Jump to content

Conţinut nou

Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 79 zile.

Acest flux se actualizează automat

  1. Ultima oră
  2. EEXCALADE

    Sunet ciudat curea accesorii A4 B 8.5

    Comanda piesele dupa seria vin ,nu dupa codurile de pe piesele de pe masina
  3. dahood

    Problema usa golf 4

    mersi ... da se inchide pe safe. ledul clipeste
  4. nedelea

    Sunet ciudat curea accesorii A4 B 8.5

    Audi A4 B8 din 2011 motor CAGA, cumparat recent, dupa 1500 km s-a rupt intinzatorul de la cureaua de accesorii. Masina adusa de un an in Romania. Banuiesc ca vechiul proprietar a schimbat cureaua si intinzatorul pentru ca aratau foarte bine, intinzatorul fiind Ina (romania). Am cumparat alt intinzator tot Ina l-am montat dar nu mai reusesc sa pun cureaua, parca e prea scurta cureaua 6PK1580. Am ajuns sa cred ca vechiul intinzator a fost tensionat prea mult de cel care la montat incat putea fi motivul pentru care s-a rupt. S-a mai intalnit cineva cu aceasta problema? Exista o curea mai lunga cu 10mm?
  5. Astăzi
  6. marius1982.11

    Problema usa golf 4

    Safe insemana ca nu poti deschide usa chiar daca tragi de manerul interior. Este semnalizat prin acel led care clipeste pe portiera soferlui. Pe spate e simptom de lipituri reci, dar dacă tot desfaci curata și colectorii motorasului.
  7. dercos

    Noul motor 1.5 TSI

    Da, se simte mersul in 2 cilindrii si reactia intarziata la trecerea in 4 cilindrii. De cand era noua. Este perfect normal, intrucut un motor in 2 cilindrii nu e la fel de bine echilibrat ca cel in 4 cilindrii. Se simte inclusiv la Audi A8 V8. (4-8-4).
  8. dahood

    Problema usa golf 4

    am uitat sa mentionez ...am curatat si motorasul... Si ce inseamna "pe safe"?
  9. marius1982.11

    Problema usa golf 4

    Insemna ca usa se inchide doar mecanic. Ascula daca atunci cand inchizi cu cheia se aude ca ar finctiona motorasul si daca se inchide pe safe. Parerea mea ca nu. Daca e asa, trebuie sa o mai desfaci o data si sa desfaci si motorasul din ea sa cureți colectorii periilor. Sa faci asta si in spate ca de nu, nu mai deschizi decat cu fierestraul sau extrem de complicat.
  10. adicorbos

    1.4 TSI (TFSI)

    Îmi recomandați un electrician în Brașov?
  11. dahood

    Problema usa golf 4

    Salut, Am ceva probleme cu usile golfului meu. Usa de la sofer, momentan se incuie si se descuie doar cu cheia in broasca. A avut o perioada de cateva zile in care functiona intermitent din telecomanda dupa care a ajuns la stadiul actual. Am desfacut broasca, am refacut lipituri, am verificat switch-uri, am verificat cablaj de la yala la mufa mare de pe motorul geamului, am desfacut burduful dintre usa si caroserie si vizual firele par intregi. Totusi usa nu vrea sa se in uie/descuie din telecomanda. Colac peste pupaza usa stanga spate facea figuri dinaintea asteia din fata la modul ca incui masina din telecomanda, usa se inchide, dar daca mai apas odata pe inchis, usa se deschide. Nu stiu daca sunt 2 probleme separate sau una o cauzeaza si pe cealalta. Atasez si o poza cu erori. Astept sfaturi, ce mai pot face/verifica. Multumesc.
  12. lucianm86

    Faruri A4 b9

    Pentru A4 B9.5 cu faruri LED basic activarea cornering: Long coding Control unit: 09 Central Electrics Values: skl_config: Old value: not_active New value: skl_r119
  13. EEXCALADE

    Eroare Check Engine, VW Golf 7 (2015) 1.6TDI 110CP cod motor CXXB

    In general ,la eroarea respectiva ,trebuie racitor nou
  14. goe_ph

    Noul motor 1.5 TSI

    4900 de lei, dar tinand cont de pretul pieselor de aproximativ 2000 de lei pare destul de mult mana de lucru....acum na, fiecare cu calculele lui... Nu simt niciodata dezactivarea cilindrilor....
  15. Al Bundy

    1.4 TSI (TFSI)

    Ai nevoie de electrician, nu de mecanic.
  16. adicorbos

    1.4 TSI (TFSI)

    Am înlocuit pompa de apă, sperând că ea este de vină și nu comanda corect compresorul, am mers bine 20 de minute, după ce am oprit și repornit motorul pentru înlocuirea oring-urilor de la furtunele de la turbo, check engine în bord și aceeași eroare . Mă gândesc să încerc și cu alt mecanic, îmi recomandați pe cineva din Brașov?
  17. bogdan_vw_11

