Mentat

Touareg TDI 2.5 vs 3.0

117 postări în acest subiect de discuţie

Sunt intr-o dilema si pe net nu prea am gasit opinii despre motoarele TDI de 2.5 si 3.0.

Diferenta de bani e maricica intre cele 2 motoare, insa sincer mi-e frica ca cel de 2.5l nu va trage bine hardughia de 2.5 tone.

Pe de alta parte cel de 3.0 sper sa nu fie ff. consumator de motorina...

Chiar sta in Bucuresti in specificatiile producatorului ? (15%)

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Chiar sta in Bucuresti in specificatiile producatorului ? (15%)

Nimic nu sta in specificatii! Asa ca poti sa-ti iei ce-ti place :salut: Cel de 2.5 (175 CP) se misca foarte bine. Are cuplu bun si cutia e bine etajata.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Motorul 3.0 este net superior din toate punctele de vedere si m-as mira ca la consum sa fie diferente semnificative.

Dar din nou - la clasa asta de preturi, mai conteaza consumul? Hmmm...

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Conteaza consumul pt ca acum am Subaru si consuma 24% in oras; asta inseamna ca sunt fan al benzinariilor...

Ar fi fost super sa aud pareri de la posesori de astfel de motoare :salut:

Din pacate drivetest nu pot face cu nici o motorizare.. pana la anu :@

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Sunt intr-o dilema si pe net nu prea am gasit opinii despre motoarele TDI de 2.5 si 3.0.

Diferenta de bani e maricica intre cele 2 motoare, insa sincer mi-e frica ca cel de 2.5l nu va trage bine hardughia de 2.5 tone.

Pe de alta parte cel de 3.0 sper sa nu fie ff. consumator de motorina...

Chiar sta in Bucuresti in specificatiile producatorului ? (15%)

eu am un multivan cu motorul de 2,5 dar mai dzumflat la 130cp. Masina are 2.4t ca e si 4motion si pot sa-ti spun consumul meu: mers linistit afara din oras(90-100km/h) intre 7.5-8.5. In oras-tot linistit-12-13.Sper sa-ti fie de folos chiar daca nu e aceeasi masina

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Mda, m-am hotarat la motorul de 3.0 V6, insa sincer momentan nu am dat de nici un posesor al unei astfel de motorizari...

In ianuarie dau comanda si va avea multe optionale pe ea :(

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

se poate comanda cu DPF la noi ?

ce cutie de viteze ai ales ? (manuala sau automata - din cate stiu nu exista DSG ca optiune)

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

A.. ce inseamna DPF si DSG ?

Eu vreau cutie automata (si parca doar sa e in .ro) !

Nu ii inteleg pe cei care vor manuala. Am condus 5 ani cutie manuala, iar dupa ~ un an pe cutie automata.. nu m-as mai intoarce nici mort pe manuala :P

Daca DPF e filtru d eparticule, am citit ca motorul de 3l TDI vine default cu el.

Comanda o dau in ianuarie, insa doar dupa drivetest :P

E incredibil cum nu au masina de drivetest !

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Ce sa te sfatuiesc...? Cred ca cel mai bine ti-as spune ce mi-as lua eu.... ptr. ca oricum parerile difera. Daca vei intreba un fan BMW o sa-ti spuna X5... deci ai prins ideea.

Am un R5 TDI (cutie auto 6 rapoarte tiptronik) si sunt f. multumit de el. Luxos/spatios/safe/...

Despre consum; in oras consuma 12%. Aici poti sa sari la 13-14 daca folosesti modul S (sport). Apoi poti sa folosesti Tiptronik (daca vrei sa schimbi dupa placul tau).... Daca vrei mai mult power... cip tuning si-l duci in 206CP. :)

Oricum alegerea masinii cred ca e o chestiune de gust. Mai intai fa test drive cu mai multe tipuri si cu siguranta o sa faci cea mai buna alegere ptr. 'inima ta' ... Succes.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Cat se asteapta la fiecare motorizare? Am inteles ca la 3.0 se asteapta mult mai mult!

