculata in Spania pentru ca aici sunt rezident ma poate ajuta cineva cu un ECE/EC de la un sistem de evacuare Borla RomCat? Trebuie doar sa il prezint aici la o statie de verificare a inspectiei tehnice. ei nu sunt chiar atat de exigenti aici, dar au aceasta pretentie de a le oferi acest document. Am scris e-mail la Borla dar mi-au spus ca nu au asa ceva pentru modelul meu de masina. M-ar ajuta orice document de la o evacuare Borla! va multumesc frumos
-
-
Mașini electrice - merita sau nu?
CristiALF a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Nu cred ca mai e cineva care se uita la astfel de titluri ca la breaking news, dar in spiritul topicului si al informarii , iata... -
Sfat achizitie - Skoda Superb 2.0 TSI 280
tzuicomicina a postat în topic iniţiat de MTeiu din Discutii Generale
Nu, nu e acelasi lucru: G8 eTSI are DQ200 iar B8 hybrid are DQ400e cu ambreiaje umede si un motor electric. -
Tocmai am verificat deviatia la injectoare. La rece e in medie in jur de 1 (intre 0 si 1.5), iar in cateva minute pe masura ce motorul se incalzeste ajung in intervalul 0-1, cu media in jur de 0.5. Acum doi ani cand am observat ca regenerarile se inmultesc, am studiat deviatia intens, si in mers, cu aceleasi rezultate. Ce observ e ca regenerarile sunt dese si tin mult. Nu stiu daca e normal sa fie regenerari a 110km. Ce mai pot cerceta, masura? Incep sa ma gandesc tot mai serios la inlocuire cu unul original decat sa ajung la investigatii si reparatii nesfarsite. Astept un link la un DPF original, VIN: TMBCT21Z1B8011736
-
Sfat achizitie - Skoda Superb 2.0 TSI 280
MTeiu a postat în topic iniţiat de MTeiu din Discutii Generale
Din pacate nu ma incadrez in buget pentru ceva cu așa putini km, cel puțin nu în RO si sunt foarte reticent sa cumpar mașini din afara din cauza ca nu am timp sa mă deplasez. Vedem ce mai apare la anul. -
Otto - Un neamț cu caracter (BMW M2 F87 2016)
voinea a postat în topic iniţiat de voinea din Mașina mea, alte mărci
Cu siguranta la marimea ei un set de jante 18" se va comporta aproape similar dar castig la temperaturi + costuri de exploatare. Doar anumite jante pot intra in schimb, iar eu avand deja 3 seturi pe 19" .. nici nu-mi mai bat capul sa ma duc in directia aia. Intru cu 2.0bar (rar de tot cu 1.9). E riscant mai jos ca pot sa dejantez la o franare/viraj din G-uri si aderenta. Nu aveam planuri sa ajunga asa la exploatare gen 98% pe circuit. Imi doream trapa pentru ca am avut la Golf 5 R32. Aia a fost masina mea preferata dintre toate pe care le-am avut de cand am luat carnetul la 18 ani. Inca este un regret al meu ca am renuntat la ea cand impozitul a ajuns 5000+ lei. Dar nu mi-l permiteam atunci. Iar M2 a facut calatorii misto intre 2016 si 2019 dar dupa 2020 cand "i-am schimbat menirea" a deveint masina mea preferata dintre toate pe care le-am avut. Sunt convins ca doar un Porsche (preferabil echipare GT3 sau GT4) poate sa-l inlocuiasca cu adevarat in sufletul si inima mea. -
Despre ulei motor: e precizata în manual norma VW. Trebuie sa respecți acea norma. Informativ, la toate schimburile de ulei motor facute de mine la service de reprezentanța s-a pus 0W20. Motor cod DPCA.
-
Am inteles, multumesc mult, iar ca ulei 5w30 sau 0w20?
-
Otto - Un neamț cu caracter (BMW M2 F87 2016)
haro a postat în topic iniţiat de voinea din Mașina mea, alte mărci
Salut, si mie imi place mult m2-ul. Cine stie, poate intr-o zi… Din ce vad, de la inceput aveai planuri de circuit cu el asa ca de ce cu trapa? P.S. Inca mai am testerul Kiwi Plx de la tine, a facut treaba buna -
Otto - Un neamț cu caracter (BMW M2 F87 2016)
marius1982.11 a postat în topic iniţiat de voinea din Mașina mea, alte mărci
Wow, ai ceva ture pe ring! Nu poti din start sa pornesti cu presiune mai mica in pneuri? Evident, nu atata de mica incat sa strici talonul. Ai incercat comparativ jante cu 1" mai mic sa vezi daca aduc vreo imbunatatire ca scaderea unsprug mass? Dar si balon putin mai mare, care absoarbe mai bine denivelarile si ai putea castiga pe zona de franare. -
Foarte interesante consumurile la masina ta. Nu stiu daca asa este obisnuit pentru un 7P CRCA, ori e si influenta fortei de apasare pe pedala . La mine e ceva mai greu piciorul. Doar cat sa ma strecor, nu neaparat sa merg cu viteza maxima. Pe spritmonitor.de pare ca e ceva mai mare media decat o ai tu.
