toni

Uleiuri Liqui Moly

183 posts in this topic

Liqui Moly este o marca de uleiuri bine vazuta la noi pe forum dar totusi nu are topic propriu. Eu tocmai am facut primul schimb cu LM Synthoil High Tech 5W40 si m-am gandit ca n-ar strica sa avem un topic dedicat acestei marci.

Deci, pareri sau utilizatori multumiti/numultumiti de LM? :)

1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am folosit la fostul E36 ulei Liqui Moly Leichtlauf cu MOS2 10W-40.Masina avea 270 k km , iar ultimele 2 schimburi le-am facut cu acest ulei.Vreau sa spun ca nu mi-a consumat deloc ulei la 9-10 mii km.Am fost foarte multumit.Motorul era foarte silentios chiar si iarna.Urmeaza sa schimb zilele astea uleiul la Leon in urma pataniei cu Motul si voi alege acelasi ulei pe care l-ai pus si tu LM Synthoil High Tech 5W40.

1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am folosit si eu 1 singura data un LM Top Tech 5w40 (cu 505.01). Intr-adevar motorul mergea mai "cremos" :D

Andrei, dar ce ai patit din cauza Motul?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu merg pe liquid moly 5w40, pana acum in 4000km nu a mancat gram de ulei, motorul merge rotund, dar bataile de la pornire tot nu au disparut :(

Edited by Trutan Darius
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am folosit si eu 1 singura data un LM Top Tech 5w40 (cu 505.01). Intr-adevar motorul mergea mai "cremos" :D

Andrei, dar ce ai patit din cauza Motul?

Am postat mai multe detalii aici :

Ca idee , de cand am pus aditivul nu am mai avut probleme cu acel zgomot dar voi schimba uleiul indiferent.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu sunt multumit de calitatea uleiului.Am avut Castrol si mi-a consumat de la schimb la schimb dar de cand am trecut pe Liqui Moly nu mai consuma si parca ii mai ok pornirea la rece.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si care dintre uleiurile LM sunt 100% sintetice si nu HC (hidrocracat) ? [Top Tec 4100/4200; Leichtlauf High Tech; etc]

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si care dintre uleiurile LM sunt 100% sintetice si nu HC (hidrocracat) ? [Top Tec 4100/4200; Leichtlauf High Tech; etc]

Cele enumerate de tine sunt uleiuri semi sintetice (Synthese Technologie). Nemtii sunt onesti in privinta asta. In alte tari fara nicio jena uleiurile echivalente sunt declarate sintetice.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am trecut si eu pe Liqui Moly la ultimul schimb (Top Tech 4100 5W-40). Pana acum am facut ~ 1500 KM cu el, insa momentan nu observ nici o diferenta fata de Castrol Magnatec C3 5W-40. -_-

Ramane de vazut mai incolo. :Driver:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu unde ai gasit tu LM Synthoil High Tech 5W40 pt. ca eu am cautat si nu am gasit! Cica nu se mai fabrica! Era singuru 5W40 ful sintetic.

Chiar azi am facut revizia si am bagat Leichtlauf High Tech 5W40 care este cica urmasu lu Synthoil dar care este doar sintetic!

Sunt curios cum se comporta cu LM asta pt. ca e primul schimb cu aceasta marca de uleiuri.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se fabrica, din moment ce este pe pagina de la Liqui Moly Germania in lista de produse actuala.

Liqui Moly Synthoil High Tech 5W-40 se poate gasi (inclusiv in magazinul din semnatura mea).

Probabil ca informatia ti-a parvenit de la un comerciant care avea pe raft Leichtlauf si nu avea Synthoil.

Dar stai linistit, Leichtlauf High Tech 5W40, chiar daca e semi-sintetic, e un ulei bun.

Edited by hiro
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu unde ai gasit tu LM Synthoil High Tech 5W40 pt. ca eu am cautat si nu am gasit! Cica nu se mai fabrica! Era singuru 5W40 ful sintetic.

Chiar azi am facut revizia si am bagat Leichtlauf High Tech 5W40 care este cica urmasu lu Synthoil dar care este doar sintetic!

Sunt curios cum se comporta cu LM asta pt. ca e primul schimb cu aceasta marca de uleiuri.

Synthoil inca se gaseste la cativa comercianti on-line, cum ar fi colegul hiro (eu l-am luat insa din alta parte).

Aceleasi informatii le-am primit si eu de la diversi distribuitori, ca nu s-ar mai produce. Am intrebat insa la Liqui Moly si mi s-a spus ca este inca disponibil si ca se produce. Totusi, ca alternativa, mi-a fost recomandat Leichtlauf 5W40, care cica ar fi mai bun. Leichtlauf are un pachet de aditivi mai noi decat Synthoil, este mai performant si este mai ieftin. Asta a fost explicatia lor (LM) pentru recomandare.

Am optat totusi sa merg pe un ulei full sintetic, in defavoarea celui hidrocracat.