Daca mergi mult in oras(Bucuresti) eu cred ca este recomandat R5-ul!

Diferenta de pret minima te face sa te alegi 3.0!

Probabil ca un test-drive te poate ajuta sa te decizi!

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

@forte am vazut ca mi-ai scris si la 4x4 Touareg. Multumesc ptr. urarile de bine. Eu am asteptat 3 saptamini dar probabil a fost un pic mai repede si ptr. faptul ca eu in momentul in care am ales si comandat masina am si platit-o cu banii jos integral. Nu rate, nu lising.... sau poate am avut noroc sa vina mai repede... nu stiu... Oricum succes sa ti se indeplineasca dorinta....

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

3.0 tdi rulzz.....tiptronic of course...uita de faza cu consumul.....nu e diferenta prea mare intre cele 2....dar cum merge asta de 3 litri..... :icon_santa: :)

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

eu is pentru 2.5l. 170cp is suficienti. eu de asta am si din partea motorului nu am nemultumiri. pacat insa acei cp nu au sprijin de la restul masinii si in off road tuaregul e o jucarie stupida comparativ cu un defender 110 care are doar 120cp.

Modificat de charlie_root
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

pai defenderul e un offroad veritabil in timp ce touaregul e un suv luxos. si parca e si mai usor defenderul

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

moama ce le mai amestecati, deci chiar daca 170 de cai par suficienti nu e deloc asa, nu pun problema ca vrei sa mergi tare cu ea, beleaua e ca daca esti intr-o depasire si ai nevoie sa te ajute masina si accelerezi.... nu prea se intampla mare lucru. Parerea mea e ca motorul de 3.0 este un motor corect si decent pe Touareg, cel de 2,5 se lupta cu masa masinii si nu prea are sorti de izbanda.

Cine isi ia Touareg e clar ca si-l ia pentru sosea preponderent, cine isi ia Defender este evident ca are si alte ganduri... Touaregul se descurca f bine si in off-road, nu cum zic altii pe aici, daca nu stii sa conduci ai sa ramai si cu Defender si cu Hummer si cu orice.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
moama ce le mai amestecati, deci chiar daca 170 de cai par suficienti nu e deloc asa, nu pun problema ca vrei sa mergi tare cu ea, beleaua e ca daca esti intr-o depasire si ai nevoie sa te ajute masina si accelerezi.... nu prea se intampla mare lucru. Parerea mea e ca motorul de 3.0 este un motor corect si decent pe Touareg, cel de 2,5 se lupta cu masa masinii si nu prea are sorti de izbanda.

Cine isi ia Touareg e clar ca si-l ia pentru sosea preponderent, cine isi ia Defender este evident ca are si alte ganduri... Touaregul se descurca f bine si in off-road, nu cum zic altii pe aici, daca nu stii sa conduci ai sa ramai si cu Defender si cu Hummer si cu orice.

As alege 3.0 pt simplul motiv ca 2.5 e Euro 3.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

observatie corecta, eu nu mi-am dat seama :D

@GRooVe nu mai da quote daca postezi imediat, cum e cazul de fata ca se intelege care e ideea daca sunt posturi consecutive :D :P

Modificat de d-rive
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Asa este, sorry.

In alta ordine de idei, de ce nu astepti noul Touareg, cel cu face-lift, ca poate mai umbla putin si la motoare.

Si poate scot ceva in jur de 180-190 de cai si nu a mai fi euro 3.

