Jump to content

Uleiuri Liqui Moly


toni
 Share

Postare recomandată

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diesel High Tech e in lista de uleiuri aprobate 505.01, Diesel Synthoil nu are aprobare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

au actualizat, multa vreme a fost la recomandare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am in motor cam de 4000 km Liqui Moly High Tech 5w40 505.01 si e ok si la consum motorina si la zgomot rece/cald. Nu mi'a consumat ulei deloc pana acum, la castrol mai se dadea insa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Atat la un VW Golf IV, 1.6, motor BFQ, cat si la un Mercedes-Benz E320 4MATIC, (ambele fiind benzinare), de aproximativ 3 ani folosesc uleiul LM Leichtlauf HT 5W-40, ulei de care sunt foarte multumit.

Anterior foloseam Castrol Magnatec 5W-40 (adus din Germania), ulei la care am renuntat deoarece: ...inainte de a pleca la un drum mai lung am facut schimbul de ulei motor la Mercedes, a doua zi dimineata am plecat la drum, dupa aproximativ 1000 km am oprit la o benzinarie pe autostrada sa bem o cafea. Inainte de a repornii la drum am verificat nivelul uleiuli si am fost socat sa vad ca uleiul se inegrise dupa doar 1000 km, fapt care nu este normal la un motor pe benzina. Precizez ca intodeauna asist la manopera cand se face schimbul de ulei, chiar daca de ani de zile fac schimbul de ulei la acelasi service/om, totodata precizez ca intotdeauna dau drumul la uleiul vechi pe la busonul de golire a baii de ulei, NU folosesc metoda prin aspirare a uleiului vechi din baie.

Dupa acest incident, inainte de a pleca din nou la un drum mai lung am facut din nou schimbul de ulei la acelasi Mercedes, insa folosind Liqui Moly Leichtlauf HT 5W40. Am plecat la drum, tot dupa aproximativ 1000 km am oprit la o benzinarie pe autostrada unde am verificat uleiuli, si am fost fericit sa constat ca uleiul nu se inegrise deloc, arata ca nou.

Asta ma convins ca acest ulei Liqui Moly este bun, sau cel putin mult mai bun decat Castrol Magnatec 5W-40.

Am "prostul" obicei sa fac schimbul de ulei motor la aproximativ 8.000 km, in acest interval uleiul/motorul se comporta foarte bine, nu stiu pana la maxim cati km se comporta foarte bine, ca nu am incercat.

Modificat de loogan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

da, mai nou Diesel Hightec are si aprobare 505.01, anterior multi ani a avut doare recomandare proprie LM pentru 505.01

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O parere despre 5w40 top tec 4100 luat in data de aprilie 2015. 

 

A facut 4000 de km in 1.8t si m-a dezamagit profund dupa 500km. Zgomotos motorul. De mancat nu a mancat gram dar avea un ton foarte urat. 

 

De ceva vreme am trecut la 0w40 mobil 1 luat din supermarket si am deja 500 de km in oras. Alta mancare de peste la pret mai bun.

 

 

Este strict vorba de top tec 4100 5w40. 10w40 cu mos2 e foate fain pt pret in schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Si eu am fost dezamagit de ultimul schimb cu Top Tec 4100 5w40. Folosesc produsele Liqui Moly din 2001, chiar si in cutia de viteze am aditiv cu MOS2. Acum nu stiu ce sa zic..  Acum am in motor Mobil 1 new life 0W40 dar dupa 9000 de km - din care 7000 in afara localitatilor chiar si autostrada in afara RO din august  2015  pana acum , e cam gata. Ma asteptam sa tina macar 10.000 in conditiile astea cand aveam de gand sa-l si schimb. Si nu e chiar ieftin la ~ 160 ron/ 4l . Cu banii astia luam LM la 5l.

   By the way, eu am incercat ( din greseala ) sa montez un filtru de ulei invers si sigur nu se poate decat daca il strivesti. Cel putin la Clean Filters ca de asta era.

  Ma gandesc acum la Leichtlauf High Tec 5W40 ca am gasit si la pret bun dar nu sunt decis.

