Jump to content

Raman fara baterie in timpul mersului


taquito
 Share

Postare recomandată

In primul rand LA MULTI ANI pentru noul an si sa fie mai bun ca cel care tocmai trece.

Acum sa va enumar problema mea... De cateva zile in timpul mersului imi moare bateria (sau cel putin nu mai am curent). Totul se maifesta intai prin a nu mai lumina acele din bord (primele pica cel care indica benzina si temperatura motorului) apoi se aprinde ABS si ASR, apoi incep si acele de la viteza si turatie sa nu mai lumineze si apoi se aprinde si becul de la airbag, apoi se opreste si clima si casetofonul. Si dupa ce se manifesta asa unelori isi revenea 100% dupa cativa metri si masina mergea ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic. Am observat ca sa isi revina o turez in gol pana la 6000 ture. Mentionez ca bartorul baterie nu se aprinde in bord si am fost la un tester ca sa imi verifice bateria si daca incarca alternatorul bine si totul este OK.

Va rog sa imi dai un sfat sau la ce sa ma uit la masina inainte sa o duc la un electrician ca sa imi ia o gramada de bani. :dry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune Vag Com-ul pe masina si vezi ce erori iti apar.

Verifica masa de la caroserie sa nu fie slabita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine am sa pun si Vag Com-ul si am sa vad ce erori apar. Si firul de la masa (cel care pleaca de la borna minus a bateriei) la mine este legat de undeva pe motor (sau cel putin asa l-am pipait eu)... adica el nu ar trebui sa fie legat de caroserie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da,dar nu stiu exact unde e prins la Octavia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se demonteaza bateria si suportul ei si acolo are un papuc care se prinde pe caroserie si care se mai rupe uneori.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, dar atunci cand am pipait eu cablul de la borna minus si am tras de el sa vad unde duce, trecea pe sub suportul la baterie si ajungea pe motor. :unsure: Sau poate atunci cand am tras de el am miscat pe altul si am crezut ca e el ... Maine am sa verific mai bine si am sa vin cu detalii.

Petrecere frumoasa tuturor :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ingrijireauto.ro

La multi ani!

Intre alternator si baterie este un cablu cu multe fire.

Posibil ca unul dintre ele sa fie intrerupt daca nu ti se aprinde martorul bateriei pe bord. Asa am fost eu sfatuit si in prezent circul cu o improvizatie caci cablul original cu multe fire ar trebui schimbat de un electrician si nu ma prea pot lipsi de masina.

Verifica continuitatea fiecarui fir (sunt mai multe culori).

Sent from my GT-S5570 using Tapatalk 2

Modificat de IONUTZ_CJV5
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la multi ani!vezi ca pe cutia de viteze ai cablu de minus . verifica daca este slabit. uita-te si la soclurile sigurantelor de pe baterie.alte cauze nu cred ca pot fi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu noutati. Am scanat masina si nu da nici o eroare concreta (avea doar erorile de la airbag, asr si abs care ziceau ca au voltajul prea mic). Si cum zicea colegul madaboss, intradevar sub cutia de la baterie e cablul de la masa. El era strans bine si nu avea fire rupte, dar totusi l-am desfacut si am curatat bine locul si l-am pus inapoi. Si intre alternator si baterie nu am nici un cablu cu mai multe fire. De la alternator pleaca doar un fir mai gros care vine la borna plus si o mufa cu 2 fire care ajunge intr-un manunchi de alte fire izolate si presupun ca acea mufa imi zice daca e alternatorul stricat sau nu. Dar totusi cand am fost la un service specializat si au facut aia o verificare cu aparatele din dotare au zis ca bateria si alternatorul e bun.

Mai astept idei unde as mai putea verifica .... :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ingrijireauto.ro

La mine, firul albastru din cele 2 de la alternator era intrerupt. Verifica-le continuiatea daca poti, masina mea a fost la electrician si nu a fost in stare sa isi dea seama. Ulterior am pornit spre Adi Casian din Cluj, electrician, si din ce i-am explicat mi-a si zis care e problema fara sa vada masina. Eu intr-o parcare am reparat-o caci mi s-a oprit motorul si nu am mai ajuns la el.

Sent from my GT-S5570 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca logica ar fi urmatoarea :

Daca iti pica tensiunea pe baterie in timp ce mergi , alternatorul este defect sau iesirea pozitiva a alternatorului are probleme .

