Jump to content


Photo

Problema pornire Passat B6 motor BMP

passat b6 motor bmp

  • Please log in to reply
24 replies to this topic

#1 tartorul

tartorul
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VW
  • Model:Passat B6 Combi
  • Motorizarea:2.0 TDI BMP

Posted 26.11.2012 @ 16:48

Salut stimati membri,

Se da un VW Passat B6, an 2006, motor 2.0 TDI cod BMP.

In ultimele 9 zile am avut de doua ori probleme cu pornirea motorului dupa cum urmeaza:
1. Am mers cu masina 15 minute, motorul s-a incalzit, mergea ok, totul in regula, apa la 90 grade, motorina 1/4 din rezervor, temperatura exterioara 9 grade, masina parcata pe suprafata plana. Opresc sa fac niste cumparaturi, dupa 5 minute ma urc in masina, incerc sa pornesc si motorul se invartea dar nu dadea nici un semn ca ar dori sa porneasca, nu se auzeau detonatii. Incerc sa repornesc, nici un mesaj de eroare pe bord, nici un martor in plus in afara celor care raman aprinsi inainte sa ii dau cheie. Il las sa se linisteacsa 10 minute si dau succesiv, la intervale de 1-2 minute cheie sa porneasca. Primele dati nu a facut nimic deosebit doar se invartea si atat. Penultima data a balbait putin. Ultima data a pornit relativ ok dupa ce a invartit de mai multe ori. Timp de o saptamana a mers ok, fara pierderi de putere, fara probleme de pornire la rece sau la cald.

2. In aceasta dimineara am mers cu masina 10-15 minute, motorul s-a incalzit, mergea ok, totul in regula, apa la 90 grade, motorina 1/3 din rezervor, temperatura exterioara 7 grade, masina parcata pe strada, panta (impropriu zis) aproximativ 1-2 grade, botul in sus. Opresc, dupa 5 minute incerc sa o pornesc si facea exact ca mai sus. Dupa ce am asteptat 10 min si am dat mai multe chei succesive a pornit ca mai sus.

Am citit celelalte topic-uri legate pornire si de problemele cu pompa de motorina din rezervor. La mine nu se aud sunete suspecte de la pompa, nu am avut probleme in mers. Am o banuiala ca am pompa cu 3 tevi - am incercat azi sa vad exact dar nu am avut scule la mine si nu am putut sa dau jos tapiteria/izolatia.

Banuielile mele se indreapta spre pompa de motorina sau spre pompa de tandem desi se comporta putin diferit fata de ce am citit. Atunci cand nu a pornit pare ca nu ajunge deloc motorina la sistemul de injectie sau ca instalatia este dezamortsata.

As dori sa imi dati cateva idei sau sugestii inainte sa ajung la un service. Mai adaug ca am facut o diagnoza completa cu aproximativ doua saptamani in urma si totul era ok, inclusiv parametri in mers. Daca ar fi pompa de motorina oricum nu ar fi iesit la diagnoza.

#2 lucian_90tud

lucian_90tud
  • Oraş:Iaşi
  • Maşina:Audi
  • Model:`01 A4 B5 Avant
  • Motorizarea:1.9TDI quattro

Posted 26.11.2012 @ 19:43

Eu tot de la pompa de motorina zic ca e problema.
Se aude pompa cum amorseaza? Daca nu, inseamna ca e moarta.

#3 andrei_70

andrei_70
  • Oraş:Iaşi
  • Maşina:passat b6
  • Model:2008 variant BLS
  • Motorizarea:1,9 tdi 105 cp

Posted 26.11.2012 @ 20:44

s-a mai discutat cum se afla daca e sau nu pompa. fa plinul si mergi asa cu masina. daca nu mai face figuri e pompa

#4 tartorul

tartorul
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VW
  • Model:Passat B6 Combi
  • Motorizarea:2.0 TDI BMP

Posted 27.11.2012 @ 22:34

Nu am masina de multa vreme si nu am un termen de comparatie in ceea ce priveste sunetele pe care trebuie sa le faca inainte sa ii dau cheie. In principiu nu se aude nimic legat de pompa si amorsare - sau poate nu fac eu diferenta.

Azi dimineata am realimentat. Am facut niste drumuri cu masina si la un moment dat, cand am vrut sa pornesc a facut la fel cu rezervorul peste 3/4. Dupa 3 incercari de pornire a plecat. Pana acum a facut asa doar cand motorul era cald. Azi dimineata, la 0 grade a pornit instant.

Am discutat cu un furnizor de piese si probabil o sa iau o pompa noua, marca Pierburg.

#5 mars01

mars01
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Pieton
  • Model:RATB
  • Motorizarea:No

Posted 28.11.2012 @ 08:57

Si daca nu este pompa de vina? Nu e mai simplu sa verifici daca filtrul de motorina este in stare buna, garnitura de la filtrul de motorina, lucruri care le poti face in 10-20 minute? Si abia apoi sa treci la pompa de motorina?

Edited by mars01, 28.11.2012 @ 08:58.