Modificat de Radlog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Motor 1.6 BSE

Anterior: Aral Hightronic 5W40, consum ulei 0, usoare batai iarna primele secunde de la tacheti

Curent: LM Leichtlauf HT 5W40, consum ulei cam 1l la 10k km, face spuma galbena la buson, nu mai apare bataia anterioara.

Eu nu sunt multumit de LM si voi trece la altceva sau ma voi intoarce inapoi la Aral.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta e un caz clasic, cand nu vei gasi compromisul ideal :)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare,

Rugaminte mare; nu ma pricep ce inseamna aprobare 505.1 si alte nebunii pe-aici.

Am un VW Bora 1,9 TDI din 2001, ALH cu motor de peste 4-500.000 de km (nu stiu exact cati), motorul a fost refacut acum vreo 50.000km (chiulasa, segmenti, etc).

Motorul merge superb, consuma 4,8 la drum lung si incarcata, totul ok, dar mananca Castrol Edge Titanium 5w40 de parca ar fi Coca Cola. Dupa 3-4000 de km, mi-a consumat cam 0.6L. Mecanicul mi-a recomandat Liqui Moly, am intrat la ei pe site, am introdus modelul masinii acolo, dar nu-mi arata si mie 1 sau 2 optiuni ci peste 10 variante de ulei.

Rugaminte: spuneti-mi si mie ce ulei sa-i pui de la LM si la cat sa-l schimb. Sa fie intre 200 si 300 de ron ca oricum dadeam 180 RON pe Castrol. si sa fie bun, prefer calitatea in fata unei economii de 20-30 de lei.

Mutumesc in avans!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 3/21/2016 at 3:42 PM, lex131 said:

Salutare,

Rugaminte mare; nu ma pricep ce inseamna aprobare 505.1 si alte nebunii pe-aici.

Am un VW Bora 1,9 TDI din 2001, ALH cu motor de peste 4-500.000 de km (nu stiu exact cati), motorul a fost refacut acum vreo 50.000km (chiulasa, segmenti, etc).

Motorul merge superb, consuma 4,8 la drum lung si incarcata, totul ok, dar mananca Castrol Edge Titanium 5w40 de parca ar fi Coca Cola. Dupa 3-4000 de km, mi-a consumat cam 0.6L. Mecanicul mi-a recomandat Liqui Moly, am intrat la ei pe site, am introdus modelul masinii acolo, dar nu-mi arata si mie 1 sau 2 optiuni ci peste 10 variante de ulei.

Rugaminte: spuneti-mi si mie ce ulei sa-i pui de la LM si la cat sa-l schimb. Sa fie intre 200 si 300 de ron ca oricum dadeam 180 RON pe Castrol. si sa fie bun, prefer calitatea in fata unei economii de 20-30 de lei.

Mutumesc in avans!

Verifica daca am ales bine vw pe care il; ai si vezi alege variantele     http://www.oilmag.ro/uleimotor/schimb-ulei-si-filtre-revizie-vw-golf_iv_(1j1,_1j5)-1.9_tdi-fpu_tp-51-40-601.html   sau aici  http://www.oilmag.ro/uleimotor/   selectezi  auto unde de incadreaza si ce doresti si de aici daca vrei aditiv  http://www.oilmag.ro/uleimotor/aditivi-ulei-liqui-moly-c-73_74.html

Eu am pe benzina  16 16v  AZD si am de 2 zile schimbat cu LM 4100 5w40 +ceratec LM cumparate de la selgros cu preturi bune .Ulei 113ron 4L si ceratec (Tratament motor)  parca in jur de 50 ron .Inainte aveam castrol 5w40 si la 8000 se km imi halea "sau se halea  singur" in jur de 700 grame .Intradevar ,cum spunea cineva ,ca acum motorul merge mai cremos.Am in jur de 300 000 km si se comporta bine.Ramin la parerea ca la km astia pe care ii are masina mea merita un aditiv  Parerea mea este sa nu speli vreodata motorul in interior cu  vro Solutie "Engine Flush sau cu orice solutie ,...........ca sa nu-l speli de tot .Pe cine am auzit ca au folosit solutie pentru curataretoti s-au plins,au avut diverse probleme ulterior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu m-am referit la masina mea cu LM4100 (ca ma uit la el de vro 2 ani spre rusinea mea).Dv puteti alege ce doriti

Dupa parerea mea .....cam tot ce este LM este bun.La motoarele astea cu km mai multi mergea 5w50 sau 5w60 (pentu ca  tot sintetice sunt si au viscozitate mai mare la cald).Dar tot castrol a luat-o inainte.Acest sortiment de  LM 5w50 nu a aparut si la noi.