Acum intrebarea este: Cat mai trebuie sa astepti pentru Noul Touareg?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

pai o sa apara cat de curand, Touaregul este mult mai scump decat X3, de ce, nu stiu, oricum e mai mare si e in clasa cu X5 dar pentru mine o masina de genul X3 este suficienta, chiar daca in aparenta pare mai mica decat X5 in realitate nu este decat cu o palma mai scurta (cca 10cm) iar celelalte dimensiuni sunt aproape identice, adica diferente de 2~5 cm, deci insignifiant, portbagajul e chiar mai mare decat la X5, e drept ca la Touareg este mai mare diferenta. Cum o dau cum o intorc tot imi iese Touaregul cu 10k euro in plus. Apoi daca ne gandim la impozite si RCA... si eu ma mai uit si la demarajul de la 0la 100km/h si al repriza de la 80 al 120 km/h in treapta a 4-a sau a 5-a si mai iau in calcul si consumul... deci mie Touaregul mi se pare prea mare pentru ce am eu nevoie si costurile globale, la fel sunt prea mari, nu se justifica cu nimic, plus ca masina 4x4 (deci nu am zis masina de teren) care sa stea pe asfalt ca X3-ul nu exista si diferenta e mare. Atentie eu m-am referit la noul X3 care a fost revizuit in totalitate, nu numai stilistic.

Sorry de off-topic dar poate o sa-i foloseasca si lui @Mentat, nu neaparat ca ii recomand sa se uite la BMW ci sa se gandeasca la aspectele financiare si de consum de combustibil enumerate de mine mai sus :D adica sa isi gaseasca ceva care sa i se adaptaze mai bine :D

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Sorry de off-topic dar poate o sa-i foloseasca si lui @Mentat

Pai el a postat acum mai bine de 1 an (in 2005)... ;) De atunci daca si-a luat Touareg, ala e vechi... :icon_cheesygrin: :angry: ;)

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Nu sunt posesaor dar le-am condus atat R5 6M cat si R5 DSG, ambele cip-uite

R5 manual cu stage 1 fugea bine, chiar foarte bine, iar R5 DSG rupea, 0-100 undeva la 9 sec. deci masinile mi-au placut amandoua cum se duceau. Inainte de CIP-uri nu le-am condus

Bafta

PS: Banuiesc ca si 3.0 dupa CIP-urie e durere.

PS2: Spun ca fugeau avand in vedere ca eu am un 2.0TDI cu stage2, asta sa nu aveti impresia ca nu aveam cu ce sa compar

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

R5 DSG

unde ai auzit tu de asa ceva???? DSG p R5????? :beerchug: ala e un amarat de tiptronic...plus ca din punctul meu de vedere R5 nu e motor de fugarit...nici cu mama lui CIP :beerchug: ...la cum "behaie" in accelerare mai bine imi iau Fiat Diesel ( stit voi d c:))))

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Sunt posesor de R5 si pot sa spun ca e "rezonabil". Nu ti-e frica sa intri in depasiri dar nici nu te simti pilot de curse. Daca vreti neaparat adrenalina, va recomand cel putin V6. Si neaparat cu suspensie pneumatica, altfel in curbe se va legana.

Ce a zis Bicoloru despre cutia automata mi se pare cel putin bizar. Nu am auzit ca o cutie automata sa scoata un timp mai bun decat una manuala, fie ea si DSG. Iar 9 sec pt R5 mi se pare prea putin. Mai aproape de adevar ar fi 10-11, mai ales ca 1-a si a 2-a nu "trag" deloc si sunt foarte scurte.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

@freelancer :mai multa dreptate nu se poate sa ai...... in ce priveste cutiile DSG esista un topic in sectiunea Golf V (vi-l recomand cu caldura :D ). Clar R5 iti iei daca nu ai pretentii sportive...daca mergi in majoritatea timpului legal. Senzatii tari...hmmm.....V10 si W12.....V6-le e un motor rezonabil. Si fara drept de apel suspensia pneumatica (aia clasica balanseaza cam aiurea la viteze mai mari). Trust me ;)

Modificat de tazzz
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Acum depinde de ce vrea fiecare de la masina. Dupa parerea mea R5 e OK. Consum mai mic, taxe mai mici, si intre noi fie vorba, trage destul pt drumurile din frumoasa noastra tara. Spuneti unde poti da "talpa" in RO, mai ales acum, cu noul Cod Rutier?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!


Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.


Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.