Dar inca nu inteleg decizia LM de a impinge un ulei HC in defavoarea unui full sintetic PAO. Sa fie chiar asa de bun Leichlauf incat chiar sa nu conteze baza uleiului?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce pot sa va spun dupa o zi de mers cu uleiul nou Leichtlauf High Tech 5W40 nu simt nici o diferenta fata de Motul 8100 5w40 pe care il aveam inainte! O sa mai revin cu impresii dupa o perioada mai mare sa vad cum e! mai ales ca o venit si frigu.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am facut deja 2 schimburi cu uleiul Liqui Moly Top Tec 4100 5W-40 cu specificatia 505.01. Pot sa zic ca e un ulei foarte bun, nu stiu ce ulei s-a folosit inainte la masina dar pe acesta il mananca putin, avand in vedere ca am problema cu pornirea la rece si imi scoate fum albastru, in 15.000 km completez 100-200 grame.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

100-200 grame la 15.000 km nu este nicio problema, este normalitate

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Liqui Moly Top Tech 4100 5W-40 am bagat si eu chiar saptamana asta. Pana acum toate bune si frumoase. Sper sa ramana asa. :)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Anul ce vine fac 10 ani de cand folosesc LM. Toate masinile care le-am avut in aceasta perioada, au folosit numai LM, inclusiv la cutia de viteze. S-au molipsit si rudele de la mine. :lol:

De vreo 3-4 ani merg pe TopTec 4100. Problema uleiului de motor e rezolvata de mult, pentru mine.

LM este unul din putinii producatori de uleiuri auto care ambaleaza acolo unde il produce.

Ca parere personala: in cazul in care nu mai am LM, as prefera Repsol. Altceva nimic.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu ai incercat si Synthoil high tech 5w40 care este fully synthetic?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

are motor PD si Synthoil high tech nu are certificare pentru 505.01

Din aceeasi gama se poate folosi la motoarele PD : Synthoil Longtime Plus 0 W-30, are norma 506.01

Edited by andrei_221
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu nu am folosit inca ulei LM insa azi am bagat un flacon de Ceratec si nu imi place deloc situatia.

Am schimbat si uleiul,am pus Mobil1 10W30 "7500"(de mile cica) si am presiunea mai mica cu 1 bar fata de ieri !

Deci pina azi,am avut Rheinol 10w40 ,care e un ulei foarte bun,aveam la 2000 rpm cu motorul incins 2,5 bar si aproape 1,5 bar la relanti, l-am datjos, am schimbat filtrul si ampus Mobilul,am pornit motorul si am turnat Ceratecul, si am facut un drum de 100 km, presiune la 2000 rpm am cca 1,8 bar (nici macar 2 bar minim cum spune VW) si cca 0,8 bar la relanti. Am "ceasuri " de presiune VDO.

Sunt foarte deceptionat, unde ma asteptam sa am presiunea si mai mare ca inainte, o am cu mult mai mica !

Uleiul pare sa fie foarte subtiat, e tulbure la culoare , din cazaua Ceratecului, care are astepct de capucino.

Edited by stealth
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am pus Ceratec la 210 mii, acum am 250 de mii. Adevarat, arata ca un "capucino". Niciun fel de probleme, pana in prezent, in amestec cu TopTec 4100.

Nu ai incercat si Synthoil high tech 5w40 care este fully synthetic?

Uleiul, de ani de zile, este ales pe baza a ce zice "Oil guide" de pe site-ul producatorului, combinat cu ce mai citim pe unde gasim. :D

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atunci de ce crezi ca miemi-a facut bors presiunea?

trebuie sa il arunc imediat, nu imi permit sa merg cu presiunea sub valoarea minima ceruta in manualul masinii.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu nu am folosit inca ulei LM insa azi am bagat un flacon de Ceratec si nu imi place deloc situatia.

Am schimbat si uleiul,am pus Mobil1 10W30 "7500"(de mile cica) si am presiunea mai mica cu 1 bar fata de ieri !

Deci pina azi,am avut Rheinol 10w40 ,care e un ulei foarte bun,aveam la 2000 rpm cu motorul incins 2,5 bar si aproape 1,5 bar la relanti, l-am datjos, am schimbat filtrul si ampus Mobilul,am pornit motorul si am turnat Ceratecul, si am facut un drum de 100 km, presiune la 2000 rpm am cca 1,8 bar (nici macar 2 bar minim cum spune VW) si cca 0,8 bar la relanti. Am "ceasuri " de presiune VDO.

Sunt foarte deceptionat, unde ma asteptam sa am presiunea si mai mare ca inainte, o am cu mult mai mica !

Uleiul pare sa fie foarte subtiat, e tulbure la culoare , din cazaua Ceratecului, care are astepct de capucino.

Daca bagi un ulei mai subtire este normal ca presiunea sa fie mai scazuta. Iar 10W30 este mai subtire decat 10W40...

Nu zic Ceratec-ul nu are nici o vina, nu am incredere in adivitivi minuni, indiferent de cine ii face; dar trebuie sa te gandesti si ca ai schimbat uleiul.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

10W30 este permis pentru motorul meu. In afara de asta , dupa ce am turnat uleiul am lasat motorul sa mearga in gol vreo 10 min fara Ceratec si presiunea la relanti era de aproape 2 bar, la relanti !

abia dupa asta am turnat flaconul de Ceratec, care a facut uleiul bors, acum vreo ora am iesit la masina ca nu mai am liniste si am luat joja intre degete, zici ca e apa chioara !

motorul are 130mii km si in conditie optima.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.