Modificat de nfo11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ii raspunsesem colegului cu ALH. Nu are nevoie de 4100 in acel motor.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei, pai care e diferenta intre Liqui Moly Diesel High Tech, 5W40 si Liqui Moly Top Tec, 5W40, in afara ca unul este semi sintetic si unul produs cu 'Synthetic technology'? care ar fi cel mai potrivit pentru BXE ul meu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta e diferenta. Diesel High Tec este partial mineral, iar toptec 4100 este de sinteza (grupa 3 petrol hidrocracat). Cu toate astea Diesel High Tec este mai scump decat Toptec 4100....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Aveti idee daca inafara de acest ulei Top Tec 4200 5W-30 Diesel  mai face Liqui Moly vreun ulei Long Life cu normal 507.01 ptr VW ?

Il am in motor de cam 3000 de km, si am verificat ieri si inca are culoarea galbuie-maronie pe joja, ma asteptam sa se  fi innegrit deja ... banuiesc ca e semn bun nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eftincanicusor
On 21.03.2016 at 15:42, lex131 a scris:

Salutare,

Rugaminte mare; nu ma pricep ce inseamna aprobare 505.1 si alte nebunii pe-aici.

Am un VW Bora 1,9 TDI din 2001, ALH cu motor de peste 4-500.000 de km (nu stiu exact cati), motorul a fost refacut acum vreo 50.000km (chiulasa, segmenti, etc).

Motorul merge superb, consuma 4,8 la drum lung si incarcata, totul ok, dar mananca Castrol Edge Titanium 5w40 de parca ar fi Coca Cola. Dupa 3-4000 de km, mi-a consumat cam 0.6L. Mecanicul mi-a recomandat Liqui Moly, am intrat la ei pe site, am introdus modelul masinii acolo, dar nu-mi arata si mie 1 sau 2 optiuni ci peste 10 variante de ulei.

Rugaminte: spuneti-mi si mie ce ulei sa-i pui de la LM si la cat sa-l schimb. Sa fie intre 200 si 300 de ron ca oricum dadeam 180 RON pe Castrol. si sa fie bun, prefer calitatea in fata unei economii de 20-30 de lei.

Mutumesc in avans!

Si eu sunt nehotarat in privinta uleiului ,dar cred ca o sa merg pe Liqui Moly Diesel High Tech  5W40.Si eu imi pun intrebarea, de ce acest ulei mineral este mai scump ca cele sintetice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil de la pachetul de aditivi sa fie diferenta de pret

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 3/23/2016 at 11:17 AM, bbogdanmircea said:

Il am in motor de cam 3000 de km, si am verificat ieri si inca are culoarea galbuie-maronie pe joja, ma asteptam sa se  fi innegrit deja ... banuiesc ca e semn bun nu ?

ai dreptate, la kilometrii de care zici trebuia sa fie negru

ma gandeam sa il folosesc si eu pe un 1.6TDI DPF din motiv ca ar fi facut si ptr motoare cu filtru de particule, multi spun ca e un ulei bun...... dar iti recomanda alt brand. Nu inteleg care e motivul

poate are cineva un raspuns concret despre fenomen

Modificat de dnysterian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Eu il am de-bia de vreo 5000 de km in motor, dupa ce fac macar 15000 o sa postez cum se mai comporta, eventual sa ma uit si la nivelul de oil ash sa vad cum evolueaza .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te uiti degeaba, oil ash este parametru estimat, nu masurat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei sa vezi cat rezista un ulei in motor, cauta ulei liqui moly UOA pe forumuri pe google. Dupa un anumit punct/km ii scade TBN-ul dramatic, si atunci uleiul este bun de aruncat.  Pentru motoarele voastre E5^E6 ai nevoie de un ulei ce protejeaza componentele sensibile si nu creeaza depuneri, deci low saps low tbn, daca uleiul pe care-l folosesti are 3 tbn la sub 1 tbn il poti arunca, ca sa zic asa. estimativ.

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!