Jump to content

Caut un meserias in verificat ,reparat ECM golf 4,sau care stie sa citeasca valorile VAG-comului


Giany P
 Share

Postare recomandată

Am urmatoarea problema:Atunci cand temperatura scade sub 0 grade,masina porneste foarte greu,cateodata chiar si la a 7-a cheie(chei scurte).Daca insist sa-i dau mai lung la automat porneste tot greu, poate la a doua cheie, dar imi apare check engine + ESP.
Mereu gasesc aceeasi eroare

16705 - Engine Speed Sensor (G28): Implausible Signal
P0321 - 35-10 - - - Intermittent6

.Mentionez ca am cumparat senzor nou si degeaba ,face la fel.Mi-a spus cineva ca s-ar putea sa fie ceva din ECM. Va rog,daca va pricepeti la asa ceva sa ma ajutati ,deoarece simt ca innebunesc cand vad ca si Dacia din "75 porneste mai usor decat masina mea. Bineinteles contra cost ,numai sa-i dati de cap. Vreau ceva concret nu doar sfaturi sau dat cu parerea,ca m-am saturat de pseudo-meseriasi.Ma pot deplasa pe o raza de 100 km adica, Bucuresti-Pitesti-Brasov-Ploiesti.

Masina este Golf 4,1.6,16v,77kw cod motor AUS,an 2001.

Tel:0732 305 802 Giany.

Modificat de Bwwlan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

www.ecu.ro Incearca aici,sunt cam gretosi(de,sunt cam singurii care repara in Bucuresti )

www.reparatii-ecu.info mult mai de treaba,sunt din BV baietii,le poti trimite calcul prin posta

Modificat de vali zak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificat cablajul de la senzor la ECM? Desfaci mufa de la senzor si cea de la ECM si masori cu un ohm-metru continuitatea firelor si trebuie sa ai continuitate pe:

Pin 1 sensor (gri) -- pin 87 ECM.

Pin 2 sensor (maro) -- pin 82 ECM.

Pin 3 sensor (maro/albastru) -- pin108 ECM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scos mufa din senzor si am bagat + pe fiecare sa vad daca ajunge in mufa dinspre calculator ,cea mica si vine curent.

Referitor la ECU, prefer sa ma duc personal cu masina la cineva care se pricepe la asa ceva ,deoarece vreau sa vad cu ochii mei ca acesta este defect ,ca asa e usor sa-mi spuna ca nu stiu ce a avut, sa-i dau banii ,dupa care sa ma trezesc ca nu mi-a facut nimic sau ca nu ECU era problema.

Va multumesc.

Modificat de Giany P
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recomandarea era sa masori cu ohmetru ca daca ai rezistenta pe vreun fir o depistezi la ohmetru. Bagand 12v pe fir iti aprinde becul/lampa de control, chiar daca ai rezistenta sau nu. Senzorul este alimentat de catre ECM cu 5 volti pe pinul 1 si 3. Ei, daca tu ai rezistenta pe vreunul din firele astea , rezistenta care iti papa 1-2 volti, automat senzorul nu mai lucreaza corect si iti da eroare si nici masina nu porneste bine. Eu zic sa mai faci cateva verificari inainte sa duci ECM-ul la verificat.

Modificat de aurelian_bln
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recomandarea era sa masori cu ohmetru ca daca ai rezistenta pe vreun fir o depistezi la ohmetru. Bagand 12v pe fir iti aprinde becul/lampa de control, chiar daca ai rezistenta sau nu. Senzorul este alimentat de catre ECM cu 5 volti pe pinul 1 si 3. Ei, daca tu ai rezistenta pe vreunul din firele astea , rezistenta care iti papa 1-2 volti, automat senzorul nu mai lucreaza corect si iti da eroare si nici masina nu porneste bine. Eu zic sa mai faci cateva verificari inainte sa duci ECM-ul la verificat.

Iti multumesc mult pentru raspunsuri. O sa incerc sa masor, dar sa gasesc un electrician, deoarece la asta chiar nu ma pricep,cel putin nu la ohmi :icon_confused: .Bine am aparat de masura,dar nu stiu cati ohmi trebuie sa apara pentru un fir bun si cati pentru unul defect. :tuktuk:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nimeni nu s-a nascut invatat. Selectrzi aparatul pe scala 200 (ohmi) si daca e bun trebuie sa iti arate valori apropiate de zero (0,1 sau 0,2). Ori poti masura si tensiunea intre pinii 1 & 3 cu contactul pus si trebuie sa ai 5 volti (minim 4,5v). Succes la masuratori. :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am masurat tensiunea intre 1 si 3 si am exact 4,7 volti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masoara cu ohmmetrul si pin 2 sensor cu pin 82 ECM. Ambele mufe sa fie scoase

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!