TIGANU

Sfat achizitie Audi A5 Sportback 2.0 tfsi quattro

21 postări în acest subiect de discuţie

Va salut si va cer sfatul intr-o problema destul de arzatoare pt mine in momentul de fata.

Recent mi-am vandut masina si m-am orientat catre un A5 sportback quattro 2.0 tfsi, dar din pacate nu stiu prea multe lucruri despre ea, gen tinuta de drum, confort, consum, costuri intretinere, etc

 Va multumesc anticipat!

Cu stima,

Radu

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

nu inteleg, ai cumparat-o sau iti doresti una

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

mai mult ca sigur isi doreste din cate inteleg eu

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Măcar pune o mașină la care să ne putem raporta și astfel să înțelegi și tu despre ce e vorba.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca nu am fost indeajuns de clar..... Recent mi-am vandut golful si m-am orientat sa imi cumpar un a5 sportback 2.0 tsfi quattro si as dori sa aflu amanuntele pe care le-am descris mai sus.

Multumesc anticipat pt raspunsuri 

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Eu mi-am achizitionat un audi a5 sportback dar este 3.0tdi, sunt foarte multumit de el, in special de tinuta de drum. Diferente sigur sunt la consum intre 3.0tdi si 2.0tfsi, la mine de exemplu am consum de 13% in oras, 8.7 mediu, in afara am in jur de 6.7-7.2 %, depinde de stilul de condus. Legat de intretinere, am facut revizia de 15.000km care m-a costat 1300lei la pbn.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am inteles consumul la un 2.0 tfsi quattro ar fi de 8-9% extraurban si 12-14% urban, ceea ce mi se pare un pic cam mult! Din acest motiv am scris aici, sa aflu opinii din partea posesorilor de 2.0 tfsi quattro.

Deasemena am mai aflat ca pe motorul asta mai sunt probleme in privinta consumului de ulei.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Chestia cu consumul de combustibil si de ulei e valabila si la GTI-uri care au acelasi motor dar FWD.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Am condus de multe ori si am in familie 2.0TFSI Quattro pe A4 b8 si da consumul este 12-14% urban. Mersul atent la consum si cu trafic lejer poate sa ajungi la 10%, iar in trafic serios se duce spre 20. Exterior vede si sub 8%.

 

Daca tii cont ca e quattro permanent nu e mult. Un 2.0 FWD consuma cu 1-2% mai putin.

 

Nu au fost probleme cu consumul de ulei, dar e normal sa mai consume daca mergi sus in ture cu el.

Modificat de The_Ego
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

poti sa cauti si 2.0 tdi 170cp care este si in varianta quattro daca cauti tractiune integrala si consumul e mai ok decat la tfsi 

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Am condus de multe ori si am in familie 2.0TFSI Quattro pe A4 b8 si da consumul este 12-14% urban. Mersul atent la consum si cu trafic lejer poate sa ajungi la 10%, iar in trafic serios se duce spre 20. Exterior vede si sub 8%.

 

Daca tii cont ca e quattro permanent nu e mult. Un 2.0 FWD consuma cu 1-2% mai putin.

 

Nu au fost probleme cu consumul de ulei, dar e normal sa mai consume daca mergi sus in ture cu el.

Ai spus cam ce scot și eu cu R-ul. Azi dimineață prin oraș, vreo 20km, lejer, am scos un 11 cu ceva reprize serioase. Dar în traficul infernal de seară urcă bine consumul. Cam asta e. Nici la diesel nu va fi mult mai mic.

 

2.0 vs. 3.0 mai are o diferență și la taxe+impozite, posibil și la asigurări. Rentează numai după o analiză atentă a stilului de condus, a nr. de km/an și a modelului de utilizare zilnică.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pe Q5 motorul de 2.0tfsi consuma 12,5 in oras si 8,5 in afara.

Mentionez ca orasul este Cluj si masina este condusa de sotie.

Referitor la consumul de ulei, este adevarat, Q5 ul nostru consuma aproximativ 1 - 1,5L la 15.000 km dar am inteles ca e ceva normal la acest tip de motor.

Masina am cumparat-o de noua in 2010 si am fost la reprezentanta de doua ori pentru problema consumului de ulei dar nu au reusit sa o remedieze.

Consumul in sine nu e mare, deranjanta este doar ideea de a completa cu ulei dupa 7000 km de la revizie

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Cei care aleg 2.0 TFSI pun pe primul loc placerea de a conduce o masina turbo pe benzina si nu consumul ceva mai mare sau faptul ca mananca 1l de ulei la 10-15k de km. I

 

Dc pentru tine cap de lista este consumul atunci e clar ca nu e pentru tine acest motor.

In acest caz, tot aici intra si 3.0 TDI care pe langa taxele mult mai mari intra si consum cam la fel si intretinere mai scumpa.

De asemeni intra si 1.8 TSI (nu stiu dc are versiune Quatro) care consuma cam la fel ca 2.0 TFSI si are performante net inferioare.

 

Bafta la achizitie.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

+1.

Trecand de la diesel la benzina si mai ales la 2.0 TFSI aspectul consum trebuie pus pe locul doi.

 

Ai facut un drive test cu 2.0tfsi sa vezi cum merge?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu am avut ocazia de a conduce un quattro 2.0 tfsi si nici nu cunosc prea bine masina, cat despre motorul de 2.0 tfsi il cunosc destul de bine, am si condus gti-ul unui prieten, dar nu un Audi. 

