Jump to content

Achizitie Golf V GTI - Need Help !


Untouchable
 Share

Postare recomandată

Salutare tuturor.

Am deschis acest topic deoarece sunt putin confuz si am nevoie de ajutorul vostru, al celora care stiu desprece este vorba si mai ales al celora care detin aceasta masina. In lunile ce urmeaza as vrea sa-mi achizitionez un Golf V GTI SH din Germania. Pana acum toate bune si frumoase, dar apare urmatoarea problema...as dori sa fie cu transmisie DSG. Am urmarit multe topic-uri si ma citit pe unde am putut si am vazut ca multi au avut probleme cu aceasta cutie automata. Intrebarile mele ar fi urmatoarele.

Este riscant sa achizitionez un asemenea model (DSG) care sa aibe undeva in jur de 100.000 km??

Poate avea cutia mici defectiuni pe care sa nu le depistez cu vagu sau in timpul unei eventuale probe in mers, defectiuni care intr-o perioada relativ scurta sa duca la distrugerea totala a cutiei??

Credeti ca este mai bine dat fiind faptul ca este o masina sh sa merg pe o cutie manuala??

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,cand cumperi o masina sh iti asumi eventuale probleme care pot aparea. daca are dsg si se strica,alta masina decat sa o repari.daca nu ai probleme atunci te bucuri de un confort maxim.km nu sunt relevanti ci cum a fost intretinuta masina.cunosc persoane care au passat cu dsg care nu au probleme si altii care plang pt.ca nu mai pot vinde masina.parerea mea este sa te gandesti bine inainte si sa cumperi masina.DE CARE AI NEVOIE

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa mergi intai cu o masina cu DSG sa vezi cum schimba si cum se comporta, sa vezi daca iti place. Eu iti recomand DSG pe GTI.

De obicei se strica mecatronicul la ele.

Daca e dus ala, se observa asta in comportamentul cutiei si nu e exagerat de scump de reparat, incat sa schimbi masina, cum zice colegul Prazvan.

Sa verifici daca a avut facut service-ul la timp la DSG (din 60 in 60 mii din cate stiu)

Modificat de lucian_90tud
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am dilema asta in achizitia viitoarei masini. Iti spun sincer ca imi este frica de DSG, asa ca o sa aleg 6M. Pana la urma trebuie sa schimbi vitezele ca sa ai adevarata "experienta GTI".

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai ce gasisem pe un alt forum ca la PB costul unei schimbari de mecatronic este de 5700 ron ceea ce cantareste destul de greu si ma face sa renunt la

DSG deoarece nu imi permite bugetul sa iau in calcul si aceasta problema :P . Dar mai asteptam si alte pareri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea ca toate DSG-urile au probleme e falsa ! Daca masina a fost intrtinuta , reviziile la zi (inclusiv schimb ulei + filtru cutie ) nu ai de ce sa iti faci probleme !

Cunosc persoane care au Golf 5 cu 200.000 km si nu au avut probleme cu DSG-ul si persoane cu Golf 6 cu probleme la 50.000 km !

Eu unul nu as mai putea conduce manuala dupa ce am mers ani de zile cu automata ! Sper sa iti gasesti cea ce iti doresti ! La multi ani !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand vorbim de consumatoare ca GTI-urile nu cred ca 5700 lei sunt asa de multi bani!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumatoare de ce? benzina ? piese? se strica repede? In cazul in care te gandesti la astea iti pot spune, din pozitia unui detinator de TFSI, ca te inseli.

Dc masina a fost intretinuta corect este foarte fiabila si consuma benzina in functie de stilul de mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms JRY. Bafta si tie si la multi ani!

Lucian, intradevar multi bani nu sunt, dar si la o masina sh cand o iei vrei sa te bucuri de ea nu sa stai cu ea prin service-uri. Daca o avem deja in momentul de fata si trebuia sa bag 6000 ron in ea nu era problema..dar tinand cont ca nu o am si ca tre sa mai adaug 6000 la pretul iei, imi cam da cu virgula :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@saibot: Consumatoare din punct de vedere al consumului, nu al pieselor. Cand faci 20.000km/an nu poti zice ca un GTI e o masina economica.

Modificat de lucian_90tud
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut masini cu DSG alergate care nu au probleme si masini cu DSG conduse in cel mai decent mod posibil si care au avut probleme (in ambele situatii masinile au fost servisate corespunzator la intervale regulate), prin urmare totul tine de noroc iar norocul nu poate fi depistat nici cu VAG COM nici in vreo proba de drum.

Vrei sa iti faci alegerea mai usoara si sa elimini un mare semn de intrebare, renunta la DSG si alege manuala in 6, la urma urmei vorbim de un GTI ....nu fi un sportiv 'lenes'.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6M mai buna,dupa parerea mea, senzatia cand schimbi vitezele are farmecul ei..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am condus un Golf 5 GTI cu DSG cu aproape 250.000km stage 2 (~340cp) si a schimbat impecabil,cutia s-a comportat exemplar. Eu zic sa nu te feresti de cutia asta daca masina a fost intretinuta..si daca iti pica mecatronicul nu-i un capat de tara,kirkus i-a facut fata cu brio..