#6 danmatyas

danmatyas
  • Oraş:Cluj-Napoca
  • Maşina:VW
  • Model:Passat Sportline 2008
  • Motorizarea:2.0 TDI BMP

Posted 02.12.2012 @ 17:29

Am avut o problema similara la Mondeo. Era din cauza filtrului de motorina. S-ar putea sa ia aer pe acolo pe undeva. Nu da banii pe pompa pana nu verifici filtrul.

#7 tartorul

tartorul
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VW
  • Model:Passat B6 Combi
  • Motorizarea:2.0 TDI BMP

Posted 03.12.2012 @ 11:51

Cand am avut a doua oara problema am facut o inspectie vizuala si nu am vazut nimic in neregula - nu e este relevant. Aveam programata revizia peste 800 km dar o sa o fac mai devreme sa vedem daca sa mai repeta problema.

#8 Gigibelea

Gigibelea
  • Oraş:Bistriţa
  • Maşina:VW Passat
  • Model:3C 2.0 TDI
  • Motorizarea:2.0 TDI 181CP

Posted 07.12.2012 @ 14:35

Pune pe cineva sa bage cheia in contact si sa o aduca in pozitia de aprindere IN TIMP ce tu stai afara linga rezervor.
Auzi bazaitul pompei cateva secunde dupa ce se pune cheia in pozitia de aprindere ? Pun pariu ca nu :)
Repeta faza de cateva ori. Eventual poti face un test al pompei cu un cablu VCDS. Probema e cunoscuta la B6 TDI.

#9 nyky85

nyky85
  • Oraş:Curtea de Argeş
  • Maşina:VW
  • Model:Golf 6 DSG 140 CP
  • Motorizarea:2.0 TDI CR

Posted 22.12.2012 @ 01:37

Cum se face aceasta verificare a pompei de motorina cu VCDS?
Am o cunostinta cu un Passat B6 din 2007, care nu a mai pornit. Stind ca am Vag-com ma rugat sa ii fac o diagnoza singura eroare gasita a fost la senzorul de la arborele cotit, am sterso am dat din nou la automat si nu a vrut sa porneasca, dupa care am verificat pompa si nu bazaia de loc iar filtrul de motorina era aproape gol. Am abandonat in acea seara deoarece se facuse tarziu si era foarte frig.
In ziua urmatoare a incercat sa o porneasca si a luato la prima cheie, a mers cu ea o saptamana acum iarasi sa oprit si nu mai vrea sa porneasca.
Intrebarea mea este daca senzorul de la arbore este defect taie si alimentarea pompei de motorina, si cum pot verifica pompa?

#10 mars01

mars01
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Pieton
  • Model:RATB
  • Motorizarea:No

Posted 22.12.2012 @ 03:59

Cand te referi la senzorul de arbore cotit, te referi la senzorul G28 (Engine Speed Impulse Sender)?
Daca te referi la acest senzor, prin nefunctionarea acestuia nu se opreste functionarea pompei de motorina. Nu au legatura unul cu celalalt.

Dar daca G28 este defect sau functioneaza intermitent, dupa un timp apare martor motor si martor spirala pe bord, iar motorul nu mai porneste. Daca se insista la automat, dupa mai multe rotatii este posibil ca motorul sa porneasca dar se va folosi de senzorul de la axul cu came, turatia motorului la relanti creste la 1200 RPM constant iar cantitatile injectate de motorina sunt mai mari decat normal. In plus motorul functioneaza in limp mode.

Edited by mars01, 22.12.2012 @ 04:00.


#11 virgiltitus

virgiltitus
  • Oraş:Cluj-Napoca
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:B6 2010
  • Motorizarea:2,0 TDI 140 CP

Posted 22.12.2012 @ 11:46

Am probleme cu pornirea rareori, in special cand se opreste in trafic (pornire neatenta de pe loc sau viteza a 2-a). Apas cheia pentru pornire - si nimic ..., repet operatiunea de cateva ori si porneste, dar intre timp se apuca toti de claxonat si ... e jenant. Am surprins ceva scris despre cuplu motor defect (in germana)
Care ar putea fi cauza? Ceva senzor? sau periile de electromotor? (are 3 ani si 187.000 km)
Multumesc

#12 Al Bundy

Al Bundy

    Membru senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia 2 FL MY09 DSG
  • Motorizarea:2.0TDI 170CP

Posted 22.12.2012 @ 13:11

La diagnoza ce apare ?


Sent from my  using Tapatalk.