Cat despre consum, daca ar sta pe un 7-8% extraurban, nu ar fi o problema, pt ca momentan conduc un Wrangler si sunt obisnuit cu un consum ceva mai mare..... oricum, mai mult decat wranglerul nu are cum sa consume!

Am deschis acest topic deoarece sunt nehotarat momentan si am gasit un A5 sportback 2.0 tfsi quattro la un pret foarte bun, km putini si destul de bine intretinuta, doar ca am cautat-o la Audi si a reiesit ca a avut anul trecut, la 29000 km o interventie pe motor (schimbat biele si pistoane) deoarece consuma mult ulei.Problema s-a remediat dar nu stiu daca mai persista sau nu, si daca asta este o problema generala pe acest motor.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu am avut ocazia de a conduce un quattro 2.0 tfsi si nici nu cunosc prea bine masina, cat despre motorul de 2.0 tfsi il cunosc destul de bine, am si condus gti-ul unui prieten, dar nu un Audi. 

Cat despre consum, daca ar sta pe un 7-8% extraurban, nu ar fi o problema, pt ca momentan conduc un Wrangler si sunt obisnuit cu un consum ceva mai mare..... oricum, mai mult decat wranglerul nu are cum sa consume!

Am deschis acest topic deoarece sunt nehotarat momentan si am gasit un A5 sportback 2.0 tfsi quattro la un pret foarte bun, km putini si destul de bine intretinuta, doar ca am cautat-o la Audi si a reiesit ca a avut anul trecut, la 29000 km o interventie pe motor (schimbat biele si pistoane) deoarece consuma mult ulei.Problema s-a remediat dar nu stiu daca mai persista sau nu, si daca asta este o problema generala pe acest motor.

De ce nu te orientezi catre un 3.0TDi Quattro?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Probabil masina pe care ai gasit-o tu este din 2010 si daca a vizitat service-ul nu mai consuma ulei.

 

Au fost intr-adevar niste 2.0 TFSI quattro, de obicei si S-tronic, care consumau mai mult ulei, insa a fost remediata problema.

 

Poti sa cumperi linistit masina respectiva, bineinteles daca este ok dpdv tehnic si estetic. Este foarte ok combinatia 2.0 TFSI + quattro pe A5, consumul nu este de speriat, iti ia undeva la 12-15% in Bucuresti, iar extraurban eu as zice un 8-9% la mers normal.

 

Bafta!

 

LE: 2.0 TFSI de pe A5 este diferit de cel de GTI. Are valvelift, este pus longitudinal, ai quattro cu diferential mecanic, etc.

Modificat de Andrei AXN
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt posesor de A5 dar un coleg are un A4 B8 2.0 TFSI 180 de cai luat nou de la PBN.Masina are 150 000 km si consuma 1 litru de ulei la fiecare 1200 de km (nu am gresit cifrele,chiar astazi s-a aprins martorul din bord pentru completare ulei).A fost la PBN cu masina,au facut verificari si au sugerat sa se schimbe pistoanele la motor,dar nu puteau sa garanteze ca astfel se va solutiona problema.Mai mult,au afirmat ca este o problema cunoscuta si au propus sa suporte ei o parte din valoarea lucrarii,posesorul fiind nevoit sa achite aproximativ 7000 de lei.Nu stiu care sunt diferentele intre motorul de 180 si cel de 210 cai dar eu nu m-as atinge de acest motor.

Bafta!

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Va salut

Din lipsa de timp nu am mai scris aici, dar intre timp am cumparat masina respectiva, un A5 quattro, 2.0 tsi, 211 cp din 2010. Sunt super incantat de masina, se comporta f bine, numai ca saptamana asta mi s-a aprins martorul de gaze evacuate. Am mers la un service si mi-au spus ca e din cauza benzinei, mi-au sters eroarea si totul a fost ok, pana in seara asta cand mi s-a aprins din nou martorul respectiv. Am mai mers ceva vreme cu masina, m-am oprit pt vreo 2 ore si cand am pornit-o din nou mi-a murit motorul. L-am repornit dar nu merge rotund, intrerupe des si nici relantiul nu sta corect..... Astept pana maine dimineata sa o bag pe un tester sa vad ce are...... Sper sa nu fie nimic grav si prb sa fie de la sonda lambda

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

salut Andrei AXN,

am si eu problema cu consumul de ulei la un q5 2.0 tfsi 211 bhp cu S-tronic, din 2009.

consuma cam 1 litru la1500 km, mi s-a parut mult si am cautat pe forumuri cauze si rezolvari.

masina a fost luata de noua de la pbn, intretinuta bine, service la ei, nu este alergat

cum zici tu ca s-a rezolvat problema?

eu am comunicat-o la service pbn, m-au chemat sa refaca nivelul de ulei, sigileaza motorul, sa merg 1000 km si dupa aia sa ma duc din nou la ei.

am mai citit de schimbat pistoane, mi-e frica sa ma gandesc la cat costa asa ceva!!!

 

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

dragosalex...A explicat colegul TIGANU mai sus, mai exact in postul #15 cum s-a rezolvat problema la masina lui. Eu m-am referit mai sus ca s-a rezolvat problema la masinile mai noi, nu mai consuma mult ulei.

 

Mai multe detalii nu sunt in masura sa dau si nici nu ma pricep.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!


Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.


Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.