Jump to content

Probleme la cald Skoda Felicia


XphaN
 Share

Postare recomandată

Buna ziua.

Incep prin a spune ca problemele au inceput dupa ce clapeta de acceleratia s-a delegrat.

Apoi dupa ceva timp au inceput sa cada pe rand bobina de inductie (nu mai dadea scanteie cum trebuie la bujia 2 si 3) si bobina de la electromotor inclusiv bujiile care erau negre de fiecare data cand le scoteam

Am schimbat bobina cu una noua model de la VIKA (model rampa cu 4 grupuri), bobina de la electromotor si bujiile

Pana sa schimb cele mentionate mai sus, masina pornea foarte greu la rece, abia dupa ce dadeam contact vreo 4-5 minute, dupa aceea mergea relativ bine. Mai tarziu insa masina a inceput sa mearga foarte greu dupa ce se incalzea, la modul ca abia se tura in momentul in care apa ajugea la 90* C.

Acum dupa ce am schimbat piesele masina porneste la sfert, bujiile sunt ok, merge perfect pana cand ajunge la temperatura optima de functionare. Uneori aud niste detonatii scurte in sistemul de admisie/filtru de aer.

Am conectat masina la VAG-COM si nu imi indica nici o eroare.

Am verificat pe rand:

- bujiile

- bobina de inductie

- senzorul temperatura lichid de racire

- pompa de benzina / filtrul de benzina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua. imi cer scuze ca nu am postat unde trebuie... va rog sa imi spuneti si mie unde se afla termostatul la un opel corsa C ? in ce loc ma refer ? multumesc de intelegere....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua. imi cer scuze ca nu am postat unde trebuie... va rog sa imi spuneti si mie unde se afla termostatul la un opel corsa C ? in ce loc ma refer ? multumesc de intelegere....

100% se afla aici: http://www.clubopel.com/

.....

Acum dupa ce am schimbat piesele masina porneste la sfert, bujiile sunt ok, merge perfect pana cand ajunge la temperatura optima de functionare. Uneori aud niste detonatii scurte in sistemul de admisie/filtru de aer.

......

Si dupa ce se incalzeste cum se manifesta? Daca o opresti calda, porneste usor dupa aceea?

Modificat de dic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca nu mai zici nimic, probabil dupa ce se incalzeste iti merge prost, in momentul de fata, cu informatiile pe care le-ai dat pana acum pot sa ma gandesc doar la un regaj de culbutori(la acet motor nu sunt hidraulici), posibil sa fie prea strinsi si dupa ce se incalzeste motorul sa nu permita inchiderea ferma a uneia sau mai multor supape.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca opresc motorul timp de 1-5 minute, masina porneste la sfert si functioneaza/se tureaza bine cam 500-1000m dar dupa aceea revine la starea rea.

La culbutori nu s-a umblat decat acum 10.000 km cand a fost schimbata garnitura de chiulasa.

Am uitat sa mentionez faptul ca lipsa de putere/turatie se declanseaza in momentul in care se dezactiveaza socul automat. Mai exact in momentul in care masina trece de la 1000 de ture/min la 650 ture/min.

Modificat de XphaN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa fie oare de la senzorul MAP?

Modificat de XphaN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am curatat senzorul MAP (de pe galeria de admisie) ca era plin de ulei si ceva mazga neagra, am conectat masina pe VAG, mi-a dat eroare intermitent la Senzorul de Oxygen apoi am sters-o.

Am pornit din nou masina, am facut cativa kilometrii cu ea si merge la fel.

Am reconectat masina pe vag si nu am mai gasit nici o eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana se dezcativeaza "socul" merge bine?

Modificat de dic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, chiar foarte bine.

Am readaptat si clapeta de acceleratie, acum relantiul e stabil la cca 800 ture. Dar defectiunea ramane.

Modificat de XphaN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reconectat masina la VAG dupa ce ieri am sters toate erorile si se pare ca in seara asta a aparut o singura eroare la Oxygen Sensor - Low - Intermitent.

Am sters eroarea, am pornit din nou motorul si am dat o tura cu masina (motorul se tura la fel de greu) apoi m-am oprit pentru o noua verificare si eroarea aparuse din nou.

Am cautat pe forumurile din UK si cineva zicea sa se incerce cu sonda lambda deconectata. Zis si facut.

Am deconectat sonda, am pus contactul, m-am reconectat la VAG, am sters eroare si am pornit motorul. Nu s-a observat nici o diferenta.

Am oprit, verificat din nou cu VAG si am primit eroarea Open - Intermitent (lucru clar, cu sonda deconectata).

Am incercat sa citesc valoarea sondei lambda de pe Group 005, in prima si a 2-a casuta (Lambda Factor) primeam valoarea 1.0 si 1.1

Tin sa mentionez ca si cu sonda conectata, cu motorul pornit primeam aceleasi valori.

Intrebarea mea: Oare motorul nu trebuia sa functioneze mai bine cu sonda deconectata?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema rezolvata.

Am descoperit problema la Sonda Lambda care imi dadea valori gresite la ECU dupa ce se incalzea motorul. Am deconectat-o si acum masina merge mai bine.

Am mai descoperit si o problema la cureaua de agregate care era foarte tocita si ciupita si imi dadea tensiuni diferite, de la 9V-12,4V motiv pentru care bateria era mai mereu descarcata si motorul se oprea uneori in trafic..

ROG un moderator sa modifice titlul in "REZOLVAT".

Sarbatori fericite!!

Modificat de XphaN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu inlocuiesti sonda lambda problema nu e rezolvata. Motorul merge "dupa ureche", ECU nu mai primeste informatia daca mixul de benzina/aer este facut corect si e posibil sa ai o crestere a consumului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am simtit-o deja... undeva in jur de 11L/100km. Voi schimba sonda dupa sarbatori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat sonda lambda, dar problemele au continuat.

Masina inca nu merge bine dupa ce se incalzeste.

Primesc urmatoarea eroare:

VAG-COM Version: Release 409.1-S

Control Module Part Number: 047 906 030 N

Component and/or Version: SIMOS 2P 7014

Software Coding: 00000

Work Shop Code: WSC 00000

1 Fault Found:

00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation

19-00 - Lower Limit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, supapa este functionala.

Ma gandesc ca in timp poate s-a modificat distanta supapelor de la admisie si evacuare si poate din cauza asta motorul da rateuri uneori cand accelerez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare,

XphaN - ai rezolvat problema pana la urma?

Sunt curios

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salutare tuturor

Stie cineva la o skoda felicia ll 1.3 mpi de ce imi arde bobina de inductie? 1 buc a tinut 10 luni si alta 23 km...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!