-
Otto - Un neamț cu caracter (BMW M2 F87 2016)
voinea a postat în topic iniţiat de voinea din Mașina mea, alte mărci
Multumesc Doomy, incerc sa ma bucur de masina cat pot atat timp cat firma imi poate sustine aceasta pasiune (mult mai scumpa decat era cea cu offroad dar sunt mai fericit pe circuit decat am fost in multe alte locuri cu masinile). Gumele normale gen Michelin PS4S tin cam 2500-3500km cele de fata, spatele poate cu 500-1000km in plus. Din acest motiv pe un set de jante iau numai PS4S si aproape niciodata simultan achizitia fata/spate. Franele de la 200+ km/h la ~90km/h sunt neiertatoare cu anvelopele mai ales cele de pe fata care preiau mai mult stres. De asemenea este o diferenta in uzura daca merg in iulie-august-septembrie (cam cele mai calduroase momente) fata de aprilie-mai-iunie sau octombrie. Caldura este nemiloasa. Eu mereu pornesc cu 2.0bar presiune si e normal ca dupa doua ture sa vad ~2.6bari. Dar in zile calduroase ating si 2.8-2.9 la doar doua ture. Trei ture consecutive pot insemna si 75grade pe rotile fata, iar presiunea eventual o cobor intre tura 2 si 3. -
Sfat achizitie - Skoda Superb 2.0 TSI 280
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de MTeiu din Discutii Generale
2.0 benzina e ok ,dar nu la pretul ala cu asa multi km Sunt bani multi ,trebuie sa iei ceva pana sau in jur de 100.000 im -
Sfat achizitie - Skoda Superb 2.0 TSI 280
MTeiu a postat în topic iniţiat de MTeiu din Discutii Generale
Multumesc de feedback, tind sa cred ca ai dreptate. Ca de obicei, Cătălin cel rațional. Mersi de feedback. O recomandare de mașina în bugetul respectiv, fără probleme uzuale? De preferat break/suv 4x4? Mă uitam si dupa BiTDI-ul de la B8 deși l-am dat pe 'dracu' ca să-l iau pe tasu', deși oscilez spre ceva benzina având în vedere ca 80% din drumuri le fac în oraș. Am condus ca mașina închiriată 1.5 eTSI de pe G8 si nu mi-a plăcut cutia de viteze, nu am condus niciodată B8 hybrid, dar bănuiesc ca e același lucru.. Multumesc. -
Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer
Doomy a postat în topic iniţiat de Doomy din Masina mea
Va ramane in familie pana vine cea noua , apoi va intra la vanzare. Kia Sorento nu a fost luat in considerare pentru ca pretul de start al modelului de baza era 50150 Euro cu 4x2 , pentru mine depasea bugetul total alocat . @tavitara Santa Fe a avut si el plusuri dar pentru mine minusurile au fost ce l-au descalificat : - Motorul 1.6 benzina cu hybrid - 4x2 Automat - 215 hp - era extrem de lesinat pentru caroseria care o avea cu toate ca erau doar 1800kg+ pe motorizarea aia. - Ceasul digital de bord mi s-a parut prea jos pozitonat pentru inaltimea mea -> ca sa vad cum trebuie pozitional scaunul putin mai sus , dar ceasul de bord era la unghi incomod pentru vizualizare - Se simtea in mod clar cand trece de la electric la termic , era chiar ciudata senzatia. - Ecranul de bord mi s-a parut prea sensibil la atingere . - Stalpii A si B intrau in campul vizual prea mult atunci cand eram in pozitia mea la volan. - Masina iti lasa impresia mai mult de un T6 decat de SUV. - Schimbatorul de viteze de pe coloana volanului il atingeam cu genunchiul atunci cand stateam cu piciorul relaxat , ceea ce insemna ca trebuie sa ridic coloana si sa reununt la pozitia de confort si apoi mai e si schimbatorul in sine , personal nu sunt pregatit sa trec la un astfel tip de schimbator. - Garda la sol......-> 177 mm pentru SUV de clasa mare.......jenant. De la distanta arata mai mare , dar cand te uiti la masina pe dedesubt se vede cum "atarna" diverse echipamente. -
Test real facut de mine ptr diferenta Ieri de ex am ajuns la Sibiu de la Valcea cu 6.8 si dus intors am avut total 6.3 deci la intoarcere pe un drum relativ liber am avut 5.8 ca sa iasa media generala , autostrada de la Boita la Sibiu doar , restul Valea Oltului Si alti colegi au obtinut 5.8 Astea sunt consmuri minime externe pe drum liber fara dealuri cu roti pe 17 mai uzate Long Term am pe 4000 km acum 7.8 , cel mai mult am avut Long Term 8.2-8.3 pe 10k cand era inclusa vara in aceasta perioada , atunci sunt blocaje pe drumuri si se foloseste AC mult , in rest am avut si 8.5 pe distante insumate mai mici de 2-3k in functie de cat de multe treburi am avut in oras unde nu o prea folosesc
-
Arteon 2.0 TSI, 272cp, 4Motion, R-Line - Curcuma Yellow
ShadoWzZ a postat în topic iniţiat de AndreyPH din Masina mea
Ahhahaha , de acord.