P.S Senzatia pe care o ai cand schimbi vitezele din padele intrece orice cutie manuala!

Modificat de B_U_T
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din puctul meu de vedere cumpararea unui GTI este din start o alegere facuta mai mult cu sufletul decat cu ratiunea. Majoritatea userilor acestui forum suntem persoane care nu vedem in masina numai un mijloc de transport si cheltuim destul de multi bani si energie pentru a adauga noi optiuni cu piese OEM sau pentru a functiona totul cat mai aproape de perfectiune. Si facem asta pentru ca acesta este unul dintre hobby-urile noastre. Deci tind sa cred ca un GTI l-ai cumpara intr-o mare masura ca si hobby. Fiind masina pentru suflet este greu sa faci alegeri 100% rationale. Daca ai mers cu un GTi manual si apoi ai mers cu unul cu DSG si te-a captivat atat de tare cel automat atunci...asculta-ti glasul inimii. Rational, alegerea DSG-ului aduce ceva riscuri in plus. Adica pe langa eventualele probleme care pot aparea dupa cumparare s-ar adauga si aceasta a cutiei. Dar este foarte important ca dupa cumparare sa nu ai undeva in suflet un regret mare al alegerii facute...Mult succes !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Placerea conteaza...sau nevoia..un avantaj il ar avea cutia manuala..mai putine sanse sa se strece(piese in miscare) decat DSG-ul mergi in Germania..probezi..te duci pe autostrada vezi care il place..aia o iei :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uita-te cat costa volant cu kitul de ambreiaj oem si apoi vezi cat costa mechatronicul. La DSG cade mai greu volant, de ambreiaje nu mai zic dat fiind faptul ca sunt scaldate in ulei. Nu are convertizor sa se strice, iar restul senzorilor vin cu mechatronic cu tot :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca volantul la o masina pe benzina cum vrea sa cumpere este pe viata, este o simpla bucata de otel si nu am auzit pe nimeni sa-l schimbe. La diesel volantul bimasic este cel cu problema.

Cat despre ambreiaje la manuala, acestea tin mult peste 200.000 Km daca apesi pe pedala de ambreiaj strict la schimbarea vitezelor si nu tii masina in panta din ambreiaj sau nu tii piciorul pe pedala in timpul mersului.

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiam ca e dubla la 2.0tfsi. Poate ne lamureste altcineva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ceva timp caut si eu un GTI DSG, momentan am TDI DSG pe care vreau sa il vand.

DSG-ul se poate vedea la fata locului daca e ok, dupa cum schimba, ulterior daca se defecteaza ... ghinion.

Pe mine ma intereseaza alte aspecte, nu stiu cum ar trebui sa se auda motorul, ce alte probleme specifice GTI ar trebui urmarite?

Cum se comporta 2.0 TFSI la 200000 km?

Modificat de Lucas*
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TFSI are volant cu masa dubla. Costa in jur de 2000RON(in fct de producator). Tot kitul este aprox 3500ron (ambreiaj+volant)

Atat volant cat si ambreiajul tin cat vrea posesorul, adica intre 1km si 150.000km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DSGul de pe r20 este model mai nou si cu ambreiaje ceva mai solide. Este un model revizuit.

Eu recomand DSG. Faci o proba de drum, daca sunt probleme atunci la cutie iti dai seama, ezitari, smucituri aiurea etc.

Daca se strica dupa aia nu ai de unde sa stii.

Iar la manuala la 120.000 km tot dai 3500-4000 ron pe ambreiaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista varianta la manuale de kit ambreiaj+ volant cu masa simpla si nu mai ai treaba - pt cei care considera ca 100-150k de km e putin pt un kit ambreiaj

Atata timp cat masina a fost intretinuta corespunzator nu prea sunt probleme deosebite la transmisie, fie ca vb de DSG fie ca vb de manuala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc tuturor pentru pareri. Momentan nu m-am decis dar o sa ma decid probabil la fata locului iar daca o sa gasesc o masina cu dsg care cred ca o sa merite nu o sa ezit o clipa :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

    Dupa ce am zabovit mai mult pe forumul Vw Passat si m-am chinuit pe acolo cu achizitia unei masini ( defapt de vreo luna ma tot chinui) m-am decis sa va cer parerea,sfaturile si opinia sincera in privinta unui Golf 5 GTI pe care as dori sa il achizitionez de la WeltAuto.

 

   Orice comentariu este binevenit iar fosta mea masina a fost un Toyota Avensis din 2004 motor 1.8 vvt-i 129 cai 

 

http://www.porschepipera.autovit.ro/volkswagen-gti-C30499973.html

 

 

Modificat de AndreW_LG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!