    Noul motor 1.5 TSI

    Salut. Am cerut eu o oferta la un Service din Ploiesti. Model Octavia OCT Date of production 13.11.2017 Year 2018 Sales type 5E54ND Engine Code DADA Transmission Code SSP Axle drive 7A Equipment JD Roof color 8E Exterior color / Paint Code 8E / A7W Kit distributie 04E 109 119 F CONTI - 495 RON Pompa apa echipata 05E 121 111 K SALERI - 1215 RON Kit curea acc 04E 145 933 R INA - 230 RON Simering distributie 038.814 ELRING - 35 RON Simering axa came 242.650 2 x ELRING - 40 RON/Buc Antigel + Apa distilata - 120 RON 2 X Spray curatitor - 20 RON/Buc Materiale - 2215 RON Manopera - 1700 RON Test noxe - 50 RON De pompa de apa Saleri nu am mai auzit pana acum... Voi simțiți cand intra in regim de 2 cilindrii? La mine se simte ca o vibratie cand merg cu ea in sport si parcă are si un lag de ramane activ si cand o accelerez. Pe Drive nu se simte pentru ca nu e asa turata...
  18. Ieri
  19. suflo

    Retrofit Golf 7: Montare comenzi / volan multifunctional

    Salutare, Am si eu un golf 7, 1.4tsi, 2014, cu volan simplu fara ACC. Dar as dori pilot automat. Dar am gasit pe ali, spira cu manete. Intrebarea mea este daca se potriveste aceasta spira: 5Q0953513Q, si daca ma unde sa cuplez cele 3 mufe. Multumesc anticipat.
  20. teko

    Eroare Check Engine, VW Golf 7 (2015) 1.6TDI 110CP cod motor CXXB

    De la racitorul de EGR banuiesc si eu. Se poate sa fie infundat partial. Acum doi ani, vara, am curatat tot ce inseamna admisie si intercolerul. Modelul asta de intercoler din aluminiu si fixat de chiulasa este o mare porcarie. E foarte greu de dat jos. Am ajuns sa confectionez un torx special pentru asta. Interiorul intercolerului este foarte greu de curatat. Racitorul de gaze e cam greu de demontat. Si ca atare nu a fost dat jos si verificat. Antigel nu pierde.
  21. CristiM

    Achiziție, configurare si timpi de așteptare (Tayron)

    Da, cred că modificările au fost făcute în cele câteva zile în care Tayron-ul a fost retras complet din configurator. Și tapițeria opțională de piele acum nu mai este disponibilă în pagina de tapițerii ci în pagina finală de opțiuni. De asemenea pe echiparea R-Line văd că singura motorizare disponibilă este PHEV-ul de 272CP. Care mai este termenul de livrare pentru PHEV? Eu aș vrea să dau comandă în decembrie.
  22. tavitara

    Intretinere si costuri de service Tarraco

    Acelasi efect ca si la mine cand am trecut de la 69dB CC versiunea 1 la Kumho cu 72dB Fiind uzate CC-urile erau mai zgomotoase la final si nu s-a simtit trecerea decat foarte putin Sunt foarte curios de perceptie cand voi trece de la 72dB si uzate la 69dB noi ... probabil in primavara In rest , da cu cat sunt mai uzate cu atat consumul este mai mic , nu cu mult dar mai mic Oricum 80k e ceva ... CC 1 le-am schimbat la 50k si mai mergeau maxim 10k , tot extraurban Probabil greutatea mai mare le uzeaza mai mult , 400 kg se simt ... Multumesc ptr informatii
  23. R_a_z_v_a_n

    Probleme portbagaj [Passat CC]

    Poți posta @gally doar ca trebuie sa citesti în thread-urile existente. Daca mai scrii în primul thread pe care-l găsești n-o sa mai poți. ON: citește aici unde ți-am mutat posturile.
  24. davidut5

    VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts

    Nu recunoaste seria acolo. WVWZZZ1KZBW179310.pdf WVWZZZ3HZLE009030.pdf WVWZZZCD5TW152227.pdf
  25. Teodoreanu

    Intretinere si costuri de service Tarraco

    Vă mulțumesc pentru răspunsuri. Am mers 80 de mii cu ele preponderent extraurban. Le-am rotit la fiecare 15 mii de km, verificând periodic presiunea. Referitor la zgomot, nu simt diferența, în schimb la consum da. De când le-am montat pe cele noi, consumul a crescut cam cu 0,5 l la 100 de km.
  26. alexutzu7

    VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts

    Salut,Daca se poate o decodare pentru WVWZZZCD5TW152227.Multuesc!
  27. AdrianCOP

    Filtru diesel de particule - DPF

    Salut, ma puteti ajuta cu o interpretare a valorilor acestea va rog? Vw tiguan 2014 2.0 177 cp. Tobele sunt murdare, negre. Motorul merge foarte bine. Nu exista nicio eroare. Inteleg ca valoarea ash load limit e pur teoretica.
  28. LUFY

    Al 4-lea VW. Revenirea la Variant

    Revenim in forta cu noutati 😀 Pai in primul rand, in cursul verii am recurs la un schimb de volan. Gasisem unul nou si pe deasupra cu aceeasi configuratie de butoane ca pe masina, deci totul a fost plug & play. Vechiul volan nu pot zice ca prezenta ceva uzura. In afara de acel luciu tampit ce persista (chiar daca il curatam in mod obsesiv si mai reuseam sa obtin acel efect de mat) nu avea nicio problema. Insa, gasindu-l pe acesta, si la un pret mai mult decat decent, am zis ca merita. E nou, original, feeling de masina noua pana la urma 🤣 Apoi a venit recent timpul sa ma inham la inlocuirea celor 2 gemulete custode de pe stalpii A ai masinii. De ce ? Pai o sa las poza de mai jos sa vorbeasca. Cam asa ajunsese chederul (chederele mai bine zis, pentru ca pe ambele parti situatia se prezenta cam la fel) dupa 9 ani ai masinii. Calitate de top, nu am ce sa zic ! 🤪 Bine, problema este cam cunoscuta cu chederele la aceste gemulete pe Golf-ul 7. Adica am tot citit si pe forumurile straineze si e cam des intalnit acest defect, mai ales la modelele pana in 2017 (adica pana la facelift). Dar culmea e, ca nu e neaparat o regula generala. Sunt Golf-uri din 2013-2014, care au aceste chedere tzipla si sunt Golf-uri 2016 de exemplu (ca al meu) la care sunt praf. Si cand spun praf, pai crapaturi, deja bucati desprinse, o lipiceala aiurea cand le atingi, deci pur si simplu oribil. Tind sa cred ca tine de lotul din care au facut parte aceste gemulete in momentul in care s-au montat pe masina (deci cum ti-o fi norocul) si in acelasi timp unii mai aminteau de calitatea spumei de pe la spalatorii, felul cum dai cu jetul cand clatesti masina, cat de mult sta la Soare, etc etc. In cazul meu sincer, masina de cand o am, a vazut si parcare subternara si parcare doar la umbra la domiciliu. De spalat, mereu am avut grija unde o spal si cum o spal. Pana la urma consider ca o fi fost doar calitatea slaba a chederelor. Ca idee, aceste gemulete se gasesc doar pe original, costul fiind de aproximativ 150 euro/bucata. Eu am optat la a le cumpara din dezmembrari. Am gasit o pereche de asemenea gemulete in stare extrem de buna, demontate perfect. Am dat 300 de lei pt cele 2 gemulete. Si pe langa asta, mi-am cumparat un kit de demontat/montat parbrize + o scula cu lame subtiri pentru a putea curata resturile de mastic. Pus pe treaba, taiat vechile gemulete, curatat frumos, pregatite suprafetele, lipit tot la loc. Cost total undeva la 450 de lei si cam 3 ore de mestereala intr-un ritm relaxat si linistit, sa iasa treaba buna. Nu am mai dorit sa iau cele 2 gemulete la pret de noi, deoarece in primul rand costul mi s-a parut cam maricel si in al doilea rand, cam pe anul viitor planuiesc sa dau masina. Si atunci daca am putut sa rezolv problema asta cam cu 100 de euro, am zis ca e mai sanatos pentru buzunar. Si nu in ultimul rand, o alta mestereala: am inlocuit si garnitura de la stergatorul spate. Cost 27 de lei pe original. Probabil tot o calitate mai slaba a cauciului, deoarece era deja intarit, plin de fisuri si in ultima perioada cam zamuia deja. Cel putin dupa ce spalam masina si ridicam hayonul sa sterg, un firisor de apa se tot prelingea pe interior la luneta. Deci pe undeva, garnitura nu mai etansa bine, aduna apa, pe care o scapa in interior. Si cum vine toamna/iarna, mai multe ploi, parca nu vroiam surprize de si mai multa apa sau umezeala prin portbagaj. Deci cam astea ar fi sa zic asa micile sau marile modificari din ultima perioada. Si daca nu vor mai fi surprize neplacute, ma astept doar la revizia anuala de filtre si ulei in curand. 😁
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!