Pentru proba turezi masina la 2000RPM si pornesti faza lunga si luneta si cineva sa masoare tensiunea pe baterie care trebuie sa fie 13.9-14.4 .

Modificat de cosad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu un voltmetru iti clarifici ambigutatile legate de tensiune in timpul mersului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi pe la amiaza am pus din nou Vag-Com-ul pe masina si am fost si la un nene care are tester. Si pe tester aveam tensiunea de 13.8V si pe vag-com aveam 13.5V ... Dar daca scot mufa de la alternator nu ar trebui sa se aprinda becul la baterie in bord ? (intreb pentru ca la mine dupa ce scot acea mufa nimic nu se intampla si nu se aprinde nimic in bord)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verificat ambreiajul de la alternator si intinzatorul de la cura alternator ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum se verifica ambreiajul de la alternator ? Dar totusi, daca scot acea mufa de la alternator nu ar trebui sa se aprinda becul la baterie in bord ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU.Daca scoti mufa intrerupi legatura becului cu alternatorul. Normal ca nu se mai aprinde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe capacul de la baterie ai niste sigurante de 100A, 50A, acolo ai verificat sa nu fie ceva slabit, oxidat, contact imperfect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am schimbat alternatorul si imi vine sa imi dau palme singur deoarece dupa ce l-am montat pe cel nou si masina a mers bine toata dupa-amiaza acum mai pe seara ma lasat in mijlocul drumului cu aceleasi simptome. Am verificat si acele sigurante si parca prima (cea din stanga mai groasa) e un pic mai inegrita fata de celelalte. Dar oare e posibil sa fie bateria in scurt ? (bateria e cumparata de o luna si e un rombat premier)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria se masoara daca are peste12,5V e ok amperajul la scurt circuit se mai poate masura dar trebuie ampermetru cu sunt ,cei care fac garantiile la baterii au asa ceva s iti pot spune sigur daca e bateria ,s au imprumuta o baterie.. :D :icon_confused:

Modificat de emilvef
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce inseamna am verificat sigurantele? cele de care ti-am zis si eu si carmina . Daca ai gasit-o pe aceea afumata o scoti o freci pe smirghel fin si o pui la loc. Ai acolo o bara cu + 12V de la baterie si din ea pleaca tensiune prin sigurante catre consumatori. Totul trebuie sa fie curat, papucii cu surub curati si stransi fara contacte slabe. Tu poate ai tensiue ok pe baterie si alternator dar daca nu ajunge mai departe suspectezi degeaba baterie si alternatorul.

In poza pusa de carmina se vede clar cum firul care aduce +12v de la baterie (si alimenteaza bara din care pleca sigurantele) e desfacut probabil in vederea curatarii papucului si sigurantei. Pe masina aceea sigur existau destule probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigurantele le-am verificat cu un voltmetru ca sa vad daca au continuitate intre ele. Si au fost stranse si mai bine suruburile lor. Problema acum e ca am masurat tensiunea de la alternator si iese 14.2V si cand masor la bornele bateriei ajunge 13.5V. De ce ? unde se pierde curentul ? Ce mai exista intre alternator si baterie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PApuci, cablu si .... acele sigurante de care se tot vorbeste pe aici,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Papucii am zis ca i-am strans mai bine, cablu daca are continuitate eu cred ca e bun si sigurantele au fost masurate si ele erau bune... Maine am sa mai fac o verificare la acei papuci ca poate mi-a scapat ceva ... dar in rest nu ma mai taie capu ce sa ii mai fac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai contact imperfect undeva şi există o cădere de tensiune pe porţiunea respectivă de circuit.

Scoate bornele de la baterie, desfă papucii de la alternator şi verifică cu un ohmetru rezistenţa între borna +baterie şi papucul de +alternator, respectiv între borna -baterie şi papucul de -alternator (aici nu ştiu dacă alternatorul are bornă de - sau este conectat la masă prin carcasă, dacă nu are bornă de - pui pe carcasa alternatorului)

Rezistenţele măsurate trebuie să fie de ordinul a zero virgulă ceva ohmi (ca să fie exactă măsurătoarea mai întâi pui în scurt fişele instrumentului de măsură şi valoarea aia pe care o vezi o scazi din valoarea măsurată).

Pe circuitul unde ai rezistenţă mai mare acolo este buba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!