#13 linkvw

linkvw
  • Oraş:Târgu Mureş
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:passat 2006
  • Motorizarea:2,0 TDI,140 Cp

Posted 23.12.2012 @ 01:05

Salutare , am un passat din 2006,2000cmc,140Cp , BKP ( 170.000 km.) care a functionat impecabil pana azi cand l-am dus la service sa-mi faca schimbul de ulei si filtre…… si-au terminat baietii treaba , au scos masina afara din garaj iar eu am oprit motorul pentru a plati manopera …acum surpriza motorul nu a mai pornit … introdus din nou la doctor ..au mai mesterit ei ceva ….si mi-au spus sa nu mai opresc motorul pana acasa sa se aeriseasca cum trebuie ….zis si facut ..am facut o tura prin oras , aprox 15 km ….. am oprit si surpriza ….masina nu mai porneste sub nici o forma …..am sunat la service , mi-a raspuns un plictisit care ma indrumat sa cumpar o pompa de motorina , ?????? ca ei in service ca sa porneasca motorul au lovit cu o coada de ciocan pompa si asa au reusit sa o porneasca ……….adevar sau minciuna ???? se arde pompa cand faci schimbul de filtre ???? am uitat sa precizez , cat m-am plimbat prin oras masina a functionat normal chiar si la turatii mari 3500 .

#14 andrei_70

andrei_70
  • Oraş:Iaşi
  • Maşina:passat b6
  • Model:2008 variant BLS
  • Motorizarea:1,9 tdi 105 cp

Posted 23.12.2012 @ 07:54

tu ai stat linga masina tot timpul? astia au prostul obicei sa schimbe piese la masini si sa mai scoata asa un ban.. daca aveai defectul asta dupa o zi sau doua ori saptamina mai ziceam da asa e prea mare coincidenta exact cind au scos ei masina din servise din prima a facut figuri... eu sunt patit cu astia si chiar la reprezentanta era sa ma jarteasca de un releu( aveam sckoda pe atunci ) am facut un scandal monstru, ei ca nu vroiau sa probeze la alta masina sa vada daca e piesa aia de vina.. era un releu situat sub baterie nu mai tin minte exact rolul lui..avea 2 cuple electrice si fixat cu surub metric 6 de suportul bateriei...parca pornire ventilatoare e rolul lui.. la ailalta masina mergeau ventilatoarele permanent si descarca bateria..

#15 virgiltitus

virgiltitus
  • Oraş:Cluj-Napoca
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:B6 2010
  • Motorizarea:2,0 TDI 140 CP

Posted 23.12.2012 @ 08:45

La diagnoza ce apare ?


Sent from my  using Tapatalk.

nu am mers la diagnoza, apare foarte rar (de vreo 3 ori de cand am adus-o (4 dec) si nu am realizat decat ieri - inainte pornea la a doua sau a 3-a incercare, ieri am incercat de vreo 5 ori pana a pornit). Sper sa nu mai am probleme mari pana dupa sarbatori si voi merge la diagnoza.

#16 D@ny

D@ny

    Moderator

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat B6
  • Motorizarea:2.0 140 CP

Posted 24.12.2012 @ 00:08

Linkvw - cauta si citeste topicul dedicat problemei cu pompa de motorina si o sa te lamuresti.
Si nu, nu serviceul este vinovat, desi la prima vedere asa pare!

#17 tartorul

tartorul
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VW
  • Model:Passat B6 Combi
  • Motorizarea:2.0 TDI BMP

Posted 14.10.2013 @ 21:26

Dupa o diagnoza unde nu a fost constatata nici o problema si dupa ce s-a verificat tensiunea pe mufa care intra in pompa de motorina concluzia a fost: pompa de motorina defecta. Schimbat pompa cu modelul echivalent Pierburg acum multe luni si de atunci totul ok.



#18 acer2014

acer2014
  • Oraş:Ţăndărei
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat B6
  • Motorizarea:2.0 TDI 144 CP

Posted 08.08.2014 @ 08:35

Salut!! Am si eu o problema cu un Passat b6 din 2006 .. Dimineata cand ma trezesc sa plec la munca motorul porneste rapid (ai bagat cheia in contact  si porneste fara probleme),dupa ce se incalzeste motorul(dupa 20-30 min de mers cu ea) ,si opresc  masina si reincerc sa o pornesc motorul invarte mai mult si nu mai porneste asa repede .. De ce cand e motorul rece porneste rapid si cand e cald greu ,e jenant sa ai Passat si sa porneasca greu (si tractorul porneste mai repede ) !


Edited by acer2014, 08.08.2014 @ 08:39.


#19 marius1993

marius1993
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:vw passat b6 bkp
  • Model:b6
  • Motorizarea:2.0 tdi

Posted 11.09.2014 @ 21:18

Salut asa se manifesta si la mine dimineatza imi porneste parfum,dupa ce opresc imi porneate precum ar fi o bujie arsa asta ar fi problema ,daca era arsa nu trebuia sa imi arate in bord ?
Salut asa se manifesta si la mine dimineatza imi porneste parfum,dupa ce opresc imi porneate precum ar fi o bujie arsa asta ar fi problema ,daca era arsa nu trebuia sa imi arate in bord ?
Salut asa se manifesta si la mine dimineatza imi porneste parfum,dupa ce opresc imi porneate precum ar fi o bujie arsa asta ar fi problema ,daca era arsa nu trebuia sa imi arate in bord ?
Scz de reply.

#20 pronet

pronet

    Membru senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat 3C 2006
  • Motorizarea:2,0 TDI 140 CP

Posted 12.09.2014 @ 05:53

Nu iti arata in bord acum. O scanare ai facut?




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users